بایوور: بهبودهای Mass Effect Andromeda هفته بعد اعلام خواهد شد
بایوور در ۴ آپریل (۱۵ فروردین) برنامههای خود در رابطه با بهبود بازی تازه عرضه شده خودشان به نام Mass Effect Andromeda را اعلام خواهد کرد.
این سازنده در حساب توییتر خود گفت:
یک هفته از عرضه رسمی و جهانی Mass Effect: Andromeda گذشته و ما بسیار از اینکه طرفدارانمان بالاخره همهی آن چیزی که مدتها به سختی رویش کار میکردیم را تجربه کردهاند هیجانزدهایم.
بایوور در قسمت اول اعلامیهی خود میگوید:
ما بازخوردهای زیادی را دریافت کردیم که بعضی مثبت و بعضی انتقادی بودند. این بازخوردها نقش مهمی در پشتیبانی ما برای این بازی داشتند و نمیتوانیم برای اشتراک گذازی برنامههایمان برای این بازی تا ۴ آپریل صبر کنیم.
در این زمان، بازخوردهایتان را بفرستید. تیم ما گوش میدهد و کار میکند تا اطلاعات را جمعآوری کند و راهحلهایی برای بهبود Mass Effect: Andromeda را برنامهریزی کند.
از حمایت گسترده و پیوسته شما و ملحق شدنتان به ما در این سفر ممنونیم.
همانطور که قبلا به اطلاعتان رسیده بود الکترونیک آرتز برنامه قوی برای حل مشکلات Andromeda دارد. این شرکت همچنین لیستی از باگهای شناختهشده در بازی را منتشر کرده، اما تنها یکی از آن «باگها» مربوط به مشکلات انیمیشن ظاهری شخصیتها است.
Mass Effect Andromeda را هماکنون میتوانید برای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴(با پشتیبانی از پلیاستیشن ۴ پرو) دریافت نمایید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
کاش این بهبود ها از اول اضافه میشد