فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا

فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است

امیرحسین دهنوی
۱۹:۲۰ ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا

امروز مایکروسافت یکی شگفت انگیزترین اخبار ماه را انتشار داد. این شرکت از اواخر بهار سرویسی بانام Xbox Game Pass را منتشر می‌کند که به بازی‌بازان مایکروسافت دسترسی به صدها بازی را با هزینه‌ای اندک می‌دهد.

این روزها سرویس‌هایی چون EA Access و شبکه‌های تلویزیونی چون نتفیلیکس با ارائه چنین سرویس‌هایی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، حال مایکروسافت نیز وارد عمل می‌شود.

شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره سرویس Xbox Game Pass را در اینجا مشاهده کنید.

فیل اسپنسر به‌عنوان رئیس بخش سرگرمی‌های مایکروسافت در پی معرفی سرویس Xbox Game Pass بیانیه‌ای انتشار داده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در ایکس‌باکس ما بازی‌بازان را مرکز هر آنچه که انجام می‌دهیم قرار داده‌ایم و خود را متعهد به ارائه آزادی فوق العاده برای تجربه بازی‌هایتان برروی هر دستگاهی که خواستید و هرکجا که خواستید و هرزمانی که خواستید، کرده‌ایم.

امسال قرار است سالی بسیار هیجان انگیز برای بازی‌بازان باشد. ما قرار است در تعطیلات امسال پروژه اسکورپیو، قدرتمندترین کنسول تاریخ را عرضه کنیم و خانواده را ایکس‌باکس را بیش از پیش بزرگ‌تر نماییم. ما همچنان بهبودهای بسیاری برای سرویس ایکس‌باکس لایو و ارتقا پلتفرم در برنامه داریم.

امروز من مفتخرم که اعلام کنم همانطور متعهد بوده‌ایم، سرویس جدیدی به نام Xbox Game Pass را در اختیار شما قرار می‌دهیم که کتابخانه بازی‌های شما را بیش از پیش گوناگون می‌کند. سرویس Xbox Game Pass به شما دسترسی رایگان به بیش از صد بازی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ (عناوین پشتیبانی شده توسط ایکس‌باکس وان) خواهد داد، تمام این بازی‌ها با پرداخت تنها ۹.۹۹ دلار ماهانه امکان پذیر است. بازی‌های رایگان شده از شرکت‌هایی چون تیک-تو، گیمز ۵۰۵، باندای نامکو، کپکام، کدمستر، دیپ سیلور، فوکوس هوم، سگا، SNK CORPORATION ،THQ Nordic GmbH، وارنر بروس و مایکروسافت استودیو خواهد بود و این سرویس همچنان پیشرفت خواهد کرد.

در این سرویس بازی‌هایی در ژانر مختلف قرار می‌گیرد که برای سلیقه‌ای موجود است. در زمان عرضه سرویس شما شاهد رایگان بودن بازی‌های محبوبی چون Halo 5: Guardians ،Payday 2 ،NBA 2K16 و SoulCalibur II در زمان عرضه سرویس رایگان خواهند بود. یکی از نکات فوق العاده سرویس Xbox Game Pass این است که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های تازه‌ای را کشف کنید و همچنین آن‌ها به‌صورت کامل برروی کنسول خود دانلود نمایید این یعنی نیازی به استریم یا آنلاین بودن نیست و نگرانی هم برای مشکلات اتصال یا ترافیک استفاده شده ندارید. در کنار آن بازی‌های موجود در سرویس با تخفیف ویژه‌ای قابل خریداری هستند یعنی درصورت اینکه بازی‌ را دوست داشتید می‌توانید با تخفیف مناسبی آن را برای همیشه در کتابخانه خود داشته باشید. هر ماه بازی‌های تازه‌ای به سرویس اضافه شده و بازی‌هایی نیز سرویس را ترک می‌کنند تا همواره حس تازگی در Xbox Game Pass وجود داشته باشد. Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی انتها است.

تجربه بدون مشکل این سرویس برای ما اهمیت بالایی دارد برای همین از امروز تعداد بسیاری کمی از اعضای سرویس پیش‌نمایش ایکس‌باکس می‌توانند Xbox Game Pass را تجربه نمایند و سپس در اواخر بهار، Xbox Game Pass برای همه در دسترس است. بازی‌های موجود در هنگام عرضه برای اعضای پیش‌نمایش تنها جرعه‌ای از آنچه که در زمان عرضه آن در دسترس است خواهد بود.

اطلاعات بیشتری از سرویس Xbox Game Pass در زمان نزدیک به عرضه آن انتشار خواهد یافت. از پشتیبانی و هیجان‌تان برای ایکس‌باکس متشکرم.

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا

این عناوین چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین در دسترس قرار دارند. همچنین شما می‌توانید بازی‌های قرار گرفته در لیست را با ۲۰ درصد تخفیف و ۱۰ درصد تخفیف برای محتوای اضافی خریداری نمایید. برای مشترک شدن سرویس Xbox Game Pass نیازی به اشتراک گلد نیست اگرچه برای تجربه بخش چندنفره همچنان نیاز است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PC GAMING گفت:

    کمتر از ده دلار!!!!!
    واقعا مفته.
    بچه های ایکس باکس استفاده کنید که این یک جور حراجی با طمع جمعه بازاره. 😉

    • SajjadPo گفت:

      مایکروسافت به جای اینا یه انحصاری بده که با مغز و روحمون بازی کنه.
      نمیدونم منتظر دد استرندینگ باشم یا لست ۲ یا گاد اف وار ۴
      اون وقت شما بازی های قدیمی رو بازی میکنید

      • PC GAMING گفت:

        من که بیشتر بازیهای جدید هم نمیگیرم چه برسه به قدیمی.
        اون سه بازی هم که عرض کردید فکر نکنم امسال عرضه بشن.پس اینایی که گفتید مال ایندست.
        در نهایت اینکه من تا بحال بازی اورجینال رو از نزدیک هم ندیدم.
        با توجه به اسم کاربریم چرا منو Reply کردید و این حرف ها رو به من میگین من نمیدونم. 😐

    • HQ.PC گفت:

      واقعا هم مفته :yes:
      مثل اینکه رقیبای جالبی برای استیم داره میاد…خوشمان امد
      لیاقت برند xbox بیشتر از ایناست …..خیلی خوشحال شدم از این خبر حداقل مطمعا شدم برنامه هایی برای این برند هست
      دوران طلایی ۳۶۰ هنوز یادمون نرفته ، ۳۶۰ که خیلیا باهاش خاطره دارن
      مبارک باشه :rose:

  • عاشقتم اسپنسر با این طرح خیلی از عناوینی که بازی نکردیم اونم فقط با ۱۰ دلار بدون نیاز به اتصال دائمی فراهم میشه فوق العاده هست

  • :/ گفت:

    ” بازی‌های رایگان شده از شرکت‌هایی چون تیک-تو، گیمز ۵۰۵، باندای نامکو، کپکام، کدمستر، دیپ سیلور، فوکوس هوم، سگا، SNK CORPORATION ،THQ Nordic GmbH، وارنر بروس و مایکروسافت استودیو خواهد بود ”
    همین که نام تیک تو رو دیدم خیالم از بابت سرویس راحت شد ولی این جمله یکم تو ذوق میزنه :
    ” هر ماه بازی‌های تازه‌ای به سرویس اضافه شده و بازی‌هایی نیز سرویس را ترک می‌کنند ”
    یعنی بازی های رایگان رو فقط تو اون یک ماه مدت میشه بازی کرد و یه جور مثل اجاره کردن بازی میمونه , فکر کنم پراخت ده دلار هر ماه و مدت زمان دانلود با توجه به سرعت اینترنت وضعیت جالبی رو برای ما ایرانی ها نمیتونه داشته باشه .
    به هر حال مبارک ایکس باکس دارا :yes:

  • mansourrrr گفت:

    معلوم بود ماکرو داره کار های پشت پرده میکنه بنظرم خوش حال ترین ادما باید سونی فنا باشن چون سونی نمیتونه این حرکته ماکرو رو ازش راحت بگذره :rose:
    رقابت این زیبایی هارو داره :heart:

    • با موجی از انحصار جواب میده :yes: :yes:

    • Garrador گفت:

      سونی داره بهترین بازیای ممکن رو هر ماه به صنعت گیم تقدیم میکنه و مشتری هاش هم که یکیش خود من باشم کاملا راضی هستیم

    • HannaH گفت:

      ایده بسیار جالبی هست ولى تقریبا مى شه اطمینان داشت که سونى طرفش نمى ره. یعنى کلا فن هاى سونى امیدى نداشته باشن. این برنامه چندتا مشکل بزرگ داره که باعث مى شه با سرویسى مثل نت فلیکس قابل قیاس نباشه.
      اول تنوع محتوا. چندتا بازى بزرگ روى مجموع کنسول هاى سونى و مایکروسافت با هم هست؟ ۵٠ تا؟ صدتا؟ بیشتر از این بازى AAA داریم؟ وقتى صحبت از نت فلیکس مى شه و سینما جواب هزاران هست بعلاوه سریال ها.
      دوم این که این فقط تعداد عناوین مهم نیست. زمان مصرفى هم مهمه. اینجاست که سریال ها مى یان و نت فلیکس رو نجات مى دن. از اواسط سال پیش، ختى نت فلیکس هم براى مقابله با مشکل زمان از یعضى سریال هاى هفتگى به جاى سیستم قرار دادن کل سریال با هم داره استفاده مى کنه. مخصوصا توى سریال هاى حدیدتر. این مشکل با بازى هزار برابر مى شه. چقدر گیمر توى سرویس وقت مى گذرونه؟ بازى تجربه ٢ ساعت نیست. تجربه چند روزه است.
      سوم اینکه شرکت هاى بزرگ هم بعد از مدتى یا زمان بازى رو کم مى کنن یا بازى هاى بزرگ رو از سرویس خارج. شما اگر یک ماه بت من رو داشته باشید، چقدر احتمال داره ٧٠$ براى خریدش بدید؟ تقریباً صفر. این مشکلى هست که با دیدنى بوجود اومد و الان نه تنها فیلمهاش رو بین سرویس ها انحصارى مى کنه، بلکه بخش وسیعى از فیلم هاى معروفش اصلا توى سرویس ها یا نمى یاد یا خیلى دیر مى یاد.
      در نهایت من فکر مى منم این ایده بیشتر بدرد بازى هاى مستقل مى خوره که دیده بشن (اگر اهلشون هستید، بازى هاى رایگان ماه دستکم روى کنسول سونى گاهى هرگز داملود نمى شن).
      این ایده براى مایکروسافت هزینه بالایى داره (چون براى مثال مثل EA تولید کننده نیست) و یکى دیگه از سیاست هاى عجیب مایکروسافت براى پایین کشیدن هزینه به جاى بالا بردن کیفیت هست.
      به هر حال امیدوار دارنده هاى کنسول وان لذت بیرن. حرف من صرفا درباره نقاط ضعف استراتژى مایکروسافت به جاى صرف زمان و هزینه روى استودیوهاى فرست پارتى هست. مشکلى که مطمئنا زمان اسکورپیو بیشتر خودش رو نشون مى ده.

      • HannaH گفت:

        اون دیدنى، شرکت دیزنى بوده. ویرایش نیست متاسفانه.
        البته تو همون بخش دوم مه این اشتباه هست، به نت فلیکس محتواى ارریژینال رو هم که جاى چانه زنى داره اضافه کنید لطفاً.

        • dimoomid گفت:

          Hanna عزیز مطلبت دارای ریزبینی و نکته های جالب توجهی بود. در هر صورت من فکر میکنم با توجه به مطالبی که اشاره کردی و با توجه به معضلی به نام اینترنت در کشور در عمل چنین سیستمی بر خلاف ظاهر و تصور اولیه ای که ایجاد میکنه چندان کاربردی نباشه . باید در عمل دید

  • legendboy گفت:

    کار جالبیه و خیلی مشتری پسندانست
    اسپنسر سیاست مشتری مداری رو در پیش گرفته تا برخی از کمبودها رو جبران کنه و توی این شرایط کار کاملاً معقولی هم هست
    به شخصه امیدوارم اسپنسر و ایکس باکس آینده ی روشنی پیش رو داشته باشند که قطعاً همینطور هست

  • joule گفت:

    معرفی این سرویس قبل E3 برای من فقط یک معنی داره
    سورپرایز های به مراتب بهتری توی E3 منتظرمونه 😉

  • Alireza_yoo گفت:

    مبارک ایکس باکس دارا واقعا سرویس خوبیه ولی ای کاش بازی های بعد از یه ماه از لیست نمیرفتن مایکروسافت اگه تو هیچ چیز از سونی جلو نباشه فقط توی سرویس انلاینش ترکونده(شصت دلار میدم psn برای ماهیانه بازی های کوچیک و مستقل) 😐

  • Gameresaade گفت:

    چقد عالی
    خیلی خوبه
    به نظرم حتی اگه بیشتر بازیا کوچیک یا قدیمی باشن بازم‌ خیلی خوبه
    :inlove: :inlove:

  • Alireza11111 گفت:

    ای کاش یرویس دهی های فوق العاده ی مامروسافت و انحصاری های سونی همه روی یک کنسول بود تا مجبور نباشیم الکی دو تا کنسول بگیریم.از این بهتر این میسد که همه ی اینا روی پی سی بود که گرافیک و فریم ریت فوق العاده هم اینا رو همراهی میکرد.

    • Inside1990 گفت:

      دقیقا کاش همه ی اینا روی PC بود اونوقت به انحصاری های شاهکار سونی و خدمات آنلاین و رایگان مایکرو باید کنترل عالی و گرافیک و فریم ریت نامحدود رو هم اضافه کرد که میشه تکامل البته Steam خدمات آنلاین و تخفیفات عالی داره

  • خدمات پس از فروش به این میگن :inlove: نه یه سرویس استریم حجم بر 😀

  • Iran_gamer گفت:

    متاسفانه مایکروسافت از دست انحصاری های سونی سکته ناقص کرده و این جور تخفیفات و شرایط ویژه به منزله سپری کردن دوران نقاحته.
    تا نمایشگاه E3 چیزی نمونده.اگه مایکرو تونست تو E3 مولتی ویتامین انحصاری به بدن نحیف xbox one تزریق کنه که شک نکنین رقابت با سونی با عرضه اسکورپیو بسیار داغ میشه و چه بسا ورق به نفع مایکرو برگرده. اما.. اما….
    اما اگه بازم مثل چندین سال گذشته تو کنفرانس مایکرو خبری از انحصاری قدرتمند نباشه شک نکنین که xbox one سکته کامله رو میزنه و فاتحه غول امریکایی خونده س. اونوقته که نسل های بعدی تو مرور تاریخچه صنعت گیم پی می برن که ضامن طول عمر یک کنسول به بازی های انحصاری با کیفیتی یه که واسش عرضه میشه. ورگنه هیچ کنسولی یارای رقابت با pc تو بازی های third party رو نداره.

  • Inside1990 گفت:

    x1=خدمات آنلاین بهتر وهزینه ی کمتر برای تجربه ی عناوین سرگرم کننده
    Ps4=تجربه ی شاهکارهایی فراموش نشدنی بدون تخفیف 🙂
    make your choice

  • Nader13 گفت:

    میخاد کمبود انحصاریو با بازیای تقریبا رایگان پر کنه ک البته باز هم جای شکرا ولی صد درصد همه گیر تر شد قیمتش افزایش پیدا میکنه ببینید کی گفتم

  • mj.m گفت:

    “هر دستگاهی که خواستید و هرکجا که خواستید و هرزمانی که خواستید”
    any device
    anywhere
    anytime you want
    عالی من که عاشق سرویس هایی مثل اینم واسه ماها خیلی به صرفس
    فقط یه قسمتش تو ذقم زد
    “بازی‌های تازه‌ای به سرویس اضافه شده و بازی‌هایی نیز سرویس را ترک می‌کنند”

فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا
فیل اسپنسر: Xbox Game Pass بلیت شما برای بازی کردن بی‌انتها است - گیمفا