نمرات عنوان Mass Effect: Andromeda منتشر شد (بهروزرسانی شد)
بالاخره نمرات عنوان موردانتظار Mass Effect Andromeda منتشر شد. برای مشاهده آنها در ادامه با گیمفا همراه شوید.
متاسفانه Mass Effect Andromeda نتوانسته بهاندازه دیگر عناوین سری ظاهر شود. این عنوان قرار است فردا در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و ۲ روز بعد در ۲۳ام مارس در اروپا (به ترتیب ۱ و ۳ فروردین ۱۳۹۶)، برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه شود.
در ادامه میتوانید نمرات منتشر شده را مشاهده کنید. توجه داشته باشید در صورت تغییر در نمره متاکریتیک، پست بهروزرسانی میشود.
COGconnected: ۸.۸/۱۰
Forbes: ۸.۵/۱۰
God is a Geek: ۸.۵/۱۰
Game Informer: ۸/۱۰
وقتی بازی را بهعنوان یک نقش آفرینی مستقل در نظر بگیریم، نه مقایسه با سه گانه Shepard، عنوان Andromeda یک بازی سرگرم کننده و جذاب است. روایت داستان بازی عالی نیست اما شما را مجاب به ادامه بازی میکند. گیمپلی نبردهای بازی درگیر کننده و جذاب است، چه در تک نفره بازی کنید و چه در چند نفره. شخصیتهای بازی مرا جذب نکردند اما صحنههای خاص خود را دارند. با وجود مشکلات دیگر، نکات ذکر شده بیشترین قسمت تجربه شما از بازی را تشکیل میدهند و این Andromeda را جهت تجربه باارزش میکند. با این حال Mass Effect: Andromeda پر از کاشها و فرصتهای از دست رفته است.
TheSixthAxis: ۸/۱۰
Critical Hit: ۸/۱۰
Playstation Universe: ۸/۱۰
IGN: ۷.۷/۱۰
Mass Effect: Andromeda عنوان اکشن نقش آفرینی بزرگی است که بعضی صحنههایش توانسته به قدرت سهگانه پیشینه خود باشد. گیمپلی نبردهای پرتکاپو و صداگذاری فوق العاده توانسته فضای تخیلی بسیار خوبی ایجاد کند. اما متاسفانه داستان بازی بهصورت مستمر قوی نوشته نشده و ستاره خاصی در میان شخصیتهای بازی وجود ندارد تا کشش را برای تجربه در ساعات طولانی ایجاد کند. دیگر موارد ناامید کنندهای چون نبود نژادهای جدید، عدم امکان شخصی سازی یاران همراه، مشکلات بزرگ عملکردی و فنی نیز وجود دارند.
Polygon: ۷.۵/۱۰
Hardcore Gamer: ۷/۱۰
PlayStation LifeStyle: ۶.۵/۱۰
Destructoid: ۶.۵/۱۰
Mass Effect: Andromeda زمان زیادی را صرف این میکند تا یک بازی Mass Effect نباشد. بازی حس یک Spin off را میدهد، از آنهایی که استودیویی جدید مسئول ساختش است و آنها نمیدانند بازی را به کدام مسیر ببرند.
GameSpot: ۶/۱۰
بازی نتوانسته از کمبودهای خودش فرار کند اما افراد صبور و ماجراجو میتوانند بارقه امیدی در تاریکی ببینند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
چرا اینطوری شد 😐 😐 😐 😐
حالا نمیشه از متا درباره یه بازی قضاوت کرد.باید بازیش کرد.
ولی به نظر میرسه بازی نتونسته به استاندارد های سه گانه مس افکت برسه.
قبل انتشار بازی کلی خبر اومد که فلان نویسنده از بایوور رفته !!! اینم نتیجش 😐
……………………………………………..
نمیدونم چرا …. ولی اصلا تو هیچ تریلری از گیم پلی این بازی خوشم نیومد 😐 خیلی مسخره بود 😐
به نظرم حقشه 😀
داستان و مشکلات فنی بازی رو کشت
درسته :yes:
به نظرم بهتر بود اصلا این نسخه رو نمیساختن!!! چون ارزش سری mass effect رو پایین آوردن !!! سه گانه مس افکت رو بازی نکردم ولی از داستانش خیلی تعریف شنیدم … حالا این کاملا برعکس ….
نگران نباشید.مطمعن باشید اینم مثل نسخه ی دوم دراگون ایج میگذره و میره.اگه نسخه ی چهارم رو معرفی کنن مطمعنم خیلی بهتر از اینا میشه
راستی بچه ها
سالی که نکوست از بهارش پیداست…حالا هی بگین امسال بهترین سال تاریخ گیم میشه 😀 😀
شوخی
درسته نمیشه قضاوت کرد ولی این دیگه واقعا کمه یه بازی با متای کم ممکنه معمولی باشه ولی نمیتونه شاهکار باشه…
مس افکت متاش ۱۰ بشه بازم مس افکته و ارزش بازی کردن بالایی داره .
این متا آبرویه مس افکت رو برده چرا حرف الکی میزنی شما حتما کمبودهایه بسیاری داشته که سایت هایه بزرگ این نمرات رو بهش دادن
این که پاچه زد رف 😐 😐
WTF !!!??? 😮 😮 😮 😮 😮
بنظرم مشکل اصلیش داستانش بود چون اگه بایووار اونو به بازه زمانی جدیدی میبرد قطعا هیجان انگیزتر میشد ولی امیدوارم بایووار با ساخت یه دراگون ایج :heart: جدید دوباره قدرت خودش رو به همه ثابت کنه 😉 😉 :yes: :yes:
Ps4 gamer
اصلاً باورم نمیشه!
مس افکت یکی از بهترین بازی های تاریخ و پر طرفدار ترین فرنچایز ها است! و واقعاً همچین متایی از استودیو بازی سازی bioware که یکی از بهترین استودیو های بازی سازی است بسیار بعیده.
واقعاً خیلی ناراحت کننده است که بازی های شاهکار مثل هیلو و مس افکت و… انقدر افت کنند!
انصافی انتظارم بالای ۸۵ بود حیف شد 🙁 🙁
نههههههههههههههههههههههههه 😯 😯
بد خراب کرد از شرکت با سابقه ای مثله بایوور بعید بود
با این وضع گمونم هکرا هم کرکش نکنن 😀 :evilgrin:
بایووار فقط dragon age :inlove: :yes:
واقعا انتظار همچین چیزی رو از سلطان نقش آفرینی ساز نداشتم.اونم توبخش داستان!!!بایوور همیشه بهترین داستان سرایی ها و روایت ها رو داشته و حالا با این نسخه مهارتش زیر سوال رفت.تو این چند وقت که متای همه بازیا کشیده بود بالا برای مس افکت اتفاق عجیبیه.
:yes: :yes:
اب قطه شدید :rotfl: :rotfl: :rotfl:
من که وقت کنم نیر و نیوه و هورایزون بازی کنم دیگه وقتی برا این بازی ندارم هر وقت ۱۰ دلار شد میخرمش :rotfl:
واقعا لازم نیست با چنین لحنی نظر بذارین مهدی جان….. آب قطه شدید؟
راستش من بازی نکردم این سری رو هیچوقت ولی خوب از بازی که متا ۹۶ داره وضعش این باشه فقط میشه ار جمله بالا استفاده کرد!
راست مى گه با کمبود اب مواجه هستیم شدید … اب هست ولى کم است … ولى اینجا واقعا نیست
مسخره از این که بازی به این بزرگی خراب کرده خوشحالی 😐 😐 😐 😐
من کجاش خوشحالم :pain:
واقعا اگه فقط یه نسخه این سری رو بازی میکردی الان این چرندیات رو نمیگفتی :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
اولین مثلا رقیب زلدا که بدجور خط خورد. ea بعد ۲ ۳ بازی خیلی خوب بدجور خراب کرد. ببینیک با بتل فرانت ۲ و بازیهای دیگه ۲۰۱۷ ش چه میکنه.
زلدا رقیب هیچ کس نیست.متاش اگه ۱۰۰ هم بشه گوتی نمیشه و به احتمال زیاد رددد گوتی امسال هست.در ضمن زلدا RPG نیست و بیشتر در سبک اکشن ماجرایی هست
هرچند زلدا هم تا حدود زیادی RPG هست ولی من منظورم رقیب گوتی بود. زلدا هم گوتیه شک نکن.
البته در این که زلدا گوتی میشه هیچ شکی نیست حاضرم شرط ببندم. :laugh:
البته به حال بنده که فرقی نداره هیچ کدوم از بازیهایی که قراره گوتی بشن رو قرار نیست بازی کنم.
نه زلدا وه رد دد نه گاد اف وار و …..
حالا ببینید کی گفتم.این خط———-
این نشون @
زلدا گوتی ۲۰۱۷ میشه.
اسکرین شات گرفته شد 😉
این قدر زلدا زلدا نکنید برین سایت متا ببینید امتیاز یوزر ها بهش چنده
۹۰٪ منتقدین زلدا افتضاح هم باشه حاضر نیستن به این بازى زیر ۹ از ۱۰ بدن
چون خاطرات دوران گیمریشون رو حساب این بازى
شاید بهتر بگم زلدا یه جورى شناسنامه صنعت گیم هست غیر منتقدین بیان هویت و شناسنامه خودشونو نابود کنن
Zelda:botw یه بازى خیلى خوبیه ولى این دلیل بر این نیست که این نسخه از این سرى یک افسانه مثل ocarina of time باشه حتى این بازى بهترین بازى نسل هم نیست حداقل از دید گیمرها
ن….نی !!!! 😐
هیچ حرفی برای گفتن ندارم واقعا 😐 اینقدر برام عجیبه این نمرات ، مثل این هست که نمرات drd 2 بیاد و ببینی متاش شده ۷۵ یا god بیاد بشه ۷۳ ، چقدر تعجب زده و شوک زده میشید ؟؟ الانم قضیه همینه برای فرنچایزی که متای ۹۴ داشته و الان شده این خیلی خیلی عجیبه .
بایوویر حقشه.بلکا یاد بگیره مجبور نیست جهان باز بسازه پره ماموریت فرعی های ابکی و داستان کلی بلاک باستری.این نمره ها رو باید اینکوئیزیشنم میگرفت.نصف افراد مهم استودیو هم که رفتن.
همون اول که این نسخش معرفی شد معلوم بود که یه شاهکار نیست چون دیگه فکرنکنم بشه شخصیتی مثل شپرد خلق کرد و به نظرم بایووار بهتره بره سراغ یه دراگون ایج یا آی پی جدید :yes: :yes: :yes:
مثه اینکه خیلی خراب کرده.۶ از گیم اسپات!!!
جا داره اینجا یه خسته نباشید به ea هم بگیم که اومد تاریخ انتشار تایتان فال رو با این عوض کرد.حالا هم این خراب کرد هم پتانسیل های تایتان فال به خاطر تاریخ انتشارش نابود شد و هم یجورایی فروش بتل ۱ تحت تاثیر قرار گرفت و کمتر از اونی که شایستگیش رو داشت فروخت.کاش اولویت رو میذاشت رو تایتان فال یا حداقل جفت بازیهارو بهار منتشر میکرد 😐 😐 😐 😐 😐 😐
:yes: :yes: :yes: :yes:
کاملا موافقم. تایتان فال یکی از بهتریناست تو لول خودش با اورواچ رقابت میکنه ولی اونطوری که باید دیده نشد
عالی گفتی.اگه تایتان الان منتشر میشد نه تنها متاش بالای ۹۰ میشد به خاطر کار بیشتر تیم بلکه فروششم چند برابر میشد.واقعا یک مشت احمق توی EA برنامه ریزی میکنند.
vocolizive :yes:
یه لحظه نمرات رو دیدم شاخ در اوردم بازی هایی که ازش انتظاری نداری و تازه میان میشن بالای ۸۵ یا ۹۰
بازی هایی هم مطمعنی پایین ۸۰ نمیشن میان یه دفعه میشن پایین ۶۵
حالا نمراتش بیشتر بشه پایین هم میاد :dazed: :dazed: :dazed: :dazed:
نا امید شدم و کتمان نمیکنم 🙁 :smug:
انتظارات بالایی از این بازی داشتم و متاسفانه این همه هایپ نتیجه آنچنان مثبتی نداد.
بایوور باید بهتر کار میکرد و متاسفانه افسوس میخورم :-((
ناراحت نباش نمره اصلی بازی بعد از آپدیتا حدود ۸۰میشه.هنوز برای فناش جای لذت بردنو داره.از طرفی هم خیلی وقتا یه شکست باعث موفقیت بزرگی در آینده میشه. :yes: :yes: :yes:
واقع بین باش دوست عزیز ea ب بایوور وقت مناسبی داده بود ک بازی رو خوب پیاده سازی و روانه بازار کنه.متاسفانه از عهده این کار ب خوبی بر نیومدند و نتیجه اش هم این نمرات گهرباریه ک میبینی.من مس ایفکت رو ب خاطر اتمسفر زیباش و داستان قشنگ و شخصیت پر ابهتش دوست داشتم.قبل از عرضه بازی فکر میکردم بایوور قراره با ی تغییر اساسی و داستانی درگیر کننده دوباره ما رو جذب خودش کنه ولی از ظواهر و امتیازات پیداست ک اینکارو نکرده.فرض بر اینکه آپدیتاش هم اومد و مشکلات فنی برطرف شد؛شاکله و بدنه بازی ک عوض نمیشه ک.بایوور واقعا گل کاشتی :no: :no: :no:
اتفاقا چند روزه کسانی که دسترسی زودهنگام به بازی داشتن از مشکلات فنی زیاد و همینطور داستان نه چندان خوب شاکی بودن نمرات هم نشون میده اکثر منتقدین نظراتشون مشترکه و بازی طوری نیست که یکی بالا بده یکی پایین. ولی امید زیادی به این بازی بود چرا اینطور شد باید از تیم سازنده پرسید.
یبار تو کل عمرم یه بازی رو پیش خرید کردم :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: اونم باید اینطوری شه 😥 😥
و بدین سان یکی از مدعیان اصلی گوتی به دست سازندگان از سر راه برداشته شد.متاسفم برای این استودیو که به این فرنچایز گند زد اما خوشحالم چون میدونم برای آبروی خودشم که شده قسمت بعدی یه ابر شاهکار میشه.andromeda out.
_______
دوستان عیدتون مبارک. :yes: :yes: :yes:امیدوارم سال خوبی داشته باشین و در این سال مایکروسافت ،نینتندو و سونی رقابت تنگاتنگی داشته باشن.با آرزو های خوب برای همه شما.
از وقتى اورواچ گوتى شد دیگه هیچکى بهترین بازى سال رو نمیتونه پیشبینى کنه
اورواچ گوتی شد چون حقش بود.
زارت :rotfl:
افتضاح کرد هر چند چندان هایپم نکرده بود
نمرات خوبی نگرفت متاسفانه؛ عید رو برای مس افکت گذاشته بودم تماما….حیف شد… در هر صورت از گیم پلی بازی زیاد تعریف شده… امیدوارم مشکلات صورت انمیشین ها هم با آپدیت حل کنن…من میخرمش امیدوارم بقیه هم لذت ببرن.
همون نمره ای که حدس میزدم. دوستان اصلا جای تعجب نداره. یه سری اخبار از این گیم منتشر شد که متاسفانه گیمفا پوشش نداد. گیم شدیدا مشکل داره . از لحاظ انیمشن یکی از بدترین های ده سال گذشتست و گیمی که اساسش داستانه ، داستانش فوق العاده ضعیفه. تا جایی که من شنیدم انیماتور گیم هم یه خانم کازپلیر بی تجربست و سازندگان خیلی درگیر این ماجراهای sjw کردن خودشونو و صدمه بزرگی زدن به گیم. یه سری ویدیو هست تو یوتیوب چک کنید بد نیست. Pewdiepie هم ویدیو داده راجع به قضیه.
اون خانمی که شما بهش اشاره کردین در سال آخر ساخت بازی استخدام شده بوده.(ساختن بازی ۵ سال طول کشیده). کلا سازندگان هم امید زیادی به این بازی نداشتن چون شماره دار نیست و اصلا بودجه ی ۴۰ میلیونی واسه همچین سری بزرگی خیلی کمه!!! مثلا سی دی رد پروجکت ۸۱ میلیون دلار برای ساخت ویچر۳ خرج کرده. به نظر منکه تقصیر EA هست که بودجه ی مناسبی برای بازی در نظر نگرفته وگرنه مجبور نمیشدن افراد آماتور برای ساختن بازی استخدام کنن.
گنز زدن تو نام کبیر mass effect
از همون روزى که اولین تریلر گیم پلى بازى رو دیدم ترس تمام وجودمو گرفت
از همون اول که کارکتر زن بازى رو دیدم کاملا ناامید شدم
نمى دونم بعد از تعطیلات برم بازى رو بخرم یا نه
بایوور گند زد به ساله نوم :-(( :-(( :-((
:X-P: :X-P: :X-P:
” اما افراد صبور و ماجراجو میتوانند بارقه امیدی در تاریکی ببینند”
مث اینکه با استناد به اسم مس افکت هم بازی کردنش قراره شکنجه باشه!
خبر بدی بود،خیلی بد
حالا امیدواریم نسخه های جدید بقیه فرنچایزای بزرگ خراب نکنن
کجایى شپرد :-((
کجایى گروس :-((
کجایى لیارا :-((
کجایى اشلى :-((
کجایى میراندا :-((
کجایى جوکر :-((
کجایى جک :-((
کجایى تالى :-((
کجایى ایدى :-((
:-(( :-(( :-(( :-(( :-((
الان که دارم فکر میکنم خدا رو شکر سه گانه اصلى رو ادامه ندادن وگرنه الان اگه تو اون گند میزدن دیگه خاطراتمون نابود میشد :-(( :-(( :-((
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😥 😥 😥 😥
گفتم بدون شپرد نیمشه :-((
لعنتی اصلا باورم نمیشه . نمیشه خودمونو گول بزنیم حتما مشکلات زیادی داشته که متاش کم شده . ولی من بازم بازیش میکنم
از همون اول گفتم گند میزنه یه بازی متوسط 😐 😐
😐 😐
آب قطه 😐 از بایوور بعید بود این متا ولی حالا تنها مدعی گوتی راکستار کبیر هست امیدوارم رددد خراب نکنه.البته استدیو هایی مثل ناتی داگ و راکستار بعیده خراب بکنن.حالا فعلا بالاترین و بهترین RPG سال ۲۰۱۷ به ترتیب horizon و nioh هستند.
خب mohamad g.hمن از مشهد بیام سر همین متا باهات کار دارم :-)) :-)) :-)) 😀 :rotfl:
ای بابا چقدر امید داشتم این بازی موفق بشه :-/
WTF 😐 😐 😐 😐 😐
شُکه کننده ترین چیزی که دیدم واقعا این مس افکته؟ 😐
از بایوور بعید بود.
گیم اسپات ۶
IGN 7.7
البته اینم بگم که با ۲۳ تا نقد الان شده ۷۵
کاری به متا نداشتم و ندارم
حتما میگیرمش.
عیدتون مبارک دوستان
سالی پره بازی و شادی و سلامتی داشته باشین.
ما هم میگیریمش اما
یه آب سرد رو هایپمون ریختن :X-P:
به قول یکی از سردبیر های سایت همسایه این هم رفت جزء تلفات سال ۹۵
خخخخخخ
خاک عالم
خوب معلومه کرکتر به اون زشتی که میسازید، این متا رو میگیره…. :laugh:
نه عزیز.احتمالا شخصیتش پردازش خوبی نداشته که اینجوری شده وگرنه ریخت آدم ربطی به امتیاز نداره دیگه.اگرچه واقعا زشته.اما اون خانوم مو سفیده زشتی اینو جبران میکنه 😀
شوخی میکنم دیگه!
خب منم شوخی میکنم!عیدت مبارک پوریا
الان وقت نمک پاشیدن نیست پوری 😀
چرا اینقد کم! :-/
یادتون هست چند روز قبل گفتم متاش پایین هشتاد میشه منفی بارون کردید منو خاک برسرا 😐
https://gamefa.com/383666/مقایسه-گرافیکی-mass-effect-andromeda-بین-پلیاستیشن-۴-و/
بله بله بله.همونطور که حدس میزدم این بازی به هیچ وجه به گرد پای نسخه های قبلی نرسید.از دلایلش میشه به این حرفهای اخیر اشاره کرد که میگفتن چرا بازی شماره دار نیست و دست نداشتن تیم اصلی در ساخت بازی.
اما به هیچ عنوان باورم نمیشه همچین نمراتی بگیره.ابروی این سری را بردن نامردا.خاک تو سرشون ۷۳ هم شد متا برای همچین سری جاودانه ای.که احتمالا پایین ترم میره.
خیلی به این بازی امید داشتم 😥
اصلا لازمه یک بازی نقش افرینی داستان قوی و کارکترهای جذاب هست که به نظر میاد پاچه زده رفته البته کارکترهاش رو قبلا میدونستم که زشت هستن ولی داستانش رو نمیدونم و هیچوقت فکر نمیکردم یه زمانی یک مس افکت با متای پایینتر از ۷۵ ببینم
شت 😐 یعنی شتا شت
عیدمان یذرش خراب شد 🙁 🙁 🙁 🙁 اما نگران نباشید رد دد و گاد کبیر هستن
وقتی گفتن داستانش خطی نیستو کلی باید تو دنیای بازیش بگردی که سر نخ داستانشو پیدا کنی فهمیدم که این بازی خوب نمیشه
الان واشنگتن میاد چنان نقد اجتناب نا پذیری مینویسه برا این بازی که
سه گانش رو هم به گند میکشه….
من فقط امیدوارم رد۲ خراب نکنه ..
ای بابا فکر میکردم رقیب RDR و زلدا باشه 😐
Rdr و زلدا که رقیب نمیخوان.گاد هست اونا رقیب داشته باشن یا نه گوتی نیستن. 😀
سلام دوستان
بازی خوب نشد نمراتش حدستون درست بود
دوستان کسی فارکرای پریمال بازی کرده؟بازی صحنه نداره تا چه حد؟
اصلن نداره
اتفاقا داره … توی بعضی از مراحل فرعی بازی توی غار ها بعضی هاشون در حال تولید مثل هستن … اگه بی خیال مراحل جانبی بشی تو مراحل اصلی صحنه خاصی نداره
من واقعا حرفی ندارم. بزودی دیتای بازی رو میریزم و بازی میکنم ببینیم این مشکلات خط داستانی که گفتن چی هست اصلا!!
البته من برام نمره زیاد تفاوتی نمیکنه. مس افکت مس افکته بازی هم لااقل ۷۰ نقد میگیره تا اونوقت خداکریمه
و در ضمن بازی با ۳۰ نقد ۷۵ شده
دوستان لطفا یه سایت بهم معرفی کنید که سانسور شده زبان اصلی گیم آو ثرونز رو داشته باشه.سانسورشم به داستان لطمه نزنه اما کامل باشه.خواهشا بگید میخوام این عید ببینم.
فکر نکنم سایتی با این ویژگی ها باشه 😐 😐 😐
به نظر من سریال رو زبان اصلی دان کن هرجا مورد داشت بزن جلو نیگا نکن :evilgrin:
نمیشه و قتی میرسه به جاها مورد دار دستم نمیره رد کنم : 😀 😀 😀
ای شیطون علیه سلام :devil:
حالا فکر نکنی من خیلی خرابم نه شوخی میکنم.
نه بابا این چه حرفیه 😉
منو نمیشناسی :devil: :devil:
سلام دوستان
بازی خوب نشد نمراتش حدستون درست بود
دوستان کسی فارکرای پریمال بازی کرده؟بازی صحنه نداره تا چه حد هست؟
ای بابا من با این سری زندگی کردم. شرکت انگلیسی bioware همیشه بازیهای درجه یکی ساخته.امیدوارم برای پروژه بعدیشون باز هم یک بازی عالی برای ما گیمرهای تشنه سبک rpg بسازن.
پس چه شد؟
سال تحویل شد :-* :-*
_____________________
آغا اینو ولش کن سال نو مبارک :rose: :rose: :rose: :deadrose:
:rotfl:
خخخخخخ 😀
کی بود هی میگفت پس چ شد؟ 😛
علی 😀
همین حرفارو مام زدیم ولی منفی بارونمون کردین !
این بازی پر از فرصت های از دست رفته است…. و از اولم مشخص بود
داستان ضعیف و کلیشه ای همیشگی بایور
بایور وقتی میخاد بازیشو بزرگتر کنه مثل دراگون ایج کارو خراب میکنه
بایور کارکترای پرتعداد اما کم اثری رو خلق میکنه
طراحی هنری بازی چهره ها ، انیمیشن ها ، فضاهای سیارات زیادقوی نیست
این بازی تو هر سری هی فانتزی تر میشه که مخاطبای خودشو کمتر میکنه
بزرگتر بودن نشانه بهتر بودن نیست مگر اینکه مثل استدیو های راک استار ،بتسدا و سی دی رد همه جزییات به خوبی کار شده باشه و جدید باشه
به هر حال بازم مس افکته و باید ازش لذت برد
رفیق به مثبت و منفی های این سایت نگاه نکن . متاسفانه نصف کاربرا کودکانی هستن که گیم بازی کردن رو از اواخر نسل هفت شروع کردن و Retard Alarm اشون روشنه
گند زد به سال جدیدم
اصلا باورم نمیشه از الان واسه رد دد و سایبرپانک میترسم
فهمیدم حتی بهترین شرکتا هم با سابقه عالی میتونن گند بزنن
از راکستار مطمئن باش
۲ تا استودیو گند زدن براشون معنی نداره یکی ناتی داگ یکی راکستار در بدترین حالت بازیاشون شاهکارن!
بهتره جای ناتی داگ بلیزارد و ولو رو بذاری.ناتی داگ از لحاظ سطح کاری پایینتر از این دو تا استدیو قرار میگیره عزیزم :-)) :-)) :-))
خب فهمیدم نوب هستی… قبلاً شک داشتم ولی الان بهم اثبات شد…
عزیز دل من ناتی داگ بازی هاش ( انچارتد ۲ و انچارتد ۳ و انچارتد ۴ و تلو) ۵۳۸ تا جایزه گوتی گرفتند… ولی بلیزارد ۱۰۶ تا ( اورواچ)
:-)) :-)) 😉
یعنی the last of us تنهایی ۲ برابر کل سابقه کاری بلیزارد(diablo و starcraft و wow و…) جایزه گرفته و بلیزارد فقط ۱۰۰ تا جایزه گوتی گرفته… ولی بلیزارد بازی هاش رو هم ۱۰۶ تا… :rotfl:
ناتی داگ > بلیزارد
خب فهمیدم نوب هستی… قبلاً شک داشتم ولی الان بهم اثبات شد…
عزیز دل من ناتی داگ بازی هاش ( انچارتد ۲ و انچارتد ۳ و انچارتد ۴ و تلو) ۵۳۸ تا جایزه گوتی گرفتند… ولی بلیزارد ۱۱۰ تا ( اورواچ)
:-)) :-)) 😉
یعنی the last of us تنهایی ۲ برابر کل سابقه کاری بلیزارد(diablo و starcraft و wow و…) جایزه گرفته و بلیزارد فقط ۱۰۰ تا جایزه گوتی گرفته… ولی بلیزارد بازی هاش رو هم ۱۱۰تا… :rotfl:
ناتی داگ > بلیزارد
اورواچ و wow و starcraft با هم ۱۱۰ جایزه گرفتند
یه خورده اشتباه محاسبه کردی 😀
۱۱۱+۲۰+۲۴۹+۱۶۳=۵۴۳!!!
ناتی داگ الحق والانصاف برترین استودیو بازی سازی تاریخ با ۳۳ سال سابقه درخشان و خلق ۴ ip بی نظیر کراش و جک اند دکستر و انچارتد و لست اف اس خودشو ثابت کرده!
با سلام دوست من.بعنوان یه فن قدیمی بلیزارداولا ایشون اشتباه میکنن و استودیوها از لحاظ سطح کاری قابل مقایسه نیستن هر استودیویی روزای اوج و افولی داره و این درباره ناتی داگ و بلیزارد هم صادق هست.اما درباره ی تعداد جایزه اینکه من این موارد و جوایز رو کاملا نامتعبر میدونم چه tga و چه هر جایزه ی دیگری کاملا نامعتبر و بی ارزش هست.اما درباره ی ارزش شرکت بلیزارد برای متقاعد کردن دوستان خوبی مثل شما دست به دامان این عناوین میشویم.
اولا اینکه دوست من tlouهمین ۳-۴ سال پیش منتشر شد درحالی که عناوینی که بلیزارد بخاطرشون بلیزارد شد۱۳-۱۴ سال پیش منتشر شدن که انقدر تنوع سایت های مختلف نبود.در ضمن دوست عزیز یک مورد دیگه که بنده این عناوین رو نامعتبر میدونم اینه که معلوم نیست کی اون ۱۱۰ تا جایزه رو به اورواچ داده یا ۵۳۸ تا جایزه رو به عناوین ناتی داگ.الان بنظر اکثر افراد فقط ۲-۴ تا سایت معتبر گیم وجود داره که مهمترینشون هم gamespot وIGNهستن.دوست عزیز اگر این جوایز انقدر مهم بود یه بلاگ که توسط طرفداران ساخته شده اونا رو شمارش نمیکرد.
شاید از لحاظ تعداد جایزه جوایز بلیزارد کمتر باشه اما starcraftبهترین بازی تاریخ از نظر gamespot که ۱۰ گرفتن ازش افتخاره انتخاب شده(greatest game of all time).(با سرچ blizzard awards به راحتی میتونید این عنوان رو ببینید.)
WOWرو جزو چندعنوانی انتخاب کردن که صنعت گیم رو به جلو راند(خبرش رو میتونید در سایت همسایه ببینید خبر برای ۲-۳ سال پیش هست)
Warcraft عنوانی بود جهان عناوین انلاین رو قبضه کرد(احتمالا خبر دارید)و سبکی نوین رو بعد از ۱۰-۲۰ سال احیا کرد که هم اکنون محبوبترین سبک بازی ها مخصوصا بازی های انلاین هست: MOBA.
امسال blizzard Activisionبعد از دیزنی و پیکسار در مقام سوم بهترین کمپانی های سرگرمی سال قرار گرفت.(این خبر هم در سایت همسایه قابل یافت هست)
شاید ناتی داگ از لحاظ تعداد جایزه برتر از بلیزارد باشه اما به عنوان فن بلیزارد که تمام این تغییراتی که بلیزارد در جامعه گیمینگ داد,(معرفی محبوبترین سببک حال حاضر بازی ها.معرفی استانداردها و کیفیتی جدید در WOWکه رقیبان سرسخت اون زمان مثل everquestرو بلعید و نام MMORPGباWOWگره خورده)بنظرم بلیزارد بیشتر از ناتی داگ در صنعت گیم تاثیر گذاشته.من خودم بچگیم رو با کرش بزرگ شدم و زحمتی که ناتی داگ روی کاراش میکشه رو تحسین میکنم اما بعید میدونم ناتی داگ اعمالی که بالاتر بهشون اشاره کردم رو انجام داده باشه.
همه حرفای این حقیر مستند هست و میتونید با یه سرچ ساده پیدا کنید وقبل از زیرسوال بردن یک استودیو لطفا درباره ش تحقیق کنید یا حداقل عناوینش رو تجربه کنید.درباره ولو هم که صحبتی باقی نمیمونه استودیویی که بهترین عنوان تاریخ بنظر منتقدا رو منتشر کرده و دچار سندروم محصول دوم شده.
زنده باشید
جناب فرانک د رابیت
ببین ۱۰ ها مرجع معتبر از لست به عنوان برترین بازی تاریخ یاد کردن بازی که صنعت گیم رو به جلو برد یا انچارتد که با سکانسای سینماییش صنعت گیم رو متحول کرد وشما میتونید تو ۱۰ ها بازی سکانسای سینمایی تقلید شده از انچارتد رو ببینید حتی بازی مثل اویل ۶ با سبک ترس میاد از این سکانسا استفاده میکنه و منتقدین حتی تو نقداشون اشاره کرده بودن که در اوج ناباوری یه بازی سبک ترسناک اومده اینجوری از یه بازی ادونچر الهام گرفته یا لست رو نگاه کن و ببین چه تعداد بازی دارن ازش الهام میگیرن کار به جایی رسید که کارگردان گاد کوری اومده میگه ما از لست الهام گرفتیم تو گاد جدید شما به کرش نگاه کن نصف موفقیت ps1 به خاطر کرش و اون جذابیت و تفاوتی که نسبت به سونیک و ماریو ارائه کرد و تو اون سال ها خودشو حتی بالاتر از اونا مطرح کرد
درباره جوایز ناتی داگ همه جور جایزه ای داره از گیم اسپات بگیر تا گیم اوارد بفتا دایس ign و همه جا همین انچ ۴ از گیم اسپات ۱۰ گرفت انچ ۳ و لست از ign 10 گرفتن ادج با اون سخت گیریش به لست ۱۰ داد حتی یه سایتی به انچ ۲ ۲۱ از ۲۰ داده بود ناتی داگ همه جور ۱۰ و جایزه ای داره واین چیزا براش عادیه خلاصه شاید استودیی رو بش گفت در سطح ناتی داگه ولی استودیویی برتر از ناتی داگ از هیچ نظر وجود نداره دیگه یه نگاه به اثار ناتی اینو ثابت میکنه!
Frank the rabbit
کاملا با حرفات موافقم.ولی منظور من از سطح کاری از لحاظ عظمت و بزرگی و تاثیر گذاری بود که خودتم اشاره کردی.
دمت گرم عجب حوصله ای داشتی این همه تایپ کردی ولی از من به تو نصیحت خیلی خودتو واسه تفهیم کردن اینا خسته نکن.وقتی طرف میاد بلیزارد و ولو کبیر رو در حد سوپرسل قرار میده دیگه فاتحه گیمر بودنش رو باید خوند و هیچی نگفت چون درغیر این صورت به شعور خودت توهین کردی.
راستی اینم بگم که تو توضیحاتت خیلی جای خالی دیابلو حس میشد.
“.درباره ولو هم که صحبتی باقی نمیمونه استودیویی که بهترین عنوان تاریخ بنظر منتقدا رو منتشر کرده ”
لطفاً منبع رو ذکر کنید دوست عزیز.
اما starcraftبهترین بازی تاریخ از نظر gamespot که ۱۰ گرفتن ازش افتخاره انتخاب شده(greatest game of all time).(با سرچ blizzard awards به راحتی میتونید این عنوان رو ببینید.)
لطفاً منبع رو ذکر کنید دوست عزیز.
در ضمن به بزرگی استودیو بلیزارد هیچ شکی نیست و بدون شک جزو ۵ استودیو برتر تاریخ است…
ولی spirit فن بازی در اوردند و الکی بحث درست کردند…
Dante76
درباره استارکرفت که اگر اون سرچ رو بزنید وارد صصفحه افتخارات بلیزارد میشید.چون در کامنت ها لینک دادن مجاز نیست بنده اینطور نوشتم.
درباره ولو هم تابجایی ک به یاد دارم سال با ۲۶ رای توسط منتقدها اول و shadow of clossusاثر استاد یودا هم با ۲۴ رای دوم شدن.منبع موثقی ندارم اما فکر میکردم میدونستید با توجه به تعداد زیاد memeهای still waiting for half-life 3.
mahdi m77
والا من فقط گفتم بلیزارد بدلیل معرفی سبکی جدید در این صنعت تاثیر شگرفی در محبوبیت اون داشت بطوریکه در صورت نبود warcraft 3والبته icefrogودوستان
امقدر E-Sports شناخته شده نبودو دلایل مختلفی ک بلیزارد در این صنعت بنظر من تاثیرگذارتر از ناتی داگ بوده حالا اینکه شما و love vs hate چرا دارید افتخارات ناتی داگ رو لیست میکنید الله اعلم.
love vs hate
دوست عزیز اولا بنده به قبول کردن شما نیاز ندارم ک بخوام خودم رو به اب و اتیش بزنم که جنابعالی قبول کنید.ثانیا لطفا کمی درباره سوپرسل تحقیق کنید که چطور یک سبک مرده رو احیا کردند(tower defense) و تمام بازی های زیرمجموعه tower defense رو تحت الشعاع قرار دادند.(همون کاری ک انچارتد با سبک ادونچر انجام داد)
سوپرسل ناتی داگ و بلیزارد عناوین موبایل هست پس قبل از مسخره کردن به دستاوردهای اون استودیو نگاهی بندازید.
ثالثا دوست عزیز شما که انقدر روان و سلیس درباره ی بلیزارد سطح این استودیو نظر میدید جسارتا هیچ یک از عناوین قبلی اون رو تجربه کردید یا فقط بر اساس یه سری عدد و رو هوا این استودیو رو قضاوت میکنید؟
خوش باشید :rose:
Frank the rabbit
دوست عزیز لینک گذلشتن کاملاً مجاز است و چون همه کامنت ها تو بررسی میره میتوانید منبع رو بذارید…
الان شما هیچ منبعی ندارید و دارید الکی حرف میزنید…
لطفاً منبع رو بتویسید و سند برای حرف هاتون بیارید.
Dante76
http://us.blizzard.com/en-us/company/about/awards.html
داداش خود gamespot لینکش رو delete کرده و هیچ چیزی وجود نداره…
۴۰۴: Not Found – GameSpot
و وقتی میزنی رو لینکش خود گیم اسپات مینویسه not found پس بازم اطلاعات شما کاملاً غلطه.
چون همچین لینکی اصلاً وجود نداره…
تازه این جایزه ها ۹۰ درصدشون شامل برنده شدن برای بهترین بازی چند نفره است…
عزیزم ign تو نقد و بررسی ویدیوی the last of us گفته ” this game is further proof that naughty dog is the best developer in the game industry ”
موفق باشید و کمتر ضایع شوید :-))
Frank the rabbit
اما starcraftبهترین بازی تاریخ از نظر gamespot که ۱۰ گرفتن ازش
عزیز starcraft که از گیم اسپات ۱۰ نگرفته… و نمره ۹٫۱ گرفته..
چرا انقدر دروغگو هستید شما دوست عزیز؟
نمیدونم واقعا باید بهتون چیبگم…….
😐
دوست عزیز frank the rabit شما این همه دلیل و منطق (که البته قضاوت در مورد اونها با خوانندگان هست) ردیف کردی و با این ادعا در همون اول کار که هیچکدوم از جوایز و مراسم و تحسین ها رو از طرف مراجع مختلف قبول نداری! داری ثابت میکنی که مثلا استودیوی مورد نظر شما بلیزارد از ناتی داگ بهتره و tlou چون مال همین سه چهار سال پیشه بقول شما ارزش مقایسه با بازیهای بلیزارد رو نداره!(انگار در مورد اثار باستانی و عتیقه حرف میزنیم که هر چی قدیمی تره بهتره) پس با این حساب از این به بعد هر بازی ارزشمندی هم که در دنیا ساخته بشه چون قدمت یازیهای بلیزارد رو نداره پس به پای اونها نمیرسه . واقعا یه خرده منطق بکار رفته در جملات خودت رو دوباره بررسی کن . دلیل نداره ادم اصرار بکنه روی نظر خودش اونهم با تعصب و به هر قیمتی . واقعا مثلا از نظر شما اوورواچ قابل مقایسه با tlou هستش ؟ در ضمن هر دوی این استودیوهای اعتباری هستند برای صنعت هنر هشتم ولی اینکه استودیوی مورد نظر شما بهتره اونهم با اون دلایل راستش یه مقدار حرف گزاف و غیر قابل هضمیه .
من اصلا اون دوتارو استودیو حساب نمیکنم اونا رقیب سوپر سل هستن عزیزم :-*
مهدی پاچیدم از خنده :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:نوب چقدر زیاد شده
داداش اینا ته بازیشون اورواچه چه میدونن گیم چیه :rotfl:
صد افسوس که این استودیو سطح پایین GOTYرا از دست ناتی داگ کبیر ربود
@frank the rabbit
کی میگه اون جوایز نامعتبر هستند؟ :-)) وقتی از چیزی اطلاع نداره حرف مفت نزن 😉 شما با مراجعه به سایت gotypicks میتونه تعداد جوایز رو بشماری.
“دوست عزیز اگر این جوایز انقدر مهم بود یه بلاگ که توسط طرفداران ساخته شده اونا رو شمارش نمیکرد.”
به منبع بده که یه بلاگ توسط طرفدارن ساخته شده:))اون بلاگ خودش جایزه نمیده که صرفا شمارش میکنه.:))اگه نمره ی ۱۰ گیم اسپات برات مهم باشه این سایت برای بازی ناتی داگ ۱۰ داد(انچارتد ۴)در حالی که به بازی بلیزارد(اورواچ ۹ داد).در ضمن کلش اف کلنز و کلش رویال هم چن ساله که اومدن و رو بورس هستند مهم کیفیت هست:))اگه این کارهایی که ناتی داگ انجام داده رو یک دهم اش رو انجام بده من قبول می کنم بلیزارد برتره:
تنها گوتی انحصاری تاریخ یعنی انچارتد ۲ رو ناتی داگ ساخته(زلدا و ماریو و هیلو و … با اون عظمت شون گوتی نشدن)-تنها اکشن ادونچر خطی تاریخ که گوتی شده رو ناتی داگ ساخته-ناتی داگ حتی یدونه تاکید میکنم حتی یدونه متای غیر سبز نداره(راکستار با اون عظمت اش بیش از ۲۰ تا متای قرمز و زرد داره)-بالاترین میانگین متا بین شرکتها و استدیو ها رو ناتی داگ داره(۸۸)-تمامی IP هایی که ساخته حداقل یدونه متای بالای نود دارن-بیش از ۵۰۰ تا جایزه گوتی داره و پرافتخارترین بازی انحصاری تاریخ(تلو)رو ساخته.چیزی که بلیزارد تو خواب ام نمیتونه ببینه-بالاترین متای بلیزارد ۹۴ و پایین ترین اش ۷۳ در حالیکه بالاترین متای ناتی داگ ۹۶ و پایین ترین اش ۷۶.ناتی داگ سه بار بازیهای بیگ وینر و پر افتخارترین بازی سال شدن و درکنار بتزدا رکورد دار این هست ولی بلیزارد حتی یکبار هم بازیهای پرافتخارترین بازی سال نشدن و هم چنین ناتی داگ چندین بار بهترین استدیو سال شده و جوایز زیادی از مراسم مختلف گرفته.در حالت کلی بلیزارد در حدی نیست که با ناتی داگ مقایسه بشه و باید با سوپرسل مقایسه بشه:)))
love vs hate
نابغه همون گیم اسپاتی رو.که سنگش رو به سینه میزنی بهترین بازی سال رو اورواچ انتخاب کرده 😉 😉 😉
Spirits
داداش اونا هم عالین ولی راکستار و ناتی اسطورهان تو کارشون اونا اگه یه بازی افتضاح هم بزنن (که نمیزنن) متاش بالای ۸۵ میشه و بیشتر طرفدارا از همون بازی راضن ان ولی در مورد بلیزارد و ولو شک دارم
از CDR هم مطمئن باش
نمرات به نظر من که مهم نیست چون امسال خیلی از بازی ها که من لذت بردم ازشون در حقشون کم لطفی شد مثل ghost recon.. مطمعنم این بازی هم مثل سری های قبل واسه دوست دارانش لذت بخش میشه…
خراب کردن که 😐
خیلی به این بازی امید داشتم:(
از همون دفعه اول که دیدم افراد قدیمی تیم سازنده دارن استودیو رو ترک میکنن و وقتی شخصیت اصلی بازی رو دیدم یه دختره شبیه …. استارها و یه داداش داره که شبیه خواننده های پاپ ه فهمیدم آب قطعه . اصلا مگه Mass Effect بدون John Shepard و اون Crew افسانه ایش معنی میده ؟ فکر کن Garrus نباشه . Liara و Ashley و Grunt نباشن . تمام کیف بازی به این بود که سیو ها و انتخابات نسخه ی قبلی رو بازیت اثر میگذاشت و شپرد به عنوان یه شخصیت قهرمان که کل Galaxy رو نجات میداد در بازی دیده میشد .اصلا ۹۹ درصد فیلم ها و بازی ها بعد از ۳ گانه ی اصلی خراب میشن اگر ادامه دار بشن .
اینایی که انقدر میگن نمرات مهم نیست مهم اینه که مس ایفکت باشه برن ویدیو های نقد و بررسی رو تو یوتیوب ببینند! اتفاقا فقط به خاطر نام مس ایفکت هستش که همین نمره رو گرفته وگرنه نمرش خیلی کمتر از این هم می شدش متاسفانه بایوویر این دفعه واقعا افتضاح کار کرده !
انتظار بیشتری داشتم.
رقیب رد دد چرا اینظور شد؟ :-(( 😥 😥
لامصب ها اگه بازی مشکل داره خوب تاخیر بزنید، مگه مجبورید؟
اصلا فکرشمنمیکردم بایوور به اون ابهت و همچین بازی بزنه، بایووری که بازی قبلیش یه شاهکاری مثل دراگون ایج بود و بازی های قبل اون ابر شاهکار هایی مثل سه گانه شپرد،بودن
از انیمشین هم زیاد ایراد نگرفتن، بیشتر از داستانه ه من به شخصه باورم نمیشه بایوور داستان ضعیف بنویسه
شخصیت زن هم که شبیه….
ار همون اولم با دیدن قیافه شخصیت اصلی باید میفهمم این چهره ماندگار نی :weep:
Gamespot 6 از ۱۰
Ign 7 از ۱۰
یکم بد نمره ندادن ؟؟؟؟!!!
Ign: 7.7 out of10 :yes:
خیلى دلم براى بازى مس افکت تنگ شده بود، اما این نمرات نوید پایان دورى رو نمى ده. امیدوار بودم کار خوبى باشه. در عوض حالا با خیال راحت مى تونم Horizon رو بخرم.
این نمرات؟مس افکت؟ کجایند آن سه گانه کم ادعا
تبریک به طرفداراش!
ای بابا چرا این طوری شد این ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :weep:
.
میخواستم این بازی رو روز انتشار بگیرم اما با این نمرات شاید یه چند ماه دیگه کار کرده گرفتم . 😥
.
هورایزن رو میگیرم به جاش. با دد مچ ویچر .
به جاش ابر شاهکار ایول هفت رو بگیر از هوریزان و ویچر قشنگ تره
GameSpot: 6/10 همین بسته
Gamespot برای evil7 هشت داد همین بسه
گیم اسپات به ویچر ۱۰ داد همین بسته یا دوباره بگم 😀
به آنچارتد هم ده داد 😀
باید مس افکت دیگ نمیساختن تا هم اینجوری خراب نشه و هم س گانه شپرد در یادها جاودانه باشه
اصلا تو کتم نمیره همچین نمراتی.بازی قبلیشون سومین بازی برتر ۲۰۱۴ من و بازی سال بود اما ایندفعه بازیشون حتی لایق مقایسه با زلدا نیست چه برسه به رقیب.از اون بدتر حتی لایق اسمشم نیست بازی که سابقه متای افسانه ای ۹۶ داشته.