زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا

زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد

عرفان رحیمی صادق
۱۲:۲۹ ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا

مایکروسافت امروز تاریخ و ساعت کنفرانس خبری خود در E3 امسال را مشخص کرد. چیزی که مشخص شد این است که این تاریخ با تاریخی که سال قبل کنفرانس این شرکت برگزار شد، متفاوت است. کنفرانس این شرکت یکشنبه یازدهم ژوئن ساعت دو بعد از ظهر به وقت غرب آمریکا شروع خواهد شد.

هر ساله کنفرانس خبری ایکس‌باکس صبح دوشنبه‌ در هفته‌ای که E3 در آن جریان داشت، برگزار میشد. اگر چه روز این کنفرانس تغییر کرده اما محل برگزاری آن تغییری نکرده و در Galen Center لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. در ماه ژانویه رئیس ایکس‌باکس، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) برنامه‌هایی که مایکروسافت برای E3 2017 دارد را مشخص کرد. قبل از آن اسپنسر گفته بود که در سال ۲۰۱۷ ما شاهد عرضه نسخه جدیدی از Halo یا Gears of War نخواهیم بود. با این اوضاع گمان نمی‌رود بازی‌های جدیدی از این عناوین امسال عرضه شود. در عوض مایکروسافت بر روی تجربه‌ای جدید و عنوانی متفاوت تمرکز خواهد کرد.

شرکت توسعه دهنده State of Decay 2، یعنی Undead Labs، امروز تایید کرد که در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 امسال، چیزی برای نشان دادن خواهد داشت.

مایکروسافت فقط زمان و تاریخ کنفرانس خبری خود در E3 2017 را اعلام کرد و جزئیات به خصوصی در مورد برنامه‌هایش در این مراسم اعلام نکرد. اما همانطور که توسط تصویری در توییتر اعلام شد، می‌توان انتظار داشت که خبر‌هایی از پروژه اسکورپیو طی این مراسم داده شود. در این توییت عکسی از پروژه اسکورپیو گذاشته شده بود که برای اولین بار در E3 2016 نشان داده شد. این سیستم برنامه ریزی شده تا در تعطیلات امسال به بازار عرضه شود، بنابراین قطعاً یکی از مهم‌ترین برنامه‌های E3 امسال خواهد بود و توجهات بسیاری را نیز به خود معطوف خواهد کرد.

مایکروسافت تنها شرکتی است که به طور رسمی زمان و تاریخ کنفرانس خود در E3 را از قبل اعلام می‌کند. سال گذشته کنفرانس شرکت‌های بتسدا و EA روز یکشنبه قبل از هفته E3 شروع شد و به دنبال آن در روز بعد کنفرانس یوبیسافت و سونی برگزار شد. رویداد EA در E3 نیز به نام EA Play، در تاریخ دهم تا دوازدهم ژوئن برگزار شد و این شرکت اعلام نکرد که آیا کنفرانس خبری هم خواهد داشت یا خیر و یا این که این کنفرانس خبری در چه زمانی خواهد بود.

ما به محض انتشار اخبار جدید از E3 2017 آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت ممنون که با ما هستید.

مراسم E3 2017 از تاریخ سیزدهم تا پانزدهم ژوئن بر روی عموم باز خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ این مراسم عموم مردم می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و داغ‌ترین بازی‌های سال را تجربه کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • الله اکبر
    امسال با ورود قوی ترین کنسول تاریخ شاهده قوی ترین گرافیک های تاریخ هم در کنسول خواهیم بود :inlove: :inlove:

  • ALADAR گفت:

    واسه من کنفرانس های EA ،Ubisoft و Square Enix اهمیت زیادی داره.
    با توجه به تفاوت زمانی ۱۱٫۵ ساعته تهران تا لس آنجلس دقیقا واسه ما میشه ۲٫۵ شب.

  • armin2100 گفت:

    ازتون خواهش میکنم از این به بعد تاریخ ها رو به شمسی بنویسین
    ۱۲ ژوئن میشه ۲۳ خرداد ۹۶

  • Cole Train گفت:

    بسیار عالی.تمام e3 یکطرف معرفی هیلو ۶ یکطرف.با اون داستانی که قشنگ اماده شده که کورتانا رفته سراغ mantle of responsibility و دادیکتم که قطعا دوباره میاد تو داستان نوید یه داستان حماسی احساسی رو میده و دشمنیه عشقم مسترچیف با کورتانا و اون لحظات احساسی چه شود.ایشاله مراسمی باشه پراز بازیای رنگارنگ چه از طرف مایکرو چه سونی که لذت مارو بیشتر کنن

    • ALADAR گفت:

      Mantle؟
      برای یک لحظه گفتم Mantle که تکنولوژی کتابخانه گرافیکی است که AMD روش زیادی مانور داد و گفت میتونه جای DirectX رو بگیره و فعلا هم ظاهرا در هاله ای از ابهام هست و مدتهاست خبری ازش نیومده چه ربطی به داستان این بازی داره؟!!! :laugh:

  • Mahdi_G گفت:

    امسال عجب E3 داریم به به :inlove: :inlove: :inlove:

  • ایدن گفت:

    متای هیلو وارز ۲ از ۲۵ نقد شده ۸۱ :yes: نسخه اولش هم همین متا رو گرفته بود.یک بازی استراتژیک عالی بر روی کنسول.این موفقیت میتونه استودیو های دیگه رو تحریک کنه که برای کنسول ها بازی استراتژیک بسازن. :yes:

  • mansourrrr گفت:

    خبر رسیده اسپنسر به کاربرا قول داده ۲ کنفرانس دیگه داره یکیش تو استرالیاست :yes:
    خبرایی هست از ماکرو منتظر باشید :yes:

  • Dante76 گفت:

    میخوام کامنت دو نفر از فن های مایکروسافت رو براتون لنویسم قبل از اینکه حتی اکس باکس اسکورپیو معرفی بشه و حتی پر معرفی نشده بوده و شایعه ای به نام ps4.5 و ps4k تو اینترنت بود وهمه فکر میکردند قراره کنسول جدید سونی پلی استیشن ۴ رو کنار بزنه ( که خدا رو شکر تفاوتاشون اصلاً زیاد نبود)
    کامنت کاربر Microsoft.xboxone:
    ” به نظر من نامردیه این کار سونی اخه وقتی کنسولت خوب میفروشه چرا کنسول جدید بعد ۳ سال؟؟؟؟؟؟؟ ”
    کاربر X.O.I.T.B :
    “تف به اعتمادی که من کردم به سونی.
    تف!
    به نظر من داره خودش رو نابود میکنه ۴۰ میلیون ادم رو… حساب کرده :reallyangry:”
    Microsoft.xboxone:
    ” در هر صورت امیدوارم شایعه باشه چون با اومدن کنسول های جدید دیگه تمام سازنده ها تمرکزشون رو روی کتسول قوی تر میذارند و کنسول های فعلی کارشون تمامه ”
    که میدونیم این قضیه راجب ps pro صدق نمیکنه چون گرافیک ها تفاوت چندانی ندارند و تازه قیمث پر بسیار به صرفه است.
    Microsoft.xboxone :
    ” اونطور که بوش میاد این کنسول جدید حداکثر تا e3 معرفی بشه و نمیدونم باید به سونی چی گفت اخه وقتی کنسولت داره خوب میفروشه چرا باید وسط نسل حرف از کنسول جدید بزنی نمیدونم ولا ولی این کار اشتباهه ”
    حالا که مایکروسافت یک کنسول داده که بسیار بسیار بسیار قوی تر از اکس باکس وان است رو عاشقش شده 😀
    باز پرو اختلاف زیادی نداشت و این خیلی خوب بود و قیمتش عالی بود حالا ببینیم اسکورپیو چی میشه…

    • جناب Dante چند تفاوت اصلی بین پرو و اسکورپیو هست اولا وقتی اسکورپیو بیاد از عمر اکس باکس وان ۴ سال کامل گذشته اما وقتی پرو امد ما هنوز در ۲۰۱۶ بودیم و همون طور که در کامنت هام گفتم تنها ۳ سال از عمر ps4 گذشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      نکته دوم به جمله ای که گفتم دقت کن “اخه وقتی کنسولت داره خوب میفروشه چرا باید وسط نسل حرف از کنسول جدید بزنی” خب الانم همین رو برای سونی میگم چرا؟؟؟ چون ps4 داره خوب میفروشه و اگر امارهای فروش رو نگاه کنی چندین برابر کنسول پرو داره میفروشه و عملا نیازی به وجود پرو نبود اونم وقتی که تفاوت ها در حد ۴k نیتیو نیست اما قضیه اسکورپیو فرق میکنه اولا اکس باکس وان انچنان که باید نمیفروشه از اون طرف قدرت سخت افزار ضعیف تری نسبت به ps4 معمولی داره و از همه مهم تر داره قدرتی شگفت انگیزی به ارمغان میاره اینجا بحث اپ اسکیل نیست بحث ۴k نیتیو هست پس خیلی بحثش متفاوت با پرو هست

      • Dante76 گفت:

        نه اخه شما فکر میکردی که کنسول جدید سونی اونقدر قوی است که دیگه سازنده های بازی تمرکزشون رو روی کنسول قوی تر میذارن و کنسول فعلی فراموش میشه… و این قضیه دیگه با ps pro صدق نمیکنه چون ۴k اپسکیل است و درضمن تفاوت انچنانی با ps4 نداره… ولی اسکورپیو به قول خودتون یک هیولا است و بسیار بسیار قوی تر از اکس باکس وان می باشد و به به قول خودتون بازی ها رو ۴k native اجرا میکنه… و خدا میدونه قیمتش چقدر است!!!!
        تمام نگرانی هایی که شما راجب ps4.5 یا ps4k در گذشته داشتید با کنسول اسکورپیو مطابقت داره!! چون pro اونجوری قوی نبود که فکر میکردید ولی اسکورپیو هست!!!
        ۳ سال با ۴ سال فرق زیادی داره؟؟؟؟
        پس طبق حرف های خودتون و خودم هم اینطور فکر میکنم… که تمرکز سازنده ها روی کنسول قوی تر میره ( اسکورپیو) و کنسول اصلی ( اکس باکس وان) کمرنگ میشه.
        راستش رو بخوای دلیل هایی که الان اوردی کمی غیر منطقی است…

        • بله که ۳ سال با ۴ سال خیلی فرق میکنه داریم درباره ۱ سال یا به عبارتی ۱۲ ماه صحبت میکنیم چطور شما میگی فرق نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولا من از ۱ ثانیه بعد هم خبر ندارم ولی شما میگی ۳ سال با ۴ سال چه فرقی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ثانی من ولا فکر نمیکردم سونی قراره کنسولی بده که چندان فرقی با کنسول معمولیش نداشته باشه اون زمان تمام شایعات حرف از ۴k بود حتی اسم کنسول ps 4k بود یعنی کنسولی که میاد به راحتی برای اجرای ۴k این که سونی سخت افزار ضعیف تری برای پرو انتخاب کرده مقصرش من نیستم از روی شایعات منتشر شده همه سایت ها میگفتن کنسول قدرتمندی هست من ولا نمیدونستم قراره اختلاف چندانی با کنسول معمولی نداشته باشه اونم کنسولی که در شایعات بهش میگفتن ps4 4k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          درباره اسکورپیو به نظر من به واسطه قدرت زیادش خیلی از استدیو ها به احتمال زیاد روی وان معمولی خیلی دیگه کار نکنن البته به غیر از فرست پارتی ها و برای وان صرفا یه پورت ساده بزنن چرا که اختلاف قدرت زیادی از اون طرف به نظر من کنسول وان ۴ سال کامل تا اسکورپیو عمر میکنه و بعدش از فرست پارتی ها کامل و از ترد پارتی ها ممکنه خیلی عناوین براش نیاد البته این ها حدس هست ولی به واسطه اختلاف قدرت این احتمال بالاست

          • Dante76 گفت:

            موضوع این نیست که ps pro فور کی نیست و موضوع این است زمانی که شما فکر میکردید ps4k وجود داره هی میگفتین وای چه نامردیه و این چه کاریه سونی و قراره پلی استیشن ۴ فراموش بشه و…
            ولی الان دقیقا تمام اون نگرانیاتون داره برای اسکورپیو اتفاق میفته!!! یعنی شما میگفتین اگه یک کنسول قدرت بسیار زیادی داشته باشه قراره کنسول فعلی فراموش بشه و pro اینکار رو نکرد… اما الان اسکورپیو بسیار بسیار قوی تر از وان است و میتونه کاری کنه که اکس باکس وان کمرنگ تر بشه… همین!

      • OLDKRATOS گفت:

        Microsoft.xbox
        تو نمیتونی تفاوت ۴k native رو با ۴k upscale تشخیص بدی
        گذشته از اون اسکورپیو تنها برخی بازیهارو native اجرا خواهد کرد و همونطور که amd و nvidiaگفتن برای رندر شدن رزولوشن ۴k به صورت native نیاز به ۹ ترافلاپس هست و این یعنی یک اختلاف فاحش با قدرت اسکورپیو
        جای شکرش باقیست که اسپنسر لاف زن خودش بارها گفته که”اسکورپیو قادر به اجرای همه ی بازیها به صورت ۴k native نمی باشد” اما امان از تفکرات کودکانه عده ای

        • ما هم نگفتیم قراره همه بازی ها رو ۴k نیتیو اجرا کنه اما همین که بازی های فرست پارتی با این میزان کیفیت اجرا باشن خودش کلی حرفه یک لحظه تصور کردن بازی رایز۲ با این میزان کیفیت رویایی خواهد بود اون حرفی هم که گفتین اختلاف قابل تشخیص نیست حرف خنده داری بود موفق باشید

    • سونی نشون داد هدفش از ps4 pro فقط رزولیشن ۴k هست و گزاشتن حق انتخاب به گیمرایی که بخاطر ۴k میرن سمت pc اونم با قیمت ۳۹۹ دلار اینو میشه از تفاوت ناچیز گرافیک بازی ها بین ps4 و ps4 pro فهمید از فروش ps4 که چند برابره پرو میشه فهمید که ps4 کنسول نسلی هشت فقط با قابلیت اجرای رزولیشن ۴k
      اما کاری که مایکروسافت میخواد بکنه با اسکورپیو پریدن به نسل جدیده ( این کار مایکرو مثل این میمونه که میگه یا من شکست نخورم یا اگه شکست بخورم حرفم هم شکست بخوره )
      باید تا e3 منتظر شکست تخریب کننده مایکروسافت یا موفقیت ناچیزش بود

    • Sony for ever گفت:

      Dante 76
      چیز عجیبی نیست ایشون بارها ثابت کردن که ذوب شده در مایکروسافت هستن
      هر کاری مایکروسافت میکنه ایشون کاری جز تحسین و تمجید و به به چه چه زدن نداره
      در ضمن یادت رفت همین ایشون وقتی مایکروسافت اسکیل باند کنسل کرد همه ناراحت بودن
      ایشون همچنان از مایکروسافت طرفداری میکردن فقط برای اینکه همیشه پایین اسمش چند تا لایک بخوره

  • crash گفت:

    از نظر من اول بازی باید قدرتمند باشه نه کنسول چون مردم کنسول میخرن که بازی کنن نه اینکه با قدرت کنسول بازی کنن پس بهتره اول عناوین انحصاری قوی و با کیفیت۴kبرای اسکورپیو معرفی کنن بعد از هیولای ترسناک رونمایی کنن

    • ALADAR گفت:

      برعکسش هم صادقه.
      اگه مایکرو نتونه تو انحصاری به سونی برسه چیکار میکنه؟
      کنسول قدرتمندی عرضه میکنه تا حداقل بازیهای مولتی پلتفرم رو با کیفیتی بهتر از کنسول رقیب ارائه بده.چیزی که عملا در Xbox One منتفی بود و از نظر قدرتی هم از PS4 ضعیف تر ظاهر شد.

      • اینی که شما میگی واسه ابتدای نسله! که کنسول رقیب با سخت افزار و مولتی پلتفرم با گرافیک بیشتر بیاد تو رقابت.الان از وسط نسل گذشتیم کنسول سونی حداقل دوبرابر فروخته و یک سازنده عاقل نمیاد زمانی که نسل به پایان داره میرسه اختلاف گرافیک رو به سمت کنسولی که کمتر فروخته سوق بده و بهتر روش کار کنه چون به ضرر خودش تموم میشه خیلی از کاربرای سونی نمیرن سمت اون بازی برای اعتراض که چرا یهو سازنده خطشو عوض کرده! پس اختلاف کرافیکی فاحشی که تصور میکنید بین این دو کنسول هیچگاه نخواهید دید

    • Garrador گفت:

      بازهم تاکید میکنم اسکورپیو کنسول نسل بعده و ریسک بزرگ مایکروسافت یا شکست میخوره یا به موفقیت بزرگ این شکرت تبدیل میشه

  • فقط پرنس و فضای مرده۴ معرفی بشه بسمه

  • Mohammad...ak گفت:

    اخه چرا ما ایرانیا اینقدر با هم جدل داریم?موفق بشه نشه?چه به من تو میرسه?چرا بی احترامی میکنین ?درسته هر کسی پشت پلتفرم خودشه ولی دلیل نمیشه به جدل ختم شه اقا هر کی هرچی داره بازی کنه بیخیال که ماکرو هس یا سونی

  • Mohammad...ak گفت:

    بنظر شخصی نظرم اینه که میتونه تو قدرت سونی رو کنار بزنه اما یه عامل مانع موفقیتشه اونم انحصاریه (درسته خودشم انحصاریای توپی داره)اما خب انحصاریای سونی واقعا محشرن (و سونی از همین نقطه ضعف میتونه استفاده کنه)

زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا
زمان کنفرانس خبری ایکس‌باکس در E3 امسال مشخص شد - گیمفا