استودیوی Sledgehammer بهدنبال توسعهی انیمیشنهای Call of Duty 2017 با کیفیت بسیار بالاست
با توجه به چرخهی سه سالهی توسعهی نسخههای سری محبوب Call of Duty، امسال نوبت به استودیوی بازیسازی Sledgehammer Games جهت ساخت تازهترین نسخه از این سری رسیده است که در حال حاضر به ساخت و توسعهی آن مشغول است. اخیراً با توجه به آگهی استخدامی که در وبسایت شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر این سری بازیها، منتشر شده است مطلع شدیم که این استودیو به دنبال خلق انیمیشنهای این بازی که هنوز معرفی نشده است، با کیفیت بسیار بالاییست. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
در آگهی استخدام مورد اشاره آمده است که:
ما به دنبال انیماتوری با استعداد هستیم که توانایی خلق انیمیشنهای درون بازی و صحنههای سینماتیک با کیفیت بسیار بالا، داشته باشد. ما علاقهمند به خلق بهترین انیمیشنهای شخصیتهای [درون بازی] هستیم. بنابراین اگر شما توانایی خلق انیمیشنهای انسانی بسیار پیچیده و در عین حال باورپذیر را دارا هستید، پس ما خواهان شما خواهیم بود.
در ادامهی این آگهی آمده است که:
متقاضیان باید تجربهی دو سالهای در زمینه خلق انیمیشن شخصیتها داشته باشند و همچنین درک قویای از خلق انیمیشنهای سنتی و در عین حال واقعی داشته باشند.
اگرچه این توسعهدهنده بارها در خصوص نسخهی جدید سری بازیهای Call of Duty که در حال حاضر با نام Call of Duty 2017 شناخته میگردد، صحبت کرده است، اما هنوز اطلاعات چندانی از این بازی در دست نیست. این استودیو پیش از این ابراز داشت که بازی در دست ساختشان یکی از باکیفیتترین نسخههای این سری خواهد بود. شایعات منتشر شده پیرامون این عنوان حاکی از به وقوع پیوستن داستان این بازی در خلال جنگ ویتنام دارند که باید برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر اعلامیههای رسمی Sledgehammer Games و اکتیویژن بمانیم. به احتمال بسیار زیاد، به رسم هر سال در جریان رویداد E3 سال جاری میلادی، شاهد گیمپلی این بازی باشیم.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
این طور که بوش میاد این یکی یه سرو گردن از بقیه نسخه ها بهتره ، همین که از فاز فضا و تخیلات دراومدن خودش به تنهایی تحول بزرگیه امیدوارم که موفق بشن :yes:
اخرین نسخش چند ساعت کمپین داشت؟؟
کلا ۴ ساعت ( تقریبی می گم خیلی زود تموم شد )
مراحل اصلی حدود ۵ ساعت ولی اگه مراحل فرعیم بریم همه رو نزدیک ۹ ۱۰ ساعت
با انجام تمام ماموریت های فرعی و اصلی حدود ۸ ۹ ساعت هست
ایول چه سالیه امسال راستش الان داشتم اینفینیتی رو بازی میکردم خدایی بازی بدی نیست اما نباید اسمش کالاف دیوتی بود باید کالاف اسپیس میبود! شاید میتونست یه ای پی خفن بشه همونطوری که اعتقاد دارم بهتر بود اسم رزیدنت اویل ۷ امریکن هارر استوری باشه اینطوری میشد یه آی پی جدید که هرسال میتونست یه داستان ترسناک رو یه جای خاص روایت کنه!
ایده خوبی بود ولی خوب ایده رو پیاده سازی نکردند.
اگه واقعا تو ویتنام باشه باس بازی جالبی شه :yes: :yes:
نمیدونم چرا ولی اصن با صحنه های سینماتیک تو کالاف حال نمیکنم یعنی کلا از اول که کالاف صحنه سینماتیک نداشت از وقتی هم گذاشتن اصن حال نکردم کالاف بدون سینماتیکش بنظرم قشنگتره خودتو تو هر لحظه تو بازی میبینی مثل mw ها که اصن سینماتیک نداشت جاهایی هم که بازی نمیکردی فیلم نبود خود بازی بود بنظرم اونجوری بیشتر حال میداد
کالاف به سینمایی بودنش معروف و محبوبه 😐
سینیماتیک عشقست . حس رو به بازیباز القا می کنه
داداش سری mw اصلاشروع کننده صحنه های سینماتیک تو این سری بود چطور میگی نداشت 🙄 :dazed:
اولیشم تو همون mw 1 وقتی از کشتی که داره نابود میشه در حال فرارین و وقتی می خوای بپری تو هلی کوپتر که پرایس دستتو میگیره
اونا یکی از منظوراشون همین صنه ها بود نه شبیه فیلم که تو خوده بازی نباشه
دوستان همه اشتباه برداشت کردین منظورم از سینماتیک بودن یک صحنه اینه که مثلا یکدفعه وسط بازیا فیلم پخش میکنن مثل بتل بد کمپانی ۲ که وسط بازی فیلم پخش میکردن ولی کالاف فیلم نداشت همش تو خود بازی بود یعنی همش خودت بودی ولی اشتباه نکنم از bo2 بود که سینمایی هم به بازی اضافه کردن که مثلا وقتی مرحله تموم میشه یک فیلم پخش میکرد منظورم از سینمایی اون صحنه هایی بود که گرافیکشون نسبت بازی اصلی بالاتر بود وعملا فیلم بود و میتونید اونارو skip کنید ولی مثلا mwها صحنه هاش همش خود بازی بود حالا مثلا یک تیکش اسلحه نداشتی ولی فیلم پخش نمیکرد خود بازی بود که مثلا شخصیتا داشتن صحبت میکردن و نمیتونستی skipش کنی
داداش منظور شما کات سین هست!!! 😉 😉 😉
اگه دقت کرده باشبن ۳ نسخه اخر از هر نظر گرافیکی و انیمیشن خیلی شبیه هم بودن
امیدوارم مثه ۲۰۱۴ یه جهشه دیگه از Sledgehammer باشیم
بچها من از این بازی خبر زیاد دارم……….این بازی باعث میشه دوباره بزنه رو دست بتل………ببین کی گفتم….
بچها اینو با چشمه خودم دیدم و امتحان کردم ……….
قفله دنوو فریم از بازی میگیره .من اینو به عینه تو Resident Evil 7 دیدم که در نسخه اصلی و کرکی حداقل ۱۵ فریم فرقش بود یعنی اگه با گرافیک ۱۰۸۰ بازی کنی انگار گرافیکت ۱۰۷۰ هست…….
تازه باعث لگ در بازی هم میشه………
خدا لعنت کنه این قفلو……….
infinit warfar عالی بود داستانش فقط تنها بدی که داشت کوتاه بودن و شخصیت منفیش بود که انتظارم یه مبارزه حماسی با شخصیت منفیش بود که نشد
بابا صحنه ی سینماتیک رو ول کنید جنگاوری بیشرفته کلی صحنه داشت به گیم بلی بچسبید هی خداااا