Project Cars 2 ممکن است از پروژه اسکورپیو و پلیاستیشن وی-آر پشتیبانی کند
کار برروی عنوان مورد انتظار Project Cars 2 در استودیوی Slightly Mad همچنان ادامه دارد، و تیم در تلاش است تا عنوانی به مراتب بهتر و بزرگتر نسب به نسخه اول ارائه دهد. این احتمال وجود دارد که در این بازی شاهد پشتیبانی از سختافزارهای جدید باشیم.
طی مصاحبهای که تیم RedBull با Andy Tudor کارگردان خلاق استودیوی Slightly Mad داشت، وی توضیح داد که Project Cars 2 نه تنها از سختافزار جدید مایکروسافت یعنی پروژه اسکورپیو پشتیبانی میکند بلکه این امکان وجود دارد تا پشتیبانی از پلیاستیشن وی-آر نیز در دستورکار قرار گیرد. Tudor این قول را داده که بازی آنها قرار است تا تجربه سبک ریسینگ را وارد فاز جدیدی کند. زمانی که از Tudor درمورد احتمال پشتیبانی از پلیاستیشن وی-آر سوال شد، گفت:
بلی، کاملا. در استودیو ما همه خوره گجت/ ابزارهای مختلف هستیم، بنابراین اگر چرخ، پدال، هدست واقعیتمجازی، نرمافزارهای صفحهنمایش ثانویه، سه صفحهنمایش، مانیتورهای با نسبت تصویر ۲۱:۹ یا کنسولها مانند پلیاستیشن وی-آر، پلیاستیشن پرو و همچنین اسکورپیو در دسترس باشند، بهنحوی از آنها استفاده خواهیم کرد. این را میتوانم تائیدکنم که برای پلیاستیشن پرو و اسکورپیو بهینهسازیهایی انجام خواهد گرفت، اما درحال حاضر درمورد تجهیزات اسکورپیو نمیتوانم صحبتی کنم، چون اطلاعات زیادی در دسترس نیست. باید صبرکرد تا مایکروسافت در این مورد توضیحات بیشتری ارائه کند.
درمورد پلیاستیشن وی-آر هم نمیتوانم بطور قطع اعلام کنم که پشتیبانی صورت خواهدگرفت، ولی تیم ما سخت مشتاق کار برروی این قضیه است. دلیل عدم تائید پشتیبانی از وی-آر این است که کار برروی وی-آر نیازمند تلاش بسیاری است تا خروجی بازی با استانداردهای استودیو مطابقت داشته باشد. بهدلیل نیاز بهدو صفحهنمایش، بهدلیل ثبات نرخفریم بازی در تمامی مدتزمان تجربه افراد که احساس رضایت داشته باشند و بخاطر تمامی اجزائی که ما در بازی قراردادیم: تعداد رقبای بسیاری که در آنواحد برروی صفحهنمایش نمایان میشوند، ویژگیهای آب و هوایی موجود، موارد موجود در پیست مسابقه که بصورت پویا نتیجه بازی را تغییر میدهند، تمامی این موارد گیمپلی جذابی را ارائه میکنند. بنابراین باید تعادل مناسبی بین چیزی که بصورت بصری/ دیداری قابل قبول و چیزی که درواقع برای گیمپلی مضر است وجود داشته باشد، به همینخاطر ما باید بیشتر روی این مسئله فکرکنیم تا مطمئنشویم میان مباحث بصری و گیمپلی هماهنگی وجود دارد. ازاین بابت اطمینان داریم که قطعا باید هماهنگیای بین اجزاء وجود داشته باشد، و تیم همچنان درتلاش است تا آن نقطه تعادل را پیداکند، آن نقطه است که مشخص خواهد کرد کار برروی پلیاستیشن وی-آر چه زمانی آغاز شود.
Project Cars 2 قرار است در تاریخ نامعلومی درسال ۲۰۱۷ برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن۴ عرضه شود. بتازگی ویدئویی از گیمپلی این عنوان منتشر شده که میتوانید آن را در گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات