سرویس «کنسول مجازی» در زمان عرضهی نینتندو سوییچ در دسترس نخواهد بود
روز گذشته شرکت نینتندو رسماً اعلام کرد که سرویس «کنسول مجازی» نینتندو سوییچ در زمان عرضهی این کنسول در دسترس قرار نخواهد داشت. دلیل این تصمیم هنوز مشخص نشده و قرار است در آیندهی نه چندان دور شاهد اطلاعات بیشتری از این سرویس باشیم.
شرکت نینتندو تائید کرد که سرویس «کنسول مجازی» در زمان عرضهی نینتندو سوییچ در دسترس نخواهد بود. «کنسول مجازی» قابلیتی است که به کمک آن میتوانید به تجربهی بازیهای کنسولهای کلاسیک نینتندو بپردازید. نینتندو در این خصوص اعلام کرد:
بازیهای سرویس کنسول مجازی در زمان عرضهی نینتندو سوییچ در دسترس قرار نخواهد داشت. ما در آیند اطلاعات بیشتری از این سرویس به اشترام خواهیم گذاشت.
بنابراین در زمان عرضهی نینتندو سوییچ به بازار قادر به دریافت بازیهای کلاسیک از طریق سرویس «کنسول مجازی» نخواهید بود. نینتندو هنوز اطلاعات بیشتری از این سرویس به اشتراک نگذاشته است اما بر اساس برخی شایعات که در گذشته مطرح شد، این سرویس از بازیهای کنسول گیمکیوب پشتیبانی خواهد کرد.
نینتندو ضمن اعلام این خبر، تائید کرد دو بازی دیگر نیز در زمان عرضهی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد که Shovel Knight و FAST RMX نام دارند. این دو بازی مذکور قرار است در بازارهای غربی از جمله آمریکا و اروپا در دسترس قرار بگیرد. از سوی دیگر قرار است نسخهی دیجیتالی بازی Snipperclips تنها در کشور ژاپن در زمان عرضهی این کنسول از طریق فروشگاه الکترونیکی نینتندو در دسترس علاقهمندان قرار گیرد.
با توجه به گفتههای نینتندو، کنسول نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول خانگی شناخته میگردد اگرچه دارندگان آن میتوانند آن را حمل نیز کنند و به ادامهی تجربهی بازیهای خود بپردازند.
کنسول نینتندو سوییچ از روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات