انتظار Project CARS 2 را برروی نینتندو سوییچ نداشته باشید | کار سخت برروی پلیاستیشن ویآر
سری Project CARS همیشه رابطه پیچیده ای با نینتندو و کنسولهایش داشته است. اولین نسخه از Project CARS در ابتدا علاوه بر پلتفرمهای دیگر، برای کنسول Wii U نیز تایید شد و سازندگان مانور زیادی نیز برروی آن نسخه میدادند اما درست پیش از عرضه نهایی بازی، استودیوی Slightly Mad همه داستانهای گذشته را به باد داد و به سادگی گفت که Project CARS برای Wii U بزرگ بوده است و این کنسول توانایی پردازش آن را ندارد. اما این اتفاق پیچیده و ناخوشایند و این رابطه پیچیده، بین کنسول نینتندو سوییچ و بازی Project CARS 2 نیز پیش خواهد آمد؟
با معرفی عنوان Project CARS 2، بسیاری از بازیبازان و طرفداران سبک اتوموبیلرانی خوشحال شدند و به شدت به بازی امیدوار هستند اما در این میان بازیبازانی وجود دارند که میخواهند بدانند آیا بازی برای کنسول جدید و عرضه نشده شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد یا خیر. یان بل (Ian Bell)، مدیر استودیوی Slightly Mad به تازگی اعلام کرده است که از زمان لغو شدن بازی اول برای کنسول Wii U، استودیو منتظر شنیدن اطلاعات و جزئیاتی از کنسول NX (نام رمز نینتندو سوییچ) بوده است.
Andy Tudor، کارگردان استودیوی Slightly Mad به تازگی در یک مصاحبه به این پرسش پاسخ داده است و این طور توضیح دادند که به این زودیها منتظر این نسخه از بازی نباشید. زمانی که در مورد پورتهای نینتندو صحبت شد، آقای Tudor در مورد Wii U صحبتهای مثبتی کرد و آن را یک وسیله هوشمندانه خواند که با کمبود محتوا رو به رو شد.
اما این تعریف، هیچ کدام از طرفداران نینتندو را خوشحال نکرد زیرا ایشان گفتند با این که کنسول نینتندو سوییچ شگفت انگیز به نظر میرسد، او فکر نمیکند که پورت بازی برروی این کنسول ممکن باشد.
در مورد نینتندو سوییچ باید بگویم که احتمالا فرانچایز Project CARS فعلا برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد… شبیه به Wii U، این کنسول نیز به نظر شگفت انگیز میرسد؛ من آن را در دستانم گرفتم و در مورد اجرای بازی برروی آن بحث شده است. بله من کاملا موافق هستم؛ ما همه دیوانههای گجت هستیم و این را میخواهیم اما از آن طرف، من فکر نمیکنم که این موضوع شدنی باشد.
در کنار این موضوع و پشتیبانی ها از کنسولهای دیگر، آقای Tudor در مورد قضیه واقعیت مجازی نیز صحبت کرد. ایشان اشاره کردند که به دلیل یک سری مسائل فنی، آنها نمیتوانند تایید کنند که بازی از هدست واقعیت مجازی پلیاستیشن ویآر استفاده خواهد کرد یا خیر، اما تیم سازنده بازی در استودیوی Slightly Mad سخت مشغول کار برروی آن هستند.
این تنها عنوان اتوموبیلرانی بزرگی نیست که عرضاش برای نینتندو سوییچ در هالهای ابهام قرار گرفته است. مدتی پیش دارن هیوارد (Darren Hayward)، طراح بازی Dirt 4 از شرکت کدمسترز طی یک مصاحبه اشاره کرد که بازی ممکن است برای کنسول دوگانه نینتندو سوییچ منتشر شود اما رخ دادن این اتفاق به صورت قطعی نیست و طرفداران نباید به طور کامل امیدوار باشند. دارن هیوارد اما بحث مسائل فنی را پیش نکشید و مستقیم در مورد ارایه گیمپلی بازی برروی کنسول نام برده صحبت کرد:
اطلاعات و دادههای زیادی در دست نیست، بنابراین شما باید کنترلهای بسیار سادهای طراحی کنید که سناریو ایده آلی برای Dirt 4 محسوب نمیشوند. با این حال، من میبینم که نینتندو سوییچ قطعا تجربههای اتوموبیلرانی متقاعد کنندهای خواهد داشت.
عنوان Project CARS 2 در اواخر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد، البته اگر مانند نسخه اول درگیر تاخیرهای بی پایان نشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
باورم نمیشه که داریم به پایان نسل هشت نزدیک میشیم :struggle: این نسخه از نظر گرافیک هیچ فرقی با نسخه قبل نداره فقط یک ورژن بهبود یافته از نظر تعداد ماشین و برطرف کردن باگها و گیم پلی نسخه قبله یه زمانی هست که میبینی گرافیک بازیهای جدید استوپ کردن و پیشرفتی درشون نیست اینجاست که میفهمی توان کنسولها به پایان خودش رسیده و باید باهاشون بای بای کنی :weep: گفتم بای بای یاد reaper تو اورواچ افتادم که میگفت دای دای منم میگفتم بای بای :evilgrin:
میدونی امیر جان این نسل توانش رو گذاشت روی فریم و رزولوشن بعضی استدیو ها هم روی گرافیک تمرکز کردن مثلا توی بازی های مایکروسافت خب هیلو و فورزا موتور اسپورت ۶۰ فریم شدن یا فورزا هورایزن۳ و گیرز۴ همون ۳۰ فریم باقی موندن اما رزولوشن به ۱۰۸۰ ارتقا و گرافیک ها بالا رفتن با یک بازی مثل کوانتوم بریک تمام توان رو گذاشت روی گرافیک و رزولوشن رو داینامیک کرد اونم از نوع عجیبش یعنی بین ۷۲۰-۹۰۰ و ۱۰۸۰ داینامیک بود بازی های ترد پارتی هم اکثرا توی شوتر ها ۶۰ فریم شدن اما واضح هست اون ارتقایی که بین نسل۶ و ۷ داشتیم اتفاق نیفتاد که انشاالله از امسال با امدن اسکورپیو و رایز۲ احتمال بسیار بالا جهش بسیار عظیمی خواهیم داشت
صد درصد اسکورپیو مرزهای گرافیکی رو جابجا خواهد کرد اما من دوست ندارم سازندها رو ۴k قفل کنن اینطوری خیلی چیزها فدای ۴k بودن میشه همین ۱۰۸۰ خوبه اکثر گیمرها مانیتورهای زیر ۴۰ دارن که اصلا ۴k توشون قابل تشخیص نیست همین ۱۰۸۰ از ۹۰۰ هم زیر ۴۰ نمیشه تشخیص داد بجای این کارا سطح گرافیکی بازیو ببرن بالا این رزولوش بازیها رو سونی انداخت تو جون گیمرها وگرنا مایکروسافت اصلا سر رزولوشن بالا اصرار یا رقابتی نداشت xboxone قدرتش برای نسل هشت کافی بود چون مایکرو اولویتش رزولوشن نبود حالا خواهیم دید رقیب هم آخر نسلی مثل xboxone مجبور میشه ۱۰۸۰ رو فدای کیفیت بازیهاش کنه
۱۰۸۰ بر روی وان یک رویاست همون ۹۰۰ بسه
@Ehsan
اقای عقده ای… بدت میاد بقیه گیمرها هم از کنسول شون لذت ببرن؟ Really Pissed Really Pissed
@ehsan
اقای عقده ای…. بدت میاد بقیه گیمرا از کنسول شون لذت ببرن؟ :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
اینم فکر میکنه داره بازی میکنه با کنسولش 😐 با رزولوشون کنسولت خوش باش عزیز
این کم کاریه سازنده هاست عزیز
واقعا داره به نیتندو ظلم میشه لعنت براستدیوی که به خاطر پول کار می کنه
من نسخه قبلی پروجکت کار رو روی apu رده متوسط ای ام دی اجرا کردم بصورت hd قطعا نیتندو این توانایی رو داره که همچین بازی هایی رو بصورت hd اجرا کنه اما سیاست بعضی از استدیو ها فقط با پول می چرخه
:yes:
پست مربوط به سویچه
چرا به ماکروسافت توهین میکنی ؟