سازندگان عناوین Destiny ،Bioshock و Prototype مشغول کار بر روی پروژه جدیدی هستند
بهتازگی سازندگان بازی مستقل The Station توضیحاتی در رابطه با بازی در دست توسعه خود دادهاند، همچنین تصاویر جدیدی از بازی منتشر شده است که در ادامه خبر میتوانید این تصاویر را مشاهده کنید.
استودیوی بازیسازی Station Interactive، یک استودیوی مستقل میباشد که در کشور کانادا واقع شده است. این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی یک پروژه جدید با نام The Station میباشد و تیم سازنده به طرفداران خود قول داده است که با عرضه این بازی جدید روح تازهای به بازیهایی که در فضا جریان مییابند، منتقل شود. استودیوی بازیسازی Station Interactive برای توسعه بازی خود از موتور بازیسازی Unity 5 استفاده خواهد کرد، هدف سازندگان این است که به همگان نشان دهند که با ابزار و امکانات نه چندان گرانقیمت نیز میتوان عناوینی AAA طراحی و تولید کرد.
بازی The Station یک عنوان اول شخص است که محوریت آن جست و جو و اکتشاف در فضا میباشد. داستان بازی از این قرار است که یک تیم پژوهشی برای انجام یک سری تحقیقات محرمانه بر روی یک تمدن موجودات بیگانه و فضایی وارد یک ایستگاه فضایی میشوند. بازیبازان در نقش یک متخصص در بازی ظاهر خواهند شد و باید یه دنبال جواب یک راز و معما بگردند، پاسخ این راز سرنوشت دو تمدن را رقم خواهد زد.
استودیوی مستقل Station Interactive توسط کسانی احداث شده است که همگی تجربه کار بر روی عناوین بزرگی را داشتهاند و از طراحان و سازندگان کهنه کار صنعت بازیسازی به شمار میروند. سازندگان این استودیو سابقه کار بر روی عناوینی مانند Destiny ،Bioshock Infinite و Prototype را در کارنامه کاری خود دارند. از نکات کلیدی بازی The Station میتوان به داستان جذاب، وجود پازلهای مختلف و محیط بازی که بازیباز را به جست و جود در خود جذب میکند، اشاره کرد. به گفته سازندگان بازی از نمای گرافیکی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
انتخاب موتور بازیسازی Unity 5 توسط سازندگان برای ساخت و توسعه بازی The Station، نشان دهنده این است که تیم سازنده قصد دارد که به همگان نشان دهد که برای ساخت یک بازی بینظیر حتما به موتورهای بازیسازی و ابزارهای بسیار گران قیمت نیازی نخواهید داشت بلکه با استفاده از استعدادهای شکوقا و تصمیمات درست هم میتوان یک بازی با کیفیت AAA تولید کرد، حتی اگر موتور بازیسازی شما اختصاصی نباشد.
کارگردان بازی The Station، آقای Kevin Harwood در این رابطه عنوان کرده است:
ما سخت در تلاشیم تا بازی بسازیم که در زمینه گرافیکی پیشتاز باشد و فلسفه آن بر اساس مبانی علمی واقعی تنظیم بشود. موتور بازیسازی Unity به ما کمک کرد تا تمام ایدههای حود را به خوبی در بازی The Station پیاده کنیم. ما میخواهیم این بازی تبدیل به یک تجربه خاطره انگیز برای طرفداران ما بشود، عنوانی که پس از اتمام آن تا مدتها در ذهن بازیباز تاثیر بگذارد، خوشبختانه ما در استودیوی خود استعدادهایی داریم که به خوبی از عهده این ماموریت بر میآیند. ما بسیار هیجان زدهایم تا بازی The Station را با مردم جهان به اشتراک بگذاریم.
بازی The Station در حال حاضر برای عرضه در ماه جولای سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. تیم سازنده اولین تصاویر مربوط به این بازی را منتشر کردهاند که در قسمت زیر این تصاویر را میتوانید مشاهده کنید. صادقانه باید بگوییم که نمای بصری بازی آن طور که گفته شده بود خیره کننده بهنظر نمیرسد اما در حال حاضر ما نیمه پر لیوان را در نظر میگیریم و به سازندگان آن اعتماد میکنیم البته تا زمان عرضه رسمی بازی!
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
اگه سازنده ها این ها که نوشته باشند حتما یک شاهکار درست می کنن امیدوارم موفق بشن
باو دمشون گرم.با یونیتی ۵ این رو ساختن !!!!!
من خودم چند سال پیش یه بسته آموزش بازی سازی با همین موتور ورژن ۳٫۴ یه بازی ساختم البته تکسچر ها و …. آماده بودن من فقط ساختش رو کامل کردم….
موتور یونیتی برای کسانی دانش حرفه ایی از برنامه نویسی ندارن بهترین انتخاب هست.
این هم بگم که ۸۰% کار با ویژوال هست.(بدون برنامه نویسی)
امیدوارم موفق بشن و ایده ای باشه برای بازسازان وطن.
انگار سازندگان در بخش طراحی , خیلی از dead space الگو گرفتن که خیلی هم خوبه چون واقعا dead space حس تنهایی و استرس رو به آدم القا میکرد حالا اگه بخوان این سازنده ها تو بازی چیزایی رو قرار بدن که این حس ها رو از آدم سلب کنه دیگه باید بگیم کارشون بر فناست مگر اینکه تو بخش های دیگه بخوان بدرخشن .
گرافیک بازی چندان مهم نیست ولی من نمیتونم aliasing رو تحمل کنم ، حاضرم کیفیت تکسچر رو کم کنم ، رزولوشن رو بیارم پایین ، ولی aliasing نداشته باشم و تو این عکسا هم این بریدگی ها خیلی تو ذوق میزنن ، خیلی خوب میشه اگه رفعش کنن
امیدوارم موفق بشن :yes:
من خود prototype رو میخوام نمیدونم چرا ولی عاشق دو نسخه ای هستم ک اومده
یا حضرت گیم
کاش Prototype 3 رو میساختن Prototype 1_2 که گیم پلی فوق العاده ای داشتند مخصوصا سری اولش با اون شخصیت محبوبش ALEX