کارگردان The Last Guardian در حال ساخت پروژهی جدیدی است
در جریان مراسم D.I.C.E که روز گذشته در لاس وگاس برگزار شد، فومیتو اوئدا (Fumito Ueda) توانست جایزهی «بهترین شخصیت خلق شده در یک بازی ویدئویی» را از آن خود کند. وی این جایزه را به خاطر خلق شخصیت تریکو (Trico)، موجودی بزرگ و یکی از شخصیتهای بازی The Last Guardian کسب کرد. از این نشانی میتوانید دیگر برندگان این مراسم را مشاهده نمائید.
به نظر میرسد که بازی The Last Guardian از نظر فروش، عملکرد مناسبی تا بدین لحظه نداشته است اگرچه اطلاعات دقیقی از میزان فروش آن در دسترس نیست. بنابراین این پرسش مطرح میشود که آیا در ادامه شاهد عناوین مشابه آن در صنعت بازیهای ویدئویی خواهیم بود یا خیر.
فومیتو اوئدا، که نویسندهی The Last Guardian شناخته میگردد و خلق شاهکارهایی نظیر Shadow of the Colossus و ICO را در کارنامه دارد، در جریان این مراسم اعلام کرد که در حال ساخت بازی جدیدی است. متاسفانه وی به بیان جزئیات بیشتر از آن نپرداخت و اعلام کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیهی توسعهی خود قرار دارد.
در جریان این گردهمایی، اوئدا تنها به ذکر در دست بودن پروژهای جدید بسنده کرد و اطلاعاتی از جمله اینکه آیا این پروژه یک IP جدید است یا دنبالهای بر بازیهای قبلی این کارگردان و همچنین پلتفرمهای مقصدش در دسترس نیست. اگرچه از جمله موارد نامشخص دیگر آن میتوان به همکاری وی با سونی یا حتی یک ناشر دیگر اشاره کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلامیههای بعدی این کارگردان بمانیم.
با توجه به سابقهی اوئدا میتوان انتظار داشت تا بازی در دست ساخت جدید وی برای کنسولهای پلیاستیشن عرضه گردد؛ اگرچه این مورد تنها یک پیشبینی است و ممکن است واقعیت چیز دیگری باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ژوون بازم انحصاری :inlove: سونی جون مادرت بسه اخه چقدر انحصاری 😀 مخصوصا انحصاریهای خاص(اثار یودا و کیج)
:inlove: :inlove:
تا یک هفته دیگه این شاهکارو تجربه میکنم.
شدو آف کلوسوس که یکی از بهترین بازی های زندگیم بود.
امیدوارم بازی بعدی روند ساختش طولانی نباشه
میتونه نسخه دوم ایکو یا شادوو کلوسوس باشه یا یه ایپی جدید من شادوو کلوسوس رو انتخاب می کنم واسه بازی بعدی استاد
سونی قطعا محکم میگیرتش و نمیذاره بره با جای دیگه ای قرار داد ببنده 😀
منتظر only on playstation بعدی هستم :inlove:
از The Last Guardian که حقیقتا لذت بردم هرچند بازی خالی از ایراد نبود!
طولانی شدن این پروژه قبلی باعث ضربه خوردنش شد. اینکه اوئدا رفت و دوباره برگشت اما دیگه کارگردانشنبود. فقط ناظر کیفیش بود یجورایی صدمه زد. بازی المان های گیم پلی و دوربینش برای مخاطب نسل هشتی یجورایی کند بود. اما واقعا در اصالت این اثر هیچ شکی نیست. بخصوص این که ساختن چنین آثاری دل و جرات میخواد.
خدا کنه shadow of colossus 2 باشه :pray: :-))
متاسفانه بازی پر از زحمت ساختن ولی استقبال نشد به طوری که بعد از گذشت تنها چند هفته بازی ۲۰دلار تخفیف خورد.. این بازی با تمام خوب بودنش مخاطب کافی نداشت چون خاص بود..
واقعا تاسف باره که گیمرها بجای تجربه ی عناوینی مثل لست گاردین که این روزا مثل یه الماس کمیاب توی این صنعت هستن فقط و فقط دنبال بازی های آنلاین محور و صرفا سرگرم کننده هستن با این وضعیت شرکت های بازی سازی به سمت ساخت بازی های آنلاین میرن و کم کم بخش کمپین رو از بازی ها حذف میکنن که این فاجعست…
یه شاهکاره دیگه :yes:
کارگردان های ژاپنی واقعا آثارشون خاصه و اتمسفرشون فوق العاده گیراس دلیلشم اینه که با عشق بازی میسازن و آدمای مادی گرایی نیستن درسته واسه رضای خدا بازی نمیسازن ولی اولویت اولشون پیاده کردن ایده هاشونه نه درآمد زایی دقیقا برعکس آمریکایی ها و بعضی کشورهای اروپایی که درآمد زایی براشون مهمتره(البته آثار آمریکایی و اروپایی خوب زیاد داشتیم و همشون پول پرست نیستن نمونش عکس پروفایلم :-)))
درود بر عکس پروفایلت :yes: :heart:
درود بر playdead و طرفداراش(خودم و خودت :inlove: )
بعیده که بعد از پشتیبانى ده ساله سونى براى ساخت بازى قبلى بعیده سونى رو بگذاره، بره و بلاى میاتا رو سر خودش بیاره کخ بعد از سه یا چهار سال بازیش کنسل بشه. البته نینتندو مى تونه مقصد بعدیش باشه ولى من چیز زیادى از نینتندو و سیاست هاش نمى دونم. به هر حال فروش پایین هم ضررش براى سونى هست و با توجه به فروش ICO که فارغ از بحث کیفیت جادوییش، فروش خوبى تجربه نکرد، بعیده براى سونى مهم باشه.
و البته همین هم هست که سونى رو موفق نگه مى داره. شرکتى که مى دونه بازى شکست مى خوره، سودش رو از بازى هاى پرفروش روى کم فروش ها سرشکن مى کنه، اما به سبک شعارش، تبدیلش مى کنه بهترین جا براى گیمرها که با هر سلیقه اى توش بازى پیدا مى کنى و جامعه هدفش عملا همه هستن، نه یک قشر خاص یا طرفدارهاى یک سبک خاص.
بازی هاش فقط انحصاری پلی استیشنه چون که پلتفرم ps خونشه
اگه صد در صد در دست ساخت باشه ایشالا هفت سال دیگه میاد! :rotfl:
هنر پشت هنر
:inlove: