بایوور از مراحل فرعی بامفهوم بازی the Witcher الهام میگیرد
بسیاری از بازیهای جهان آزاد و با دنیای بزرگ وجود دارند که مراحل فرعی آنها تنها برای افزایش مدت زمان گیمپلی و سرگرم کردن صرف بازیبازان است. این بازی ها به مانند Dragon Age: Inquisition الزاما عناوین بدی نیستند اما شاید سازندگان میتوانستند ماموریتهای فرعی را مرتبط با داستان اصلی و یا دارای سناریوهای با مفهومی طراحی کنند. در آن سو بازیهایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt قرار دارند که تک تک ماموریتهای فرعی در آن، معنی و مفهوم خاصی را به بازیباز میآموزد و یادآور میشود. حال، این جا است که بایوور با تجربه و کاربلد، از استودیوی سی دی پراجکت جوان تر، الهام میگیرد.
عنوان Mass Effect Andromeda قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۷ است و بازیبازان و طرفداران با وجود اطلاعات بسیار منتشر شده از بازی، همچنان مشتاق هستند تا از بازی بیشتر بدانند و جنبههای مختلف آن را بشناسند. پس از سه گانه موفق Mass Effect و خاطراتی که فرمانده شپرد برایمان ساخت، حال، بازیبازان میخواهند تا Andromeda نیز راه بازیهای پیشین سری را در پیش گرفته و به عنوانی موفق تبدیل شود.
به تازگی طی اعلام استودیوی بایوور، مشخص شده که سازندگان بازی Mass Effect Andromeda از بازی فوقالعاده استودیوی سی دی پراجکت، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt الگو میگیرد. طبق صحبتهای تهیه کننده بازی، آقای فابریس کوندومیناس (Fabrice Condominas)، بایوور از مراحل فرعی بازیهای گذشته خود درس گرفته است؛ مراحل فرعی و جانبی نه چندان جذابی که نمیتوانند بازیباز را به خوبی درگیر ماجرا کنند و حال، بایوور قصد دارد تا روی سخت و طراحی ماموریتهای فرعی بازی مورد انتظارشان، یعنی بازی Mass Effect Andromeda، دوباره فکر کند و همه چیز را از نو آغاز کند. آقای فابریس کوندومیناس به صورت دقیق تر اعلام کردند که:
ما بحث کامل کردن بازی را با نگرشی بسیار متفاوت طراحی کردهایم زیرا از Inquisition درس و یاد گرفتیم. اما ما در عین حال، نگاهی نیز به بازیهای دیگر داشتهایم؛ مانند The Witcher.
کوندومیناس در ادامه حرف جالبی میزند و اشاره میکند که در مورد ماموریتهای فرعی، بزرگ تر شدن، همیشه دلیلی بر بهتر شدن نیست و به جای آن، باید برروی با مفهوم طراحی کردن آنها برای تاثیر گذاری بیشترشان فکر کرد. این تهیه کننده اضافه میکند:
و این خیلی برای ما مهم است افزایش کمیت باعث پایین آمدن کیفیت کاری که ما در حال انجام آن هستیم، نشود.
اطلاعات بسیاری از عنوان مورد انتظار Mass Effect: Andromeda منتشر شده است که شما میتوانید بخشی از آنها را از اینجا مطالعه نمایید.
طبق اطلاعات استودیوی بایوور، عنوان Mass Effect Andromeda در تاریخ ۲۱ ماه مارس سال ۲۰۱۷ در منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۳ مارس در منطقه اروپا برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
شاهکار شاهکار :inlove: :inlove: :inlove:
این bioware خیلی بازی هاش خوبن :inlove:
از mass effect series گرفته تا کل نسخه های dragon age :drool:
دقیقا :inlove:
استودیویی بسیار قدرتمند و کاملا بی ادعا و بدون سر و صدا .
با شاهکارای این شرکت زندگی کردم خصوصا Dragon Age inquisition که فک کنم سه ماهی درگیرش بودم :inlove:
ویچر و لست منبع الهام خیلی از بازی سازا بودنو هستن و خواهند بود حالا هر چقد میخواد ی سایت کم شعور بیاد بازیای بزرگو بکوبه مهم نیست وقتی ب درک درست از این صنعت رسیدن خودشون میفهمن البته شاید میدونن و قصدشون فقط جلبه مخاطبه
هدفشون جلب مخاطب با تاکتیک دشمن تراشى واسه خودشون. مثه اینکه کسى به شما توجه نکنه و شما برى سر فوش رو بکشى بهش تا بهت واکنش نشون بده.
از بازى هاى بایوور jade empire رو تجربه کردم واقعا عالى بود. متاسفانه از تم فضایى خیلى خوشم نمیاد.
The Witcher واقعا یکی از شاهکارترین عناوین تاریخه و بدون شک بهترین مراحل فرعی رو بین تمامی بازی های open world داشت طوری که حس نمیکردی ماموریت فرعیه و برای هر کدوم یه کات سین خاص و موضوع خاص و انتخاب های خاص جلوی روت میزاشت و هیچ بازی ای انقدر رو بخش بخش بازی کار نکرده بود.
امیدوارم عنوان خوبی در بیاد و بشه ازش لذت برد.
به نظر من که مراحل فرعی اسکایریم بهتر بودن :disdain:
من با مراحل اصلی اسکایریم هم حال نکردم چه برسه به مراحل فرعیش
تو Witcher رو مراحل فرعی به اندازه مراحل اصلیش کار شده بود و میشد داستان های متفاوت و کات سین های خاص رو واسه هر مرحله دید و میشد با انتخاب های متفاوت هر مرحله رو به شکلی متفاوت تجربه کرد و سرنوشت متفاوتی رو واسش رقم زد
دیگه رفته رفته معیار بازى هاى rpg تقریباً داره تغییر میکنه
این حرف اعضاى استودیو بزرگ بایوور که خودش تو rpg صاحب سبکه این و ثابت کرده که تاج بازى هاى rpg دیگه رو سر کیه.
بنظرم.همه بازی های این استودیو بجز inquisition شاهکاره.که انگار بایوویر از مشکلات اون بازی درس گرفته.
میشه بپرسم مشکل inquistion چی بود؟
تنها مشکلش شاهکار بودن و goty شدنش بود 😐
خیلی از کسایی که نسخه های قبلی رو بازی کردن هم همین حس رو دارن.مشکلش این بود که اکثر ماموریت های فرعیش این ایتمو پیدا کن بیار واسم بود با چهارتا نامه بین راه که پیدا میکردیمو و کم ترین میزان کات سین یا چیز دیگه.بازی مثل یک mmorpg شده بود.سیستم مبارزش در مقایسه با قبلیا بد شده بود و خیلی المان های جذابش حذف شده بود.نحوه و داستان پیشرفت اینکوئیزیتور حداقل برای من باورپذیر نبود.
متاسفانه بایوویر نسبت به قبل عالی عمل نمیکنه اگه نسخه اول دراگون ایج رو تجربه کرده باشین ( که به نظر من بهترین بازی rpg ) میبینین که اینکوزیشن اصلا در حد اون نیست کاراکتر های نسخه اول چه شخصیت پردازی هایی داشتند حتی ماموریت های فرعی نسخه اول عالی بود .
به نظر من از سری عصر اژدها فقط نسخه اول شاهکار بود اما در مس افکت هر دو نسخه اول شاهکارن .
حالا انتظرات از آندرومدا بالاست باید صبر کنین ببینیم نتیجه چی میشه.
دادا من خودم همه رو بازی کردم….
بیشتر هم با نسخه دوم حال کردم
نسخه اخر نسبت به قبلی ها ضعیف تر بود ولی انقدی نبود که از خفن بودنش کم کنه