بازی Axiom Verge برای نینتندو سوییچ نیز به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد
پیش از این مشخص شده بود که بازی Axiom Verge به صورت فیزیکی نیز به بازار عرضه خواهد شد. اخیراً اما، «توماس هَپ» (Thomas Happ)، توسعهدهندهی این بازی، در جریان قسمت جدید سری پادکستهای « World 1-1» به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Axiom Verge برای نینتندو سوییچ نیز به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد که حاوی جایزههایی نیز خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
بازی Axiom Verge برای کنسول جدید شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، نیز به انتشار خواهد رسید. این خبر توسط توسعهدهندهی این بازی از طریق گفتگویی با برنامهی پادکستی « World 1-1» به صورت رسمی اعلام شده است.
پس از عرضهی این بازی برای پلتفرمهای Wii U، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ویتا و رایانههای شخصی، این عنوان برای کنسول خانگی/دستی نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اعلامیهی رسمی و عمومی در این رابطه نیز به احتمال بسیار زیاد به زودی منتشر خواهد شد.
بستههای خردهفروشی نسخهی نینتندو سوییچ بازی Axiom Verge به احتمال بسیار زیاد شامل یک کتابچهی راهنما، یک فیلم مستند از روند توسعهی این بازی و همچنین موسیقی متن آن خواهد بود. اگرچه قرار گرفتن مورد آخر، همچنان نامشخص است.
نسخهی فیزیکی بازی Axiom Verge در تابستان سال جاری برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ویتا و Wii U در دسترس قرار خواهد گرفت اما همچنان تاریخ انتشار آن برای کنسول نینتندو سوییچ نامشخص است.
در حال حاضر تنها جزئیاتی که از این بازی در دسترس نیست، تاریخ عرضهی دقیق آن به بازار است که انتظار میرود به زودی به این اطلاعات دست یابیم.
Axiom Verge یک بازی ویدئویی در سبک «مترویدوانیا» (Metroidvania) است که توسط استودیوی «توماس هَپ گیمز» توسعه یافته است. این بازی پیش از این و در ماههای مارس و آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول پلیاستیشن ۴ و همچنین در ماه می همان سال نیز برای پلتفرمهای ویندوزِ مایکروسافت، سیستمعامل مک و لینوکس به بازار عرضه گشت. در ادامه شاهد انتشار این عنوان در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی برای کنسول دستی پلیاستیشن ویتا بودیم و پس از آن نیز Axiom Verge برای کنسولهای Wii U و ایکسباکس وان در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی برای مناطق آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفت. بازی Axiom Verge در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی گردید و توانست با ادغام عناصر این سبک تجربهای جدید را به ارمغان آورد و تحسین منتقدان و بازیکنان بر انگیزاند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات