شیگرو میاموتو: نینتندو روی موتور Unreal Engine برای ساخت بازی روی نینتندو سوییچ، تسلط پیدا کرده است
هر چه پیش میرویم به زمان عرضه نینتندو سوییچ نزدیک و نزدیکتر میشویم و این موضوع نوید به وجود آمدن بازیهای جذاب زیادی در سالهای پیش رو میدهد. موتورهای گرافیکی بسیاری برای ساخت بازی وجود دارد و این طور به نظر میرسد که تیم توسعه نینتندو، در حال کار بر روی موتورهای غربی است و حال ظاهراً آنها بر روی Unreal Engine تسلط پیدا کردهاند.
شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) در برابر تعدادی از سرمایهگذاران این شرکت صحبت کرد و توضیح داد که چطور تیم توسعه دهندهای که پشت سوییچ وجود دارد، آن را طوری طراحی کردهاند که کار توسعه به ساده ترین نحو ممکن انجام شود. میاموتو در ادامه توضیح داد که چقدر این کار برای تیم توسعه دهنده ساده است که یک بازی را از روی رایانههای شخصی به سوییچ پورت کنند. و این کار به لطف تکنولوژی گرافیکی Nvidia انجام خواهد شد زیرا که از موتورهای Unreal و Unity پشتیبانی کامل میکند.
علاوه بر آن او احساس میکند که کار کردن با موتور Unreal Engine توانسته به نینتندو کمک کند و در ادامه صحبتهایش گفت:
این سهولت توسعه نرمافزار، حتی توسط توسعه دهندگان داخلی نینتندو هم احساس شده است. همچنین، گرچه سازندگان بازیهای رایانهای در آمریکا و اروپا اغلب از مهارتهای برترشان، نسبت به همتایان ژاپنی خود صحبت میکنند، اما زمانی که صحبت از تکنیکهای ساخت نرمافزار میشود، توسعه دهندگان نرمافزار در نینتندو از تسلط خود بر روی موتورهای مختلف گرافیکی میگویند. از جمله این موتورهای گرافیکی میتوان به Unreal Engine اشاره کرد و حال مهارت این افراد میتواند با همتایان غربی و آمریکایی مقایسه شود. توسعه دهنگان ما امروز بیش از هر زمان دیگری، اشتیاق ساخت نرمافزار دارند.
موتور گرافیکی Unreal Engine قطعاً نقش بسیار بزرگی از زمانی که Epic Games آن را معرفی کرد در توسعه نرمافزار در غرب دارد. در حالی که Unreal Engine 4 یکی از محبوبترینها در این دسته است. میاموتو اظهار نکرد که این موتور به طور خاص فقط برای بازیهای داخلی نینتندو به کار خواهد رفت اما قطعا خبر خوبی است که توسعه دهندگان نینتندو میتوانند آن را تجربه کنند و همانطور که توسعه دهندگان غربی و آمریکایی در ساخت بازیهای رایانهای از آن استفاده میکنند آنها نیز مثل آنها بتوانند کار کنند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
این خبره بسیار خوبی بود
انگار پورت به واسطه یnvida از پی سی برو سوییچ
راحت تره فوق العادست همین باعث میشه بازی های زیادی واسش بیاد
داداش فعلا که بازیا یکی در میون داره واسش نمیاد البته من خودمم ناراحت میشم از این خبر ولی فکر نکنم شرکت هایه زیادی بازی هایه AAA واسه این کنسول بدن
درسته
Unreal engine :inlove:
یکی از قوی ترین و بهترین انجین ها به همراه Frostbite :inlove: