اطلاعات جدیدی از Mass Effect Andromeda در مجله رسمی ایکسباکس منتشر شد
مجله رسمی ایکسباکس در انگلستان مطلب اصلی و کاور این ماه خود را به عنوان Mass Effect Andromeda اختصاص داده، و اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرده است.
در ادامه میتوانید بخشی از اطلاعات منتشر شده از Mass Effect Andromeda در این مجله را مطالعه کنید.
- چندین نژاد پیشرفته در کهکشان اندرومدا وجود داشته که بازیکنان با آنان روبرو خواهند شد.
- حصارها (Barrier) حال قابلیت بازگرداندن تیر به سمت دشمنان را دارند.
- هر قدرت پس از استفاده زمانسنج مخصوص خود را خواهد داشت.
- بازیکنان میتوانند به واسطه Crafting، برای خود شمشیرهای هولوگرامی درست کنند.
- پس از چندین بار روبرویی با Kettها، شما قابلیت آن را خواهید داشت تا بخشی از تکنولوژی آنها را از طریق Crafting برای خود درست کنید (به عنوان مثال آنها از سلاحهای پلاسمایی استفاده میکنند)
- Crafting کاملا اختیاری بوده و نقشی در داستان ندارد.
- بسته به دیالوگهای انتخابی شما، ممکن است در میان اعضای گروه تنش وجود داشت باشد.
- شما از اتاق مرکزی Tempest میتوانید عبور سریع سیارات و ستارهها را مشاهده کنید. پنجرههای موجود در سفینه، نمایی از مکان فعلی و واقعی شما در کهکشان را نشان میدهند.
- قابلیت قطع کردن صحبت دیگران در بازی وجود داشته، اما بجای نسخههای قبلی که این اعمال در دسته تصمیمهای خوب و بد قرار میگرفتند، اینبار ماهیت استراتژیک دارند. (همانند تصمیم خلع سلاح کردن دشمن)
- Kett به عنوان یک نژاد دشمن از تنوع بیشتری برخوردار بوده و شما قادر به درک انگیز آنها خواهید بود.
- در ابتدا قرار بود Kettها به طور کامل بدون لباس باشند، اما به نظر تیم سازنده آن مورد باعث ناخوشایندی میان پردههای میشده، پس لباس تن آنها کردند.
- در کنار جریانات مربوط به نژاد Kett، یک خط داستانی کاملا مجزا نیز در بازی وجود خواهد داشت.
- تمامی اعضای گروه (همانند Mass Effect 2) ماموریتهای وفاداری داشته، هرچند بحای آنکه این ماموریتها فقط یک مرحله باشند، چندین هدف دنبالهدار و متوالی خواهند بود.
- ماموریتهای وفاداری انگیزه هر یک از اعضای گروه برای ترک کهکشان راه شیری را بیان میکنند.
- Tempestنیازی به سوخت گیری ندارد.
- به گفته شرکت بایوور ماموریتهای فرعی جذاب و متنوعتر از همیشه خواهند بود.
- قدرتهای کاربردی (مثل Overload)، یک حالت شلیک دوم نیز دارند.
- هیچ محدودیتی برای سطح پیشرفت (Level) شما در بازی وجود ندارد. بازیکنان میتوانند تا بدست آوردن تمام تواناییهای موجود در بازی پیشرفت کنند.
- ۵ درجه مختلف سختی در بازی وجود داشته که یکی از آنها صرفا برای دنبال کردن داستان است. (درجه سختی Very Easy)
- سرعت Nomad حداکثر ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
- Tempestمیتواند با سرعت ۱۳ سال نوری در روز حرکت کند.
- شما قابلیت ارتقای سلاحهای سرد خود (همانند شمشیر) را خواهید داشت.
همچنین شایان ذکر است که تهیه کننده این عنوان آقای مایکل گمبل (Michael Gamble)، اعلام کردند که این عنوان دقیقا یک بازی دنیای باز نخواهد بود.
من مطمئنا به Andromeda یک بازی دنیای باز نمیگویم. ما دوست داریم آن را یک عنوان طراحی شده برای گشت و گذار بخوانیم. بعضی اوقات این گشت و گذار در محیطهای باز رخ میدهد، اما همیشه اینگونه نیست. شما میتوانید با Nomad در تعدادی از این سیارات جابجا شوید، اما این یک عنوان سنتی دنیای باز نیست.
Mass Effect Andromeda قرار است در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۶)، برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
اسپم
.
.
.
.
کسی میدونه ابدیت۴۵پلی استیشن کی منتشرمیشه؟؟
درجه مختلف سختی در بازی وجود داشته که یکی از آنها صرفا برای دنبال کردن داستان است. (درجه سختی Very Easy)
این درجه بازی بنظر من واسه اون دسته از ادمایی که قصد دارن بازی رو تو یروز تموم کنن بعد بفروشن نه لذتی داره نه چیزی حتی تروفی و اچیومنت هم ۴ درصد باز نمیشن به علاوه رد کردن تمام دیمو ها جالبه که با وضع اقتصادی کشورمون اینم زیاده
اما بنظر من لذت بازی به اینه که بعد تموم کردن نورمال و هارد و وری هارد بری درجات سختی کابوس وار رو هم بازی کنی من این کارو تو بازی انچارتد و خدای جنگ کردم لذت بازی ۴ برابر میشه
سال ۲۰۱۷ مثه سال ۲۰۱۰ شده رویارویی مس افکت و رد دد :inlove:
و در اخر دوباره این گاد اف واره که میمانه
و البته برنده شدن دوباره رد دد :-X :reallyangry: 😥
بهتره کم کم بری سر اصل مطلب، سیستم مورد نیازت چیه؟! 😛
بایوور با ظرافت هایپ همه رو بالا مى بره. اطلاعات بسیار جذابى بود.
همه چیز رو لو دادن فقط از جذابیت بازی کم میکنه بنظر من بهترین رویه رو سانتامونیکا با god of war درپیش گرفته که تا زمانی که شرایط مساعد نباشه چیزی نمی گن الان ۶ ماه بیشتره که gow معرفی شده اما بجز یه تریلر-گیم پلی کوتاه و چندتا اسکرین شات چیز خاصی نداریم
و معلوم هم نیست کی بیاد! و مس افکت کمتر از ۴۰ روز دیگه منتشر میشه!!!
خب گاد به قول خودت ۶ ماهه معرفی شده, اندرومدا که ۲ساله رونمایی شده ازش و الانم یه ماه بیشتر نمونده به انتشار اما گاد تاریخ انتشاری نداره …
اینم درسته اما به هر حال لو دادن این حجم از اطلاعات اصلا دست نیست
همین ghost recon درسته یوبی به اندازه ای که ea روی مس افکت مانور داده – روی این بازی مانور نداده اما حجم اطلاعاتی که ازش منتشر شده کمتره…همینطور Horizon ZD
کلا کار بایوور و الکترونیک آرتز ((از نظر من)) در این مورد اشتباهه هرچقدر کنجکاوی کاربر بیشتر باشه . بازی لذت بیشتری دازه نه تنها بازی بلکه همه چیز از کتاب بگیر تا فیلم
اینا بنظرم اطلاعات خاصی هم نیستن. اطلاعاتیه که اکثریت میخوان بعد از ۵سال و تغییر موتور بعد از مس افکت۳ و کلاً یه مس افکت دیگه بعد از شپرد بدونن قبل از خرید ! مس افکت هم بازی بزرگیه, با یه تریلر ۲دقیقه ای و این اطلاعات ریزه پیزه که چیزیش اسپویل نمیشه. در مورد گاست ریکان و Horizon , من کُلی گیم پلی ۲۰تا ۳۰دقیقه ای از بازیها دیدم و البته اطلاعات خیلی زیادی هم دادن نسبت به بایور , که فقط داره میگه این بازی خوبه و بهترین بازیه ماست 😐
بازی خیلی خوب نه بیشتر……..
شاهکار شاهکار شاهکار :inlove: :inlove: :inlove:
mass effect و red dead امسال می ترکونن :inlove: :inlove:
:inlove:
بهترین نقش آفرینی نسل ۷ ( از نظر متا ) : mass effect 2 با متای ۹۶
امیدوارم این نسخه هم تبدیل به همون افسانه ای بشه که تو نسل ۷ بود :inlove:
متای اسکایریم هم ۹۶ شده…
دقیقاً مطمئن هستم mass effect andromeda متای بالای ۹۰ میگیره و مثل سه گانه اصلیش یک ابر شاهکار میشه :inlove:
من رو این بازی حساب ویژه ای باز کردم. :yes: :yes: :yes:
متای پیش بینی شده: بین ۹۵-۹۰
یک دفعه ای بگو گوتی سال. :laugh:
داداش کاملا شانسش رو داره خیلی ها از همین الان کاندید می دوننش اما با وجود زلدا من یکی خیلی شک دارم
زلدا به نظرم بعیده که گیم او د یر بشه چونکه گیم او د یر ها رو همه میپسندن ولی زلدا با داستان و گرافیک خاصش مورد قبول خیلی ها نیست و انحصاری بودنش هم هست البته یادمون نره The walking dead هم با همین سبک خاص گیم او د یر شد
مس افکتم که خدارو شکر هیچوقت گوتی نمیشه امسال اگر detroit بیاد شاید.و یکی دیگه از شانسها Red Dead Redemption و البته Horizon ZD
فکر نکنین فن بوی سونی م …. اما حقیقته-_-
کی حالا از گوتی صحبت کرد؟؟؟ :idk: :idk: :idk:
گوتی بودن دلیل بر ضعیف بودن سایر بازیها نمیشه.درحالیکه خیلی ها فکر میکردن آنچ ۴ پارسال باید گوتی میشد؛ک نشد 😐 😐 😐
صحبت در مورد گوتی و کل کل کردن کار بچه هاست. :-/ :-/ :-/