تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا

تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد

عرفان رحیمی صادق
۱۱:۳۹ ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا

استودیوی Ubisoft Massive در حال کار بر روی بازی جدیدی بر پایه فیلم علمی تخیلی آواتار ساخته جیمز کمرون‌ (James Cameron) می‌باشد. شرکت یوبیسافت و جیمز کمرون برای ساخت یک بازی ویدئویی از فیلم آواتار با هم تیمی تشکیل داده‌اند که پیش‌درآمدی است به کارگردان این فیلم علمی تخیلی که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد.

حال یوبیسافت در حال کار بر روی یک بازی جنجالی دیگر است. این بازی جدید آواتار، در استودیویی که کار توسعه The Division را انجام داد یعنی Ubisoft Massive، توسعه خواهد یافت؛ این بازی بر روی موتور گرافیکی اختصاصی این تیم یعنی Snowdrop ساخته خواهد شد. این بازی جدید و بدون نام آواتار، بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد اما هنوز تایید نشده که کدام کنسول‌ها این بازی را پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌بینی شده که شاید این بازی cutting-edge نام داشته باشد، گرچه هنوز اطلاعاتی در این مورد اعلام نشده است. یک پیشنمایش از این بازی منتشر شده که شامل تفاسیری از کارکنان Ubisoft Massive و خود شخص جیمز کمرون در این باره است. این نکته را به یاد داشته باشید که هر صحنه‌ای از فیلم در این ویدئو می‌بینید مربوط به فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ است، نه این بازی جدید. در این ویدئو هیچ اثری از گیم‌پلی بازی دیده نمی‌شود.

دانسته‌های کمی از عنوان جدید آوتار وجود دارد. و مشخص نیست که محتوای این بازی دقیقاً چیست. یوبیسافت اعلام کرد که در حال کار کردن روی یک بازی است که دنیای آواتار را به طور هیجان انگیز و خلاقانه‌ای در کنار شرکت فیلم سازی کامرون، شرکت سرگرمی‌های Lightstorm و شرکت Fox. بسط و تعمیق دهد. مدیر عامل Ubisoft Massive، دیوید پلفلت (David Polfeldt)، طی بیانه‌ای اظهار داشت:

جیمز کمرون و شرکت سرگرمی‌های Lightstorm طرز فکر ما در مورد نحوه بیان داستان را با اولین فیلم آواتار متحول کردند و هدفی که آن‌ها برای فیلم‌های آیندشان دارند برای ما بسیار الهام بخش بود. کار کردن با آن‌ها یک امتیاز است و ما افتخار این را پیدا کرده‌ایم که کار ساخت یک تجربه ارزشمند با نام آواتار، به ما سپرده شود.

یوبیسافت این بازی را با یک نمونه اولیه با جیمز کمرون و Lightstorm پا به پا پیش می‌برد، گرچه چیزی اعلام نشده که در این نمونه اولیه چه چیز‌هایی موجود است اما به هر صورت کمرون هیجان زده به نظر می‌رسد. این کارگردان اعلام کرد:

چیزی که مرا در مورد Massive تحت تاثیر قرار داد شور و اشتیاقی بود این گروه برای این پروژه داشتند و همینطور قدرت موتور گرافیکی Snowdrop بود. من باور دارم که تیم یوبیسافت در سرگرمی‌های Massive، بهترین همکاران ما برای به ارمغان آوردن زیبایی و خطر Pandora به دنیای واقعی هستند.

یوبیسافت اعلام نکرد که ما چه زمانی باید منتظر بازی جدید آواتار باشیم. فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ پر فروش ترین فیلم تاریخ با فروش ۲٫۷۸ بیلیون دلار شد. ما به زودی باز هم با اخبار جدید در مورد بازی ویدئویی آواتار که توسط Ubisoft Massive ساخته خواهد شد، در خدمت شما خواهیم بود. تمام تلاش تیم خبری ما برا این است که شما را از آخرین اخبار این بازی خوش‌ ساخت مطلع سازیم. برای دیدن ویدئوی این بازی در قسمت زیر با ما همراه باشید.

تماشای آنلاین:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پنکه گفت:

    احتمالا هم زمان با فیلم جدید بازی هم میاد همونطور که میدونین فیلم برداری فیلم جدید آواتار آغاز شده

  • Inside1990 گفت:

    james Cameron’s avatar:the game که خیلی ضعیف بود ببینیم این نسخه چکار میکنه هرچند تا حالا فیلم هایی که از روی بازی ها ساخته شده و بازی هایی که از روی فیلم ساخته شده اصلا موفق نبودن و جنبه ی تجاری داشتن تازه اینو که یوبی سافت میخواد بسازه استاد هایپ توخالی

    • ایدن گفت:

      همین یوبیسافت یکی از بهترین بازی های اقتباسی رو ساخته.
      south park stick of truth
      بهترین فیلم ساخته شده از روی بازی ها از نظر سایت ها و نظر سنجی ها هم pop بود که اونم باز ساخته یوبیسافته

      • Inside1990 گفت:

        ایدن خان منم طرف یوبی بودم زمان پرنس و اسپلینترسل ولی الان دلیل طرفداریتو نمیفهمم چون ایده های جدید میده؟!خب خیلی ها ایده دادن ولی عملی نکردن چون میدونستن چیز دندون گیری نمیشه ولی یوبی هر چی به ذهنش میرسه میسازه بدون در نظر گرفتن جوانب!داخل شرکت یوبی سافت یه نفر داد میزنه میگه فلان ایده رو بسازیم بقیه هم میگم بریم که بسازیمش!! 😐

        • ایدن گفت:

          تنها دلیل ثبتنام من تو سایت این بود بگم یوبیسافت هنوز اونقدرا هم اوضاعش خراب نیست که ازش نا امید شد! هنوز هم بازی های خوبی داره! تا ۲۰۱۳ همه قبول دارن وضعیت یوبی عالی بود.مخصوصا آخرین بازی اون سالش یعنی ریمن لحند با متای ۹۲! ولی از ۲۰۱۴ یکم افت کرد.یونیتی که واقعا خراب کرد و واچ داگز در سطح انتظارات ظاهر نشد(خوب بود ولی چیزی نبود که همه میخواستن ازش) ولی همون سال بازی هایی مثل CHILD OF LIGHT و SOUTH PARK و FAR CRY 4 اومدن و آبروی یوبیسافت رو خریدن! سال ۲۰۱۵ قبول دارم به شدت افت داشت.رینبو سیکس ناقص بود(تا آخر سال ۲۰۱۷ ازش پشتیبانی رایگان میکنن که در نوع خود بی نظیره! ولی سیندیکیت خداییش خیلی خوب بود.سال ۲۰۱۶ اول فارکرای پریمال اومد که انتظاری ازش نبود چون نسخه فرعی بود.نسبت به خیلی اسپین آف ها خوب عمل کرد.هم رفت عصر حجر هم ریشه ها رو حذف کرد! بعد دیویژن اومد که اونم خوب بود ولی نه در سطح انتظارات ولی ازش پشتیبانی شد تا تبدیل شد به همون چیزی که همه میخواستن. STEEP هم یه بازی آنلاین جهان باز ورزشی(اونم ورزش زمستانی) بود که پتانسیل زیادی نداشت ولی بد هم عمل نکرد.ولی واچ داگز ۲ واقعا بهترین بازی یوبیسافت در ۳ سال اخیر بود! فور آنر یه بخش مولتی عالی و یک سینگل پلیر خوب داشت(اگه نمیتونی بازیش کنی مرحله آخر رو تو یوتیوب ببین آخرت هیجانه!).تازه اینا شروع کاره.اساسینز کرید داره توسط خالقان بلک فلگ ساخته میشه. BEYOND GOOD & EVIL 2 داره توسط انسل ساخته میشه. و نسخه جدید SOUTH PARK داره توسط خالقان سریال و استودیو سن فرانسیسکو ساخته میشه. ۳ کارمند ارشد تیل تل گیمز به یوبیسافت اومدن و خدا میدونه رو داستان چه بازی هایی کار میکنن! یوبیسافت همیشه اوایل هر نسل رو در حد متوسط شروع می کرده و وقتی سازنده ها کار دستشون می اومد شروع به ساخت شاهکار می کردن! فقط یکم مهلت به یوبیسافت بدیم خودش رو نشون میده!

    • spirits گفت:

      الان بتمن با این همه عظمت کشکه دیگه؟؟؟

      • Dante76 گفت:

        spirits
        سری batman arkham که اصلاً بر اساس فیلم های بتمن ساخته نشدن و داستانشون با هم فرق داره و سری arkham داستان خودش رو داره که با فیلم هاش فرق داره…
        مثلاً بازی batman begins از رو فیلم batman begins کریستوفر نولان ساخته شده و بازیش متای ۶۴ رو گرفت… حرف دوستمون کاملاً درسته که میگه بازی هایی که از رو فیلم ساخته شدند موفق نمیشوند و فیلم هایی که از رو بازی ساخته می شوند هم موفق نمیشوند…
        ایدن @
        South park هم داستانش با سریالش خیلی فرق داره و فقط شخصیت هاشون با هم مشابه هستند…

        • ایدن گفت:

          هم بازی ساوت پارک هم انیمیشنش از یه قانون پیروی میکنن:
          انتقاد شدید به ادیان و سیاست ها و سازمان ها و فیلم ها و فرهنگ ها و …!
          هر دو در یک دنیا اتفاق میفتن و داستان موازی تشکیل نمیدن.بازی آواتار هم به نظرم همینطوریه و پیشنمایشی برای فیلم های بعدی آواتاره.

          • Dante76 گفت:

            اره میدونم یک داستان خطی تشکیل نمیدن…
            هم سریالش و هم بازیش.. برای همین با هم فرق دارن…
            البته بحث south park جدا است و یک سریال بسیار طولانی است و با فیلم فرق داره و هر قسمت یک داستان جدید است پس بازیش هم داستان جدیدی داره… و خیلی هم بازی موفقی است.

        • spirits گفت:

          منظور من این بود که بتمن یه شخصیت کمیک و مووی هستش که بازی هم ازش ساخته شده و موفق بوده.بعد اینکه واسه اینکه یه بازی از یک شخصیت کمیک و مووی ساخته بشه حتما لازم نیست داستان شون یکی باشه همین که عناصر اون فیلم یا کمیک باشه کافیه.الان مثلا امسال فیلم assassins creed رو داشتیم که نه داستانش عین بازی هاش بود و نه شخصیتش ولی بازم اسم assassins رو یدک میکشید چون که از عناصر موجود در بازی الهام گرفته شده بود وگرنه اینکه معلومه که تقلید محض از یه چیز جواب نمیده.
          Mahdi.r
          نابغه خودمم میدونم همه اینا از رو کمیک ساخته شدن ولی بازم کامل به داستان وفادار نبودن و تغییراتی اعمال کرده بودن.در ضمن عین آدم حرف بزن.به تو هم ربطی نداره من نظر میدم یا نمیدم.

      • mahdi.r گفت:

        یعنی الان داری میگی بازی بتمنو از رو فیلمش ساختن؟
        دوست عزیز هم فیلم هم بازی بتمنو از رو کمیک ساختن
        وقتی چیزی نمیدونی نظر نده

    • GG.WP.EZ.WIN گفت:

      رزیدنت ایول موفق نیست؟ 😐 😐 😀 😀

  • UNESISM گفت:

    Massive باید world in conflict 2 رو می ساخت اواتار بهیچ وجه پتانسیل یک بازی خوب رو نداره فقط میتونه یک رفع عطش واسه طرفدارانش باشه جهان کوچک با شخصیت پردازی ضعیف و کلیشه ای که در اکثر آثار سینمایی و صنعت گیم دیدیم و محدود بودن موجدات بازی و از همه بدتر اینکه گیم پلی بازی مشخصه چجوریه اصلا ساخت این بازی فقط می خواد تبلیغی باشه واسه قسمت بعدی اواتار اصلا تحویل گرفتن این بازی توسط یوبی غلطه با این وضعیت فعلی این کمپانی بدتر ازهم اینکه تیم Massive که کارنامه خوبی هم داره روش داره کار میکنه و می خواند خودشون به گند بکشن و الکی دارن وقت و انرژیشون رو تلف میکنند

    • MS GAMER گفت:

      عزیز من طرفداری نمیکنم ولی خدایی این بازی میتونه یه شاهکاره بیاد ماندنی بشه،جهان بازی کوچیکه به نظره شما؟یکم تحقیق کن،موجودات محدود؟ این بازی اگر درست و حسابی روش کار بشه میتونه یه بازیه بسیار فوق العاده بشه البته بازهم میگم اگر درست و حسابی روش کار بشه

  • ایدن گفت:

    امیدوارم سبکش اکشن ادونچر باشه.گرافیک و فضاسازی عالی دیویژن رو با کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی جیمز کامرون تصور کنید :inlove:

  • Ali Nietzsche گفت:

    چه خوب :yes: کلا اینم ایده ی خیلی خوبی داره اگه استفاده بشه :yes:

  • Ali Nietzsche گفت:

    همونطوری که گفتم ایده ی فوق العاده ی داره و میتونه از بازی های زیادی الهام بگیره، الان تریلر معرفی رو دیدم و واقعا میتونم‌ بگم یوبی سافت از این ایده میتونه یه ابر شاهکار تحویل بده؛ محیط و وسعتش که میتونه فوق العاده باشه اونم تو یه دنیای ناشناخته که باعث میشه بازیکنن بیشتر به گردش بپردازه با هزاران غار و موجوداتی و موقعیت های مختلف :yes: بازی مثل سری کیش ادمکش میتونه تو دو زمان مختلف در جریان باشه که مطمئنا هستش؛ گرافیک‌ بازی های یوبی سافت رو هم‌همه میدونیم در چه سطحی قرار دارن، مبارزات در زمین رو میتونه از عنوان ساخته خودشون یعنی For Honor الهام بگیره و مبارزات هوا رو با استفاده از حیوانات و پرندگان از رو Star Wars فقط باید تیر و کمان رو جایگزین لیزر کنه 😉 موسیقی و اینام‌رو در نظر بگیرین‌ در عین زمان که طوفانی شدید در جریانه و در هوا دارید با گروه مخالف مبارز میکنین و از یه طرف کنترول پرندتون سخت میشه؛ کلا حس فوق العاده ی رو منتقل میکنه… :yes: :yes: یوبی تورو جون من شاهکار بده بیرون 😀

  • Ubisoft گفت:

    به به بازم استدیوی محبوب من داره گل میکاره.
    ایده ی جالبیه!! امیدوارم سبکش هک اند اسلش باشه اونوقته که من سکته ی ناقص رو میزنم.
    عاشق این فیلم هستم و امیدوارم بازیش هم مثل فیلمش شاهکار بشه.
    انحصاری هم باشه که عالی میشه که بعیده اینکارا یوبی سافت.
    یوبی سافت این بازی رو به خاطر من میسازه!! سگ های نگهبان دو رو هم به خاطر من ساخت.
    یوبی سافت برای من شاهکاره بازیاش سوپر مگا شاهکار.

  • danny.pc گفت:

    آقا شرمنده بابت اسپم کسی اینجا از سایت جی گیمز خرید کرده ؟؟

  • PC GAMING گفت:

    جالبه بدونین یوبیسافت میخواد دومین نسخه از فیلم Assassin’s Creed رو هم بسازه.

  • اگر با ظرافت بازی رو بسازن و تو همه موارد دقیق باشن قطعا میتونه جزو بهترین بازیهای تاریخ بشه چون هم داستان زیبایی داره و هم محیطی که اصلا در خیچ فیلم و بازی نبوده فقط امیدوارم یوبیسافت انتخاب درستی به عنوان سازنده این بازی بوده باشه.

  • LOVE VS HATE گفت:

    فقط امیدوارم هایپ الکی نیاشه و به یوبی یه چشم یه عنوان پرخرج و بزرگ AAA بهش نگاه کنه.

  • یعنی از نصف نظرات این صفحه میشه فهمید که نسخه یکش رو بازی نکردن فقط حرف الکی زدن که شکست می خوره و ubisoft همه بازی هاش پر باگه از این حرف ها باید بگم بازی watch dogs2 که اصلا داخلش باگی ندیدم ولی در مورد این بازی من یکش رو بازی کردم در سطح متوسط بود منتظر ببینم نسخه دومش چی میشه امیدوارم خوب باشه

  • sarfaraz گفت:

    به راحتی میتونه یک شاهکار در حد horizen بشه اما با بی دقتی میتونه هیچی نشه

  • hossy360 گفت:

    میدادن sony qunitc dream
    خیلی بهتر بود ubisoft idea خوبی میده هما تو اجرا توان نداره
    خصوضا online
    جدیدا با demo پول بجیب میزنه میره
    بهترین بازیم که خراب کرد به نظر division بود
    اونم چون تجربه mmo نداشت اما ایده عالی

  • hossy360 گفت:

    به نظرم بهترین دنیا و داستانی که تا الان خلق شده warcraft بوده و هنوزم جا داره با عوض کردن مدیریتش

تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: بازی جدید Avatar از سازندگان The Division به زودی عرضه خواهد شد - گیمفا