میاموتو هنوز در مورد واقعیت مجازی شک دارد
از سازنده Mario و Zelda، شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) و بقیه مدیران نینتندو در مورد واقعیت مجازی سوال شد و میاموتو در مصاحبهای تازه عنوان کرد که بعضی مسائلی که در سالهای گذشته با واقعیت مجازی داشته امروز برطرف شده، اما او هنوز شکها و نگرانیهایی در مورد آن دارد.
میاموتو اظهار داشت:
در مورد این که بتونیم آنلاین با واقعیت مجازی همراه شویم، فکر میکنم مشکلات زیادی وجود دارد که بخشی از آنها حل شدهاند و یا در حال حل شدن هستند. این چیزی است که ما هم دنبالش هستیم اما وقتی افرادی را میبینم که با واقعیت مجازی بازی میکنند، مرا نگران میکند. اگر بخواهم مثال بزنم، والدینی را تصور کنید که ببینند فرزندشان در حال بازی کردن با واقعیت مجازی است. این واقعا آنها را نگران خواهد کرد.
یک مسئله و چالش دیگری که من فکر میکنم همه با آن مواجه شوند این است که چطور تجربهای را به وجود بیاوند که کاربران مجبور به استفاده طولانی از واقعیت مجازی نشوند.
در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میاموتو گفته بود که در مورد این که واقعیت مجازی تبدیل به سرگرمی شود که بازیبازان را به انزوا بکشد و باعث منزوی شدن آنها شود، نگران است؛ و این کاملا بر خلاف اهدافی است که نینتندو در ساخت بازیهایش به کار میبرد. میاموتو در زمانی که این سیستم در حال رواج پیدا کردن بود، گفت:
وقتی که فکر میکنید واقعیت مجازی چیست این تصور در شما شکل میگیرد که یک نفر عینکی به چشم میزند و در گوشهای برای خودش به بازی مینشیند و یا به اتاقی جداگانه میرود و تمام مدت به تنهایی از واقعیت مجازی استفاده میکند. این متضاد چیزی است که ما سعی داریم با Wii U به آن دست پیدا کنیم. و من در مورد این که این سیستم بهترین شیوه بازی کردن برای مردم است، کمی احساس راحتی نمیکنم.
در بخش زیر میتوانید عکسی از میاموتو در حال استفاده از Oculus Rift در مراسم E3 سال ۲۰۱۴ را ببینید.
کنسول خانگی بعدی نینتندو، سویچ است که در سوم مارس امسال به بازار عرضه خواهد شد. شایعات و گفتههایی در مورد این وجود دارد که این دستگاه در آینده از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. اما اعلام رسمی از طرف نینتندو در این مورد، هنوز اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
بنظر من این هم مثل کینکت بزودی کنار گذاشته میشه چون بیشتر افراد مشتاقش بودن اما وقتی گرفتن بخاطر اذیت شدن چشمها و سرگیجه گذاشتن کنار. بازیای خوبی هم واسش نیومده یعنی همه بازیاشو اگر بگیری فکر کنم زیاد زمان نبره تموم بشن اما مشکل اصلی خستگی هست وه حداکثر بیشتر از نیم ساعت نمیتونیم تحمل کنیم. من به همین علت هفته پیش فروختمش. فقط هم شارک جالبتر از بقیه بود.
منم اصلاباواقعیت مجازی حال نمیکنم بعده یه مدت خوبه بعدش سر ادم دردمیگیره
اویل هفت بازیه بدیه از نظر شما؟بازیای خوبش تو راهن منم گلا خوشم نمیاد ولی کینکت تازگیه واقعیت مجازیو نداشت مثله دوربینه پی اس ۲ بود ولی قوی دقیق تر اگه با دوربینه پی اس تو بازی کرده باشی میفهمی منظورم چیه ولی واقعیته مجازی خیلی خیلی جایه پیشرفت داره اون مشکلاتشم فک کنم بتونن با نسخه های پیشرفته تر حلش کنن
هیچکس از مسائل مهم زندگی یاچیزایی که بیشتر از بازی کردن لذت دارن نمیگذره که بازی کنه
بازی کردن نمیتونه کسیو منزوی کنه
برای من چیرای انگشت شماری هستن ک از بازی کردن بیشتر لذت دارن
نه که با همین بازی کردن معمولی خیلی در آغوش خانواده ایم!!! همیشه یه سری عقب مونده هستن که در مقابل پیشرفت مقاومت میکنن اما بالاخره زیر چرخ تکنولوژی های جدید له میشن