بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا

بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero

mp3
۱۰:۵۲ ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا

می دونم همتون با سری Metal gear solid اشنا هستید . این بازی بین سال های ۱۹۹۹تا ۲۰۰۸ توسط شرکت ژاپنی Konami منتشر شد . قرار است نسخه جدید یا همان پنجمین قسمت از سری بازی های MGS به نام Ground zero تولید شود . با هم اولین پیشنمایش این بازی در بین سایت های بازی های رایانه ای در ادامه مشاهده خواهیم کرد

 

Big boss دوباره باز می گردد :

در این بازی شخصیت قابل بازی ما Snake Big Boss است که در بعضی از نسخه های قبلی حضوری جدی داشته . او رئییس Solid Snake است .کونامی اولین نسخه بازی خود را با Big boss شروع کرد که بعد ها solid snake جای او را گرفت . big boss آموزش دهنده اسنیک است که big boss در قسمت های دیگر اسنیک سولید را به قتل می رساند . Big boss یک قانل حرفه ای است که در تریلری که مشاهده کردیم در شبانه روز به یک کارخانه جاسوسی حمله می کند . برگشت big boss رو من برای نسخه پنجم بازی mgs تحسین می کنم . کونامی دوباره خاطرات قدیمی  big boss Snake را برای ما زنده می کند . او یک قهرمان است یک قهرمان …. او جاسوسی حرفه ای است ….. او از سازمان جاسوسی FOX است …. دیگر چی از این بهتر ؟؟؟ یک بازی فراتر از تصور در انتظار ماست ! منتظر این بازی زیبا در سال ۲۰۱۳ باشید

بررسی تمامی جزئیات بازی :

در اولین تریلر که از بازی مشاهده کردیم شاهد یک طراحی عالی از Konami بودیم . در قسمت اولی شاهد طراحی فوق العاده لباس و کاراکتر ها بودیم . زبان بازی دقیقا مثل نسخه های قبل (ژاپنی ) است . در آنجا که شاهد بالا رفتن کاراکتر BIG BOSS SNAKE بودیم متوجه آب بر روی  سنگ ها شدیم . باران بازی بسیار فوق العاده می باشد . در آنجا که BIG BOSS دستگاهی بر روی چشم خود گذاشت متوجه نورپردازی عالی بازی شدم و در آنجا که نگهبان کارخانه چراغ را چرخاند فهمیدم که کوجیما کاری استادانه دارد بر روی این بازی انجام می دهد که در واقع فراتر از تصوری که ما از این بازی داشتیم منتشر می گردد . این بازی حتما بهترین بازی ژاپنی در سبک اکشن/مخفیکاری می شود . شما دیگر اثری از شخصیت های سری قبل را در این بازی نخواهید مشاهده کرد .

مروری بر گرافیک این بازی :

طبق اطلاعات به دست آمده این بازی با انجین جدید کوجیما ساخته می شود . این موتور FOX engine نام دارد . موتوری که در اولین روز معرفی خود توانست طرفدار های زیادی را به خود جذب کند . از امکانات این موتور که بنده متوجه شدم عبارتند از : گرافیکی فراتر از تصور , نورپردازی عالی , طراحی کاراکتر فوق العاده زیبا , طراحی لباس (فراتر از تصور ) بسیار زیبا می باشند .

گذر big boss در تاریکی باران :

در تریلر مشاهده شده big boss را در تاریکی شب مشاهده خواهیم کرد ! حضور big boss در باران شب بسیار زیبا است و گیمر را به خود جذب می کند و لحظات خوشی را برای ما فراهم می کند . big boss یک شخصیت متفاوت،بسیار متفاوت ، شخصیتی خوش تیپ در بازی های رایانه ای ژاپنی . روی باران در بازی MGS GZ خیلی کار شده و باید پیشرفت هم داشته باشد . مانند بازی Mafia 2 در قسمت اخر . در بارانی شدید راه می روید ، بارانی طبیعی ! دوربین را در اولین تریلر دیدید ؟ حالت لرزان داشت به صورتی که انگار کسی دارد از این بازی فیلم برداری می کند . به صورت یک فیلم اکشن ! یک بازییی متفاوت در این سری ! شما بازی MGS را در قالب یک فیلم اکشن تصور کنید ! فیلمی ژاپنی زبان اما در امریکا ! BIG BOSS را در قالب یک شخصیت فیلمی تصور کنید..یک بازیگر که ماجراهای زیادی دارد… BIG BOSS را در یک شحصیت جدید تر از گذشته مشاهده کنید ! جدید،بسیار جدید ! این بازی را متفاوت تر از گذشته مشاهده کنید ، متفاوت ! واقعا متفاوت . BIG BOSS را یک حرفه ای تصور کنید ، که برای رسیدن به هدف خود هر کاری انجام می دهد .

MGS در گذر زمان :

MSX

و درسال ۱۹۹۰برای کمودور۶۴MSX2وNESاولین قسمت از این سری بازیها که در سال ۱۹۸۷ برای کنسول
منشر شد.این اولین بازی ساخته شده توسط نابغه ی صنعت گیم و بنیان گذار این سری بازی ها یعنی “هیدئو کوجیما”و اولین بازی منتشر شده توسط کمپانی بزرگ “کونامی”بود.
گرافیک بازی مثل تمامی بازی های قدیمی پیکسلی بود و دوربین آن از بالا نشان داده می شد.سبک بازی هم مخفی کاری و اولین بازی بود که از این سبک استفاده میکرد و نکته ی جالب بازی این است که شما میتوانستید با فرمانده خود در حین بازی از طریق سیستم رادیوی کدک صحبت کنید.
داستان بازی هم راجب به “گری فاکس”(نینجایی که در قسمت اول متال گیر سالید دیدید)است که راهی جزیره “اوتر هیون”میشود تا پرده از سلاح مخفی دشمن بردارد.(که همان متال گیر است)

MSX2


MSX2قسمت دوم این بازی در سال ۱۹۹۰ به کارگردانی هیدئو کوجیما و انتشار کونامی و فقط برای کنسول منتشر شد.این بازی اولین حضور قهرمان اصلی این سری بازی ها یعنی “سالید اسنیک”بود.گرافیک بازی اگرچه مثل نسخه قبل پیکسلی بود ولی پیشرفت در آن دیده می شد.سبک بازی همچنان مخفی کاری و هوش مصنوعی پیشرفت بسیاری کرده بود.داستان بازی راجب به سالید اسنیک است که به جزیره اوتر هیون میرود تا هم گری فاکس را نجات دهد و هم متال گیر را نابود کند.در آخر اسنیک با پدر و استاد خود یعنی “رئیس بزرگ”که متال گیر را کنترل میکند مبارزه میکند و او را به همراه وی نابود و با گری فاکس از جزیره می گریزند.

MGS 1

این بازی اولین قسمت از سری بازیهای متال گیر سالید است که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی استیشن۱و کامپیوتر توسط کونامی و مایکروسافت منتشر شد.در واقع این بازی انقلابی در صنعت گیم ایجاد کرد که هیچ بازیی تاکنون چنین کاری را انجام نداده است.این بازی بنیان گذار دو سبک مخفی کاری و بازی های داستان محور است که در زمان عرضه اکثر مخاطبین را بر جای خود میخکوب کرد.
همینطور این بازی سیستم “پناه گیری” را وارد بازی های دیگر کرد.گرافیک بازی در سال عرضه بسیار زیبا و کارشده و بافت با کیفیت ساخته شده بودند.داستان بازی ادامه وقایع متال گیر ۲:سالید اسنیک است.
اسنیک خود را بازنشسته کرده است و به کوهستان های آلاسکا برای آرامش پناه برده است.اما جزیره “شادو موزز”که در آن کمپانی “آرمز تک”که زیر نظر “فاکس هاند”بود توسط نیروی هایی به نام “فرزندان رئیس بزرگ”تسخیر شد.فرمانده اصلی این نیرو ها برادر ژنتیکی سالید یعنی”لیکوئید اسنیک”است.فرزندان رئیس بزرگ هدفشان این بود که کنترل سلاح مخفی فاکس هاند را بدست بگیرند و با آن هم فاکس هاند را نابود کنند و انتقام رئیس بزرگ را از سالید اسنیک بگیرند.این سلاح مخفی چیزی نیست جز متال گیر که توسط دکتر”هال امریش”(اتاکون)ساخته شده است.
در آخر سالید با نابودی متال کیر و کشته شدن لیکوئید اسنیک توسط ویروس “فاکس دای”به هدفش میرسد و در همین حین “آسلات”(از نیروی های فرزندان رئیس بزرگ)که دستش توسط گری فاکس قطع شده بود.جنازه ی لیکوئید را با خود میبرد تا دست آن را به بدن خودش پیوند بزند.
داستان بسیار زیبا،جذاب و درگیر کننده بود و همانند فیلم های سینمایی پیچش های فراوانی داشت.
متای این بازی ۹۴ از ۱۰۰بود.

MGS2

متال گیر سالید ۲:فرزندان(پسران)آزادی در سال ۲۰۰۱ برای کنسولهای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس و در سال ۲۰۰۳ برای کامپیوتر منتشر شد.سبک بازی اکشن مخفی کاری داستان محور بود.
گرافیک بازی بسیار زیبا و هنری بود و در همان سال مورد تحسین قرار گرفت.داستان بعد از تمامی وقایع قسمت اول بود.اسنیک بعد از وقایع قسمت قبل راهی عملیات دیگری میشود که در یک کشتی است.
نیروی های ارتش آمریکا در حال پرده برداری از مدل جدید از متال گیر هستند.اسنیک با کمک اتاکون میتواند اطلاعاتی از این مدل جدید کسب کند که در این حین جاسوسان روسی به فرماندهی آسلات به کشتی حمله و پس از کشتن سربازان آمریکایی میخواهند متال گیر را بدزدند که اسنیک وارد میشود در همین حین دست آسلات شروع به لرزیدن میکند(چون متعلق به لیکوئید است)و ناگهان آسلات صدا و رفتارش همانند لیکوئید اسنیک میشود.اسنیک میفهمد که ژن های لیکوئید کم کم وارد بدن آسلات خواهند شد و کل بدن اورا فرا میگیرد.کشتی منفجر میشود ولی اسنیک زنده میماند و با کمک اتاکون فرار میکنند.وزارت دفاع آمریکا فکر میکند سالید اسنیک افسانه ای مرده است (در واقع نمرده و جنازه ای که پیدا شده جنازه ی لیکوئید بوده است)و برای ادامه ی عملیات و نابودی متال گیر شخصی به نام “رایدن”را میفرستند.داستان بازی به شدت درگیر کننده است و با مخاطب به قدری ارتباط برقرار میکند که وی همذات پنداری خاص و شدیدی با شخصیت اصلی بازی میکند(از مرگ خواهر اتاکون گرفته تا بی هویتی رایدن و جنگ او با سالیدوس اسنیک).متال گیر سالید ۲ :فرزندان آزادی را میتوان دنباله ی بسیار موفقی از قسمت اول دانست که متای آن ۹۶ از ۱۰۰ شد.

Metal Gear Solid3:Snake Eater


متال گیر سالید ۳:اسنیک ایتر(ترجمه ی این لغت میشود:نوش جان کننده ی مار!) درسال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن۲ منتشر شدو بازی المان های جدیدی در سبک مخفی کاری و همین طور گیم پلی این سری بازیها وارد کرد(استتار،مبارزات تن به تن،درجه اندازه گیری استقامت،شکار حیوانات،غدا خوردن و سیستم آسیب و درمان) گرافیک بازی فوق العاده و شاهکار بود و طراحی محیط مخصوصا جنگل ها بسیار طبیعی و تحسین برانگیز بود.
خط داستانی بازی قسمت های اول و دوم را رها میکند و میرود به دوران جنگ سرد و اوج جوانی جک(رئیس بزرگ) در سال ۱۹۶۲ جهان بین دو بلوک غرب و شرق تقسیم شد.همگی از ترس جنگ هسته ای به خود میلرزیدند.بعد از روز های سخت مذاکره بالاخره شوروی در قبول میکند که موشک های خود را از خاک کوبا بیرون بکشد.البته در این معامله یک شرط سری وجود داشت کع میتوانست کلا به این بحران پایان دهد.
“نیکلای سوکولوف”دانشمندی اهل شوروی که به غرب برده شده بود باید به شوروی بازمیگشت.آمریکا این پیشنهاد را قبول میکند اما میداند که شوروی میخواهد توسط سوکولوف به مقاصد خود ادامه دهد و سلاحی مرگبار برای کشتار جمعی بسازد.بالاخره سازمان اطلاعات آمریکا تصمیم میگیرد که نقشه ای برای بازپس گرفتن سوکولوف تدارک ببیند.این وظیفه به سازمان سری فاکس هاند واگزار شد که به محل پژوهش سوکولوف،واقع در دژ عظیمی در جنوب شوروی بفرستد.

Metal Gear Solid PSP Series:Acid1&2,Portable OPS,Peace Walker

 

سری بازیهای متال گیر سالید بر روی کنسول دستی سونی یعنی “پی اس پی”عناوین درخشانی هم داشته است که همگی ادامه هایی است بر شماره ی سوم این سری بازیها و داستان جک پس از تبدیل شدن به رئیس بزرگ است.

Metal Gear Solid4:Guns Of Patriots

متال گیر سالید ۴ :سلاح میهن پرستان را می توان بهترین،زیباترین و جنجالی ترین قسمت از این سری بازیها نامید.این بازی که عنوانی انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن۳ بود در دو هفته اول انتشار خود در سال ۲۰۰۸ بیش از ۳ میلیون فروخت.متال گیر سالید ۴ تنها بازیی بود که از حداکثر حجم دیسک های بلوری استفاده کرد بطوری که بخش چند نفره ی آن بر روی شبکه “پلی استیشن نت ورک”قرار گرفت.
داستان بازی ادامه دهنده ی متال گیر سالید ۲ در سال ۲۰۱۴ و پس از واقعه”بیگ شل”در متال گیر سالید ۲ است.
ژن های لیکوئید که از طریق دستش که به بدن آسلات پیونده زده شده بود کاملا بدن اورا فرا گرفته است و آسلات تبدیل شده بود به “لیکوئید آسلات”یعنی قدرت نظامی آسلات به همراه شرارت لیکوئید.سالید اسنیک هم دیگر آن سالید اسنیک قدیم نیست و تبدیل شده به “اسنیک پیر”.موهایش کاملا سفید شده و دیگر توان راه رفتن ندارد اما او آماده ی آخرین مبارزه با برادرش است.

Metal Gear Rising:Revengence

متال گیر طلوع:انتقام دوباره حسابش از بقیه ی متال گیر ها جداست. این بازی با نام تجاری Rising به صورت فرانچایزی منتشر خواهد شد و خط داستانی اکشن با محوریت شخصیت رایدن دنبال خواهد کرد.استودیوی پر افتخار پلاتینوم گیمز که سازنده عناوینی مطرح مانند ونکویش و بیونیتا را در کارنامه دارد اینبار سکان ساخت اکشنی ناب را در سری متال گیر برعهده گرفته و کوجیما پروداکشنز هم نظارت مستقیم بر روند ساخت بازی خواهند داشت
داستان بازی بعد از وقایع متال گیر سولید ۴ روایت میشود.زمانی که ارتشی سایبری سعی در تسخیر دنیا دارد و شخصیت اصلی بازی،رایدن،با شمشیر برنده ی خود (که تمرکز اصلی بازی در برش اجسام است) از طرف سازمان سری امنیتی آمریکا برای از بین بردن این ارتش فرستاده میشود.
این بازی قرار است امسال برای ایکس باکس۳۶۰،پلی استیشن ۳ و کامپیوتر عرضه شود.

سخن اخر

ممنون که ما را در این پیشنمایش یاری کردید و از ان استقبال کردید . پیشنهاد می کنم آن دسته ایی از دوستان که بازی MGS را بازی نکردند این بازی را یا از اینترنت یا از فروشگاه های بازی های رایانه ای خریداری کنند . منتظر ۲ قسمت از سری MGS باشید .

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • DrKowi گفت:

      :no: :no: :no:
      چه قدر منفور.
      دیگه حدی داری.
      خودتم می دونی داری چرت میگی.
      اینجا داری فیلم بازی میکنی.
      مطمئا باش این بازی که بیاد اولین نفر خودت هستی که با سر کله میفتی دنبال خریدش.

      • expellite گفت:

        اولا من پول پای این جور بازی های سطحی نمیدم. بازی باید ارزشش رو داشته باشه. مثل پارسال که فقط ۲ تا بازی گرفتم.

        • DrKowi گفت:

          متال گیر سلید .سطحی؟؟؟
          به پزشک مراجعه کنید.من هم دعا می کنم که شفا پیدا کنید.

          • expellite گفت:

            مشکل شما اینه که فکر میکنی کوجیما آخرشه! بازی های ژاپنی هم کاملا انیمه هستن.

            • شما اصلا بیخیال این بازیها شو عزیزم خودت رو حرص نده ! منی که نزدیک ۲۰ ساله تو گیم هستم و دوستان عزیز دیگه داریم آشغال بازی میکنیم و هیچی حالیمون نیست…با ما کاری نداشته باش و برو تو پست هایی که بازیهای مورد علاقت هست دیدگاه بذار…ترول بعدیت مساوی با حذف کامل اکانتت از گیمفا هست…برات آرزوی موفقیت میکنم و بهت پیشنهاد میکنم در هر زمینه ای از زندگیت با دست پر حرف بزنی.

              • expellite گفت:

                شرمنده، خوب من نظرم رو میگم! شما اصلا فهمیدید نظر اول چی بوده؟؟؟؟ من نوشتم متاسفم! یعنی از ترول کردن این بازی متاسفم بعدش DrKowi با حرفش ریخت بهم.

                • DrKowi گفت:

                  باو یه جوری میگی انگار دفه اولته.توی ۱۰۰ تا پست نه تنها این بازی بلکه چندین بازیه دگه رو با نظر های بی اساست به گند کشیدی.
                  منم دیگه نتونستم تحمل کنم.اخه هر چیزی حدی داره.همینجوری واسه خودت نظر میدی.به هر چیزی که دلت خواست توهین می کنی.دارک سایدرز اشغال فرض میکنی.متال گیر سلید سطحی و……..
                  هیچ دلیلی هم واسه نظرات نداری….بسه دیگه.
                  می خوای چیرو ثابت کنی؟
                  مثلا می خوای به بقیه بفهمونی خیلی خاصی؟

                • expellite گفت:

                  دقیقا اصل مطلب رو گرفتی ….. من خیلی خاصم!

                • DrKowi گفت:

                  به کسی میگن خاص که واسه هر کاره منحصر به فردی که انجام میده یه دلیل منطقی
                  داشته باشه.در غیر این صورت سیب زمینی و پشمک از خاص ترین چیز های خلق شده توسط خداوندند.

                • mp3 گفت:

                  نوووووب . اقا تو اصا فرق بین انیمه و گیم رو می دونی که الکی کامنت می دی . دیگه نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم . تو اصا از داستان این بازی چیزی می دونی ؟ از گرافیک چی ؟ از گیم پلی چی ؟ فکر کردی می تونی خودت یه بازی برتر از این که ساخته شده بسازی ؟؟؟؟ اقای منتقد بازی های رایانه ای ! تو اصا به این تریلری که منتشر شد دقت کردی . به نورپردازی چی ؟؟؟؟؟ به زحماتی که برای این بازی کشیده شده چی ؟ از صعنت گیم در ژاپن چی ؟؟؟؟؟؟ فکر می کنی فقط امریکا و انگلیس از همه برترن ؟ فکر می کنی فقط EA , ROCKSTAR از همه برترن . نه عزیز من !!! برو اول ببین بازی چیه بعد الکی نظر بده برادر من !!!

                • اگر بحثی هست در آخر پست ادامه بدین اینجا داره زیاد باریک میشه (یه فکری باید به حالش کرد)

  • mp3 گفت:

    من برای شما متاسفم میلاد جان ! اصا شما از بازی MGS چیزی می دونید که با این بازی مخالفید ؟ شما با بازی های ژاپنی مخالفید در صورتی که بهترین بازی های دنیا رو ژاپنی ها تولید می کنند ! لطفا برید تریلر بازی رو تماشا کنید بعد الکی نظر بدید !

  • FARDAD.MG13 گفت:

    خیلی عالی بود.خسته نباشی :laugh:

  • Mehran گفت:

    پیش نمایش عالی بود :yes: :yes:
    ممنون 😉

  • kaveh-67 گفت:

    بعد از دیدن تریلر mg5…..بقیه تریلرها برای من در رده دوم هستند….در کل کمتر کسی این بازی رو انجام نمیده :yes: :yes: :yes:

  • Kratos-_-0_0 گفت:

    مشکل نصف گیمرا ایرانی همینه دیگه فقط کافیه یه اسلحه بدین دستشون با یه گله
    دشمن و یه گرافیک خوب اون موقعست که بازیرو شاهکار وصف می کنن!!
    ممنون از پیشنمایش

  • Yashar گفت:

    بابا بسه دیگه هرشخصی برا خودش یه نظری داره شما چکار به بقیه دارید :reallyangry: :reallyangry:
    این مسائل فقط باعث خراب شدن سایت میشه :shout: :shout:

  • joorchin گفت:

    واقعا من با این بازی مشکل ندارم ولی با ژاپنی ها چرا با اون انیمه های چشم تلسکوپیشون!! :laugh: :laugh: در ضمن یه لطف کنید کسی که مثل میلاد نظرشو میگه ۴۰ نفری بهش حمله نکنید!!نظرشو گفت فقط شما هم منطقی جواب بدین نه اینکه هرکی زورش میرسه بگه بنت میکنم و حذفت میکنم! :no: :reallypissed:

  • joorchin گفت:

    Kratos0_0 واقعا از نظر جالبت منونم واقعا حرف بجا و جالبی زدی ایرانی ها دنبال بازی پر زرق و برق هستند مثلا Heavy Rain رو ول میکنن میچسبن به Uncharted که به نظر من پر باگ و سوتی هست مخصوصا نسخه سوم!هدف سناریو بازی های ژاپنی چیه!؟ ژاپنی ها بازی میسازن که فقط فروش بره و دنبال هنر نیستن واسه همین کیلویی واسه کنسولاشون انحصاری میدن! :silly: :silly:

  • joorchin گفت:

    آواتارم آیس کیوبه نه کلوب!ایشون دلایل خودشو داره!حتما لازم نیست دلایلش رو همه بفهمن این مهمه به بقیه حمله نکنیم!

  • واسه دوستانی که نظرات گوهربارشون رو در مورد هر بازیی میخوان به دهها نفر قالب کنن و بدون داشتن کوچیکترین علم و آگاهی نظر میدن ابراز تاسف میکنم ! بنده این سایت رو نزدم که ملت بیان زیرش هر چرتی که خواستن بگن !
    این سایت برای این تاسیس شده که علم افرادش در مورد هر بازی هر بازی سازی بیشتر بشه و از این ناآگاهی هایی که متاسفانه گریبانگیر رده سنی ۱۰ تا ۱۷ سال هست و از بازی های کلاسیک و بازی سازان بزرگ بویی نبودن،از بین بره !

    هنوز بعضیها نمیدونن که باید سکوت کرد و فقط مطالعه کرد و گوش کرد…برن یه سرچ ساده ی گوگل بزنن و ببینن مثلا این آقای هیدئو کوجیما چرا بین ۱۰۰ بازی ساز برتر تاریخ هست و اگر یک چنین شخصی در صنعت بازی سازی دنیا وجود نداشت شاید سبک مخفی کاری افرادی مثل سم فیشر و هیتمن رو به خودش نمیدید…شاید سبک سینماتیک و داستان پردازی در بازیهای مختلف از ژاپن تا آمریکا به این شکل کامل نبود…متاسفانه متاسفانه باید نشست و گریست به حال افرادی که با جهل کامل نظر میدن و هر چی بهشون خرده میگیری که عزیز،اشتباه هست،ولی باز…

    نمیدونم بعضی از دوستان خونشون از منتقدان بزرگ دنیای گیم مثل Andy McNamara از بزرگترین مجله ی گیم دنیا یعنی گیم اینفورمر که رده سوم پرفروش ترین مجله ی USA هم داره رنگی تر هست و خودشون رو از این افراد هم بالاتر میدونن که مثلا میان به بازی Darksiders 2 میگن آشغال یا در اتفاقی تاریخی به MGS میگن بازی سطحی که واقعا منو این نظر تو شوک برد ! متاسفانه من مدیری نیستم که از این نظرات بگذرم و باعث شم تفکرات این افراد روی بقیه اثر بذاره و اونهایی که از این بازی اطلاعاتی ندارن به سرنوشت اون فرد دچار شن..
    نویسنده ی این مقاله کلی زحمت کشید و این رو نوشت ولی بعضی ها حتی سعی نکردن بخونن و اومدن حرفایی زدن که به عقلشون باید شک کرد…

    جایی زندگی میکنیم که افراد افکار رو به هم تحمیل و نابخردی جای روشن فکری حقیقی رو گرفته…

    اینجا گیمفا هست،جایی که قراره افراد و کاربران فهمیده و سطح بالا داشته باشه و پرورش بده،نه باغ وحشی مثل سایت های دیگه که فقط فحش هارو سانسور میکنن…

    • David Beckham گفت:

      این جمله آخر رو با دیبازی بودی دیگه 😀 😀

    • Kojima گفت:

      به این میگن یه مدیر خوب 😉

      کاملا با حرفات موافقم :yes: :yes: :yes: :yes:

    • expellite گفت:

      بازیم میگم بده! نظر منه. بازی های که ساخته میشن باید توی سال ۲۰۱۲ شبیه زندگی واقعی باشن نه یه چیزی مثل Darksiders و Borderlands که هنری بودن رو با اسمشون عجین کنید. هنر توی کتاب و توی فیلم هست. چیزی که قراره هنری باشه باید در این قالب عرضه شه و صنعت بازی رو دچار اختلال نکنه. شما جوری نشون میدین انگار Cel Shading برترین سبک دنیا و Kojima برترین بازیساز تاریخ هست. همون مثالی که قبلا زدم میارم شما تو یه عکس با وضوح ۱۶ MP جزئیات بیشتری میبینید یا توی تابلوی “گل های آفتابگردان”؟ مثال Darksiders و Borderlands و هزاران هزار بازی دیگه همینه. دربازه Konami و Capcom هم این استودیو ها اصلا نمی تونن طراحی چهره درست و حسابی خلق کنند. مثلا به همین Leon S. Kennedy دقت کنید. آمریکایی هست ولی پایه و ستون چهره اش ژاپنیه!

      • شما که هنوز فرق استودیو با شرکت رو نمیدونی !!
        شما که چشماتون به قدری ضعیفه که موفقیت های Boarderlands رو چه در فروش(که نشان دهنده ی جذب مخاطب هست) و چه در امتیازات نمیبینی !!
        شما که باز هم چشماتون به قدری ضعیفه که نور پردازی های خیره کننده و فریم بالای MGS : GZ رو با اون گرافیک خارق العاده نمیبینی!
        شما که هنوز نمیدونی موتور in-house یعنی چی ؟!
        شما که ذره ای اطلاعات درمورد بزرگترین بازی سازان دنیا نمیدونی!
        شما که هنوز نمیدونی نفر اول برترین بازی ساز تاریخ میاموتو سازنده ماریو هست !
        شما که نمیدونی مهد بازی سازی دنیا ژاپن هست !
        شما که ادعاتون بنده و کاربران و صاحب نظران دنیا رو اگر ببینن این وضع رو روسفید کرده!
        شما که خاص بودن رو در مخالفت با روشنایی روز میبینی !
        شما که از بازیهای فوق العاده سال قبل که به قول خیلی از منتقدان بزرگ بعد از سال ۲۰۰۷،پربارترین سال در طول تاریخ بازیهای ویدئویی بود فقط ۲تا بازی کردی !!
        شمایی که فکر کنم نه Batman,نه Skyrim نه Uncharted نه Battlefield نه Crysis نه COD نه Mario نه Zelda نه…فکر نکنم ساله پیش جذبت کرده باشه…

        شما کلا باید گیم رو بذاری کنار و این مردم آزاری ها رو بس کنی !

        “چیزی که قراره هنری باشه باید در این قالب عرضه شه و صنعت بازی رو دچار اختلال نکنه.”
        جان ؟؟ شما این نظر رو میدی چند سالته پسر خوب ؟؟ پتچر هستی که داری اینجا تحلیل میکنی و میگی صنعت بازی!! رو دچار اختلال میکنه ؟؟ فعلا بازی هایی مثل ماریو یا Boarderlands دارن این صنعت رو با فروش بالاشون زنده نگه میدارن ! بازی های به قول خیلیها رنگارنگ Nintendo این صنعت رو سرپا نگه داشته ! بازی مثل LBP این صنعت رو زنده مگه داشته ! بازی مثل Metal Gear Solid سبک مخفی کاری رو به وجود آورد و باعث به دنیا اومدن Sam Fisher و Hitman به این دنیا شد ! Resident Evil هست که میلیون ها میلیون طرفدار سرتاسر دنیا داره و برای اومدنش لجظه شماری میکنن ! MGS هست که کشته مرده داره ! Boarderlands هست که به خاطرش صف تو لندن میکشن ! نکنه اونا آدم نیستن تو آدمی عزیز ؟؟ ببینم …تا حالا این موتور ژاپنی نسل بعد رو دیدی ؟
        https://gamefa.com/20002/e3-2012-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D9%85%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-square-enix-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-luminous-engine/

        متاسفم واست پسر جان ! چشمات رو به یه دکتر نشون بده !

        • expellite گفت:

          مشکل شما اینه که فکر میکنی کسی خیلی بارشه که خیلی معروفه.
          مشکل شما اینه که فکر میکنی قدیمی ترین همیشه بهترین.
          مشکل شما اینه که فکر میکنی شروع کننده کار سلطان بلامنازع هست.
          مشکل شما اینه که فکر میکنی هر کس بدونه موتور یعنی چی یعنی سلطان گیم هست.
          مشکل شما این هست که فکر میکنی من ۲ تابازی انجام دادم در صورتی که من گفتم دو تا بازی خریدم. من فقط به دو تا بازی پول دادم. ۱۰ بازی دیگه دانلود کردم و ۱۰ تا بازی هم از دوستام گرفتم. (لطفا متن رو درست بخونید)
          مشکل شما اینه که فکر میکنی نگاه عاقل اندر سفیه باعث رشد فرهنگی هست.

      • البته بنده تا دیروز فکر میکردم این حرفاتون همه از سر نداشتن اطلاعات هست ولی نطرم عوض شد و فهمیدم شما بیشتر قصد دارین اینجا ترول کنید (ترولر به شخصی میگن که از روی حرص های روانی سعی در اختلال در بحثی داره و این احتلال و هرج و مرج باعث خوشحالیش میشه) و متاسفانه این مورد به خوبی در شما مشاهده میشه و از این کارهات داری لذت میبری…اگه دیدی نمیتونی با حساب کاربریت به سایت وصل شی دلخور نشو 😉

  • maximus گفت:

    سلام داش دانیال نوروزی این بازی کی عرضه می شود بعد می تواند بهترین بازی سال بشود
    با تشکر 😐

بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا
بازگشت قهرمان | پیشنمایش بازی Metal gear solid Ground zero - گیمفا