Mass Effect: Andromeda شخصیتهای دیالوگ دار بسیاری خواهد داشت
بازی بزرگ RPG بعدی شرکت بایور یعنی Mass Effect: Andromeda، به صورت قابل توجهی شخصیتهای دیالوگ دار بیشتری نسبت به بازی قبلی این سری یعنی Mass Effect 3 خواهد داشت. مک والترز (Mac Walters) نویسنده این بازی طی مصاحبهای اعلام داشت که Andromeda هزار و دویست شخصیت دیالوگ دار خواهد داشت که این رقم در سری قبلی این بازی یعنی Mass Effect 3، ششصد و هفتاد شخصیت بود.
طی مصاحبهای که یکی از وبسایتهای معتبر با نویسنده این بازی داشت، آقای والترز اظهار داشتند که:
زمانی که به دیالوگهای این بازی و گزینههای موجود نگاه میکنید، متوجه خواهید شد که اساساً کاری که ما کردهایم در هم آمیختن Mass Effect 2 و ۳ بوده است.
تهیه کنند این بازی مایکل گمبل (Michael Gamble) به این منبع خبری گفت:
Andromeda نه تنها شخصیتهای بیشتری دارد، بلکه موضوعاتی که شخصیتها در مورد آنها صحبت میکنند نیز گسترده تر از نسخههای پیشین است… خصوصاً شخصیتهای اصلی بازی
ما مطمئن هستیم که شخصیتهای اصلی کاملا توسعه یافته و کامل هستند و شما میتوانید کارهای مختلفی با آنها انجام دهید و اطلاعات مورد نیاز میتوانند از طریق این مکالمات انتقال پیدا کنند… ما تمرکز زیادی روی این کار کردیم تا آنچه که میخواهیم به خوبی نشان داده شود.
در ادامه از گمبل در مورد هزار و دویست شخصیت دیالوگ دار این بازی سوال پرسیده شد که وی در جواب به این نکته اشاره کرد که این شخصیتها، شخصیتهای سطح پایینی مثل مغازه داران یا افراد معمولی خیابانها نیستند، اما یک سطح از آنها بالاتر هستند.
از دیگر اخبار مربوط به این بازی میتوان به این اشاره کرد که یکی از منابع داخلی تاریخ انتشار نقدهای این بازی را بیستم مارس برابر با سی اسفند اعلام کرده است و همچنین با اعلام سیستم مورد نیاز این بازی، گمانه زنیهایی مبنی بر این زده شد که حداکثر نرح فریم خروجی این بازی ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود اما طی مصاحبهای که مایکل گمبل تهیه کنند این بازی انجام داد، مشخص شد که این نرخ فریم، حداقل نرخ فریم خروجی این بازی است، نه حداکثر.
چیزی تا انتشار Andromeda نمانده است. سرانجام انتظارها برای انتشار این بازی مورد انتظار، در تاریخ بیست و یکم مارس به طور رسمی به پایان خواهد رسید. در حالی که کاربران ایکسباکس وان و رایانههای شخصی با عضویت EA/Origin Access میتوانند ده ساعت از این بازی را از تاریخ شانزدهم مارس به صورت آزمایشی بازی کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این بازی با ما همراه باشید تا به محض انتشار اطلاعات جدید آنها را در اختیار شما قرار دهیم.
در ادامه شما را دعوت میکنم تا تصاویر تازه منتشر شده از این بازی را نیز مشاهده فرمایید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
کسی از بچه ها می تونه یک راهنمای صوتی نه تصویری برای این بازی بسازه. چون خیلی دوست دارم این بازی را بازی کنم ولی زبانم زیاد خوب نیست .و شاید خیلی ها مثل من باشن.
امیدوارم یک روزی بالاخره سازندگان بازیهای RPG یکی از این دو کار رو بتونن انجام بدن:
۱) سطح Procedural Facial animation رو ارتقا بدن
و یا
۲) با کمترین هزینه برای همه دیالوگ ها Face scan انجام بدن.
هورایزن ترکیبی از هر دو رو انجام داد و موفق هم بود. به امید پیشرفت دیگر بازیها… در این زمینه
همون حسی و بهش دارم که قبل اومدن witcher 3 داشتم
بهش ایمان دارم
اصلا از الآن واسم روشنه که موفقه چون من به متا اهمیت “نمیدم” :inlove:
مس افکت جان بیا دیگه اذیتمون نکن
شمارو نمیدونم ولی انتظار برای من واقعا سخت
امیدوارم یه بازی عالی و موفق باشه و همه بتونن لذت ببرن
ی سوال:میشه قیافه شخصیت اول بازی رو تغییر داد؟ممنون میشم جواب بدید
بله میشه وگرنه کی میتونس با قیافه زشت شخصیت زن بازی کنار بیاد….راستی واقعا چرا اینقدر زشت و دماغ گنده درست کردنش’!!؟
صد درصد. توی همه عناوین بایوور میشه،
نمیدونم چرا کلا از ار پی جی خوشم نمیاد