دموی قابل بازی برای Horizon: Zero Dawn منتشر نخواهد شد
استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) به تازگی اقدام به برگزاری یک پخش زنده (لایواستریم) با محوریت بازی در دست ساختشان، یعنی Horizon: Zero Dawn، کرده است و در جریان آن در خصوص مکانیزمهای اصلی و مشخصههای اصلی این بازی اکشن نقشآفرینی اطلاعاتی را ارائه داده است. دو تن از اعضای این استودیو، Jeron Roeding و Victor Zuylen، عرضهی دموی قابل بازی این عنوان را در فروشگاه پلیاستیشن تکذیب کردند و سپس در خصوص درجهی سختی Horizon: Zero Dawn صحبت کردند.
در جریان این پخش زنده که از طریق سرویس توییچ صورت گرفت، Jeron Roeding، مدیر انجمن و Victor Zuylen، ویرایشگر انجمنهای استودیوی گوریلا گیمز تائید کردند که بازی Horizon: Zero Dawn دموی قابل بازی نخواهد داشت و ادامه در خصوص حالت سخت و درجهی سختی این بازی اطلاعات بیشتری منتشر کردند.
بازی Horizon: Zero Dawn عنوانی بسیار گسترده است و عدم عرضهی دموی قابل بازی برای آن منجر میشود که نتوانیم احساسی هر چند کم، از تجربهی این بازی بدست آوریم. گوریلا اتخاذ این تصمیم را جهت بهرهوری بیشتر از تیم توسعه دانسته و اذعان داشته که منابعی که ممکن بود برای این نسخه صرف شود، برای نسخهی اصلی و نهایی بازی استفاده شده و در نهایت بازیکنان نتیجهی آن را به وضوح خواهند دید.
ماجراجوییهای این بازی با انتخاب درجههای سختی متفاوت منجر به تجربهای لذت بخشتر از آن خواهد شد؛ با انتخاب بالاترین درجهی سختی Horizon: Zero Dawn، که برای بازیکنان باتجربهتر طراحی شده، با دشمنان به مراتب سرسختتری مواجه خواهید شد و الوی (Aloy)، شخصیت اصلی بازی، آسیبپذیرتر از حالت معمول خواهد بود. همچنین بازیابی سلامتی در بازی نیز در قیاس با حالت معمولی، کندتر صورت خواهد گرفت. این حالت سخت، باعث میشود تا بازیکنان در طول بازی، به توسعهی مهارتها و ویژگیهای الوی بیشتر توجه کنند و با برنامه تصمیم بگیرند.
بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn از روز سهشنبه ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
۱۷ روز هم روش :inlove:
احتمال موفقیت بازی به شدت بالاست!حتی ممکنه بالای نود بشه! در صورت موفقیت احتمالا با توجه به IP جدید بودنش میتونه بیگ وینر بشه
گرافیکش عالیه.یکجورایی منو یاد فارکرای ۴ میندازه.
نیاز به دمو.نداره! فروشش تضمین شدست!
این بازی خیلی موفق میشه هم از نظر فروش هم از نظر متا بازی که توسعه دهندش گوریلا
گیمز باشه و ناشرش سونی صد در صد فراتر از شاهکار میشه
این بازی خوب میشه نه بیشتر