جزئیات جدیدی از بازی Minecraft: Switch Edition منتشر شد
شرکت مایکروسافت و استودیوی «موجانگ» (Mojang) اخیراً یک برنامهی پخش زنده (Live Stream) مرتبط با بازی Minecraft را به پایان رساندند، که حاوی جزئیات و اطلاعات جدیدی از عنوان در دست انتشار Minecraft: Switch Edition بود. از آنجایی که کنسول نینتندو سوییچ به صورت یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی قابل استفاده است، طرفداران این مجموعه مشتاقانه منتظر عرضه شدن عنوان محبوب Minecraft بر روی این سیستم خلاقانه هستند تا به طرق مختلف به تجربهی آن بپردازند. با این وجود این عده در این زمینه نگرانیهایی داشتند که خوشبختانه با توجه به اطلاعات منتشر شده در جریان این پخش زنده، شاهد رفع شدن آنها هستیم.
با توجه به خلاصهی اطلاعات منتشر شده در این برنامه، بازی Minecraft: Switch Edition بسیار بزرگتر و بهتر از نسخهی Wii U این عنوان خواهد بود. جهان خلق شده توسط بازیکنان در این بازی بسیار بزرگتر از قبل خواهد بود و حدود ۱۳ برابر نسخهی پیشین خود (نسخهی Wii U بازی Minecraft مدنظر است) است. با این حال، جهان این نسخه همچنان کمی کوچکتر از جهان نسخههای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان این بازی هستند که خیلی جای تعجبی هم ندارد.
از سوی دیگر در جریان این برنامه جزئیاتی نیز در خصوص نرخ فریم ریت این نسخه و انتقال جهان خلق شده در نسخهی Wii U به نسخهی نینتندو سوییچ Minecraft منتشر شده است. بر طبق این اطلاعات، بازی Minecraft بر روی کنسول نینتندو سوییچ با نرخ فریت ریت ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد که شاهد بهبود عملکرد آن بر روی این پلتفرم هستیم. همچنین استودیوی «موجانگ» اعلام کرد که در تلاش است تا امکان انتقال جهان خلق شده از نسخهی Wii U را به نسخهی نینتندو سوییچ این عنوان فراهم سازد، اما اینطور که پیداست این قابلیت در زمان عرضهی Minecraft: Switch Edition در دسترس قرار نخواهد داشت.
نرخ فریم بالا یکی از بهترین خبرهای منتشر شده در جریان این برنامهی زنده بود که با واکنش مثبت طرفداران نیز مواجه شده است. در جایگاه مقایسه، نسخهی پلیاستیشن ویتای Minecraft با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا میشود. بازی Minecraft: Switch Edition در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۱ می ۲۰۱۷ میلادی) بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد گردید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
خداراشکرازلحاظ فریم مشکلی نداره