جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر

عرفان رحیمی صادق
۲۱:۲۳ ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

بازی Mass Effect: Andromeda جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا را بعد از این که در اولین هفته فروش خود، به دست آورد را همچنان نگه داشته است.

این هفته در این جدول، همه بازی‌هایی که بین رتبه‌های اول تا سوم قرار داشتند بدون تغییر در جایگاه‌های خود در همان رتبه باقی ماندند. طبق این جدول بازی‌های Ghost Recon: Wildlands و Lego Worlds به ترتیب جایگاه خود را در رتبه دوم و سوم حفظ کردند. تنها بازی تازه راه یافته در جمع ده بازی پر فروش، Kingdom Hearts HD 1.5 & 2.5 Remix است که نتوانست جایگاهی بهتر از چهارم کسب کند. دیگر رتبه‌های این جدول را بازی‌های نام آشنا پر کرده‌اند؛ مانند Grand Theft Auto V در رتبه پنجم, FIFA 17 در رتبه هفتم, و Call of Duty: Infinite Warfare که با قرار گرفتن در رتبه دهم، ده بازی پر فروش این هفته بریتانیا را تشکیل داده‌اند.

شرکت توسعه دهنده Mass Effect: Andromeda، یعنی بایوور، با توجه به مشکلات گسترده‌ای که در بخش انیمیشن این بازی وجود داشت، هفته گذشته یک بیانیه صادر کرد و اعلام داشت:

ما بازخورد‌های بسیاری از سوی طرفدارن دریافت کردیم که بخشی از آن‌ها مثبت و بخشی دیگر منفی بود. این بازخوردها بخش بزرگ و مهمی در کار ما هستند که ما از آن‌ها در جهت بهبود بازی‌های خود استفاده می‌کنیم. چیزی که ما در نظر داریم این است که در تاریخ سه‌شنبه چهارم آوریل برنامه‌های فوری خودمان در جهت بهبود مشکلات ذکر شده را با شما به اشتراک بگذاریم… صبر کردن تا این روز برای ما بسیار سخت است.

بیانیه بایوور صراحتاً به این موضوع اشاره دارد که توسعه دهندگان در حال کار بر روی این مشکلات و را‌ه‌حل نهایی آن‌ها هستند تا Mass Effect: Andromeda را بهبود ببخشند و بار دیگر طرفداران را خوشحال سازند.

شما می‌توانید در ادامه این خبر، ده بازی پر فروش این هفته بریتانیا و همینطور بازی‌های پر فروش در کلیه پلتفرم‌ها را به صورت جداگانه مشاهده فرمایید. لازم است این نکته را یادآوری کنم که لیست به دست آمده از میزان فروش بازی‌ها به صورت فیزیکی است و فروش نسخه‌های دیجیتالی در نظر گرفته نشده است بنابراین آمار نهایی ممکن است با کمی تغییرات همراه باشد.

لیست ده بازی پر فروش این هفته در بریتانیا

  1. Mass Effect: Andromeda
  2. Ghost Recon: Wildlands
  3. Lego Worlds
  4. Kingdom Hearts HD 1.5 & 2.5 Remix
  5. Grand Theft Auto V
  6. Horizon Zero Dawn
  7. FIFA 17
  8. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  9. Rocket League
  10. Call of Duty: Infinite Warfare

لیست کامل چهل بازی پر فروش این هفته بریتانیا

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

لیست چهل بازی پر فروش این هفته بریتانیا به تفکیک پلتفرم

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

لیست سی بازی پر فروش این هفته رایانه‌های شخصی در بریتانیا

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

لیست بیست بازی پر فروش این هفته ایکس‌باکس وان در بریتانیا

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

لیست بیست بازی پر فروش این هفته پلی‌استیشن ۴ در بریتانیا

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اسپم:
    خب بلاخره بعد از مدت ها فرصتی پیش امد تا کمی درباره “رزیدنت ایول۷” صحبت کنم و به نظرم چون مدت زیادی از انتشار بازی گذشته و تقریبا اکثر دوستانم در سایت بازیش کردن بد نیست کمی دربارش بحث کنیم
    …………………………………………………………………………………………………..
    همین اول کار یه “دمت گرم” به کپکام بگم که بازی رو به چاشنی اصلی خودش باز گرداند خدایی باید قبول کنیم ایجاد حس ترس توی این روز ها و سال ها کار هر سازنده ای نیست ولی گویا دود از کنده بلند میشه و کپکام هنوز زنده هست خب ببینید بازی قرار نیست تماما ترسناک باشه نه به هیچ عنوان اما کپکام نهایت تلاشش رو کرده که حداقل بازی برای چند لحظه یا چند صحنه شوک اور باشه که کاملا هم موفق بوده در تاریکی شب و صدای بالای TV چند لحظه غافل گیر کننده داره که حسابی حال میده خلاصه که دمش گرم
    …………………………………………………………………..
    بازی به نظر من چندان رزیدنت ایول ریشه داری نیست رزیدنت ایول های ریشه دار حالا مثلا نسخه دوم و سوم خب ملاک های خاصی دارن که من خیلی از اون ها رو در رزیدنت ایول۷ ندیدم مثلا
    ۱)رزیدنت ایول۷ ا لحاظ تنوع دشمنان یا زامبی ها و موجودات خب یک “فاجعه تمام عیار” هست سازنده اصلا به خودش زحمت نداده، اخه بابا رزیدنت ایول نامش با زامبی گره خورده اما در رزیدنت ایول۷٫٫٫٫٫٫٫ حالاشما خودتون یک VS با رزیدنت ۲ و ۳ داشته باشه دیگه جای بحث نمیمونه. اون موجودات یکنواخت بازی دقیقا منو یاد رزیدنت ایول روولیشن۱ میندازه که از اول تا پایان بازی یکسان بودن و این در شان یک رزیدنت ایول شماره دار نیست
    ………………………..

    ۲)رزیدنت ایول امد و برای ما کریس ساخت-رزیدنت ایول امد و برای ما جیل ساخت-رزیدنت ایول امد و برای ما لیون ساخت-رزیدنت ایول امد و برای ما کارلوس ساخت برای ما ایدا ساخت-رزیدنت ایول برای ما “شخصیت” ساخت اما من در رزیدنت ایول۷ به هیچ عنوان “شخصیت سازی” ندیدم ۲ روزه دیگه یک نظر سنجی میذارن و از گیمرها میپرسن “شما ترجیح میدین شخصیت های رزیدنت ایول۸ چه اشخاصی باشن؟؟” به نظر شما ایتن چقدر رای میاره؟؟؟؟ من میگم نزدیک به صفر درصد چون ایول۷ برای ما “شخصیت” نساخت
    ………………………..

    ۳)ایول۷ خیلی خودش رو محدود به یک محیط میکرد کجاست رزیدنت ایول۳ یادتون میاد به هزار بدبختی قطار رو راه مینداختی باز یک محیط جدید باز یک هلی کوپتر نجات میامد و نمسیس بزرگ از راه میرسید و ….. باز یک محیط جدید -رزیدنت ایول۲ هم همین طور بود رزیدنت ایول۴ هم همین طور بود ببینید “محدود شدن به یک محیط” دیگه به رزیدنت ایول نمیاد شاید قدیم و در بعضی نسخه ها میامد اما الان دیگه اونم “نسخه شماره دار” خب یکم ازار دهنده هست حالا میگیم کپکام در نظر داشته این نسخه متفاوت باشه ولی مدت زمان گیم پلی هم کوتاه بود حداقل بعد از کشتی میتونست گیمر رو داخل یک محیط جدید کنه ولی در عوض چی شد یکسری غار و بعد هم داخل خانه اول بازی و تمام
    ………………………

    ۴)اصلا رزیدنت ایول و باس های اخرش. دیگه چه نسخه های قدیمی و چه نسخه های ۴-۵-۶ همگی باس های اخر خوبی داشتن حداقل باس هاش در حد نام رزیدنت ایول بود اما افسوس که باس اخر رزیدنت ایول۷ مثل اب بر روی اتش بود افسوس و صد افسوس اخه چی بود این؟؟؟؟؟ نه الان واقعا این چه باس اخری بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ………………………

    ۵)ارزش تکرار رزیدنت ایول های گذشته حتی رزیدنت ایول۵ و ۶ بسیار بالا بود، حداقل من یکی امارش از دستم در رفته که چند بار رزیدنت ایول های شماره دار گذشته رو تمام کردم اما در کمال تعجب ارزش تکرار رزیدنت ایول۷ بسیار پایین هست شایدم این احساس من هست و نظر دوستان متفاوت باشه اما من یکی بعد از ۲ بار تمام کردن بازی دیگه احساسی نسبت بهش ندارم و خیلی وقت هست بازی رو گذاشتم کنار و رغبتی هم به انجام دوباره ندارم
    ………………………….

    از این موارد زیاد میشه گفت اما رزیدنت ایول۷ تلاش بسیاری کرد که یک رزیدنت ایول باشه و موارد زیر رو داشت:
    رزیدنت ایول۷ شوتینگ خوبی داشت
    اون اتاق SAVE و موسیقی ارامش بخش رو داشت
    کوله پشتی و اون احساس کمبود جا رو داشت
    ترکیب و ساخت مهمات که بیشتر در رزیدنت ایول۳ شاهد بودیم رو خیلی عالی در بازی پیاده کرد
    گرافیک خوبی داشت
    تنوع سلاح خوبی داشت که اصلا از پایه های رزیدنت ایول هست
    لول دیزاین خوبی داشت
    سطح معماها به نسبت ۳ نسخه قبل خیلی بهتر بود حداقل۲ یا ۳ مورد از معماها به نظر من فوق العاده بودن و بعضی ها هم یک کپی شیک و مجلسی از نسخه اول مثل معمای شات گان که خیلی تابلو بود بعضی ها هم فقط باید یکم یک مجسمه تکان میدادی تا اون شکل مورد نظر در بیاد همین
    …………………………………………………………………..
    فیلم های ویدئو فوق العاده بودن به خصوص اون فیلمی که در زمان درگیری با لوکاس دیدیم و اون جشن تولد و کوک کردن اون دلقک و شمع روی کیک و زنده در اتش سوختن خیلی باهاش حال کردم و خنده ها و کار های شیطانی لوکاس عالی بودن
    ………………………………………………………………………

    بازی به یکباره بعد از خانواده بیکر نزول کرد که البته در نسخه های قبل هم گاهی اوقات این سیر نزولی دیده میشد اما میکامی سریع جمع میکرد بازی رو اما اینجا کمبود یک کارگردان کاربلد حس میشه و کپکام به جای حل مشکل بازی رو خیلی زود تمام کرد
    ساعت ها میشه درباره رزیدنت ایول۷ صحبت کرد از نقاط قوت و ضعفش در بین باس ها به نظر من بهترین باس “جک” بود و نبرد با اره برقی هم خیلی خوب بود و از لوکاس و تله هاش هم خیلی خوشم اومد یک هدیه هم به دوستان رزیدنت ایول فن بدم که شاید مثل من کمی با این جمله به گذشته ها و خاطرات رزیدنت ایول برن این جمله رو توی یکی از یادداشت های کشتی دیدم و سریع نوشتم
    ۱۶ years since the nightmare of raccoon city the survivors are still sufferin
    شاید در جمله بالا تئوری های مختلف داشته باشم
    ………………………………………………………………………….
    در کمال ناباوری این بازی هم حس رزیدنت ایول “میدهد” و هم “نمیدهد” هم تلاش کرده بده و وقتی هم در حین بازی هستی خیلی وقت ها نمیده حالا نمیدونم چی بگم اما شاید اون چیزی که من انتظار داشتم یکم با رزیدنت ایول۷ فاصله داشت در نهایت نمره من ۵/۷ هست اگر نام رزیدنت ایول “شماره دار” نداشت شاید بهش ۹ هم میدادم اما نام بازی خیلی خیلی سنگین هست و هر کاری میکنم نمیتونم خودم رو راضی کنم که بازی خیلی خوب بود چون بعضی “ملاک های اساسی” رو نداشت ممنون که مطالعه کردین و خوشحال میشم نظر دوستان گیمر رو درباره بازی بدونم

    • اون جمله ۱۶years since the nightmare of raccoon city the survivors are still sufferin
      توی نقد عدد ۱۶ در جلوی جمله به اشتباه امده
      نمره نقد هم ۷/۵ هست که اشتباه تایپ شده

      • Fight Club گفت:

        رضا جان درود…
        نمره اولت رو دیدم حال کردم… ولی خب اشتباه تایپ کرده بودی… حالم گرفته شد 😀
        کپکام از بازی استفاده تبلیغاتی کرد… اگه غیر از این بود عمرا انقدر فروش می کرد
        از این عصبانیم… بازی هیچ ربطی به رزیدنت اویل نداره… نا سلامتی داریم درباره نسخه شماره دار این سری صحبت میکنیم… ای کاش حداقل یه نسخه فرعی بود…. یا حداقل یه عنوان جدید
        بازی رو یه بار تموم کردم … بوسیدم گذاشتم کنار
        خلاصه بگم…
        قسمت دوم بازی تو کشتی افتضاح بود… افتضاح… فکر کنم کارگردانو عوض کردن :laugh:
        اون باس اخر چی بود اخه….
        دشمنای بازی به غیر از اعضای خانواده… خنده اور بودن
        سکانس سر میز شام… با سکانس یکی از فیلم هاس پیچ اشتباه مو نمیزد…
        اخرشم که خیلی شیک مجلسی چسبوندن به امبرلا..
        تا دلت بخواد میتونم بگم…
        ————————————-
        در کل نقدت زیبا بود رضا جان..
        اگه بخوام به عنوان یه نسخه فرعی یا اصلا عنوانی که نام بزرگ رزیدنت اویل رو یدک نمیکشه نمره بدم… ۷ میدم..
        ولی اگه نگاهمون به عنوان نسخه اصلی شماره دار اویل باشه… قطعا ۴ حقشه
        ولی در کل از فاجعه نسخه ششم بهتر بود…
        بازی بیشتر نقد کن رضا جان…لذت بردم
        پاراگراف بندیتم ایول داره

        • ما چاکر داش فرزام هم هستیم :yes: :yes:
          میدونی چون کامنت ها اکثرا تکراری شده به نظرم نقد بازی ها و بحث درباره بازی مفید تر هست تا یکسری بحث های بیهوده خلاصه که ممنون که مطالعه کردی
          …………………………..
          نمره زیر۷ بهش ندادم چون خدایی خیلی تلاش کرد رزیدنت ایول باشه هرچند کلبه وحشت بیشتر بهش میامد اما یکسری ویژگی ها داشت یکی معما بود که توی نقد هم گفتم ۲ یا ۳ مورد به نظر من خیلی خوب بودن و ما از بعد از رزیدنت ایول۳ خب خودت میدونی این چنین نداشتیم بعد اون کوله پشتی و کمبود و ترکیب و ساخت مهمات که باز چسبونده بود به رزیدنت ایول۳ یا یکسری موسیقی ها و صدا ها مثل صدای درها و موسیقی اتاق save یا تنوع سلاح ها که از رکن های اساسی ایول هست و تنوع سلاحش خوب بود از نظر حس ترس یکی اون موقعی که قراره دیگه با مارگاریت وارد جنگ بشیم و داریم از پله ها میریم بالا و یهو از شیشه درمیاد خب بد نبود یا جک هم یه موقع هایی خیلی ریز از جلوت میامد خب این ها خوب بودن اما کلیت بازی همون طور که گفتم نه یعنی نمیدونم چطوری بیان کنم خب رزیدنت نیست و اصلا همون طور که گفتی در حد این نام نیست ولی کپکام گناه داره میدونی به نظر سعی کرده حالا خیلی ایراد داره ولی یه ارفاقی بهش بکن توی این چند سال اخیر کم اذیتش نکردیم یکم اون نمره۴ رو ببر بالا یه حالی بده

      • Bros Xbox 2 گفت:

        Fight Club و MICROSOFT.xbox one

        مکالمه دو نوب.

    • Pcx گفت:

      ببخشید اسپم : کنترل xbox one s بدون سیم به ویندوز ۸ وصل میشه

    • من این بازیو از یکی دسته دوم خریدم اونم میگفت بازیش زود تموم میشه کلا زیر ۵ ساعت تمومه و تقریبا همین ایرادها رو میگرفت. اما نسبت به این چند سالی که گند زده بودن به رزیدنت بهتر شده بود اما بنظر من بد نیست رزیدنت ۲ و ۳ رو بازسازی کنن واسه نسل فعلی خیلی لذتبخشتر خواهد بود تا ابتکارات جدیدی که با ریشه های سری همخوانی نداره.

      • GG.WP.EZ.WIN گفت:

        اگه اشتباه نکنم قول بازسازی کردن نسخه ۲-۳ رو ۱-۲ سال پیش داده بودن من پول گذاشتم کنار فقط واسه این دوتا نسخه ۷ رو حالا حالاها نمیخرم. 😀 😀

        • Ubisoft گفت:

          داداش محمد رضا دو تا سوال دارم اینکه؛ یکم در مورد گیم پلی بازی بگو و مدت زمان به اتمام رساندن کمپین رو درجه ی سختی سخت.
          ۲. میخوام نظر شریفت رو در مورد فروش سرقت اتومبیل ۵ بدونم.
          اینکه چرا تا الان داره میفروشه آیا این فروش واقعیه؟ گیمرا چند بار این بازی رو تموم میکنن؟
          من بخش داستانی رو تو دوماه دوبار تموم کردم.
          با ولگردی، پرسه زدن تو خیابون و ویلاژ دادن با ماشین حدود یه ماهم بهش اضافه کن.

          • داداش گیم پلی بازی با درجه نرمال که من تمام کردم ۱۰ ساعت و ۵۸ دقیقه طول کشید چون وقتی بازی رو تموم میکنی بهت مدت زمانی که بازی رو تمام کردی میده بعد یک درجه سختی جدید هم برات باز میشه در کل از نظر حس ترس خیلی خوب هست و معماها و تنوع سلاح بسیار خوبی داره درکل با ذهنیت یک رزیدنت ایول سراغش نرو چون مطمئنن راضیت نمیکنه اما با ذهنیت یک ip جدید برو سراغش اونجاست که بهت حال میده
            ………………..
            درباره gta ببین ما الان همین ۲۰۱۶ دو عنوان open world جدید داشتیم هم مافیا۳ و هم واچ داگز۲ اما هیچکدام به اندازه gta تنوع ماموریت و کیفیتی در سطح gta ندارن واقعا بهت میگم gta عنوان کم نظیری در سبک open world هست که وقتی با بازی های دیگه VS کنی اونجاست قدرش رو میدونی فروشش هم بیشتر به خاطر بخش انلاین بازی هست که راکستار به طوری جدی داره ازش پشتیبانی میکنه هرچند من خودم زیاد بخش انلاینش رو بازی نکردم و بیشتر مثل خودت کمپین میرم و توی خیابان ها چرخ میزنم

  • Pcx گفت:

    فروش گوست ریکان نسبت به متاش تا اینجا خوب بوده gta v که انگار تا rdr 2 نیاد حالا حالا ها نمیاد پایین و راکت لیگ که با ایده اش ترکوند و خوشبختانه فروش خوب بازی titanfall 2 در pc

  • Hodd Toward گفت:

    تا GTAV به آخر جدول برسه نسخه ی بعدی منتشر میشه :laugh:

  • هرکسی گفت:

    Zelda :yes:
    زلدافوق العادست تونستم تجربش کنم 😀
    اصلا یه فازی دارههه

  • Hoower گفت:

    GTA V رو کجای دلم بزارم هر ماه…

  • HannaH گفت:

    به نظر من بهترین عملکرد رو Horizon داشته. رتبه ۶ فقط روى یک پلتفرم. بدون بخش آنلاین که دلیل فروش بالاى بازى هاى دیگه است. این نشان مى ده هنوز هم گیمرها ارزش تجربه یک داستان خوب رو مى دونن.
    تنها مشکل این لیست این هست که تعداد فروش رو نشان نمى ده.
    و البته فروش بالاى بازى ها روى پلتفرم سونى در مقابل مابقى پلتفرم ها که نشان مى ده چرا در نسل فعلى سرکایه گذارى روى بازى هاى این کنسول به صرفه تر از هر شرایط دیگه اى هست.
    و در نهایت فروش بالاى Sims که همچنان به عنوان پرفروش ترین بازى PC در چندین ماه اخیر بوده. این بازى تنها بازى من روى PC هست و به شدت ازش راضى هستم. هر چند شایعات مى گن خیرى از نسخه بعدى نیست.

  • mansourrrr گفت:

    زیاد تقاوتی با هفته پیش نکرده جدول

  • adams-khersi گفت:

    خوشم میاد با این همه انتقادی که از مس افکت شد همچنان در صدر حضور داره، من موندم Ghost Recon با این همه باگی که داره خوب داره می فروشه و راک استار که بی خیال نمیشه، با این فروش جی تی ای باید تو این نسل بی خیال ۶ بشیم…

    • Ubisoft گفت:

      از یکی از باگ های گوست رکون وایلد لندز یه اسکرین شات بگیر نشونم بوده اونوقت من گیم رو میبوسم میذارم کنار.
      نمیدونم چرا ما عادت داریم ندونسته و بدون آگاهی هر نظری که دلمون خواست بذاریم.
      ______________________________
      افسانه ی زلدا و مس افکت و گوست رکون فروش خوبی کردن و واقعا حق سازنده هاشونه که نون زحمت این گیم های عالی رو بخورن.

  • 2reza2 گفت:

    یعنی مردم هروز gta میخردن که هی فروش میکنه چرا ؟ درسته شاهکاره ولی چرا؟ ?:-)

  • PocketGamer گفت:

    هر بریتانى که به ١٨ سالگى میرسه یه gta v میگیره :rotfl:

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ Mass Effect: Andromeda همچنان در صدر - گیمفا