اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا

اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K

مهرداد میرشاهی
۱۶:۲۰ ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا

مایکل پچر (Michael Pachter) – تحلیلگر شهره‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی – در جریان جدیدترین قسمت نمایش «Pachter Factor» در خصوص کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانی آن از کیفیت ۴K صحبت کرد و اظهار عقیده کرد که این ویژگی (پشتیبانی از کیفیت ۴K) خیلی در زمان عرضه‌ی کنسول اشاره شده اهمیت نخواهد داشت.

این تحلیلگر شناخته شده در این خصوص این چنین ابراز داشت:

من فکر نمی‌کنم که این (پشتیبانی ایکس‌باکس اسکورپیو از کیفیت ۴K) چیز مهمی باشد. ما می‌توانیم از کیفیت ۱۰۸۰P که حدود ۲ میلیون پیکس در صفحه نمایش است به کیفیت ۴K که حدود ۸ میلیون پیکسل در صفحه نمایش است، برویم؛ که این ۶ میلیون پیکسل بیشتر و ۴ برابر بهتر از کیفیت اولیه (۱۰۸۰P) است. این مشابه این است که شما یک تصویر گرفته شده با استفاده از گوشی‌های هوشمند آیفون ۳ یا ۴ با دوربین ۲ مگاپیکسلی را با تصویر گرفته شده با استفاده از گوشی آیفون ۷ با دوربین ۱۰ یا ۱۲ مگاپیکسلی مقایسه کنید.

وی در ادامه‌ی سخنان خود بیان داشت:

ایکس‌باکس اسکورپیو قرار است ۴K باشد، [اما] ۴K به چه معناست؟ ۸ میلیون پیکسل. این ۴ برابر تعداد پیکسل‌های کیفیت ۱۰۸۰P است. بله، طبیعتاً این نیازمند قدرت پردازشی بالایی است، اما قطعاً مورد مهمی نخواهد بود.

مایکل پچر در ادامه پیش‌بینی کرد که جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، نه تنها در حدواندازه‌های کنسول موفق نینتندو ۳Ds فروش خواهد کرد، بلکه برای علاقه‌مندان این صنعت، در اولویت بالاتری در قیاس با کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو قرار خواهد گرفت. در نهایت اگر هر اتفاقی صورت پذیرد، چیزی که واضح است، این است که کنسول نینتندو سوییچ به موفقیت قابل توجهی رسیده و فروش یک میلیون واحدی آن در کشور ژاپن تابدین لحظه بیانگر آن است. همچنین بازی انحصاری این کنسول، یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، به عنوان چهارمین بازی برتر صنعت بازی‌های ویدئویی از نظر میانگین نمرات شناخته می‌شود که یک موفقیت قابل توجه برای سیستم ترکیبی مورد بحث می‌باشد.

گفته می‌شود که تا پیش از برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 سال جاری میلادی، به صورت رسمی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی خواهد شد و سپس در کنفرانس اشاره شده، شاهد جزئیات بیشتری از آن خواهیم بود. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این کنسول، اخیراً رئیس استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Shadow of War، ابراز داشته است که این کنسول قوی‌ترین کنسول شناخته شده تابدین لحظه می‌باشد. همچنین فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در اظهارنظری اعلام کرد که آماده‌سازی بازی‌های اسکورپیو برای شرکت مایکروسافت از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا دارد شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا با نمایش بازی‌هایی از جمله Forza Motorsport 7 و Red Dead Redemption 2 به نمایش قدرت بالای کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو بپردازد. همچنین چندی پیش شایعه‌ای مبنی بر پشتیبانی کنسول اشاره شده از ضبط ویدئوها با کیفیت ۴K منتشر شد که از این نشانی می‌توانید جزئیات بیشتری در این رابطه بدست آورید.

نظر شما در خصوص اظهارنظرهای اخیر مایکل پچر پیرامون کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو مایکروسافت چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا
اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • samsung7733@ گفت:

      میگم شما همگی ps4 رو آپدیت ۴٫۵۰ کردین یا نه آخه من میخوام دانلود کنم از تو تنظیمات میزنم چک کردن نسخه جدید میگه آخرین نسخه نصبه ولی ۴٫۵۰ نیست به اکانتم هم وصل نمیشه میگه اول آپدیت کن دستگاه رو چیکار کنم همیشه هم همین مشکل رو داشتم هر وقت آپدیت میاد چند روز دیرتر برا من میاد ولی این آخری یکم طولانی داره میشه

    • HannaH گفت:

      من با حرفش در مورد ۴K موافقم. این قابلیت خوبه، ولى تلاشبراى فروشش بیشتر شبیه به تبلیغ براى دو مالا همزمانه. اول تلویزیونش بعد کنسولش. فارغ از اینکه چند نفر پول یا امکانات یا دلیل خریدش رو دارن تعداد موجودى این تلویزیون توى بازار به شدت پایین هست. اصولا وضعیت اقتصادى مردم دنیا اینقدر اجازه نمى ده (منظور ارزش خریدش هست نه میزان در آمد).
      همین حالا تعداد فیلم هاى دو بعدى سینما نسبت بخ سال گذشته که همه چیز، حتى مستند ها هم تو سینما سه بعدى بود، بسیار زیاد شده و کمتو کسى پول اضافه براى دیدن فیلم یه بعدى مى ده.
      به نظر من له شکل عمومى تجملات این سبکى داره به شدت جاى خودش رو به نیازهاى دیگه مى ده. الان هم کیفیت ۴K همونطور که باعث فروش پرو نشد، کمکى هم به اسکورپیو نمى کنه. مگر اینکه این قدرت جاى بهترى هزینه بشه.

  • 1111mmm گفت:

    ببخشید از لحاظ گرافیکی کنسول ps4pro توی تلوزیون fullHD می تونه بازی ها رو مثل کامپیوتر که توی رزلووشنfullhd با گرافیک ultra و ۶۰ فریم پخش کنه

  • 1111mmm گفت:

    بچه ها ببخشید این جا می گم اگه می شه راهنماییم کنید من بین ps4pro و pc نمی دونم کدوم بگیرم اگه pc بگیرم بین کارت گرافیک gtx1060 وrx480 کدوم بهتره

    • پنکه گفت:

      رو کاغذ ۴۸۰ بهتره ولی در عمل ۱۰۶۰ بازده بهتری داره

    • A.SH گفت:

      دوست عزیز شما از یه فن کنسول بپرسی میگه کنسول و اگه از یه پی سی فن بپرسی میگه پی سی.
      اما اگر خواستی سیستم بخری من میگم ۱۰۶۰ ۹gb که بزودی عرضه میشه و مصرف کمترش هست و توی dx11 بهتره اما ۴۸۰ توی dx12 و والکان بهتره و آینده نگرانه تره ولی من پیشنهاد میدم بودجه رو افزایش بدید و ۱۰۷۰ که خب بخاطر ۱۰۸۰ti تخفیف خوبی خورده بخرید که بسیار بهتره ولی در کل ببینید کدوم مدل رو میپسندید و ای ام دی می خواید یا انویدیا.
      اما در مورد سوال اول مثلا خود من از نسل ۵ pc gamer بودم و تا ابد هم خواهم بود چون برتری ها و علایق مورد نیازم رو توی pc پیدا میکنم و این فقط و فقط و فقط سلیقس.

      • Hodd Toward گفت:

        والا من پی سی بازم. و از اول هم بودم
        اما کنسول مزیت داره
        یکیش این که میخوابی رو زمین. نشستن رو زمین کمر آدمو به فنا میده :laugh:
        دو این که هر سال مجبوری قطعاتو عوض کنی ولی کنسول رو میگیری. تا چند سال همونه

        • Rohit گفت:

          مخالفم.کی گفته هر سال باید قطعه عوض بشه؟
          با شش تومن شما سیستمی میگیری که بعد سه یا چهار سال فقط گرافیک رو عوض میکنی.تازه اگه گرافیک رو از همون اول پرچمدار بگیری که ۵ سال هم راحتی.مثلا GTX 1080 TI که البته گرونه.

          • D.E.E.P P.O.I.N.T گفت:

            Rohit@
            فازت خرابه ها ! هر سال عوض نشه سر ۲ سال قدیمیه سیستمت ! ولی کنسول تا ۶ سال بدون مشکل واسه بازی رو اجرا میکنه ! تازه هم به صرفه تره مخصوصا ps4 که امکان اجرا بازی دسته ۲ رو داره ! بی شک واسه یک کسی که میخواد راحت بازی کنه و انحصاری محشر سونی رو بازی کنه قطعا پلی ۴ بهترین انتخابه

        • A.SH گفت:

          دوست عزیز اون مجبوری برای داشتن کیفیت بهتر هست و کنسول ها هم دارند همچین مسیری رو طی میکنن.
          شما کیس رو وصل کن به tv یا رو زمین من ندیدم کسی بشینه!اگه آدم پول بده یه صندلی دی اکس dxracer بخره دیگه حاضر نیست هیچوقت از روش بلند شه :yes:

    • P30PlayBox گفت:

      دادا این مقایسه عادلانه نیست نه از لحاظ قیمتی و موارد دیگه الان شما با میتونی با پول فقط کارت گرافیک gtx1070 ی ps4.pro بخری یعنی در واقع داری کالای زیر ۲تومن رو با پیسی بالای ۱۰ تومن مقایسه میکنی! ولی اگر میتونی یکی دو سال صبر کن و ps5 بخر ولی اگر نمیتونی صبر کنی و توان مالی بستن پیسی حدود ۱۰تومن رو داری حتما gtx1080 بخر حتی اگه کمی تحت فشار مالی قرار بگیری باز خریدش به صرفه تر هستش چون قطعات پیسی خیلی زود قدیمی میشن و شاید در آینده مجبور به sli کردن چندتا کارت گرافیک بشی.

    • Rohit گفت:

      داداش اول بهتره ببینی حریف قیمت PC گرون میشی یا قیمت بازیای کنسول.

    • ShahinSky گفت:

      اگه برای گیم زدن میخای کنسول بهترین انتخابه اگه پیسی بگیری خودتو از تجربه ی بهترین گرافیک و گیم پلی محروم میکنی ،
      وقتی ی همچین سوالی مطرح میشه بروبچ خدمات کامپیوتری میان راجب پیسی و قدرت گرافیکیش میگن اما هیچ اشاره ای به بالاترین گرافیک گیمینگ و انحصاری بودنش روی کنسول ps4 نمیکنند و مخاطب رو به اشتباه میندازن، کلی هزینه کنی بعد ارزشمند ترین بازی هارو نتونی پلی کنی!،

  • mahdi.r گفت:

    هرکی فهمید این چی گفت به منم بگه
    از یه طرف میگه ۴ برابر بهتره از یه طرف میگه مهم نیست

    • sharrrrim گفت:

      این یه چیزی تو مایه های فراستی خودمونه .از خودش ۲_۰ عقبه

    • نه عزیز میگه ۴ برابر کیفیت بهتره اما این بهتر بودن مهم نیست اون منظورش غیر مستقیم گیم های با کیفیت نسبت به سونی هست نخواسته مستقیم بگه که خودتو مسخره نکن انحصاری بده که بتونی با سونی رقابت کنی وگرنه مه میتونن به قیمت اسکورپیو پی سی بگیرن که خیلی بهتر از اسکورپیو باشه چون همش بازی های مولتی پلتفرم و انحصاری هایی که به ظاهر انحصاری هستن رو میشه بازی کرد این کیفیت ۴k زمانی ارزش داره که بازی هات هم با کیفیت باشن

  • این حرفش درسته نسبتا.کیفیت یکم بیشتر زیاد به چشم نمیاد.همونجور که قبلا هم گفته شد کیفیت سخت افزار ها الان خیلی بالاست بلکه کیفیت نرم افزار ها برای ساخت بازی طبیعی پایینه.

  • Hodd Toward گفت:

    مایکل پکتر هستش 😉
    پچر اشتباهه

  • یک زمانی بله رزولوشن و جلوه های گرافیکی شاید در اولویت نبود اما این یک واقعیت هست که از سال ۲۰۱۳ و شروع تبلیغات حاشیه ای و جنگ رزولوشن و بررسی های مکرر دیجیتال فاندری و کوبیده شدن ۹۰۰p در برابر ۱۰۸۰p این جنگ رزولوشن و سخت افزار بر سر زبان ها افتاد و دیگه رزولوشن شد ملاک و تبلیغات عظیمی شکل گرفت و همه از قدرت و رزولوشن صحبت میکردن توی همین سایت هم کافیه به پست های دیجیتال فاندری مراجعه کنیم و کامنت ها رو بخونیم پس اگر بگیم مهم نیست دروغ گفتیم و داریم خودمون رو گول میزنیم چرا که حداقل از ۲۰۱۳ این قضیه خیلی مهم شد الانم اسکورپیو میاد برای native 4k و به رخ کشیدن جلوه های گرافیکی و جبران رزولوشن کمتر در سال های قبل

    • mahdi m77 گفت:

      نگاهی به امار فروش ps4 slim و pro کاملا حرف شمارو نقض میکنه!
      ps4 بیشتر از وان فروخت چون ۴۰۰ دلار بود و قوی تر ولی وان ضعیف تر بود و ۵۰۰ دلار بود
      مثل این میمونه الان اسکورپیو ۴۰۰ دلار باشه پرو ۵۰۰ دلار قطعا همه اسکورپیو میخرن!

      • رهگذر پی سی فن... گفت:

        @microsoft.Xbox one
        حرف شما کاملا غلط هست درسته xbox1 از‌ نظر سخت افزاری ضعیف تر از ps4 بود ولی دلیل اصلی فروش زیاد ps4 قیمت کمترش و انحصاریهای‌ عالیش نسبت به Xbox 1 و بود و هم چنین سیاستهای بسیار ناشیانه ی مایکروسافت در اوایل نسل.۲ تا دلیل برای غلط بودن حرف شما‌ دارم: ۱)فروش کمتر ps4 pro نسبت به مدل معمولی که دو برابر‌ معمولی قدرت داره ۲)فروش بسیار خوب نینتندو سوییچ با سخت افزار بسیار پایین تر.اسکورپیو هم فروشش مثل پرو زیاد نخواهد بود بنا به حرف مدیر‌ ایکس باکس که گفته بود اسکورپیو مثل دسته الیت هست.یعنی طبیعتا علاوه بر اینکه امکانات بیشتری داره قیمت خیلی بیشتری هم‌ خواهد داشت.

      • مهدی جان مقصر اصلی فروش پایین کنسول پرو به نظر من خوده سونی هست چرا چون همه قبل از عرضه کنسول این کنسول رو با نام ps4k میشناختن شما اگر به شایعات قبل از معرفی کنسول نگاه کنی همه حرف از ۴k میزدن یعنی کنسولی که میاد برای ۴k اما وقتی قدرت سخت افزار کنسول مشخص شد و وقتی کنسول معرفی شد خب خیلی بازی های اصلی به صورت اپ اسکیل بود از اون طرف بررسی های دیجیتال فاندری که خیلی هاش به ضرر پرو تموم شد یادت میاد خبرهایی کنسول پرو در مقایسه با کنسول معمولی گاهی اوقات ضعیف تر عمل میکرد خب همین تبلیغات منفی از اون طرف در عمل بازی ها انچنان تفاوتی با کنسول ps4 معمولی ندارن از این گذشته این کنسول خودت اخبار رو دنبال میکنی در بررسی ها در خیلی از بازی ها نمیتونه ۶۰ فریم با ثبات ارائه بده حالا من خودم که ندارم ولی اخبار و کامنت های دوستانی که دارن رو میخونم خب زمان لانچ کنسول هم اصلا مناسب نبود در زمان لانچ کنسول هیچ یک از بازی های بزرگ سونی منتشر نشدن همون هورایزن چندین ماه بعد از عرضه پرو امد یا انچارتد۴ چند ماه قبل تر امد اگر سونی زمان لانچ کنسول رو با این بازی ها هماهنگ میکرد و یک پورت دندان گیر از این بازی برای پرو ارائه میداد شک نکن فروش پرو از الان خیلی بیشتر بود ولی هنوز هم دیر نیست هیچکس از قدرت سخت افزار بیشتر بدش نمیاد احتمال زیاد در اینده تفاوتش با ps4 معمولی بیشتر به چشم میاد باید کمی به سازنده زمان داد

  • Inside1990 گفت:

    خب کیفیت ۴k مهمه طبیعتا به عنوان مثال کی بدش میاد gears of war 2 رو ۴k بازی کنه یا مثلا the last of us رو ۴k native بازی کنه منتها شخصا علاقه ای واسه تجربه ی عناوین ضعیف از نظر لول دیزاین و داستانی به صورت ۴k ندارم چون چشم سریعا عادت میکنه به یه مقوله جدید ولی ذهن و دل خیلی پیچیده تره و قطعا یه بازی با گرافیک معمولی ولی داستان و لول دیزاین عالی رو ترجیح میده به یه بازی صرفا ۴k

  • devil may cry 3 گفت:

    خدایی چند بار خوندم ولی دقیقا متوجه منظورش نشدم خب خودمون میدونیم که ۴k از ۱۰۸۰ بهتره و ۴ برابرشه ولی نفهمیدم با این حرفش میخواست چی رو برسونه
    به نظر من اسکورپیو هم به سرنوشت ps4 pro دچار میشه و اونقدر ها هم فروش نمیکنه ( مثال حرفم هم امار فروش کنسول ها که هر ماه میذارن که من تو تمامش دیدم که ps4 معمولی ۵ الی ۶ برابر pro فروش داره)
    به دوستانی هم که هی میگن تو ۲۰۱۸ نسل ps4 تموم میشه و ps5 میاد ۲ تا چیز میخوام بگم که امیدوارم دربارش فکر کنید:
    ۱_ کنسول ساختن به همین راحتی ها هم نیست که فکر میکنین و کار ۱ یا ۲ سال هم نیست باید کلی رو طراحی کنسول کار کنن سخت افزار های زمان خودش رو بسنجن جوری که هم قیمتش زیاد نشه و هم حداقل ۶ سال دووم بیاره بعد کلی واسش تبلیغات کنن و کلی کار دیگه ( با توجه به اینکه pro اخرای ۲۰۱۶ اومد به نظرم غیر ممکنه)
    ۲_ هنوز داره بازی هایی معرفی میشه که قراره ۲۰۱۹ منتشر بشه مثل tlou 2 و سایبرپانک و …..
    کسانی که با نظر من مخالفن هم لطفا نظرشون رو بذارن که ما دلیلشو بدونیم

  • کلا این آقا هم قبول داره که پیشرفت چشمگیره هم میگه مهم نیست اما حسابی از رقبای مایکرو و ساخته هاشون تمجید میکنه که خوبم هست اما کلا انگار با ساخته های مایکرو هرچقدرم که عالی باشه میونه خوبی نداره البته اینطور که پیداست.

    • میدونی دیگه مایکرو قسمت گیمش رفته رو مولتی ها و انحصاری هایی که به پی سی میاد این که ارزش نداره برادر من الان قدرت دست سونی هست من کاری به قدرت سخت افزار ندارم بهترین جلوه های بصری گرافیکی رو سونی میزنه اونی که به ما نشون میدن و ما میتونیم بهترین رو ببینیم دست سونیه حالا هی بیان بگن پی سی قدرتمنده ببین گرافیک و گیمپلی دست کیه

  • mahdi m77 گفت:

    هیچ چیز در صنعت گیم مهم تر از بازی نیست!
    اسکورپیو هم چیزی رو عوض نخواهد کرد حتی خود فیل اسپنسر هم اینو میدونه و خودش گفته ما هم چنان فروش اصلیمون رو وان اس خواهد بود و اسکورپیو یه محصول ویژه و برای حرفه ای هاست
    شما فروش ps4 معمولی و پرو رو ببینید همین الان مدل معمولی سر ۱۰۰ دلار قیمت کمتر داره ۶ تا ۷ برابر پرو تو دنیا میفروشه!
    بازی های کنسول هاست که در نهایت تایین میکنه برنده کیه!

  • GAMER HUNTER گفت:

    لطفا بیایید گروه ما
    https://t.me/joinchat/AAAAAEHGY5e7GwLAfo9hMA

    تایید بشه خواهشا

  • پنکه گفت:

    آیفون ۳ دوربین ۳.۲ داشت و آیفون ۴ دوربین ۵ داشت
    اگه فرق دوربین ۲ مگاپیکسلی و ۱۲ مهم نیست
    یا فرق ۱۰۸۰ و ۴K مهم نیست
    پس فرق ۱۰۸۰ با ۷۲۰ هم مهم نیست پس چرا انقدر زحمت میدن کنسول و موبایل و دوربینای جدید میسازن 😐

  • P30PlayBox گفت:

    به نظرم اولویت کنسولها باید به ترتیب زیر باشه:
    ۱- رزولوشن fhd
    ۲-فریم بالای ۶۰
    ۳-گرافیک اولترا
    در آخر هم ۴k!
    اول ۳مورد اول باید کاملا ساپورت بشه تا بعدش به رزولوشن ۴برابر فکر کنن.

  • Gamer^Cat گفت:

    خدایی این پچر همش بی ربط میگه. لطفا نظرات این موجود رو نذارین کلا
    خوب طبیعی قدرت بیشتر = کیفیت بهتر
    ادای روشن فکری در آوردن نداره که …
    مردم که بوق نیستن خودشونمیفهمن
    البته ایشون در آمدش و نونش از این حرفا تامین میش باید هم بگه وگر نه شب غذا نمیتونه بخوره 🙂

    • نه دوست عزیز حرفاش تا حدی درسته(حد اقل کلیت حرفش درسته)شما ببین طرف چی میگه حرفش درسته یا نه!نگاه نکن طرف کیه که ببینم حرفش درسته یا نه!شما حاظری به خاطر کیفیت بیشتر بازی های بیشتر رو بزاری کنار!با شروع نسل هشتم اکثر کمپانی ها وظیفه اصلیشون که ساخت بازی خوب هست رو فراموش کردن و گرافیک پرست شدن که این گیمینگ رو از هدف اصلیش دور میکنه!ما میخوایم بازی کنیم نمیخوایم گرافیک شاهکار ببینیم،بازهم درود بر استودیو هایی که اگه نام ببرم انگ فن بازی بهم میزنید که وظیفشه به عنوان یه بازیساز فراموش نکردن

  • denim گفت:

    من فن کنسول نیستم ولی تا دیروز همه میزدن تو سر Xbox بخاطر رزلوشن
    حالا که این کنسول یه رزلوشن عالی و میتونه پخش کنه میگن مورد مهمی نیست 😐

    • Lonely wild گفت:

      ببین قضیه xbox one فرق میکرد.رزولوشن استاندارد برای بازی کردن ۱۰۸۰p هستش که xbox one به خاطر قدرت پایین سخت افزاریش نمیتونست این رزولوشن رو اجرا کنه اما اسکورپیو تا اونجایی که فیل اسپنسر گفته میتونه همه بازی های (فرست پارتی) رو ۴k اجرا کنه ولی مهم نیستش چون که ۱۰۸۰p هنوز رزولوشن استاندارد هستش.حتی pc گیمرایی که pc غول دارن هم تا اونجایی که من میدونم و تو فروم های گیمینگ دیدم بیشتر توی ۱۴۴۰p بازی میکنن. من به شخصه چشمم برای روزلوشن پایینتر از ۱۰۸۰p اذیت میشه ولی ۴k برام مهم نیست(با وجود اینکه tvشو دارم)چون رزولوشن ۱۰۸۰ برام کافیه.خودم به شخصه از خرید ps4 pro پشیمونم چون خیلی سریع به ۴k عادت کردم دیگه مثل روز اول برام جذابیت نداره. پولمم طه کشیده به خاطر pro و tv 4k و پول بازی ندارم.الان همش دارم به این فکر میکنم که با این پول چقدر بازی و تجهیزات میتونستم برای ps4 معمولیم بگیرم… برنامه خرید یه کنسول دیگه هم داشتم ولی با این همه بازی که اومده دیگه امکان نداره ی کنسول دیگه بتونم بگیرم…

اظهارنظر جدید مایکل پچر در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو و پشتیبانیش از کیفیت ۴K - گیمفا