نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا

نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود

امیرحسین اعتمادیان
۱۸:۲۷ ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
نسخه جدید قفل denuvo بر روی بازی mass effect andromeda فعال شد

بنابر اخبار جدید منتشر شده، پس از کرک شدن بازی Mass Effect: Andromeda در مدتی کوتاه، شرکت BioWare قصد دارد این‌بار از نسخه جدید قفل امنیتی Denuvo برای حفاظت دوباره از عنوان خود استفاده کند.

همانطور که می‌دانید بازی Mass Effect: Andromeda با وجود استفاده از قفل امنیتی Denuvo، در مدت زمان ۱۰ روز پس از انتشار توسط یک تیم حرفه‌ای کرک شد و بار دیگر شکست تلخی را برای شرکت Denuvo رقم زد. اینطور که به‌نظر می‌رسد نسخه‌ای که در زمان انتشار بازی در خرده فروشی‌های سرتاسر جهان منتشر شده بود از نسخه قدیمی قفل Denuvo برای حفاظت در برابر خطر کرک شدن استفاده کرده بود، بسیاری از ناشران و شرکت‌های بزرگ پس از کرک شدن عناوین خود تصمیم گرفتند که این قفل امنیتی را برای بازی‌های خود غیرفعال کنند اما شرکت BioWare در حرکتی جالب تصمیم گرفته است تا در نسخه جدیدی که از بازی Mass Effect: Andromeda در خرده فورشی‌ها منتشر می‌شود از نسخه جدید قفل امنیتی Denuvo استفاده کند.

بنابر اطلاعات تکمیلی منتشر شده، تمامی نسخه‌های جدید بازی Mass Effect: Andromeda به همراه قفل امنیتی بروزرسانی شده Denuvo منتشر خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که در نسخه جدید این قفل از سیستم‌های امنیتی بسیار قوی‌تری استفاده شده است که شما فقط این تکنولوژی را در بازی‌هایی می‌توانید مشاهده کنید که از نسخه جدید قفل Denuvo استفاده می‌کنند.

بازی‌هایی که هم‌اکنون از نسخه جدید قفل امنیتی Denuvo بهره می‌برند عبارتند از: ۲Dark ،Dead Rising 4 ،Nier: Automata و Mass Effect: Andromeda. لازم به‌ذکر است که هنوز هیچ تیمی نتوانسته است که نسخه بروزرسانی شده قفل Denuvo را شکست بدهد و این موضوع می‌تواند جالب باشد که منتظر بمانیم و ببینیم که این‌بار کدام جبهه شکست خواهد خورد، شرکت Denuvo و یا کرکرها!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا
نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RicoRodriguez گفت:

    دخل اینا رو هم میارن.البته گوست ریکون این وسط فراموش نشه.

  • Fallen گفت:

    چهارتا حرف مینویسم کافیه…
    CDPR

  • ali.stop گفت:

    اینجوری فقط ابروی خودشونو میبرن :no: :no: :no:

  • ali گفت:

    یعنی تازه میخوان رو اپدیت بعدی استفاده کنن یا توی اپدیت ۱٫۰۵ که چند روز پیش اومد اعمال شد؟

  • Resident Evil گفت:

    رو نسخه کرک شدش که نمیتونن قفل بزارن احتمالا مثل اویل۷ بره کرک نشدن DLCاس

  • Mohamady گفت:

    کرک که میشه مهم اینه کی بشه

  • big heart گفت:

    زمانی که دنوو اومد و بحث هایی مبنی بر این شد که کلا باید پی سی باز ها باید از کرک دیگر چشم پوشی کنند راستش منم کمی قبول کردم اما هنوز ته دلم به این اعتقاد داشتم هیچ چیزخصوصا نرم افزار ها کاملا امنیتش ۱۰۰ در ۱۰۰ نیست . و با کرک شدن دنوو در ماه های اخیر فهمیدم درست بوده .حالا کرک شدن نسخه جدید دنوو هم دیر یا زود داره اما این هم کرک میشه .

  • crysis69 گفت:

    من نسخه کرک شده بازی رو هم دانلود نمیکم ارزش بازی نداره
    سه گانه ی معروف رو لکه دار کرد حالا تازه میخواد فقل جدید بزنه؟ خخخ

  • moj45taba گفت:

    حالا خیلی بازی خوبیه از دست بعضی از سازندگان بی مخ 😐

  • itsRezaM گفت:

    والا صد بار هم بهینه بکنن این قفل رو بازم کرک میشن،الکی فقط خودشو بی عرضه نشون میده…

  • در آخر مثل Homefront مجبور می شن بی سر و صدا قفل ها شون رو بردارن :laugh:

  • mq2015 گفت:

    حالا انگار چه بازی ای هست،پرباگ،انیمیشن مسخره و …

  • MaMad AlpHa گفت:

    قفل کتابی میزد بهتر از این denuvo بود :rotfl: :laugh:

  • legendboy گفت:

    جوری که cpy دنوو رو نابود کرد ایران مالدیو رو نکرد !

  • MRGNR گفت:

    باو ی ۵ ت بدید اشتراکی از تموم این بحث ها بیاین بیرون

  • QUEEN 2017 گفت:

    امیدوار باشید این رو تو سایت mkdev زده
    yes there is big holes in denuvo new ver we dont share it , wait for scene !!!

  • sarfaraz گفت:

    :shout: یک احمقانه بزرگ :shout:
    از ۵ سال تا ۵ ثانیه! :quiet:
    نقدی بر سرآب :yinyang:
    پس از عرضه‌ی شماره‌ی سوم، پنج سال انتظار کشیدیم تا نسخه‌‌ی بعدی با پسوند اندرومدا به انتشار برسد. داستان همیشه مهم‌ترین وجه مس افکت بوده است و در این پنج سال هموراه به این موضوع فکر می‌کردیم که چگونه بین سه‌گانه و اندرومدا و سفر به کهکشان جدید ارتباط برقرار خواهد شد. انتظار داشتیم تا با یک فصل افتتاحیه‌ی طولانی و حساب شده این ارتباط برقرار شود. اما شروع اندرومدا به گونه‌ایست که طرفدران سری را به طور کامل ناامید می‌کند.
    پنج سال انتظار و خواندن تئوری‌های مختلف درباره‌ی ارتباط داستانی تنها به ۵ ثانیه ویدئوی ابتدایی اندرومدا خلاصه می‌شود! همه چیز همین است و آن پنج خطی که از ارتباط داستانی اندرومدا با سه‌گانه توسط بایوور به گیم‌اینفومر گفته شد! در حالی که در تمام بازی سعی دارید با چشم‌پوشی از این مورد به خودتان تلقین کنید که اندرومدا مانند یک ریبوت است و قرار نیست ارتباط خاصی بین داستان بازی و تریلوژ‌ی شپرد برقرار شود، مدام ارتباطات کوچک و بزرگ در بین گفت و گوها خودنمایی می‌کند. اندرومدا دچار بحران هویت استقلال محتوا و یا وابستگی به سه‌گانه است و این موضوع را می‌توان در جهان کم عمق و Lore ضعیف بازی ریشه‌یابی کرد.
    عنوانی که از ابتدای ساخت بر بزرگ‌ بودن آن تاکید می‌شد، در نسخه‌‌ی نهایی هم اثری با جهان وسیع را تحویل داد، اما تمام وسعت بازی در همین جهان خالی‌اش خلاصه است. برای ایجاد پیچیگی و جذابیت‌های فرعی آثار نقش‌آفرینی بازی دائم به تریلوژی لینک می‌شود و از خود چیزی برای ارائه ندارد. نه درگیری‌های سیاسی بین نژادها خبری است و نه ماجرایی چون جنوفیج. پس دوباره جنوفیج راه شیری برمی‌گردد، داستان جنگ بین توریان‌ها و کروگان‌ها مطرح می‌شود و روایت‌های فرعی دست نیاز به سوی تریلوژ‌ی دراز می‌کند. باید بخش عمده‌ای از این فقر محتوای جدید را در نبود نژادهای جدید جست و جو کرد.
    با سفر به اندرومدا طبعا انتظار داشتیم تا با چند نژاد جدید با پس‌زمینه‌ای پر رنگ روبرو شویم. به جز نژاد منفی داستان، در اندرومدا تنها یک نژاد جدید وجود دارد که نه پیش‌زمینه‌ی داستانی درستی دارد و نه طراحی ظاهری مناسبی. پیش‌زمینه‌اش به خلق شدن توسط نژادی دیگر خلاصه می‌شود و ظاهر جنسیت مونث‌اش گویی دچار مشکل ژنتیکی است! جالب‌تر آنکه تمام نژادهای راه شیری هم در اندرومدا حضور ندارند و از حیث تعداد نژادهای حاضر، اندرومدا فقیرترین نسخه است! نه تنها نژادهای جدید متعدد وجود ندارد، بلکه خبری از جذابیت‌های نژادهایی چون Quarian و Drillها هم نیست!
    در حالی که در ابتدا ارتباط خیلی خاصی بین سه‌گانه و اندرومدا برقرار نمی‌شود، ولی بازی شما را در ۳ تا ۴ ساعت اول محدود نگه می‌دارد که خود را توضیح دهد و آموزش‌هایش را در اختیار مخاطب بگذارد. سه ساعت اول به شدت محدود و کند دنبال می‌شود و اجازه‌ی کاوش به بازیکن داده نمی‌شود. کاوشی که قرار بود تم قالب بازی باشد. در این افتتاحیه کند، باید کمی مبارزات جدید را بیاموزید و به گفت‌وگوهای طولانی مشغول شوید که تصمیمات شما در آن‌ها هیچ نقشی ندارد. اینجاست که با سیستم دیالوگ بازی آشنا می‌شوید. سیستم دو وجهی دیالوگ‌های سه‌گانه به طور کامل کنار گذاشته شده است و حالا گفت‌وگوها چهار حس قلب، عقل،‌ حرفه‌ای و مبتدی را شامل می‌شود. انتظار داشتیم که با تغییر درخت گفت‌وگو، شاهد سیستمی خاکستری باشیم، ولی بایوور همچنان به ساز و کار منفور دیالوگ دایروی تاکید دارد! با این درخت دیالوگ جدید، پیش‌بینی می‌شد که بازی در این قسمت به سوی نسخه‌ی آخر Dragon Age کشیده شود، ولی نتیجه سیستمی بسیار ساده‌تر و ناکارآمد‌تر را پدید آورده. هیچ گزینه‌ای برای اضافه کردن دیالوگ با پیشرفت در بخشی خاص چون کاریزما در بازی وجود ندارد و تصمیمات نه چندان بزرگ همچنان بر دو گزینه خلاصه می‌شود.
    در ساعات ابتدای همه‌ انتظار دارند با توجه به قرارگیری در فضای ناشناخته‌ی خوشه‌ی هلیوس کهکشان اندرومدا، با جوی قوی و حسی همچون دقایق ابتدایی مس افکت ۱ همراه شوند. اما نه طراحی سیاره‌ی جدید و اتمسفر این قدرت را دارد نه معرفی نژاد جدید Kett که قرار است دشمنان بازی باشند. فقط کافی‌ است معرفی یک شخصیت چون Thane در سه‌گانه را با معارفه‌ی نژادهای جدید و کارکتر‌های تازه‌ی حاضر در اندرومدا مقایسه کنید.
    بعد از نبود یک ایده‌پرداز خلاق چون کیسی هادسن در تیم ساخت، عدم حضور درک واتز در تیم تولید کاملا به چشم می‌آید. کسی که وظیفه‌ی کارگردانی هنری سه‌گانه را بر عهده داشت و ویژگی‌های اساسی را خلق کرد که در نهایت به آفرینش جهانی اورجنیال انجامید. عنوانی که ابتدا به کپی‌برداری از آثاری چون استاروارز متهم بود، خود مایه الگوبرداری بسیاری اثر دیگر شد. نبود نبوغ در طراحی‌ها کاملا حس می‌شود و سطح اندرومدا را چندین پله پایین‌تر از تریلوژی قرار می‌دهد. اما نباید از این نکته هم گذشت که عملکرد فاجعه‌ی فنی اندرومدا باعث شده تا کمی ضعف‌های هنری بیشتر به چشم باشند. صداگذاری‌ها، انیمیشن‌ها، باگ‌ها و… به شدت به تجربه‌ی مس افکت اندرومدا لطمه وارد کرده‌اند. نمی‌توان بخش‌های مختلف مس افکت را مفکک از هم دانست. بار زیادی از جذابیت‌های مس افکت را همیشه ارتباط با NPCها بر دوش کشیده‌اند. اینجاست که در کنار نویسندگی، سیستم دیالوگ ناکارآمد و انیمیشن‌های تاریخ مصرف گذشته‌ی بازی به تجربه‌ی بخش دیگر هم آسیب وارد می‌کنند و این موضوع غیر قابل انکار است. به طور کلی در بخش بصری صحنه‌هایی وجود دارد که به شما این حس را القا می‌کند که در حال تجربه‌ی مس افکت ۱، ده سال پس از انتشار آن هستید!
    از ابتدا اعلام شد که تمرکز اصلی اندرومدا بر گشت و گذار و اکتشاف خواهد بود. محیط‌ سیارات به شدت بزرگ طراحی شده است و برای انتقال به شما وسیله‌ی شش چرخی با نام نومد داده می‌شود. اکتشاف باید هدفی داشته باشد که به بازیکن انگیزه‌ی این گشت و گذار را بدهد. زیبای بصری بخشی از محیط، به‌دست آوردن یک لوت خوب، پیدا کردن کوئستی مناسب و… مواردی که نه در بازی وجود دارند و نه مس افکت به آن‌ها نیازی دارد. بحران هویت دیگر اینجاست که تیم توسعه با هدف اصلی مس افکت ناآشنا بوده است. هزینه و وقت صرف بخش‌هایی شده که برای مس افکت بودن یک عنوان ارزش کمی دارند و متاسفانه به ویژگی‌های آیکونیک سری توجهی نشده است. هزینه و وقت صرف بخشی چون مالتی‌پلیر و یا گشت‌وگذار در محیط و افزایش کمیت آن شده و از بخش‌هایی چون انیمیشن‌ها که تاثیر مستقیم بر ارتباط با شخصیت‌ها دارد کوتاهی شده است.
    کوتاهی در طراحی کوئست‌های فرعی دیگر موردی است که به دنبال افزایش محتوا و بزرگ شدن بی‌جهت محیط‌ها دامن اندرومدا را گرفته. پیش از عرضه گفته می‌شد که برای طراحی مراحل فرعی از ویچر۳ الگو گرفته شده است، اما با این حجم از فچ کوئست در اندرومدا بعید هست حتی سازندگان مس افکت، ویچر ۳ را تجربه کرده باشند!
    به هر شکل اندرومدا تا سال‌ها نقطه‌ی سیاهی در کارنامه‌ی بایوور خواهد بود. نقطه‌ای سیاه‌تر از Dragon Age II! متاسفانه نه تنها اندرومدا مس افکت خوبی نیست… بلکه در بیشتر موارد نمی‌توان آن را حتی بین بازی‌های خوب قرار داد.
    نقد از بازی سنتر :airplane:

    نقاط قوت :announce:

    حذف کلاس‌ها و افزودن پروفایل
    تنوع اسلحه و توانایی‌ها
    جذابیت برخی ارتباطات
    درخت مهارت

    نقاط ضعف :announce:

    جهان کم‌عمق و Lore ضعیف
    نبود نبوغ در طراحی‌های جدید
    عملکرد فنی فاجعه
    کمبود نژادها
    شلختگی مبارزات و نحوه‌‌ی قرارگیری دوربین

  • Hodd Toward گفت:

    هر دفعه خبر از دنوو میبینم اعصابم خراب میشه 😐

  • OFFLINEMODE گفت:

    تا زمانی دلار نشده ۱۰۰ تک تومن
    تا زمانی که کاربر ایرانی برای پولی که برای بازی حتی داده از سرورهاشون محروم میکنن به خاطر ایرانی بودنش
    تا زمانی که پی پال ، ایرانی جماعت رو تحریم میکنه
    تا زمانی آمازون ما رو آدم حساب نمیکنه (حالا نخاستیم با بهپاد برامون جنس بفرسته)
    تا زمانی که محکومیم جنس بنجل چینی بخریم
    تا زمانی که amd و nvidia سایتشو برامون بسته
    تازمانی که اینترنت تو ایران حجمیه و گیگی وایولا تومنه
    تا زمانی که با سرور های اونور آب پینگمون ۱۰ نشده
    و تا زمانی ….

    ما بازیها-نرم افزارها کرکی میخریم میفروشیم عاشق هکر کرکیم با ویروسهای توش هم با تمام جانو دل قبولش داریم :heart:

    زنده باد هکر های بازی ها (کنسول ها ایشالا) :pirate:

  • با تشکر از گیمفا برای پوشش این خبر و تشکر از اون بچه ی ۱۰ ساله ایی که ۲ ساله از جیب باباش مجبوره بره ۲۰۰ هزار تومن پول هر بازی چرتی رو بده و بدلیل نداشتن سواد کافی این حرکت سازنده رو درست میدونه بازی فقط وقتی میفروشه که خوب ساخته شده باشه برای مثال GTA V با وجود این که از نسل اول این قفل استفاده میکرد و راحت کرک شد رکورد فروش رو جابجا کرد وقتی یه استدیویی یه بازی بی کیفیت میسازه حتی اگر کرک هم بشه کسی حتی همون کرکیش رو هم دانلود نمیکنه

نسخه جدید قفل Denuvo بر روی بازی Mass Effect: Andromeda فعال می‌شود - گیمفا