عنوان Rocket League به رکورد فروش ۱۰٫۵ میلیون نسخه رسید | ۲۹ میلیون بازیباز
عنوانی که در سال ۲۰۱۵ تبدیل به یک پدیده فوقالعاده شد، هنوز هم در صنعت بازیهای ویدیویی میدرخشد و هنوز هم یکی از پر طرفدار ترین بازیها است. عنوان Rocket League با پشتیباین شاهکار استودیوی سایانیکس (Psyonix)، توانسته روز به روز موفقیت به دست آورد و بزرگ تر شود. طبق آماری جدیدی که از Rocket League منتشر شده، باز هم باید از این عنوان تعریف کرده و آمار و ارقام آن را با حیرت مشاهده کنیم.
استودیوی سایانیکس به تازگی اعلام کرده که عنوان Rocket League به رکوردی جدید در زمینه فروش دست پیدا کرده است. فروش کلی این بازی از مرز ۱۰٫۵ میلیون نسخه عبور کرد و البته علاوه بر این، تعداد بازیبازانی که تا به حال این عنوان را تجربه کردهاند، به رقم ۲۹ میلیون رسیده است (این رقم شامل بازیبازان تقسیم صفحه و همچنین بازیبازانی که از طریق سرویس پلیاستیشن پلاس به صورت رایگان به بازی دست یافتند نیز میشود).
جرمی دانهام (Jeremy Dunham)، مدیر روابط عمومی استودیوی سایانیکس این خبر را منتشر کرده و توضیح داده است که با رشد و گسترش جامعه بازیبازان Rocket League، سایانیکس فعلا قصدی برای ساخت یک دنباله ندارد؛ با توجه به این که این حرکت میتواند از نظر مالی برای استودیو بسیار مفید و سودآور باشد. دانهام این گونه توضیح میدهد:
چرا ما باید بخواهیم جامعه طرفداری کنونی خود را که در ساخت آن موفق بودیم و هنوز در حال رشد کردن است، نگه داریم و بگوییم «از الآن تا ۱۲ ماه دیگر، باید با چیزی که در اختیار دارید سر کنید، بعد از این میخواهیم شما از بازی کردن آن دست بکشید و دوباره برای خرید چیز جدیدی به ما پول بدهید» این راه درستی برای انجام کارها نیست. من فکر میکنم که این دوره از بازیها تمام شده است.
هدف ما این بود که Rocket League را بهتر و بهتر سازیم و هیچ کدام از کسانی که بازی را تجربه کردند، از دست ندهیم. اگر آنها در حال تجربه بازی ما هستند، ما نمیخواهیم آنها را تنبیه کنیم و مجبورشان کنیم که بازی جدید ما را بخرند؛ تنها به این دلیل که چند ویژگی جدید به آن اضافه میشود. ما میخواهیم آنها بدانند که اگر مدت زیادی درگیر بازی ما هستند، ما هم به همان مدت در آن خواهیم بود.
اما سایانیکس هر چقدر هم که قصد پشتیبانی از بازی Rocket League را داشته باشد، سرانجام روزی میرسد که بازیبازان به طور کامل از این بازی خسته شده و بازی جدیدی را میخواهند. آقای دانهام در این مورد این گونه توضیح میدهد که تیم سایانیکس ویژگیهای جدیدی را برای بازی آینده در سر دارد که البته حداقل دو سال تا انتشار آن زمان باقی مانده است.
دانهام در مورد نکته دیگری نیز صحبت کرد؛ طبق گفتههای او، شرکتهای زیادی پیشنهاد همکاری با استودیوی سایانیکس را دادهاند اما او فکر میکند که با توجه به منابعی که از طریق بازی به دست میآورند، درآمد حاصل از شرکتهای بیرونی خیلی نیاز نیست.
عنوان Rocket League هماکنون برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
دوستانی که میخوان این بازیو بخرن..حواسشون باشه که این بازی روی سرورهای گوگل اجرا میشه و برای بازی کردن نیاز به قندشکن دارید
برای کنسول ها هم همینطوره؟
من که با گروهم صب تا شب راکت میزدیم
الانم میزنیم ولی یکم کمتر ولی واقعا ازش نمیشه لذت نبرد
معرکس همش چیز جدید میتونی یاد بگیری
تو لیگش بهترین و قوی ترین حریفا پیدا میشه
درمورد تحریم بودنمونم مشکلی وجود نداره
هم راه پولیش هست که بازی با بهترین پینگ اجرا کنید هم رایگانش برا بعضیا جواب میده
خواستید بازیو با کمترین قیمت و راحت بازی کنید به ایدی من پیام بدید ببرمتون گروه راکت
Telegram: @mohsen8D
چرا از این بازی خبر میزارین وقتی سروراش برای ایران فیلتره؟ :reallypissed:
دوست عزیز بازی کردنش داخل ایران هم اصلا کار سختی نیست و یک سرچ ساده بکنید راهشو یاد میگیرید