Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا

Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت

مهرداد میرشاهی
۰۷:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا

مدیر انجمن‌های استودیوی Crystal Dynamics، میگان ماری (Meagan Marie)، در جریان مصاحبه‌اش با Gadgets360 در خصوص این که چطور استودیوی مذکور طرفداران سری محبوب Tomb Raider را درگیر روند ساخت این سری می‌کند و همچنین تاثیرپذیری آن‌ها از بازخورد بازیکنان و نیز گسترش حالت‌های مختلف این سری از جمله حالت « Endurance» برای دنباله‌ی بعدی آن، صحبت‌هایی کرده است.

ماری در خصوص جایگاه حیاتی‌اش در استودیوی Crystal Dynamics و نقشش به عنوان رابط بین طرفداران و استودیو نیز صحبت کرده است. وی اشاره داشت که یک مدیر انجمن باید طرفداران را علاقه‌مند نگه دارد، اما باید افکار عمومی از یک بازی را نیز به درستی به استودیوی توسعه دهنده منتقل کند تا در صورت لزوم تغییرات مطلوبی در بازی در دست ساخت خود اعمال کنند.

از جمله نتایج درگیر کردن علاقه‌مندان سری Tomb Raider در روند توسعه‌ی آن می‌توان به قرار گرفتن حالت « Endurance» در بازی Rise of the Tomb Raider اشاره کرد. این حالت ویژه که بخش مجزایی از ماجراجویی‌های لارا کرافت محسوب می‌گردد، بازیکنان را در شرایطی قرار می‌دهد که باید برای بدست آوردن آیتم‌هایی تلاش کنند تا دست افراد نادرست نیفتد؛ اگرچه بازیکنان مجبور به برداشتن یک سری آیتم‌ها برای زنده ماندن نیز هستند. همچنین تجربه‌ی این حالت توسط دو بازیکن به صورت آنلاین برای تکمیل هر ماموریت نیز امکان‌پذیر است.

این تجربه‌ی فارغ از ماجراجویی‌های اصلی کرافت، موردی است که استودیوی Crystal Dynamics در حال توسعه‌ی آن برای دنباله‌ی بعدی این سری است. ماری در این زمینه اظهار داشت:

می‌توانیم تائید کنیم که استودیو در حال یافتن فرصت‌های جدید برای گسترش گیم‌پلی‌های بخش‌های مختلف فارغ از کمپین برای دنباله‌ی جدید Tomb Raider از جمله بخش « Endurance» در بازی Rise of the Tomb Raider، است.

ماری در ادامه در خصوص دنباله‌ی بعدی این سری که شایعه شده با نام Shadow of the Tomb Raider شناخته می‌گردد و بدون نویسنده‌ی اصلیش در استودیوی Eidos Montreal در دست ساخت و توسعه قرار دارد نیز بیان داشت که مفهوم اصلی ریبوت این سری در سال ۲۰۱۳، نشان دادن تکامل این شخصیت [لارا کرافت] است و این مهم در بازی‌های آینده‌ی این سری نیز دنبال می‌شود.

قطعاً یک چشم انداز از اینکه لارا از کجا کار خود را آغاز کند و چگونه از طریق هر یک از ماجراجویی‌هایش رشد کند، در دست داریم. ما مشتاقانه منتظر تجربه‌ی ادامه‌ی ماجراجویی‌های لارا توسط بازیکنان هستیم.

در نهایت از وی در خصوص شباهت‌های سری جدید Tomb Raider با سری محبوب Uncharted و اینکه چطور هر دو بازی می‌توانند در بازار موفق عمل کنند نیز پرسیده شد که وی ابراز داشت که تمرکز ریبوت Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ بر روی «بقا» بوده و Rise of the Tomb Raider ضمن گسترش این ویژگی، مسیر متفاوتی نسبت به ساخته‌ی استودیوی Naughty Dog را برای این سری متصور شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا
Tomb Raider بعدی حالت « Endurance» گسترده‌تری خواهد داشت - گیمفا