مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا

مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد

امیرحسین دهنوی
۲۳:۴۳ ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا

مایکروسافت امروز شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های مخصوص اهالی مطبوعات کرد و به‌نظر می‌رسد که ما علاوه بر معرفی بازی‌های جدید این شرکت، باید منتظر جزئیات جدیدی از پروژه اسکورپیو نیز باشیم.

در پست جدیدی که امروز در Xbox Wire منتشر گردید، رئیس بخش اکس‌باکس، فیل اسپنسر کمی درباره‌ی آنچه که باید از کنفرانس E3 این شرکت انتظار داشت، سخن گفت:

من به روند پیشرفتی که پروژه اسکورپیو تا به حال داشته افتخار می‌کنم. این پروژه مطمئنا معنای عمیق‌تری برای توسعه‌دهندگان خواهد داشت و به دنبال آن بازیکنان سراسر جهان از آن بهره خواهند برد. بنده به نمایندگی از تیم اکس‌باکس، بابت شور و شوق و پشتیبانی‌تان تشکر می‌کنم. ما از رونمایی پروژه اسکورپیو و بازی‌های شگفت‌انگیز آن در نمایشگاه E3 که قدرت‌بخش این کنسول هستند، بی‌نهایت هیجان‌زده هستیم.

مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا

مایکروسافت در ماه جاری با همکاری دیجیتال فاندری جزئیات جدیدی را از پروژه اسکورپیو آشکار ساخت که بر قدرت بالای این کنسول مهر تاییدی نهاد. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد در نمایشگاه E3 امسال علاوه بر جزئیات دقیق دیگر، نمایش‌ بازی بر روی این کنسول را نیز به همگان نشان دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا
مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • “ما از رونمایی پروژه اسکورپیو و بازی‌های “شگفت‌انگیز” آن در نمایشگاه E3 که قدرت‌بخش این کنسول هستند، بی‌نهایت هیجان‌زده هستیم” حتی نمیشه تصور کرد که رایز۲ با چه قدرت گرافیکی روی اسکورپیو به اجرا در میاد :inlove: :inlove:

    • سلام داداش محمد من همیشه از کامنتات لذت میبرم تا حالا هم ندیدی بیام زیر کامنت شما حرفی بگم که ناراحت شین اما تو این مورد مخالف حرف شما هستم حرف شما مثل اینه که لامبورگینی اخرین مدل سوار شین اما سوخت نداشته باشین تا ازش لذت کافی رو ببرین با لامبورگینی لذت میبرین سوخت هم داشته باشین لذتتون ده برابر میشه دقیقا این کنسولم مثل همین مثالی هستش که زدم کنسول وان تو حد خودش عالیه چون خودم وان داشتم اگه انحصاری داشت به والله اگه کنسولمو میفروختم میتونم به جرعت بگم لایوش از پی اس ۴ هم پرفکتره کنترل پدش تو دست آدم واقعا عالیه اما حیف که انحصاری نداره

    • Behnam.Hzh گفت:

      داداش گلم نسخه اول رایز هم گرافیک عجیب و فک براندازی داشت اما مشکل این بود که اون گیم پلی افتضاحش باعث شد تا بازی ز بیخ شکست بوخوره و نشه نیم ساعتم تحملش کرد.بهتر بود برای حفظ شان انحصاری های مورد علاقتونم که شده از پیشرفت توی داستان و گیم پلی بازی صحبت کنید چون گرافیک عجیب و غریب نسخه ی بعدی قطعا نمیتونه تضمین کنه اتفاقی که برا نسخه اول افتاد برا این یکی هم نیوفته…

    • همه چیز گرافیک نیست. نمونش همین رایز ۱ که خار مادر گرافیک بود ولی بازیش حتی به زور ارزش یک بار تموم کردن رو داشت گرافیک یک مزیته اما هسته یک بازی گیمپلی و محتوا و داستانش هست من میتونیم تو همین نسل خیلی از بازیهارو برات مثال بزنم که گرافیکه متوسطی داشتن اما شاهکار شدن
      مایکروسافت و سونی همیشه برای اینکه مخاطب جذب کنن خیلی به گرافیک بازها اهمیت میدن e3 2013 یادتون میاد دوستان چه بازیهایی معرفی شدن برای هردو کنسول بعد چه گرافیکی داشتن بماند که که خیلی از این بازیها مثل deep down معلوم نشد که چی شد برای ps4 و خیلی ها هم اصلا کنسل شد برای مایکروسافت شما برید فقط تریلر های بازیهارو ببینین تو e3 2013 بیشتر بازیها دانگرید شدن چرا ؟ چون همه ی این تبلیغات برای جذب مخاطب بود. من خودم خیلی دوست دارم بازیها زیبا باشند کی بدش میاد که گرافیک بازیه final fantasy مثل انیمیشنش باشه هیچکس الان یه مثال براتون میزنم witcher 3 گرافیک داستان و گیمپلی عالی داشت اینا کنار هم قشنگن 😀 اگه یکی از اینا از بازی گرفته بشه دیگه اون بازی شاهکار نمیشه
      به نظر من الان مایکروسافت کار خودشو در مورد اسکورپیو به درستی انجام میده ولی ایا بازیسازها هم میتونن کار خودشونو به درستی انجام بدن باید ببینیم که در آینده چی میشه و فقط هایپمون نکنن با تریلرها

    • mohamad 47 گفت:

      یعنی خوشم میاد اولین نفر تو پست های مایکروسافت باید خودت نظر بدی!!!معلومه خیلی هایپی که همش چشم به راه یه پست جدید هستی.
      ولی انقدر هایپ نباش داداش منم خیلی هایپ پرو بودم ولی اخر اسلیم خریدم :rotfl:

  • Godofwar0385 گفت:

    امیدوارم مایکرو بازیهای خوبی ب نمایش دراره و سونی هم بازیهای نابشو تا شاهد ی رقابت تنگاتنگ‌بشیم البته اگه از گاداو وار کبیر ی تریلر بیرون بیاد دیگه من هیچی نمیخوام

  • Gamer.1990 گفت:

    دیدم یک ساعت پیش ایمیل از ماکروسافت برام اومد بود، نوشتن:
    Please , please great gamer world mr.poria invite to conference official microsoft e3 2017

    من هم گفتم
    I am sorry , microsoft , i am fan sony
    Farewall
    خیلی متاسفم ماکروسافت من فن سونی هستم
    بدرود 😀

  • Rafa Bane گفت:

    بی صبرانه منتظریم
    اسکورپیویم آرزوست :inlove: :inlove: :inlove:

  • GOD OF WAR گفت:

    تا حالا ندیده بودم واسه شرکت کردن عبارت ” لطفا ” رو استفاده کنن ?:-)

    • GOD OF WAR گفت:

      اما خوشحالم که رقابت بین سونی و مایکرو داره زیاد و زیاد تر میشه…نسل بعد اینا چی میخوان بدن خدا میدونه :inlove: :inlove:

    • تو زبان فارسی شاید ندیدی که البته ماهم جور دیگه ای محترمانه دعوت میکنیم اما تو زبان انگلیسی به این نوع صحبت کردن میگن polite که تو صحبت کردن روزمره هم زیاد استفاده میکنن. مثلا اکثرا وقتی میخوان چیزی از کسی بگیرن ننیگن بده، میگن میشه فلان چیزو بدید یا داشته باشم لطفا.
      محض اطلاعت گفتم.
      Can I get a coffee please 😉

  • Matt Murdock گفت:

    برای فن های مایکروسافت گیمفائم هم دعوتنامه بفرستن خوبه
    کف زنم نیازه دیگه

  • Hodd Toward گفت:

    وای خدا 😐
    هیولای شیش ترافلافلی داره میاد 😐
    خدا همه ی فلافلی ها رو نجات بده

  • Mobinphenom گفت:

    امسال رقابت ایکس باکس دست پر با سونی که همیشه خوب بوده واقعا دیدنیه.
    بی صبرانه منتظر e3 هستم

  • Psdb گفت:

    جونم مایکرو ببینم چه بازی های میخوای کنسل کنی :inlove:

  • Inside1990 گفت:

    واسه منم التماس نامه ااااا ببخشید دعوتنامه فرستاده ولی ترم آخرم تحویل نهایی دارم وگرنه روشون رو زمین نمینداختم آقا کی جای من میره همه چیز هم حاضره وسیله ی ایاب و ذهاب هم هست!!

  • osali .xbox360 گفت:

    RYSE 2 je savad 4K 60 fps HDR

  • ALi_O_O گفت:

    پارسال که E3 مایکرو عالی بود
    هر بازی که تو e3 پخش شد تاریخ انتشار داشت و تو سال ۲۰۱۶ بود
    اگه میخواست بازی های ۲۰۱۷ رو نشون بده …..

  • John Linneman گفت:

    ببینم e3 2011 تکرار میشه یا نه :inlove:

  • Luckyluck گفت:

    اولا همه بدونن که تو خونه یه PS4 دارم و بازیای انحصاریش رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم امایه روزی تو گیمفا گفتم که احتمالا اسکورپیو قدرتی برابر با یه GTX Titan X Maxwell داره و بعضیا تبدیل شدن به مهندس ارشد سونی و مایکرو و ای ام دی و انویدیا با هم دیگه!!!
    مقاله ریچارد لدبتر (سردبیر نشریه‌ی تخصصی Digital Foundry) رو تو دیجی کالا مگ ترجمه کردن یه قسمتش رو میزارم که بخونین…
    (((نزدیک‌ترین کارت گرافیک کامپیوتر به پردازنده‌ی گرافیکی پلی‌استیشن۴ پرو، کارت RX 470 رادئون یا یک کارت RX 480 با فرکانس پایین‌تر است. اگر یک RX 480 را اورکلاک کنید، به همان قدرت خروجی شش ترافلاپس ایکس‌باکس اسکورپیو می‌رسید. با این حال، مقایسه‌ی ترافلاپس آن چیزی که در نهایت روی بازی می‌بینیم را منعکس نمی‌کند. برای مثال، سیستم شگفت‌انگیز Upscale کردن تصویر روی پلی‌استیشن۴ پرو در بازی‌های کامپیوتر پیدا نمی‌شود. تکنیک‌های نرم‌افزاری برای Upscale کردن تصویر روی کامپیوتر وجود دارند، اما نتایج خوبی نمی‌دهند. هم برای کامپیوترها و هم برای کنسول‌ها، انتظار داریم به زودی پیشرفت‌هایی در این زمینه ببینیم، اما این را می‌خواهم بگویم که((در حال حاضر کنسول‌ها می‌توانند تصویر ۴K شگفت‌انگیزی ارایه دهند، حتی با اینکه سخت‌افزار آن‌ها توانایی نمایش تصویر ۴K واقعی را ندارد)). در نهایت یعنی شما با خرید کنسول، چیزی بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید گیرتان آمده است.
    حرف من این است: شش ترافلاپس قدرتی که ایکس‌باکس اسکورپیو دارد، می‌تواند نتیجه‌ای خیلی بهتر از شش ترافلاپس قدرت یک کارت گرافیک PC داشته باشد. مشخصا از مایکروسافت در این باره پرسیدم و آن‌ها هم پاسخ‌هایی خوبی ارایه دادند. اولا، کامپایلر شیدر کنسول آن‌ها بسیار بهتر از چیزی است که روی کامپیوتر پیدا می‌شود (شیدرها را کدهای اصلی GPU در نظر بگیرید). دوما، چون یک دستگاه واحد دارند، می‌توانند به صورت سخت‌افزاری مستقیما به بخش‌های مختلف GPU دسترسی داشته باشند. در نهایت هم مایکروسافت به نرم‌افزار بهینه‌ساز خودشان به اسم PIX اشاره می‌کند. PIX یا Performance Investigator for Xbox ابزاری است که راه‌های بهینه‌سازی را برای کنسول ارایه می‌دهد؛ چیزی که روی PC نمی‌تواند وجود داشته باشد.
    چیزی که تا الان دیده‌ام، می‌گوید که قدرت ۴K واقعی کنسول اسکورپیو می‌تواند در کارت‌های گرافیکی مثل GTX 1070 انویدیا یا Fury-X شرکت رادئون را به چالش بکشد. مایکروسافت در یک پورت مستقیم (یعنی بدون هیچ بهینه سازی خاص)، فورتزا ۶ را روی اسکورپیو با وضوح تصویر ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کرد و زمانی که دید هنوز هم از تمام قدرت این کنسول استفاده نشده، تنظیمات گرافیکی را تا سطوح غیرقابل تصوری بالا برد. برای مقایسه، خودمان فورتزا ۶ را روی تنظیمات گرافیکی یکسان و وضوح تصویر ۴K با کارت‌های گرافیکی GTX 1060، GTX 1070 و GTX 1080 تست کردیم. میزان فریم روی GTX 1060 بسیار پایین می‌آمد (مخصوصا در آب و هوای خیس که فریم بسیار کم می‌شد). روی GTX 1070 با میزان فریم ثابتی روبرو شدیم، اما زمانی که آب و هوا بسیار خیس می‌شد، فریم باز پایین می‌آمد. تنها GTX 1080 بود که در تمام حالت‌ها، میزان فریم ثابت داشت. با اینکه این فقط یک آزمایش و اینکه اتفاق همیشه بیافتد قابل بحث است، اما باید به ایکس‌باکس وان اعتبار داد. در نظر داشته باشید که نسخه‌ی PC بازی فورتزا ۶ یکی از بهترین و بهینه شده‌ترین نسخه‌های کامپیوتر یک بازی است.
    حرف آخر: بازی‌های کامپیوتر برای اجرا روی وضوح ۴K باید پیشرفت‌های بسیار کنند؛ میزان مصرف از کارت گرافیک باید به صورت بهینه پایین بیاید تا جدیدترین بازی‌های بتوانند روی یک صفحه‌ی نمایش ۴K اجرا شوند. بازی‌های کنسولی در حال حاضر جلوتر هستند و انتظار داریم ایکس‌باکس اسکورپیو هم این روند را ادامه دهد. اگر بازی‌هایی که خود مایکروسافت نساخته است، منظورمان بازی‌های چند پلتفرمه است، بتوانند از وضوح تصویر ۹۰۰p یا ۱۰۸۰p روی وضوح تصویر ۴K واقعی روی ایکس‌باکس اسکورپیو برسند، آن وقت است که مقایسه کنسول با سخت‌افزار PC بسیار جالب می‌شود. اگر پردازنده‌ی گرافیکی اسکورپیو بتواند ۴K واقعی را بهتر از یا مثل یک کارت گرافیک GTX 1070 ارایه دهد، واقعا برای یک کنسول نتیجه‌ی خوبی را ارایه داده است.)))

  • mj گفت:

    فقط منتظرم Rdr2 یه نمایشی ازش بیاد حالا چه با این جعبه بی انحصار :laugh: یا با سونی :-*

  • surena_ss گفت:

    بدون شک پیروز e3 امسال مایکروعه….

  • gamelover1392 گفت:

    من یک سونی فنم ولی این باعث نمیشه که به شرکت رقیب و فنهاش بی احترامی کنم. 🙂
    امیدوارم halo 6 و چند تا آیپی جدید تو این کنفرانس معرفی بشه تا فن های مایکرو حال کنن. :yes:

  • E3پارسال چه چیزی بود. امسال از پارسال قوی تر.

مایکروسافت شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس E3 2017 کرد - گیمفا