باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا

باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست

محمود کاوش
۱۳:۵۶ ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
شایعه نسخه جدید cod با نام call of duty wwii شناخته خواهد شد

زمزمه‌های زیادی در مورد Call Of Duty: WWII که قرار است چند روز دیگر و در تاریخ ۲۶ آپریل بصورت رسمی معرفی شود، وجود دارند. حال رندی‌پیچفورد (Randy Pitchford) مدیرعامل استودیوی گیرباکس توضیح مختصری در مورد باکس‌آرت بازی ارائه کرده – بنظر او این تصویر برایش خیلی آشنا است.

در ادامه رونمایی از تصاویر بازی، پیچفورد تصویری آشنا برروی صفحه توئیتر خود گذاشت. تصویری مشابه از سربازی که دست‌هایش را بهم گره کرده اما نگاهش رو به دوربین نیست. این تصویر مربوط به بازی Brothers In Arms: Hell’s Highway است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و بطرز شگفت انگیزی به تصویر جدید Call Of Duty: WWII شباهت دارد. رندی‌پیچفورد در صفحه توئیترش اینگونه نوشت:

من فقط این تصویر را به اشتراک می‌گذارم.باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا

— Randy Pitchford

شاید این نوشته سوء برداشت تلقی شود اما تصاویر کاملا به یکدیگر شباهت دارند. بدیهی است که Sledgehammer Games قرار است رویکرد مبتکرانه خودش را در بازی بکار گیرد نه صرفا کپی برداری‌ای از فرمول نتیجه گرفته و موفق Brothers In Arms: Hell’s Highway. درکل این تصویر می‌تواند انتخاب مناسبی برای باکس‎‌آرت بازی باشد.

در این بین طرفداری از فرصت استفاده نمود و از گیرباکس در مورد احتمال عرضه Brothers In Arms دیگری سوال پرسید. چند سالی از انتشار آخرین نسخه از سری Brothers In Arms می‌گذرد، عمدتا بخاطر این است که گیرباکس مشغول کار برروی عناوین سری Borderlands (که نسخه سوم آن هم‌اکنون در دست ساخت است)، Battleborn و اخیرا عنوان منتشر شده Bulletstorm: Full Clip Edition که با همکاری استودیوی People Can Fly صورت گرفته، بوده است.

سوالی که طرفدار پرسید: “صحبت از Brothers In Arms شد، لعنتی یه نسخه دیگه ازش بساز” و جواب رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس: “بر رویش کار می‌کنیم”.

براساس افزایش محبوبیت برند Battlefield و استقبال بسیار زیاد از بازگشت دوباره سری Call Of Duty به دوران جنگ‌جهانی، شاید هم‌اکنون زمان مناسبی برای بازگشت سری Brothers In Arms باشد. پیچفورد جزئیات دیگری ارائه نکرد – حداقل هنوز نه! اما چه کسی خبر دارد شاید نسخه جدید سری محبوب Brothers In Arms بزودی معرفی شود، مثلا در نمایشگاه E3.

در همین حین، تمامی نگاه‌ها به معرفی Call Of Duty: WWII در روز چهارشنبه ۲۶ آپریل (مصادف با ۶ اردیبهشت) و اعلام تاریخ انتشارش برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا
باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این که دو عکس شبیه به هم باشه ربطی به کپی کاری نداره و دلیلی نداره کالاف بخواد از برادرای ارتشی کپی کنه.

  • WWII گفت:

    به این اشخاص توجه نکنید. عوس باکس ارت کالاف الگو گرفته شده از عکسیه که تو جنگ جهانی دوم فردای روز d-day گرفته شد و اگر شباهت هایی داره دلیل بر کپی برداری نیست. کالاف انقد بزدگه که امثال این اقا برای بزرگ کردن خودشون از دکلش بالا میرن. سر همین تویبتش ملت انقد مسخرش کردن که من جای اون بودم اکانت توییترمو میبستم.

  • amin_snake گفت:

    اکتیویژن دزد خوبی شده…دزدی ایده از بتل ۱ و دزدی باکس ارت از brother in arms ….

    • داداش یه لحظه… ببینیم خبر چی میگه

    • KIARASHHERO گفت:

      بتل همچین شاهکارم نبود که بازییی بخواد از روش اسکی بره مخصوصا کالاف که صاحب سبکه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

    • MS GAMER گفت:

      داداش ایده جنگ جهانیه دوم متعلق به خود کالافه چجوری شما میگید از بتل کپی کرده :/ حالا درسته سنتون قد نمیده به کالافایه قدیمی ولی حداقل یکم تحقیق کنید

      • amin_snake گفت:

        سنمون قد نمیده؟خخخ…دزدی ایده در این نسل از بتل ۱ بوده و اینم بدون وقتی تو بدنیا نیومده بودی ما داشتیم کامبت ۲ با سگا میزدیم و وقتی ما کالاف میزدیم تو هنوز بدنیا نیومده بودی…کالاف اگه عرضه داشت خودش میرفت به سمت جنگ جهانی دوم نه هر سال بره تو فضا و بعد از اینکه ببینه بتل ۱ موفقیت کسب میکنه و سود داشت و کالافم رو انش اسکی بره و رفت سمت جنگ جهانی دوم…اگه اسکی نمیرفت میرفت سمت جنگ مدرن وارفری نه بیاد بره سمت جنگ جهانی دقیقا شبیه بتل ۱٫٫٫شما هنوز خیلی بچه اید برا اینکه سیایت رو بدونید…شما فقط فن هایی هستید که از گیم هیچی حالیشون نیست جز یک اسم…همین امثال شما هستند توی جهان که باعث شدن صنعت گیم به این فلاکت بیفته و همه بازیها تجاری بشن جای اینکه بخوان یک بازی با ارش باشن.زمانی که ما عشق کالاف بودیم توی ساعت عرضه بازی کالاف دستمون بود ولی الان فقط میگیم کالاف جزو بازیهای چرته…اول تقلید از هیلو و تایتان فال و حالا هم تقلید از بتل ۱٫٫٫صاحب سبک وقتی بود که دو تن از اعضای اصلیش نمیرفتن سمت ea نه تو این نسل که همش تو فضا بوده…اگه عرضه داشت یه مدرن وارفر درست حسابی مثل مدرن وارفر یک میداد نه بیاد یک کالاف جنگ جهانی بده دقیقا مثل کاری که بتل ۱ کرد …شما هنوز خیلی بچه اید برا درک این چیزا پس بهتره برید همون زامبیاتونو بکشید با تفنگهای هیلو توی بازی کالاف خخخخ…

        • MS GAMER گفت:

          شما بزرگ ما بچه،عمو جون من خودم امسال بتل رو گرفتم و حسابی ازش لذت بردم ولی شما که ادعایه فهیم بودنت میشه باید بفهمی که پروسه ی بازی هایی مثله کال اف پروسه ی حداقل دوسالست چطور یهو بعد از بتل و فروشش تصمیم به اینکار گرفتن دقیقا؟من خودم بشدت با فضایی شدن کال اف مخالفم ولی اینکه بگید برگشتن به ریشه هاش تقلید از بتل هست کاملا اشتباست راستی من اصلا از بخشه زامبیه کال اف خوشم نمیاد یه چیزه دیگه من وقتی ۱۰ سالم بود کامبت یک رو بازی میکردم ولی فکر نکنم این چیزا افتخار باشه

      • amin_snake گفت:

        و اینو هم بدون کالاف اگه صاحب سبکه بلک اپس که پایه بازیش جنگ جهانی بود و نمیبرد توی فضا با ربات ها بجنگن….و اینم بدون زمانی که ما کستلوانیا سیمفونی اف د نایت و متال گیر ۱ و فیر افکت و ویلد ۹۹ بازی میکردیم شما اصلا نمیدونستید اینا چی هستن و حتی الان هم نمیدونید.و اینو هم بدون هر بازی که تو عمرت فکرشو کنیو ما بازی کردیم و اکثرا هم تموم کردیم از دسته خلبانی تا الان…ادعا هم نداریم ولی واسه امسال تو باید گفت …طرف ۲ روز گیمر شده میاد واسه ما از خوب و بد بازیها میگه خخخ…

  • نمیخواستم نظر بدم اما دیدم نمیشه خب شما کجایی این عکس شبیه عکس سمت چپی هستش؟ اگه من یه مدل عکس بگیرم بذارم پروفایلم یکیم بیاد شبیه عکس من همون مدل بذاره باس بگم کپی کرده باید به این اقا بگم جنستو قالب کردن بهت اشتباهی زدی :rotfl:

  • ali گفت:

    brothers in arms…یکی از بهترین بازی هایی ک تو عمرم بازی کردم…هنوز حق انتشارش با یوبیه؟ 😕

  • هیچی گفت:

    سلام.
    کاش دوستان این تعصبی که به بازی های خارجی دارن به بازی های وطنی هم داشته باشن! ژشت دو تصویر دقیقا یکیه ولی دوستان انقدر به کال آف تعصب دارن میگن نع! ولی یه بازی ایرانی میاد بیرون کوچکترین شباهتی هم به بازی دیگه نداشته باشه همه میگن کپیه!
    بگذریم. خطاب به سازندگان کال آف: داداش بزار ۱ سال از بتلفیلد ۱ بگذره بعد! تا دیدن فروخته اینا هم رفتن رو تم جنگ جهانی

  • HannaH گفت:

    من اصلا از باکس آرتش خوشم نمى یاد ولى عکس از این ژنریک تر هم مگه مى شه. از هر ١٠ تا پرتره اى که تو جنگ بگیرى شش تاش اینجورى در مى یاد. یکنفر تکیه زده به اسلحه و به تمام کارهاى وحشتناکى که کرده فکر مى کنه و تمام اتفاقات وحشتناکى که ممکنه براش بیافته. استودیوى گیرباکس بیشتر در حال تبلیغ خودشه تا حمله به اکتیویژن.

  • مهم محتوای بازی هست ببینی Call Of Duty چه می کند . بازگشت به روزهای اوج به روزهای باشکوه – امیدوارم تو این نسخه یک Call Of Duty واقعی رو تجربه کنیم از اونایی که مزش زیر زبون ادم بمونه مثل Call Of Duty 4 و Call Of Duty 6

  • hemate گفت:

    قابل توجه بعضی ها… توی دوره قدیم زمانی که کال اف ۲ و ۱ معروف بودن ۲ تا از بهترین سری این بازی که دارای یه خط داستانی همین چیزایی که میگن توی همین کالافی که قراره بیاد اسمشون brothers in arms road to hell و erand in blood زمانی که اومدن کال اف رو کنار زدن و تونستن بهترین بازی سال بشن… رابطه برادری و فداکاری و اینا رو همه اگه توی بازی brother in arms hells highway بازی کنید میفهمید حتی اخرش متیو بخاطر از دست دادن دوستش اشک میریزه و هزار تا جریان دیگه… گرافیک brothers in arms hills highway توی اون زمان اندازه انچارتد امروزی می ارزید کال اف یه همچین گرافیکی نداشت و همه رفتن طرف brothers in arms hills highway ولی gearbox هم خیلی احمقه این همه سال گذشته همش میگه داریم کار میکنیم روش ولی مطمنم کال اف میخاد یه چیزی از روی این بازی کپی کنه من شک ندارم

باکس آرت Call Of Duty: WWII برای رندی‌پیچفورد مدیرعامل استودیوی گیرباکس بسیار آشناست - گیمفا