تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا

تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۱۳:۴۰ ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا

به تازگی یکی از تحلیلگران سازمان تحقیقاتی مکواری (Macquarie) با توجه به گزارش مالی اخیر شرکت سونی و بخش خدمات بازی‌های ویدئویی و شبکه‌، مدعی شده است که این غول ژاپنی در سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

این تحلیلگر که دامیان تانگ (Damian Thong) در خصوص ادعای خود چنین اظهار نظر کرد:

ما شاهد رشد پایدار سود بخش خدمات بازی‌های ویدئویی و شبکه‌ هستیم. ما با توجه به فروش بالای نرم‌افزاری، رشد سود از ۱۴۰ بیلیون یون در سه ماهه‌ی اخیر سال ۲۰۱۷ میلادی به ۱۸۰ بیلیون یون در همین سه ماهه در سال ۲۰۱۸ میلادی را پیش‌بینی می‌کنیم. نسبت فروش دیجیتالی با عرضه‌ی عناوین فرست پارتی (First Party) [سونی] افزایش خواهد یافت و عرضه‌ی بازی Horizon: Zero Dawn که در روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه میلادی) منتشر شده و توانسته میانگین نمره‌ی ۸۸ را بدست آورد، در این امر دخیل خواهد بود.

وی ادامه داد:

عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی آر (که فروش ۹۱۵ هزاری تابدین لحظه رسیده است) یکی از نقاط قوت سونی در رقابت با مایکروسافت/ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی است. ما انتظار داریم که سونی برای حفظ موقعیت خود در سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ با قدرتی معادل ۱۰ ترافلاپس خواهد کرد.

همانطور که مطلع هستید سونی چندی پیش اقدام به عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو کرد که نسخه‌ی میان نسلی کنسول پلی‌استیشن ۴ محسوب می‌گردد. از سوی دیگر، شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا در تعطیلات سال میلادی جدید اقدام به عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو کند که گفته می‌شود قوی‌ترین کنسول ساخته شده تا بدین لحظه محسوب می‌گردد. شایان ذکر است که گفته‌های اخیر این تحلیلگر، یک پیش‌بینی محسوب می‌شود و نباید به آن‌ها متکی کنیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali.stop گفت:

    ۲۰۱۸ خیلی زوده واسه معرفی ps5

  • با توجه به اینکه کنسول پرو در اواخر ۲۰۱۶ امده بسیار بعیده که سونی ps5 رو در اواخر ۲۰۱۸ بده چرا چون فقط ۲ سال از عرضه پرو میگذره پس به نظر من میذاره برای اواخر ۲۰۱۹ و عرضه در ۲۰۲۰ و این طوری چرخه ۳ ساله رو حفظ کرده اما در ۲۰۱۸ بعید میدونم

    • amir2hashmati گفت:

      محمدرضا بعضی از کارشناسا اعتقاد دارند اختلاف کیفی بازیهای اسکورپیو و وان فعلی از اوخر ۲۰۱۹ تازه معلوم میشه یعنی در ۲۰۱۸ و اواسط ۲۰۱۹ خیلی شکاف زیادی بین بازیهای اسکورپیو و وان نیست تو واقعا اینطور فکر میکنی؟؟

      • امیر جان ببین اسکورپیو ۵ برابر از وان قوی تره یعنی از همون ابتدای ورود هم اختلاف چه در رزولوشن چه در کیفیت بافت ها -سایه زنی ها نرخ فریم و …. خودش رو نشان میده اما هرچه از عمر کنسول بگذره سازنده ها بیشتر کار با سخت افزار کنسول دستشون میاد و مطمئنن بازی ای که در سال ۲۰۱۸ برای اسکورپیو بیاد با بازی ای که در سال ۲۰۲۰ برای اسکورپیو بیاد بسیار اختلاف دارن چرا چون سازنده ها با سخت افزار اشنایی پیدا کردن به شما هم پیشنهاد میدم تا سال اینده وان اس رو نگه دار بعد بفروش و بیا سمت اسکورپیو

      • John Shepard گفت:

        Scorpio اونقدرا که میگفتن قوی نیست. یه ماه پیش Digital foundry نظرش رو در مورد سخت افزار جدیدی که اصلاح کرده مایکرو گفت ! Esram که حذف شده و قدرت دستگاه ۵ و خورده ای ترافلاپسه . (اولا میگفتن بین ۶ تا ۸ ترافلاپسه ) در عمل فرق PS pro و Scorpio مثل فرق RX 470 با RX 480 ه که فرق خاص زیادی نخواهند داشت . اینم میشه یه کنسول معیوب با رزولوشن Upscaled و فریم ناپایدار

  • Bros Xbox 2 گفت:

    تو تیتر نوشتین ۱۰ ترافلاپس توی متن نوشتین ۵ ؟؟؟ wtf

  • تو تیتر نوشتین ده ترا بعد تو متن نوشتین ۵ ترا! بلاخره کدومش ؟ همین الان که PS4 pro چهار و خورده ای هست!

  • amir_22 گفت:

    فکر نکنم به این زودیها معرفی بشه چه برسه به عرضه احتمالا ۲۰۱۹ بیاد بعد ۱۰ترافلاپس قیمت چند؟ 😐

  • غیر ممکنه سونی به شدت داره عالی میفروشه و فقط کافیه بازی های عالی تولید کنه مثل مایکروسافت وسط نسل شکست نخورد پس طبق همون بازه ی عادی معرفی کنسولاش عمل میکنه و احتمالا سال ۲۰۲۰ عرضه یا معرفی میشه و قدرتش خیلی بیشتر از ۱۰ تا میشه

  • hadi گفت:

    کاملا درسته سونی هیچ موقع نمیخواد از لحاظ قدرت کنسول کم بیاره برا همینم برا مقابه با اسکورپیو دست به همچین کاری میزنه .
    شایدم بازی ای مثل تلو ۲ بشه لانچ کنسولش

    • Farhad-ps4 گفت:

      من هم با شما موافقم، سونی در هنگامی که ps4 فروش عالی کرده بود و کاملن x1 رو در فروش کیش و مات کرده بود ولی باز هم به این قانع نشد و اومد پرو رو عرضه کرد! اون وقت چطور میشه انتظار داشت اسکورپیو بیاد و سونی دست رو دست بذاره که بازار بیافته دسته مایکرو؟! با توجه به اینکه خود سونی هم مؤفقیت رو در سخت افزار قوی تر میدونه و مثل زمان ps2 به قضیه نگاه نمی کنه این احتمال خیلی بالاست از طرفی ممکنه همین تحلیل و خبر مقدمه ی تأیید ps5 در ۲۰۱۸ باشه و این تحلیل گر هم به یه منابعی دسترسی داشته باشه مثل پرو که اولش شایعه و حدس و گمان بود و کم کم تأیید رسمی شد

  • Dante76 گفت:

    ببخشید بابت اسپم اما متای nier. با ۴۴ نقد ۹۰ شده! :inlove:

    • HannaH گفت:

      جواب اسپم: داره فوق العاده کار مى کنه. نمى دونم این ۴ روز کى تموم مى شه که اینقدر کش مى یاد. مطمئن هستم توى خود فروشگاه موجوده، ولى امیدى به گرفتنش نیست.
      رفع اسپم: به نظر من از سونى بعید نیست بازى مایکروسافت رو در بیاره. یعنى این بار حتى کیم پد هم نشان نده و اعلام کنه مثلا ٢٠٢٠ کنسول بعدى میاد. اونچه مسلمه مایکروسافت ساعت برنامه شو جابجا کرده و تنها معنى اش اینه که یه جیزى تو آستینش هست، که مى خواهد از ساعت مقرر بیشتر زمان بگیره. در واقع سورپرایزش توى دقیقه آخر هست.
      کارى که الان از سونى بر مى یاد اعلام تاریخ انتشار براى خداى جنگ، دیترویت، آنچارتد و اسپایدرمن هست. شاید نمایش کوتاهى از گیم پلى آخرین ما (خیلى بعیده، اگر چیزى نشون بدن میره براى PSX) و شاید بازى کوجیما باشه. بازى هاى دیگه اى که محتملا نمایش بگیرن FF VII و اون بازى زامبى محور که یادم نیست اسمش رو باشه. دنباله Order و بازى ساکرپانچ هم مى تونن تو نمایش باشن ولى حتى با همه این ها اگر انفاق بیافتن، باز هم در مقابل اسکورپیو سونى حرفى براى زدن نداره.
      من بسیار هیجان دارم که ببینم سونى چى از تو آستینش در مى یاره که دلیل بشه مشترى ها بى خیال اسکورپیو بشن. اونچه مسلمه به اسکورپیو حمله نمى کنه، اما احتیاج به یک بمب اندازه کوجیما، خداى جنگ و آخرین ما ٢ داره. خیلى گنده تر از این حدس ها. حتى ورود مثلا سابلنت هیل هم به کنسول سونى هم اینقدر خبر بزرکى نیست.

      • PS4EVER گفت:

        رفیق یه دستگاه که معجزه نمیکنه مهم بازیای ناب هستش واسش . بازیای انحصاری که باعث میشه طرف به یکی از این دو سمت کشیده بشه وگرنه اگه میبینی که این دو شرکت هی قیمت مدلای دستگاهشون رو پایین میارن چون میدونن هر چی پایین تر باشه ملت بیشتر میخرن و هر چی بالاتر بره مثل اشتباه مایکرو تو اول نسل خریدش کمتر میشه پس فکر نکن که وقتی اسکورپیو اومد همه میخرنش نه جانم قدرت و دلیل خرید رو خیلیا ندارن چون اگه بخوان ۴K بازی کنن خب کامپیوتر هست اکثر بازیای انحصاری ایکس باکس رو کامپیوترم میاد خب طرف چرا بره این همه پول بده وقتی میدونه اکثر بازیای انحصاری قراره رو پی سی بیاد و با کیفیتی بالاتر میتونه رو کامپیوتر اجراش کنه ؟ اونی که الان برگ برنده دستشه سونیه . سونی داره فروششو میکنه و عرضه اسکورپیو هیچ تاثیری در این فروش نداره . از نوشته های شما این بر میاد که انگار این سونیه که وضعش خرابه و سمت ایکس باکس عروسیه ! سونی داره با استراتژی با کلی انحصاری ناب ، با کلی سیستم سلر قدرتمند مثل تلو دو یا گاد اف وار و… برنامه هاشو راحت پیش میبره مطمئن باش عرضه اسکورپیو هیچ تاثیری رو سونی نداره تاکید میکنم هیچ تاثیری .

      • @Hanna
        ” باز هم در مقابل اسکورپیو سونى حرفى براى زدن نداره. ” به نظرم این جمله به هیچ وجه درست نیست.بازار از اول نسل تا الان دست سونی بوده و هست.همیشه ثابت کرده که چند قدم از رقیب جلوتره و چیزی که گیمرا میخوان رو تدارک میبینه.
        با ضربه ای که سونی با معرفی طوفانی بازیاش توی E3 به مایکروسافت زد مایکرو به چیز بیشتری از اسکورپیو برای مقابله احتیاج داره.
        سونی قدرتمندترین سری بازی هاش رو برگردوند(Gow,Uncharted,Crash,The last of us,Gt Sport) و بازی های جدید هم در کنارشون قرار داد(Days gone,Detroit,Death stranding,Spiderman) و صد در صد بازی های جدیدی هم آماده کرده( Order, Bloodborne , بازی جدید ساکرپانچ). امسال رو هم که با هورایزن، نی اوه و nier با برتری کامل نسبت به مایکرو شروع کرد. اینا همون چیز هایی هستن که باعث میشن مشتری ها بیخیال اسکورپیو بشن! یادمون نره که در درجه ی اول بازی و گیم پلی هست و گرافیک و قدرت سخت افزاری در درجه دوم قرار داره. هرچقدرم مایکرو انحصاری معرفی کنه بازهم توان جذب مردم نسبت به بازی های سونی رو نداره چون عامه پسند تر هستن و محبوب تر.

        • HannaH گفت:

          مطمئناً مهمترین نکته در مورد کنسول بازى هست و تا به امروز مایکروسافت نشان داد پشتیبان خوبى نیست. پیشتر هم نوشتم، اسکورپیو براى مایکروسافت یکجور فرار به جلو هست که امیدواره برش گردونه به زمان ٣۶٠ و رقابتش با سونى.
          منظور من از حرفى براى زدن نداره، توى E3 هست که هیچکدام از خبرهاى احتمالى به اندازه عرضه اسکورپیو بزرگ نیست و شاید در عمل اسکورپیو توى بازار تغییر خاصى ایجاد نکنه، اما توى E3 صداى بزرگى داره.

          • PS4EVER گفت:

            اینطور نیست . اسکورپیو از هایپ دیگه گذشته و همه دیگه میدونن چیه پس سر و صدای اونچنانی نخواهد داشت ولی فقط کافیه یکدفعه روی پرده یه عنوان مثل bloodborne 2 ظاهر بشه اون وقت فقط از روی واکنش ها میشه هیجان و بزرگ بودن رو فهمید . اگه سونی فقط با یه تریلر گاد اف وار جدید E3 قبلی رو به نام خودش کرد و همچنین با اینکه میتونست نمایش The last of us 2 رو بزاره واسه E3 بعدی ولی ترجیح داد توی نمایش پلی استیشن ایکسپرینس خودش نمایش بده پس یعنی برنامه فوق العاده و پر سر و صدایی واسه E3 بعدی چیده که حتی The last of us 2 رو که میتونست E3 رو به راحتی به نامش بزنه رو قبلش معرفی کرد . من مطمئنم اینقدر E3 بعدی سونی پر سر و صدا میشه که سر و صدای اسکورپیو کاملا تحت تاثیر نمایش سونی قرار میگیره . هانا ( خانم ؟ ) فراموش نکن سونی گرگ بارون دیدست و هیچ وقت یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه بر خلاف مایکرو که میدونه اشتباهش کجاست ولی از اشتباهش و اعتراض طرفداراش درس نمیگیره و با سیستم های فله ای میخواد ضعف بزرگشو پوشش بده

  • Rafa Bane گفت:

    اگه اینجوری بشه واویلاست واویلا،گندش درومده لابد xbox2هم سال بعدش میاد،ازون به بعد هم میشه مثل گوشیا هر سال کنسول جدید،pc عزیزم بیا در آغوشت بگیرم

  • ولی خوب مطمئن باشید بعد از عرضه اسکورپیو، سونی زیاد صبر نمیکنه که ببینه بازار بنفع مایکرو پیش بره و ساخت کنسول و یا هر سخت افزاری واسه اینا کاری نداره شک نکنید دیرش خمون سال ۲۰۱۸ هست شایدم مثل پرو که یه دفه رونمایی کرد و وارد بازار کرد اینم تو e3 معرفی کنه و تا آخر سال بده بیرون. ازین کمپانیها تو این زمونه هیچی بعید نیست!!!

  • پنکه گفت:

    کنسول با این قدرت حداقل ۱۰۰۰ دلار قیمت داره تا تکنولوژی ارزون تر نشه کنسول جدید نمیدن

  • farshadx گفت:

    فکر نکنم سونی از این کارا کنه مگر اینکه با اسکورپیو شدیدآ فروش سونی بیاد پایین
    ولی بازم بعید هست به نظرم اینکارو کنه به شدت ضرر میکنه چون نسل جدید نمیتونه بازیهای نسل قبل اجرا کنه
    و به ضرر سونی تموم میشه از اون ور ماکرو با این قابلیت اجرای بازیهای نسل قبل میتونه xboxtwo بده و برنده بشه به نظرم تو این راه ها نیوفتن خیلی به نفع بازیکنا هست
    خود AMD گفته بود اواخر ۲۰۱۹ این اتفاق میوفته خود هم گفته بودم ۲۰۱۸ ولی اون موقع خبری از اسکورپیو و pro نبود با اومدن اینا باید عمر این میان نسلیها بیشتر بشه دیگه حداقل ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰
    ولی دیگه انچنان هم تو قدرت کنسول تاثیر نداره حداکثر ۸ ترافلاپس برای ۴k و ۶۰ فریم بقیه اش باعث گرونی بیش از حد میشه

    • Nader13 گفت:

      همه کنسولا از این ب بعد بازیای قبلیو اجرا میکنن پی اس ۳ چون معماریش سل انویدیا بود فرق داشت و واسه همین سونی نمیتونه بازیای نسل پیشو اجرا کنه

    • مگه اخبار مبنی بر پلی پرو از شروعش تا عرضه چند وقت بود؟ تازه مایکرو هم اسکورپیو رو تو e3 اعلام کرد تا برگ برنده ای واسه مراسمش باشه وگرنه اونم شک نکنید به این زودیها معرفی نمیکرد چون تا همین الان هیچ خبری ازش نشده و قراره شش ماه قبل عرضه رونمایی بشه. اگر به پلی پرو نگاه کنیم میفهمیم که اگر بخوان کاری بکنن انجام میدن چون زمانی ندارن مثل قبلنا. من به روشی که واسه پرو اعمال کردن میگم پلی ۵ شایعش واسه ۲۰۱۸ درسته حالا ببینید کی گفتم. اینم توجه کنید که پلی پرو بلوری ۴k نداره قطعا گذاشته واسه کنسول جدیدش که مزایا بحساب میاد. دیگه اینقدر همچین سیاستهایی ازینا دیدیم که پیش بینی و تهلیل کردنشون کار سختی نیست. 😉

    • با فروش اسکورپیو فروش سونی هیچ تغییری نمیکنه چون بهترین بازی ها رو میسازه

  • ASSADullah گفت:

    چرت میگه این جوجه.
    ۲۰۱۸ تازه گاد یا شایدم تلو ۲ میاد.
    سونی باید حداقل ۲ تا گاد برام بسازه.تو این نسل. :waving: :reallyangry:

  • crash گفت:

    Ps5در سال۲۰۲۰ عرضه خواهد شد این تحلیل گر میخواد خودشو بزرگ کنه با این حرفا

  • KI4N گفت:

    ماکرو باید از اول یه کنسول قوی با انحصاریای خوب میزد که وسط نسل شکست نخوره بره یه کنسول خیلی قوی بزنه که سونی برای رقابت باهاش برهps5رو تولید کنه.
    این عمر احتمالا کم نسل۸ فقط و فقط تقصیر ماکروسافته با اون سیاستای گندش

  • mamad1166 گفت:

    تقریبا احتمالش صفره !! طراحی و تولید زود زود کنسول جدید کلی هزینه روی دست شرکت های تولید کننده کنسول میزاره اگر اینجور نبود نسل ۷ اینقدر طول نمیکشید قطعا تا ۳ یا ۴ سال دیگه با توجه به قدرت ps4 pro و Xbox Scorpio کنسول نسل بعد نمیاد یعنی احتمالا ۲۰۲۰ کنسولای جدید معرفی بشن

  • ۲۰۱۸ تازه بازی هاش داره میاد فکر کنم ۲۰۲۰ یا کمی بیشتر بیاد

  • malid گفت:

    من کاری با ps5 ندارم که‌ کی می خواد بیاد فقط خدا کنه بازی های گاد ، دث ، تلو ۲، دیز گان برای ps4 بیاد برای من کافیه.

  • NirSaN21 گفت:

    و من هنوز درک نمیکنم چرا باید ارتقا پیدا کنه در حالی ک در ساخت بازی هنوز بعضی شرکت ها مشکل دارن و با کلی اپدیت تازه بازی ب حالت استاندارد میرسه.نظر شخصی من اینه ک این ارتقاها بی معنیه وقتی هنوز از قدرت کامل کنسول قبلی نمیتونن استفاده کنن.
    ممنون از نویسنده عزیز برای خبر

  • ALIREZAICE گفت:

    هر ps دو gow میگیره پس باید رو ۲۰۲۰ به بعد حساب باز کرد تحلیلگره معلوم نی چی زده

  • John Shepard گفت:

    پست گنگه . تو تیتر نوشته ۱۰ ترافلاپس ولی تو متن نوشته ۵ ترافلاپس .
    در هر صورت اگر ۱۰ ترافلاپس هم باشه کمه .
    با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و عرضه ی کارت های سری Vega و سی پیو های Ryzen
    (AMD مثال زدم چون کنسول ها AMD خواهند بود ) تا اون زمان ۱۰ ترا فلاپس هم چیز خاصی نخواهد بود .
    چون سونی میخواد بازی هارو روی ۴k اجرا کنه و بازی ها هم باید گرافیکشون بالا بره تمام زور دستگاه میفته رو رزولوشن و گرافیک و دوباره شاهد upscaled 4k بر روی ۳۰ فریم همراه با نزول به ۲۰ فریم خواهیم بود .
    تنها راه گشایی اینه که انجین های جدید رو جوری طراحی کنن که علاوه بر GPU از تمام هسته های CPU هم استفاده کنه .
    البته فروشش که قطعیه . مردم سر در نمیارن میریزن میخرن ولی از نظر فنی باز هم به ۶۰ فریم نمیرسیم متاسفانه

  • MAHDiRiLLEX گفت:

    اولا که فک نکنم ۱۰ ترافلاپس قدرت داشته باشه .. دوم اگر بخواد داشته باشه قیمت کنسول قطعا یه چیز فرا طبیعی میشه !
    سومن اصلا این ترافلاپس مهم نیست مثلا کارت RX470 حدود ۵ ترافلاپس قدرت داره و GTX 1060 حدود ۳نیم ترافلاپس قدرت داره اما توی عملکرد ۱۰۶۰ تا حدود چشمگیری عملکرد بیشتری داره
    همینطور فکر نمیکنم بخاطر عرضه PS4 Pro که مدت زیادی هم نمیگذره بخوان نسل بعدی رو شروع کنن

    • John Shepard گفت:

      بله الان ۱۰ ترافلاپس گرونه . ولی تا دو سال دیگه ( کنسول شب سال نو میلادی لانچ میشه که میشه در واقع شروع سال ۲۰۱۹) قیمت سخت افزار با اومدن تکنولوژی و سری کارت های جدید با حافظه و معماری جدید میاد پایین . همه دیدیم با اومدن کارت GTX 1070 که ۳۰۰ دلاری هست به سر TITAN X , ه ۱۰۰۰ دلاری چی اومد .
      دوما . بهتر بودن بازی ها روی GTX 1060 برای بهینه بودن کارت های انویدیا هستش وگرنه روی Direct x 12 و مخصوصا Vulkan برو ببین کارت های amd چه غوغایی کردن و قدرت خام rx 470 و ۴۸۰ اون موقع معلوم میشه . تا سال ۲۰۱۹ سخت افزار خیلی پیشرفت میکنه و ارزون تر میشه

      • MAHDiRiLLEX گفت:

        “بهتر بودن بازی ها روی GTX 1060 برای بهینه بودن کارت های انویدیا هستش”
        کاملا موافقم .. یکی از مهم ترین برتری های انویدیا پشتیبانی و بهینه سازی کارت هاش هستش ..
        فکر نکنم اینقد زود قیمت کارت بیاد پایین مخصوصا که بخوایم توی مدت ۲ سال راحت به ۱۰ ترافلاپس برسیم اصلا مگه تا دوسال دیگه قراره انقلاب گرافیکی توی صنعت گیم پدید بیاد که اینقد سریع دنبال ۱۰ ترافلاپس یا یبشتر باشن همین الان شما با ۵ ترافلاپس فک نکنم چیزی باشه که نتونید روی حداکثر تنظیمات و فریم ریت قابل قبول خبروجی بگیرید … به نظرم این یکم بزرگنماییه .. یا حداقل تا دوسال دیگه فکر نمیکنم این اتفاق بیوفته

  • Master pc fan گفت:

    فکر نکنم بتونه به پای پی سی برسه 😀 😀 😀 😀

  • Inside1990 گفت:

    کلا تحلیلگرای دنیای گیم خیلی اسکولن تا حالا اکثر حرفاشون اشتباه از آب در اومده اصلا نمیدونم اینا پول چی رو میگیرن آخه ۲۰۱۸ میشه ۱ سال دیگه یعنی پرو میخواد ۱ سال عمر کنه خب اصلا برا چی زد؟بعد مایکرو میخواد امسال کنسول بده با ۶ ترافلاپس سال بعدش سونی بیاد کنسول بده با ۱۰ ترافلاپس بعد اینجوری هم ps4 pro دارا هم اسکورپیو دارا ضرر میکنن در واقع جمعیت عظیمی از گیمرها با ضرر مواجه میشن از اونورم انحصاری های سونی همگی واسه ps4 معرفی شدن که بعضی هاشون تا ۲۰۲۰ هم ممکنه نیاد!هر جور حساب میکنم چرت گفته :-/

  • Hesssam گفت:

    من دیگه پول ندارم ps5 بخرم یه سال دیگه
    من فکر میکردم برا بچم باید ps5 بخرم
    نه خودم دیگه !!!!!

  • osali.ps4 گفت:

    آفتاب آمد دلیل آفتاب اینم دلیلی دیگر بر جهل و نادانی خریداران کنسول های میان رده به خصوص ps4 pro .
    من بارها تاکید کردم که فلسفه کنسول میان رده یک فلسفه شکست خورده است.

تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا
تحلیلگری معتقد است کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ با قدرت ۱۰ ترافلاپس عرضه خواهد شد - گیمفا