کوجیما اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرد
هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear، اطلاعات جدیدی از بازی در دست ساخت خود تحت عنوان Death Stranding منتشر کرد. در جریان مصاحبهای با وبلاگ پلیاستیشن، کوجیما در خصوص آزادی عملی که این عنوان در اختیار بازیکنان قرار میدهد صحبت کرد. وی در ادامه پیرامون بخش آنلاین و دیگر موارد این بازی نیز اطلاعات جدیدی منتشر کرد.
کوجیما در پاسخ به این پرسش که Death Stranding در زمرهی چه بازیهایی قرار میگیرد، بیان داشت:
شما میتوانید این طور تصویر کنید که Death Stranding یک بازی اکشن است. هدف بازی Death Stranding این است که بسیار قابل درک باشد، بنابراین بازیکنان به راحتی میتوانند با آن خو بگیرند. در عین حال، Death Stranding ارائه دهندهی نوع خاص و جدیدی از عمیق بودن است. به طور کلی، هدف Death Stranding ارائهی تجربهی جدیدی است که ممکن است پیش از این، بازیکنان مشابه آن را ندیده باشند.
وی در ادامه در خصوص آزادی عمل این عنوان اینطور ابراز داشت:
شما آزادی عمل فراوانی برای تصمیمگیری دربارهی کاری که میخواهید انجام بدهید دارد و میتوانید از وسایل نقلیه و غیره استفاده کنید. اگر یک مبارز باشید، مقدار زیادی فرصت برای تجربهی بازی به شکلی که دوست خواهید داشت، دارید. اگر جزو این گونه بازیکنان (مبارز) نباشید، راههای زیادی برای تجربهی این بازی در دسترس قرار دارد.
بازی Death Stranding ارائه دهندهی مفهوم جدیدی از «رشته» است. کوجیما در این خصوص توضیح داد:
این سیویکمین سالی است که من در این صنعت فعالیت میکنم و کاملاً در این سالها به صورت عمیق وارد مقولهی بازیهای اکشن شدهام. به طور کلی در یک بازی اکشن، بازیکن یک اسلحه دارد و باید در محیطی تک نفره به مبارزه با دشمنان بپردازد – یا آنها باید در یک محیط رقابتی و آنلاین مقابل دیگر بازیکنان بازی کنند. آنها با اسلحه به یکدیگر میپیوندند – [میخندد] همیشه با اسلحه باید رقیب سرسخت خود را از پای دربیاورید. در این بازی نیز (Death Stranding) شما میتوانید چنین عمل کنید اما من میخواهم فراتر از آن عمل کنم و چیزی را در اختیار بازیکنان قرار دهم که بر روی سلاح تمرکز ندارد، این مورد مرتبط با مفهوم «رشته» است.
کوجیما همچنین در خصوص بخش آنلاین این بازی نیز بیان داشت که این بازی «کاملاً متفاوت با چیزی است که اکثر مردم از آن انتظار دارند». در حالی که برخی از بازیها بخشهای داستانی و آنلاین جداگانهای دارند، برای Death Stranding ممکن است این مورد تفاوت داشته باشد. وی در این خصوص اعلام کرد:
بیشتر بازیها بخش «داستانی» تک نفره دارند و زمانی که آن را به پایان رساندید به سمت بخش «آنلاین» آن خواهید رفت. این بازی (Death Stranding) از این ساختار پیروی نمیکند.
کوجیما افزود که بازی Death Stranding بازیکنان را مجبور به آنلاین بازی کردن نمیکند. او بیان داشت:
اگر شما میخواهید که این بازی را به صورت مستقل و بدون استفاده از اینترنت تجربه کنید، قطعاً برای شما مناسب خواهد بود.
بازی Death Stranding هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما بنا به برخی از شایعات، احتمالاً شاهد عرضهی آن در سال ۲۰۱۸ میلادی باشیم. این عنوان قرار است برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر گردد و شاهد انتشار آن برای نسل بعدی کنسولهای سونی نخواهیم بود. اگرچه احتمال عرضهی این عنوان برای رایانههای شخصی در آینده نیز وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
نظرات