جزییات جدید از فصول، چالشها و قابلیت بازپخش در عنوان Nex Machina
استدیوی Housemarque، اطلاعات جدیدی در مورد عنوان شوتر خود Nex Machina منتشر کرده، که قرار است با همکاری آقای یوجین جارویس (Eugene Jarvis) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه شود.
در ادامه میتوانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان را مطالعه کنید.
ساختار فصلی
در کنار هسته اصلی گیمپلی همانند مراحل داستانی و بخش آرکید، ما میخواهیم محیط رقابتیتری را برای تعامل هوادارانمان با یکدیگر فراهم کنیم.
در حالی که هر یک مدت زمان خاصی (چندین هفته یا چندین ماه) خواهند داشت، طی فصلها شما میتوانید رتبه، تجربه و سکههای فصلی بدست آورده و علیه دوستان خود در جدول رتبهبندی رقابت کنید. فصول همچنین چالشهای مخصوص خود را داشته، که تجربه گیمپلی شما را مهارتی و بلند مدت خواهند کرد.
چالشها
عنوان Nex Machina به گونهای طراحی شده که در آن تمامی پارامترهای تشکیل دهنده گیمپلی، در لیستی همانند قوانین بازی قرار گرفتهاند. (سپس بر اساس بازی کردن شما) این پارامترها تغییر کرده تا تجربه گیمپلیهای با تفاوت اندک (نسبت به تجربههای قبلی) ایجاد کنند.
یک نمونه از این سیستم پارامتر سرعت در بازی است، که میتوان آن را تا دو برابر افزایش داده و توانایی بازیکنان را در زنده ماندن، کاملا به چالش کشید. یا ممکن است چالشی را در بازی ببینید که تمامی دشمنان حاضر در محیط مجهز به گلولههای انتقامی هستند، بدین معنی که پشت سر هم از این نوع گلوله استفاده کرده و حالتی واکنشیتر را به گیمپلی بازی میبخشند.
ویژگی بازپخش
ویژگی بازپخش صرفا با در نظر گرفتن خواسته هواداران درون بازی قرار داده شده است. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا مراحل و چالشهای تمام شده توسط سایر بازیکنان را مشاهده کرده، و بررسی نمایید که چه خصوصیات آنان را به یک بازیکن بهتر بدل کرده، از چه تکنیکهای استفاده میکنند، و چه واکنشهای در روبروی با موقعیتهای سخت اما پر منفعت، از خود نشان میدهند.
تمامی مراحل و امتیازات ثبت شده توسط بازیکنان در جدول رتبهبندی، ضبط شدهاند. پس شما این قابلیت را خواهید داشت تا با بررسی جدول رتبهبندی یک مرحله، نحوه بدست آوردن امتیازات مختلف توسط هر بازیکن را مشاهده کنید.
عنوان Nex Machina قرار است تابستان پیشرو برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی، منتشر شود.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات