نمرات عنوان Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands منتشر شد (بهروزرسانی شد)
عنوان مورد انتظار Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands فردا منتشر میشود و حال شاهد انتشار نمرات این بازی هستیم.
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands، بزرگترین عنوان جهان باز و اکشن ماجراجویی شرکت یوبیسافت به حساب میآید.
این عنوان در ۷ مارس ۲۰۱۷ مصادف با ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، برای کنسولهای نسل هشتمِ ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ و همچنین رایانههای شخصی در دسترس قرار میگیرد.
در ادامه میتوانید نمرات منتشر شده Ghost Recon: Wildlands را مشاهده کنید. در صورت تغییر نمره متاکریتیک پست بهروزرسانی میشود.
God is a Geek: ۹/۱۰
GamesRadar+: ۹/۱۰
جهانی شگفت زده کننده در کنار نبردهای سهمگین و سیستم عمیق شخصیسازی سری روبه زوال Ghost Recon را با قدرت بازگرداند.
Hardcore Gamer: ۹/۱۰
Time: ۹/۱۰
بسیاری از مکانیزمهای موجود در Ghost Recon: Wildlands را پیشتر در Far Cry 4 و Watch_Dogs 2 دیدهایم اما با چنین عمق و وسعتی هیچگاه دیده نشده است.
Worth Playing: ۸.۵/۱۰
PC Games: ۸.۳/۱۰
Hobby Consolas: ۸.۲/۱۰
PlayStation LifeStyle: ۸/۱۰
JeuxActu: ۸/۱۰
LaPS4: ۸/۱۰
Generación Xbox: ۸/۱۰
Attack of the Fanboy: ۸/۱۰
Ghost Recon: Wildlands میتواند ساعتها شما را سرگرم کند اما برای کسب بهترین تجربه باید آن را بهصورت چندنفره بادوستان بازی کنید. جهان بازی بهشدت عظیم است و فعالیتهای بسیاری در خود جای داده است. بازی در بخش تکنفره آنقدر جذاب نیست و هوش مصنوعی دشمنان و دوستانتان ضعیف است اما وقتی چند نفره بازی کنید، آن موقع است که Ghost Recon: Wildlands حقیقتا میدرخشد.
CGMagazine: ۸/۱۰
IGN: ۷.۹/۱۰
جهان Ghost Recon: Wildlands عظیم است و این جهان عظیم مشکلات زیادی در طراحی ماموریتها و فیزیک ماشینها به ما نشان میدهد اما گیمپلی قوی و بخش چندنفره جذابش مرا تشویق میکرد تا بازهم به دیوانگی جهان بازی بازگردم.
ICXM: ۷.۵/۱۰
Gameblog.fr: ۷/۱۰
Twinfinite: ۷/۱۰
We Got This Covered: ۶/۱۰
تجربه سری Ghost Recon بهصورت جهان باز برروی کاغذ ایده جالبی بهنظر میاید اما وقتی در عمل بازی را دیدیم بهاندازه کافی جذاب نبود.
COGconnected: ۶/۱۰
Metro GameCentral: ۶/۱۰
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات