محتوای جدیدی برای Star Wars: Battlefront برنامهریزی نشده است
بازی Star Wars: Battlefront یکی از عناوین بحث برانگیز سال ۲۰۱۵ میلادی بود که برای پلتفرمهای همچون پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه شد. اگرچه این بازی به خوبی ساخته شده بود و بخشهای صداگذاری و گیمپلی نسبتاً خوبی داشت، اما از نظر محتوا، کمبودهای فراوانی در آن احساس میشد. پس از عرضهی Star Wars: Battlefront به بازار، تعدادی بستهی الحاقی برای آن منتشر کرد که محتوای جدیدی از جمله نقشههای متعدد و حالتهای مختلف به آن اضافه میکند. ناشر این سری، الکترونیک آرتز، در حال حاضر بر روی نسخهی دوم این سری یعنی Star Wars: Battlefront 2 تمرکز کرده است و اعلام کرده که در حال حاضر برنامهای برای عرضهی محتوای جدید برای نسخهی نخست آن ندارد.
یکی از طرفداران این عنوان در توییتر از توسعه دهندگان این بازی پرسید که آیا برنامهای برای افزودن شخصیتهای قابل کنترل توسط هوش مصنوعی به Star Wars: Battlefront دارند یا خیر که با این پاسخ مواجه شد:
در حال حاضر هیچ برنامهای برای عرضهی محتوای جدید برای Star Wars: Battlefront نداریم.
اگرچه میتوان اینطور که برداشت که ممکن است در زمانی دیگر شاهد انتشار محتوای جدید برای Star Wars: Battlefront باشیم و استودیوی توسعه دهنده به طور قطع بیان نداشته که دیگر شاهد این مهم نخواهیم بود.
لازم به اشاره است که منظور استودیوی EA DICE عدم انتشار بهروزرسانیهای رایج که معمولاً مشکلی از بازی را برطرف میکنند نبوده و تنها به محتوای جدید اشاره کرده است. با این که بیش از یک سال از انتشار Star Wars: Battlefront میگذرد، اما الکترونیک آرتز و EA DICE همچنان این فرصت را دارند تا به بهبود تجربهی این عنوان بپردازند چراکه هیچ بازیای بینقص نیست.
اگرچه این عدم انتشار محتوای جدید برای بازی مورد بحث باعث ناامیدی خیل عظیم طرفداران آن است، اما خیلی غیرقابل پیشبینی نبود چراکه همانطور که مطلع هستید EA DICE در حال حاضر نسخهی دوم آن را در دست ساخت و توسعه دارد. گفته میشود که این نسخه برخلاف قسمت قبل، حاوی بخش تک نفرهی داستانی است؛ موردی که یکی از گلایههای خریداران قسمت نخست آن محسوب میشود. الکترونیک آرتز بیان داشته که Star Wars: Battlefront عنوانی به مراتب بزرگتر و هیجانانگیزتر از قسمت پیشین آن است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات