AMD: بازی Fallout 4 VR یکی از پیشگامانهترین بازیهای واقعیت مجازی خواهد بود
شرکت بتسدا امید زیادی به نسخهی واقعیت مجازی بازی موفق Fallout 4 و نمایش آن در نمایشگاه E3 2017 دارد. نسخهی واقعیت مجازی بازی مذکور که در جریان نمایشگاه E3 سال قبل معرفی گردید، تبدیل به یکی از پربحثترین و موردانتظارترین عناوین این ناشر موفق گشته است. اخیراً پیت هاینز (Pete Hines) در توصیف این بازی ابراز کرده بود که «[ Fallout 4 VR] دیوانهکنندهترین چیزی است که خواهید دید.»
در حال حاضر و پیش از رویداد E3 2017، روی تیلور (Roy Taylor)، معاون مدیرعامل شرکت AMD اظهار نظر جدیدی در خصوص بازی Fallout 4 VR کرده است. تیلور معتقد است که Fallout 4 VR تفکر ما در خصوص واقعیت مجازی را تغییر خواهد داد و به Mario و Sonic این بخش از صنعت بازیهای ویدئویی تبدیل خواهد شد. تیلور معتقد است که Fallout 4 VR «تغییردهندهی صنعت» خواهد بود.
حدود یک سال از انتشار عمومی و گستردهی هدستهای واقعیت مجازی به بازار گذشته است اما این صنعت هنوز به آن میزان که انتظار میرفت، به موفقیت نرسیده است. در حالی که هدست پلیاستیشن وی آر، این تکنولوژی را در دسترس میلیونها دارندهی کنسول پلیاستیشن ۴ قرار دارد، دو هدست Oculus و وایو همچنان با قیمت بالای خود مانع از ورود گستردهی افراد به این نوع از سرگرمی میشوند.
اگر بازی Fallout 4 VR به همان دیوانهکنندگی که پیت هاینز عنوان کرده است باشد، پیشبینی میشود که دلیل موجهی برای جلب توجه طیف وسیعی از بازیکنان به هدستهای واقعیت مجازی محسوب گردد. با این حال این بازی یک جهش عظیم را نسبت به نمایش اولیهی خود در رویداد E3 سال قبل پشت سر گذاشته است.
کایل هانسون (Kyle Hanson) یکی از خبرنگاران مطرح صنعت بازیهای ویدئویی، پیش از این فرصت تجربهی بازی Fallout 4 VR را داشته است؛ اما وی ضمن لذت بخش خواندن آن، ادعا کرده است که تجربهی بازی Fallout 4 از طریق هدستهای واقعیت مجازی، بهترین روش برای تجربهاش نیست. نمایشگاه E3 2017 حدود ۲ ماه دیگر برگزار میشود و به احتمال بسیار زیاد در جریان آن به جزئیات بیشتری از Fallout 4 VR دست خواهیم یافت و باید منتظر ماند و دید که آیا این عنوان به همان اندازه که چهرههای معروف این صنعت آن را عالی میدانند، خوب خواهد بود یا خیر.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
من بشخصه ساعتها سرگرم این بازی بودم و هنوز هم چند روز یبار یه سری بهش میزنم
ولی نمیتونم بفهمم تو واقعیت مجازی چه لطفی داره این بازی با اینهمه افت فریم و گرافیک پایین و شوتینگ نه چندان جذاب