بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا

بازی Total War: Warhammer II معرفی شد

امیرحسین اعتمادیان
۱۴:۵۳ ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
بازی total war warhammer ii معرفی شد

چندی پیش یک شمارنده مخصوص در وبسایت رسمی سری بازی‌های Total War نمایان شده بود. حال با به پایان رسیدن زمان این شمارنده شاهد معرفی بازی جدید Total War: Warhammer II می‌باشیم، همچنین به‌دنبال انتشار این خبر تصاویر و تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در ادامه خبر می‌توانید مشاهده کنید.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شزکت سازنده، در بازی Total War: Warhammer II چهار نژاد قابل بازی جدید معرفی خواهد شد، این نژادها عبارتند از: High Elves ،Dark Elves ،Lizardmen و نژاد چهارمی که هنوز از آن رونمایی نشده است. بازیبازان در نسخه جدید بازی به سرزمین‌های مرموز و خطرناکی سفر خواهند کرد، قاره‌هایی که بسیار دورتر از جهان قبلی بازی می‌باشند. این قاره‌ها عبارتند از: Ulthuan ،Naggaroth ،The Southlands و Lustria.

درحالی که گفته می‌شود در گیم‌پلی نسخه جدید بازی نیز آن حالت و شیوه قدیمی سری Total War حفظ خواهد شد، شرکت سگا و Creative Assembly به‌تازگی اعلام کرده‌اند که بازی Warhammer II دارای یک سبک و روایت داستانی جدیدی خواهد بود. هر یک از ۴ نژاد طراحی شده در بازی بسته به منافع خودشان در تلاشند تا یک گرداب جادویی که در قاره Ulthuan واقع شده است را از شر دشمنان حفظ کنند و یا آن‌را از بین ببرند و شما هم در بازی با توجه به اهداف خود باید زودتر از بقیه دست بکار شوید. این درگیری‌ها در بخش‌های پایانی بازی بسیار هیجان انگیز جلوه خواهد کرد.

بنابر اعلام سازندگان بخش داستانی بازی نیز می‌تواند صدها ساعت با گیم‌پلی غنی خود شما را سرگرم کند. آن دسته از بازیبازانی که این نسخه جدید را خریداری کنند و نسخه قبلی بازی را نیز دارا باشند، یک بروزرسانی جدید پس از انتشار بازی Warhammer II دریافت خواهند کرد که بوسیله آن نقشه بخش داستانی هر دو بازی باهم ادغام شده و شما قادر خواهید بود از تمامی نژادهای این دو نسخه نیز در بازی استفاده کنید. تاریخ انتشار بازی Warhammer II هنوز بصطور دقیق مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که شاهد عرضه بازی پیش از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی باشیم. سری Total War: Warhammer به عنوان یک سه گانه معرفی شده بود و از این رو در آینده یک نسخه سوم بازی نیز معرفی خواهد شد.

در قسمت زیر تصاویر و تریلر منتشر شده از بازی Total War: Warhammer II را می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا
بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MaMad AlpHa گفت:

    منتظر معرفی MEDIVAL II بودم….مجبوریم با Attila سر کنیم

  • من میمیرم برای این سبک . بهرین لحظات گیمینگ عمرم با این سری بازی ها بوده . ولی اصلا با معرفی این بازی خوشحال نشدم . میدونید چرا ؟ چونکه این بازی یک قفل دنووی فوق خرکی داره :-((

  • ali.stop گفت:

    من تا آتیلا بازیش کردم ولی هنوز نتونستمwarhammer بازی کنمکرک

  • spirits گفت:

    وارهمر که فوق العاده بود و واقعا بهترین بازی استراتژیک ۲۰۱۶ بود و از civil خیلی سرتر بود.واقعا چالش برانگیز و بینظیر بود و ارزش تکرار بالایی داشت و سگا خوب تونست بعد از یک دوره افولی که‌‌ واسه توتال وار پیش اومد و دوباره سری رو احیا کنه.فقط خدا کنه سر قسمت دوم عجله نکنه و یه بازی پر از اشکال بده بیرون چون از یه طرف هم میگن دارن روی یه نسخه تاریخی هم کار میکنن و این باعث نشه کیفیت کار بیاد پایین.
    ولی از همه اینا گذشته این قابلیت ادغام نقشه ها خیلی باحال میشه البته اگه سگا نخواد واسه این قابلیت پول اضافه بگیره چون ازش بعید نیست‌.

    • sharrrrim گفت:

      Civilization vi منو ناامید کرد.بازیش خوب بود ولی برای یک دور ،اون جادوی نسخه پنج رو نداره.من که پاک کردم حالا دارم نسخه پنج رو دوباره بازی میکنم.
      توتال وار وارهامر یک کاش زود تر کرک بشه تو تابستون بزنیم به رگ.
      اگه بعد این سه گانه یه توتال وار تاریخی در محدوده خاور میانه بده در دوره هخامنشیان عالی میشه البته اگه تحریف انجام نده

      • Rohit گفت:

        نسخه ۶ که جدید اومده رو من همون روز اول حذف کردم ولی نسخه ۵ رو به جرات میگم نزدیک ۵۰ بار رفتم البته نه تا اخرش بیشتر وقت ها با اومدن تفنگ بازی رو ول میکردم در کل شاید ۵ دفعه تمومش کرده باشم.از ترینر استفاده میکردم واسه پول بینهایت.از بقیه گزینه های تقلب استفاده نمیکردم چون بازی بی مزه میشد یک چند باری هم از ترینر تکنولوژی استفاده کردم اونا هنوز تیرکمون داشتن من به سربازای چتر باز رسیده بودم.با ترینر پول یک منطقه کوچیک رو میگرفتم سعی میکردم واسم بقیه بهم حمله کنن بعد یکدفعه ای سرباز میخریدم دخلشون رو میاوردم.

    • civilization vi یک بازی کاملا نا امید کننده بود . به نظرم اگر قرار باشه بازی های استراتژی به همین روند ضعیف کارشونو ادامه بدن در آینده جزء توتال وار ها چیزی باقی نمیمونه . ( مگر اینکه بلیزارد یک شاهکار دیگه بسازه ) راستی داداش پ.خ تو چک کن 😉

  • ... گفت:

    هنوز یک سال نشده نسخه ی دوم رو معرفی کردن..اینجوریش رو دیگه ندیده بودیم !…احتمالا سگا داره این بازی رو تبدیل به یک call of duty دیگه میکنه و از این به بعد قراره هر سال یک توتال وار بیاد بیرون..اول که attila رو دادن بیرون سال بعد هم warhammer رو امسال هم که halo wars و الان هم دوباره warhammer 2 و سال بعد هم مطمنا نسخه ی سوم…
    از اون طرف هم یک تیم دیگه گذاشتن روی یک total war با تم تاریخی کار کنه و از طرف دیگه هم یک تیم برای کار کردن روی چند نسخه ی رایگان از همین سری !…احتمالا هم که یک تیم گذاشتن برای کار کردن روی نسخه ی جدید alien…
    CA استدیوی بزرگی هست جدیدا هم که یک استدیو از کرایتک رو گرفته بود ولی اینطوری فکر می کنم سگا رسما داره این استدیو رو نابود می کنه..
    در کل نسخه ی اول بازی اسطوره ای بود و جزو بهترین هایی هست که این چند ساله انجام دادم ! و انصافا زمان انجام دادن بازی متوجه نمیشی زمان چطور گذشت.امیدوارم نسخه ی دوم هم همینطور باشه..

    • spirits گفت:

      دقیقا خیلی زود داره نسخه جدید رو معرفی میکنه با این که همین نسخه همین الانشم داره خوب میفروشه و تو بورسه.عوضش میتونست یه چندتا محتوای الحاقی غنی یه چیزی مـثل fall of the samurai و rise of the samurai شوگان ۲ معرفی کنه نه این دی ال سی های beastmen و wood elves که هر کدوم ۲۰ دلار قیمت دارن و واقعا هم ارزش قیمتشون رو هم ندارن.سیاست های مالی سگا هم همچین فرق زیادی با بانجی و اکتیویژن نداره.

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    امیدوار بودم شوگان ۳ یا یه نسخه تاریخی دیگه معرفی بشه که با دیدن این خبر کلا ناامید شدم هم از سری توتال وار و هم از کریتیو اسمبلی
    البته خدمت جناب … عزیر باید عرض کنم که توتال وار جز در موارد معدود تقریبا هر سال عرضه شده

    • spirits گفت:

      نه آخه مشکل اینه که قراره ۲ تا نسخه امسال معرفی بشه.یکی تاریخی یکی وارهمر که کیفیت کار پایین میاد.از طرف دیگه توتال وار هیچ وقت یک سری بازی رو پشت سرهم معرفی نمیکرد مثلا فاصله زمانی بین روم ۱ و ۲ شوگان ۱ و۲ مدیوال ۱ و۲ خیلی زیاده.

  • mohammad ra گفت:

    سلام به همه دوستان نژاد چهارم به نظر من skaven هست. به دو دلیل چون این نژاد تا به حال نبوده و دوم اخر این تریلر یک موش رو میبینیم چون skaven ها موش هستند.

بازی Total War: Warhammer II معرفی شد - گیمفا