بازی PREY از بخشهای پایانی مختلفی برخوردار خواهد بود
استودیوی Arkane بهتازگی عنوان کرده است که تصمیمها و شیوه بازی کردن شما در عنوان Prey، بصورت مستقیم در پایان بازی تاثیرگذار خواهد بود و بدین ترتیب شاهد وجود پایانهای مختلفی در این بازی خواهیم بود.
طراح ارشد استودیوی Arkane، آقای Ricardo Bare در جدیدترین مصاحبه خود با سایت GameSpot عنوان کرده است که بازی Prey بیش از یک پایان خواهد داشت، به گفته او:
نحوه برخورد شما با انسانهایی که در ایستگاههای فضایی مستقر شدهاند، بسیار در شکل گیری بازی تاثیرگذار خواهد بود. هر رفتار و عمل شما یک سری عواقب خوب و بد را در ادامه به دنبال خواهد داشت، یکی از مهم ترین بخشهای بازی نحوه برخورد شما با نجات یافتگانی است که با آنها در روند داستانی بازی ملاقات خواهید کرد. قطعا بازی Prey دارای پایانهای مختلفی خواهد بود، بطور کلی در بازی دو شاخه اصلی داستانی وجود دارد که در واقع روند بازی حول سرنوشت ایستگاههای فضایی و بازماندگان جریان مییابد.
باوجود اینکه در سال ۲۰۰۶ استودیوی Human Head مشغول ساخت بازی تحت عنوان Prey بوده است اما این بازی جدید استودیوی Arkane هیچ ارتباطی با بازی هم نام قدیمی خود ندارد. کارگردان بازی Prey، آقای Raphael Colantonio در رابطه با این موضوع عنوان کرده است که بازی جدید استودیوی Arkane هیچ ارتباطی با عنوان هم نام قبلی بازی نخواهد داشت و شما با یک بازی کاملا جدید و متفاوت روبرو خواهید شد.
بازی Prey قرار است در تاریخ ۵ ماه می سال جاری برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود. در خبری دیگر اخیرا شرکت بتسدا اعلام کرده بود که استودیوی سازنده بازی Prey واقع در شهر تگزاس میباشد و کاملا مجزا از استودیویی که سری Dishonored را ساخته است میباشد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
نظرات
چقدر عالی.همیشه تصمیم گیری های تاثیر گذار داخل بازی لذتبخش بودن