با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا

با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید

اشکان عالی خانی
۲۳:۳۶ ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
15 میلیون نسخه از بازی persona 5 به مناطق مختلف جهان فرستاده شده است

عنوان مورد انتظار Persona 5 در تاریخ ۴ آپریل سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ منتشر می‌شود و حال، منقدان، نظرات و نمرات خود را نسبت به این بازی ارایه کرده‌اند. Persoa 5 با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان رو به رو شده است و توانسته نمرات درخشانی را کسب کند. با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید.

سری Persona همیشه در طول تاریخ محبوب و موفق بوده است اما با عرضه نسخه چهارم این سری توسط Atlus، این مجموعه نه تنها روح و رنگ و لعاب جدیدی به خود گرفت، بلکه این سری را وارد مرحله جدیدی از بلوغ و کمال کرد. Persona 4 به قدری خوب و مطمئن بود که کسی فکرش را نمی‌کرد این سری از این هم بهتر شود. عرضه نسخه Arena برای این بازی سبب شد تا بازی‌بازان متفرقه دیگری به سمت سری جذب شوند و موفقیت به صورت کامل به دست آمده بود. حال، با وجود چنین سایه بزرگی، کار Persona 5 به شدت سخت می‌شد. Persona 5 باید خود را از زیر سایه قسمت چهارم درمی‌آورد و سری را به جلو حرکت می‌داد. Atlus و تیم ساخت بازی این کار را به طرز فوق‌العاده ای انجام دادند و منتقدان چنان از بازی خوب می‌گویند و تعریف می‌کنند که تجربه نکردن آن می‌تواند یکی از بزرگترین اشتباهات هر بازی‌بازی باشد. جدا از هر روند بازی و سبکی که Persona 5 دارد، این بازی روح عظیم و وصف نشدنی زیبایی در خود دارد که باعث می‌شود این اثر بسیار ارزشمند شود. شما می‌توانید در زیر، نمرات و خلاصه‌ای از نقد منتقدان متاکریتیک را مشاهده کنید:

Playstation Universe – ۱۰۰

Persona 5 شاید در جهت نوآوری خیلی پیش نرفته باشد اما بهبودها و تازگی‌هایی که دارد، باعث می‌شود که یک نقش آفرینی عالی کار کند. اما بزرگترین ستاره این نمایش بزرگ، در واقع دنیای بازی و مردم درون آن هستند که شما را به ستایش وا می‌دارند. Persona 5 چیزی است که شخصیت خود را با آن هماهنگ می‌کنید و در آخر تنها احساس غم انگیزی از ترک استایل خاص بازی به شما دست می‌دهد.

Guardian – ۱۰۰

Gameblog.fr – ۱۰۰

Arcade Sushi – ۱۰۰

USgamer – ۱۰۰

Game Revolution – ۱۰۰

GamesRadar+ – ۱۰۰

صداگذاری بازی عالی است، موسیقی هوشمندانه است، استایل هنری بازی جذاب است. بازی کردن Persona 5 باعث می‌شود موهایتان براق شود، رنج صدای شما را افزایش می‌دهد و ۷٫۳۲ سال به عمر شما اضافه می‌کند. اگر این بازی را به قدر کافی بازی کنید نه تنها توانایی پرواز کردن به دست می‌آورید بلکه می‌توانید در هوا یک املت بی نقص نیز درست کنید؛ اینقدر که این بازی خوب است.

Push Square – ۱۰۰

RPG Site – ۱۰۰

شما همیشه در تلاش خواهید بود تا چیزهای بیشتری برای کامل کردن پیدا کنید، به جلو حرکت کنید و این کاملا یک نمونه کامل یک نقش آفرینی ژاپنی نوین است. Persona 5 می‌داند که چیست و به خود افتخار می‌کند. نتیجه این موضوع، عنوانی است که همه پس زمینه‌های آن، ضد انزوا است و اجتماعی شدن را فریاد می‌زند. این آزادی، سری را بی نقص می‌کند و تجربه کردن آن اجباری می‌شود.

TheSixthAxis– ۱۰۰

God is a Geek – ۱۰۰

Persona 5 یکی از بهترین بازی‌هایی است که من افتخار تجربه آن را داشته‌ام و چیزی است که باعث شد از هر نظر بالاتر از محبوب ترین بازی تاریخ از نظر من، یعنی Persona 4 Golden قرار بگیرد.

Playstation Official Magazine UK- 100

IGN – ۹۷

Persona 5 یک نقش آفرینی عظیم و زیبا است که صدها ساعت گیم‌پلی برای تمام کردن دارد. با قوی‌ترین و بهترین داستانی که تا به حال در سری دیده‌ایم، Persona 5 به عنوان یک تجربه استثنایی، به یاد ماندنی شناخته شده و به راحتی به یکی از عمیق ترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی در دهه اخیر تبدیل می‌شود. با وجود طراحی‌های فوق‌العاده دانجن‌ها و استایل خاص هنری آن‌ها، لذت گشت و گذار و اکتشاف در آن به حداکثر می‌رسد و حتی پس از اتمام بازی برای سومین بار و کسب تروفی پلاتینیوم، من می‌خواستم برگردم و گزینه‌ها و دیالوگ‌های مختلف را امتحان کنم و معماهای سرگرم کننده بازی را حل کنم. این بازی یک استاندارد طلایی برای عناوین نقش آفرینی ژاپنی و با فاصله، بهترین عنوان در سری است.

Vandal Online – ۹۸

GamesBeat – ۹۷

IGN Italia – ۹۶

Multiplayer.it – ۹۶

PSX-Sense.nl – ۹۵

SpazioGames – ۹۵

Hobby Consolas – ۹۵

۳DJuegos – ۹۵

XGN – ۹۳

Everyeye.it – ۹۵

IGN Spain – ۹۳

Game Informer – ۹۳

اگر ساعات ابتدایی Persona 5 به مانند یک رمان عظیم باشند، ساعات پایانی آن نیز به مانند صفحات پایانی آن رمان هستند و تلخی و شیرینی در صفحه پایانی وجود دارند. اما علاوه بر آن، این صفحات پایانی حس راضی کننده بی اندازه‌ای دارند. پس از صدها ساعت بازی کردن، همه سوالات بزرگ من پاسخ داده شدند. من شخصیت‌ها را درک کردم، من راه خود را در دنیای بازی می‌دانستم و در قدم به قدم این سفر، سرگرم شدم. هر چه بیشتر Persona 5 را بازی کنید، بیشتر به آن وابسته می‌شوید و انتقال این حس تنها از چند بازی دیگر برمی‌آید.

The Games Machine – ۹۲

آخرین فصل یکی از محبوب ترین سری‌های ماف نسبت به فصل پیشین از همه لحاظ ممکن پیشرفت کرده و بهتر شده است. خط داستانی بازی منحصر به فرد و بسیار محکم تر و استوار تر است و ارزش‌های تولید بازی (کارگردانی هنری، قطعات موسیقی، صداگذاری و گرافیک) به سادگی در بهترین حالت قرار دارند. این حقیقت که دانجن‌های بازی دیگر به صورت تصادفی چینش نمی‌شوند نیز مورد توجه بسیار است.

GamePro Germany – ۹۲

۴Players.de – ۹۱

Washington Post – ۹۰

EGM – ۹۰

GameGrin – ۹۰

M3 – ۹۰

Polygon – ۹۰

این بازی با موفقیت، این سری را به مراتب بالاتر پولیش، دلربایی و زیبایی می‌رساند. این بازی یک سری عیب‌هایی دارد که برای پرت کردن حواس مخاطب از پس زمینه‌های سنگین و جذاب بازی کافی هستند اما با این وجود، Persona 5 با ویژگی‌های رنگانگ خود تسلیم نمی‌شود.

Trusted Reviews – ۹۰

GameSpot – ۹۰

این بازی از ایده‌های گیم‌پلی و شکوفایی آن‌ها انبوه است. در هر قسمت از Persona 5، سطح هنری میخکوب کننده‌ای وجود دارد که آن را به کل از سری جدا می‌‌سازد. این یک نقش آفرینی بی عیب و فوق‌العاده با استایل است که سال‌های در مورد آن بحث خواهد شد.

Stevivor – ۹۰

Destructoid – ۹۰

اگر Persona 4 را کاوش نکردید، این راه برگشت شما به Velvet Room است. Persona 5 موفق شده که نه تنها خود را نسبت به دیگر بازی‌های بازار متفاوت سازد، بلکه این عنوان در فرانچایز خود نیز به راحتی به صورت جدا قرار می‌گیرد.

Eurogamer Italy – ۹۰

Persona 5 یک تجربه شگفت انگیز است. این عنوان داستان‌های تاریک و بزرگ سالانه را با چینشی نرم، شخصیت‌هایی با لطافت، مکانیک‌های گیم‌پلی عمیق و کلی ویژگی دیگر ارایه می‌دهد که به بازی‌باز اجازه می‌دهد بیشتر در بازی راحت باشد. به صورت خلاصه: یکی از بهترین نقش آفرینی‌های ژاپنی در این نسل.

Hardcore Gamer – ۹۰

Metro GameCentral – ۹۰

یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی که در تاریخ ساخته شده است. ژاپنی یا غیر ژاپنی فرقی نمی‌کند؛ فراتر از همه این حرف‌ها این بازی به راحتی یکی از زیباترین داستان‌های تعاملی است که شما در عمرتان تجربه کرده‌اید.

The Jimquisition – ۸۵

به عنوان کسی که وقت بسیار زیادی با سوییچ می‌گذراند و به شدت عاشق ویتا است، با وجود همه بازی‌های معمولی و متوسطی که برای آن عرضه شد، واقعا دوست داشتم بازی یک نسخه قابل حمل داشته باشد. این حس در بازی وجود دارد که جنبه‌های زندگی اجتماعی در آن در خانه و پای کنسول دستی نمود بیشتری پیدا می‌کند اما با این حال، زمان بازی ۱۲۰ ساعته من چیزهای زیادی را می‌گوید. من به شدت با Persona 5 تحت تاثیر قرار گرفتم. من در دو هفته به مدت ۱۲۰ ساعت بازی کردم و اوقات سرگرم کننده بسیاری داشتم.

با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با فهرست نمرات بازی Persona 5 همراه باشید - گیمفا