کارگردان هنری سری Final Fantasy از اسکوئر اینیکس جدا شد
کارگردان هنری عناوین اخیر سری Final Fantasy، آقای ایسامو کامیکوکوریو (Isamu Kamikokuryo)، روز گذشته از شرکت اسکوئر اینیکس جدا شد.
آقای کامیکوکوریو در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر چنین نوشتند.
دیروز در تاریخ ۳۱ مارس، (در حالی که) کمی بیش از ۱۸ سال از پیوستن من به شرکت اسکوئر اینیکس در سال ۱۹۹۹ میگذرد، من از این شرکت استعفا دادم. از همان زمانی که کار خود را با طراحی تصاویر هنری برای Final Fantasy X آغاز کردم، تا زمان فعالیتم بر روی Final Fantasy XV، (حضور در این شرکت) یک تجربه شگفتانگیز بود. من کاملا از اسکوئر اینیکس سپاسگذار هستم که به من این شانس را داد تا با افرادی بسیاری ملاقات کرده، و استعدادهای خود را به تصویر بکشم.
ایشان طی پیام دومی در شبکه توییتر، سخنان خود را اینگونه ادامه دادند.
من (در این لحظه) حس بیمیلی دردناکی را تجربه میکنم، اما دوست دارم از اینجا به بعد (با چالش انجام) طراحیهای جدید روبرو شوم. در آینده، علاقمند هستم تا در کنار کار کردن به عنوان یک طراح آزاد، فعالیتهای نویسندگی خود را نیز از سر بگیرم. خطاب به هواداران و همکارانم که برای مدت زمان بسیار طولانی از طراحیهای من حمایت کردند، از شما بسیار متشکرم.
فعالیت آقای کامیکوکوریو در شرکت اسکوئر اینیکس، شامل ایفای نقش در توسعه عناوین زیر بوده است.
- Final Fantasy X (پلیاستیشن ۲ / سال ۲۰۰۱) – طراح تصاویر هنری ابزارها، طراح هنری محیطهای پسزمینه
- Final Fantasy XII (پلیاستیشن ۲ / سال ۲۰۰۶) – کارگردان هنری
- Final Fantasy XII: Revenant Wings (کنسول دستی DS / سال ۲۰۰۷) – ناظر هنری
- Final Fantasy XII International Zodiac Job System (پلیاستیشن ۲ / سال ۲۰۰۷) – کارگردان هنری
- Final Fantasy XIII (پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ / سال ۲۰۰۹) – کارگردان هنری
- The 3rd Birthday(پلیاستیشن پورتابل / سال ۲۰۱۰) – کارگردان هنری
- Final Fantasy XIII-2 (پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ / سال ۲۰۱۱) – کارگردان هنری، طراحی شخصیتها
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII (پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ / سال ۲۰۱۳) – کارگردان هنری
- Final Fantasy XV (پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان / سال ۲۰۱۶) – کارگردان هنری
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
این روزا هم که همه جدا میشن :-/ :rotfl:
آمار طلاق رفت بالا 😀 😉 😛