منبعی داخلی تاریخ انتشار نمرات Mass Effect: Andromeda را اعلام کرد
اخیراً Shinobi602 تاریخ آغاز انتشار نمرات و نقدوبررسیهای بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda را اعلام کرده است. طبق گزارش وی، نمرات و نقدوبررسیهای عنوان اکشن / نقشآفرینی جدید استودیوی بایوور (BioWare)، از روز دوشنبه ۳۰ اسفند ماه (۲۰ مارس ۲۰۱۷) منتشر خواهد شد.
در طی هفتهی گذشته، استودیوی بایوور تریلر زمان انتشار بازی Mass Effect: Andromeda را منتشر کرد و همچنین در جریان رویداد PAX East 2017 اقدام به نمایش ۵۲ دقیقه از گیمپلی زندهی این بازی کرد. بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda از روز سهشنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ (۲۱ مارس میلادی) در آمریکای شمالی و در روز پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶ (۲۳ مارس) نیز در اروپا برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که مشترکین سرویس EA Access از روز پنجشنبه ۲۶ اسفند (۱۶ مارس میلادی) میتوانند به تجربهی دو ماموریت ابتدای بخش داستانی و همچنین قسمتی از بخش چندنفرهی این بازی بپردازند.
همچنین پس از مدتها گمانهزنی و شایعه، سیستم پیشنهادی مورد نیاز برای اجرای Mass Effect: Andromeda در رایانههای شخصی مشخص شد که بنابر آن عدهای به این نتیجه رسیدند که این بازی با کیفیت ۱۰۸۰P و تنها در نرخ فریم ۳۰ برثانیه اجرا خواهد شد. اما استودیوی بایوور اقدام به شفافسازی این مورد کرده است.
مایکل گمبل (Michael Gamble)، تولیدکنندهی این عنوان، در جریان مصاحبهاش با وبسایت PC Gamer در طی رویداد PAX East اعلام کرد که نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه تنها حداقل نرح فریم خروجی خواهد بود نه حداکثر. وی به تشریح این گفتهی خود پرداخت و اعلام کرد:
این (نرخ فریم) بستگی به سیستم شما خواهد داشت. واقعاً سخت است که نتایج بنچمارک سیستمهای شخصی را مشخص کنیم. ما تنها اعلام کردیم که (۳۰) حداقل نرخ فریم دریافتی است. احتمالاً این مورد در طول بازی بالاتر برود، اما واقعاً سخت است که رقم دقیق آن را اعلام کنیم. در سیستم خانگی شخصی من، این بازی با کیفیت ۱۰۶۰ و نرخ فریم ۳۰ برثانیه در اکثر مواقع اجرا میشود. اما مشخص کردن رقم دقیق، قطعاً کار سختی است و بستگی به سیستم هر شخصی دارد.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً استودیوی بایوور در خصوص چرایی عدم ساخت Mass Effect 4 صحبت کرده است و ساخت Mass Effect: Andromeda را در راستای خلق چیز جدیدی در این سری محبوب عنوان کرده است. همچنین مشخص شده است که این بازی برخلاف داستانهای تاریک سه گانهی قبلی، شامل صحنههای کمدی و خندهآور نیز میشود که تغییر مهمی برای طرفداران به شمار میرود. به اضافهی این موارد، مسیر رسیدن به اهداف داستانی همیشه در نقشهی حاضر در بازی مشخص نیستند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از این مورد میتوانید از این نشانی استفاده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خار اطلاعات بود مایکل ! سیستمش که معلوم نیست چیه با کیفیت ۱۰۶۰ که نمیدونم چیه اجرا میکنه ! شک و شبهه ها همگی از بین رفت 😐
—
دوستان سیزن پسی هم واسه بازی منتشر نمیشه و dlc های آینده رایگان هستن. یه سری اضافات مثه بوستر پک و لباس و رنگ و اینا فقط داخل نسخه سوپر دلوکس هست که کسی چیزی رو از دست نمیده. البته سلطان هم میشید تو سوپر دلوکس 😐
فک کنم از ۱۰۶۰ منظورش کارت گرافیک gtx ۱۰۶۰ بوده شاید اشتباه شده ولی این کارت تقریبا قویه خیلی عجیبه که نوشته در اکثر مواقع ۳۰ تا میگیره معمولا الان بیشتر بازیا برای گرفتن ۶۰ فریم روی ۱۰۸۰ سیستم پیشنهادیشون همین کارته
تو متن نوشتید ۱۰۶۰
فکر کنم منظورتون ۱۰۸۰ بوده
فک کنم مثلش دورو ور ۹۳-۹۷٫ بشه
به امید خدا یاری cpy تا یکی دوهفته بعد از انتشارش کرک شه و با خیال راحت بازی :inlove:
مثلش=متاش