بازی Toejam & Earl: Back in the Groove برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد
سری کلاسیک Toejam & Earl پس از مدتها انتظار بار دیگر با عرضهی نسخهی جدیدش تحت عنوان Toejam & Earl: Back in the Groove، به عرصه بازخواهد گشت. به تازگی مطلع شدیم که این بازی در کنار پلتفرمهای مقصد مشخص شدهی قبل خود، برای یک پلتفرم جدید نیز عرضه خواهد شد. در جریان رویداد PAX East 2017 رسماً اعلام شد که بازی Toejam & Earl: Back in the Groove برای جدیدترین کنسول نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، نیز عرضه خواهد شد؛ اگرچه تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.
اگرچه نسخهی نینتندو سوییچ Toejam & Earl: Back in the Groove در رویداد PAX East در دسترس قرار نگرفته است اما توسعه دهندهی این بازی یک تصویر از این نسخه منتشر کرده است. با این وجود، تاکنون، نظرات علاقهمندان این سری نسبت به این نسخه از این سری بسیار مثبت بوده است و گفته میشود که بازی به خوبی نسخهی سال ۱۹۹۱ میلادی است. در این بازی بیش از ۹ شخصیت قابل بازی منحصر به فرد به همراه ۲۵ سطح (Level) و جهانهای تصادفی وجود دارد.
با وجود اینکه این بازی بیش از Panic on Funkotron به نسخهی اول این سری شباهت دارد، اما یقیناً طرفداران از دانستن این نکته که بازی کوچک و محبوب « Hyperfunk Zone» به این نسخه بازخواهد گشت، خوشحال خواهند شد. همچنین اعلام شده که بازیهای کوچک بیشتری به Toejam & Earl: Back in the Groove اضافه خواهد شد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید منتظر بمانیم. توسعه دهندگان این بازی جهت جلب نظر تازهواردان این سری و طرفداران قدیمی آن، اقدام به قرار دادن دو حالت «مبتدی» و «حرفهای» کردهاند؛ هر دو حالت اشاره شده مطابق با انتظارات و میزان تواناییهای بازیکنان خواهد بود، به این معنی که کسانی که برای نخستین بار است که به تجربهی نسخهای از این سری میپردازند، میتوانند با استفاده از حالت «مبتدی» بیشتر با آن آشنا گردند. از سوی دیگر، طرفداران قدیمی این سری برای کسب بهترین تجربهی خود، میتوانند به انتخاب حالت «حرفهای» بپردازند.
بازی Toejam & Earl: Back in the Groove هنوز تاریخ عرضهی مشخصی ندارد اما انتظار میرود که در سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و همچنین نینتندو سوییچ عرضه گردد. این بازی در ابتدا و در زمان معرفی، قرار بود تنها برای رایانههای شخصی عرضه گردد، اما در پی کسب موفقیت کمپین حمایت مالی آن در سرویس کیکاستارتر، توسعه دهندگان تصمیم به عرضهی آن برای پلتفرمهای فوقالذکر گرفتهاند. کمپین این بازی تاکنون از سوی بیش از ۹ هزار حامی حمایت و موفق به کسب بودجهی بالای ۵۰۰ هزار دلاری خود شده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات