بهروزرسانی اخیر Unrean Engine 4.15 بهطور رسمی پشتیبانی از نینتندوسوییچ را به آن میافزاید
شرکت اپیک گیمز (Epic Games) اخیراً یک بهروزرسانی برای موتور بازیسازی شهرهی خود، یعنی Unrean Engine 4، منتشر کرده است که به موجب آن پشتیبانی از جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، به آن اضافه میشود. اگرچه در حال حاضر بازیسازان ژاپنی در حال ساخت بازی با استفاده از این موتور بازیسازی برای نینتندو سوییچ هستند، اما این بهروزرسانی جدید Unreal Engine 4.15 این پشتیبانی را به صورت رسمی برای دیگران در دسترس قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
نگارش جدید Unreal Engine 4.15 هماکنون در دسترس قرار گرفته است که شامل پشتیبانی از کنسول نینتندو سوییچ نیز میشود. شرکت اپیک گیمز در وبلاگ رسمی خود خبر از عرضهی این بهروزرسانی داده است و اعلام کرده که ضمن پیشرفت این موتور و نوآوری در جنبههای مختلف آن، شاهد پشتیبانی از کنسول نینتندو سوییچ نیز هستیم.
البته شایان ذکر است که این نگارش در مرحلهی آزمایشی قرار دارد اما شرکت فوقالذکر بیان داشته که تلاش میکند تا نگارشهای پیشرفتهتر آن را در آینده در دسترس توسعه دهندگان قرار دهند.
به لطف این اقدام اخیر شرکت اپیک گیمز، شاهد توسعهی بازیهای مختلف و جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود که این امیدواری را در علاقهمندان آن ایجاد میکند تا برخلاف حمایتهای ضعیف شرکتهای شخص ثالث از کنسول قبلی نینتندو، یعنی Wii U، شاهد حمایت بهتری از جانب شرکتهای مذکور از این کنسول خلاقانه باشیم.
با توجه به این نکته که توسعه دهندگان ژاپنی بسیاری وجود دارند که پیش از گذشته به ابزار بازیسازی غربی روی آوردهاند، این اقدام اخیر اپیکگیمز را میتوان مهم تلقی کرد.
بهروزرسانی اخیر موتور بازیسازی Unreal Engine 4.15 ضمن پشتیبانی از کنسول نینتندو سوییچ، شامل بهبودهایی برای این موتور نیز میباشد که از جملهی آنها میتوان به با ثباتتر شدن آن نسبت به قبل و کوتاه شدن چرخهی توسعهی یک بازی و کاهش مدت زمان بارگذاری اشاره کرد.
لازم به یادآوری است که کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ از روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات