الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا

الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید

امیرحسین دهنوی
۱۸:۲۹ ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا

بایوور پیش‌تر از عنوان جدید استودیو صحبت کرده بود حال طبق گفته الکترونیک آرتز این بازی در سال آینده عرضه می‌شود.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در جلسه سرمایه‌گذاران برای گزارش مالی سه ماهه اخیر از عنوان بعدی استدیوی بااستعداد بایوور می‌گوید. ویلسون انتظارات را از بازی بعدی بایوور بسیار بالا برد و آن را عنوانی کاملا جدید دانست که می‌تواند انقلابی در بازی‌های اکشن فضایی ایجاد کند. این بازی قرار است بعد از عرضه Mass Effect Andromeda معرفی خواهد شد. ویلسون درباره بازی جدید بایوور چنین گفت:

در پایان سال مالی استودیوی بایوور یک بازی کاملا جدید (آی پی جدید) را عرضه می‌کند. این بازی جدید دارای محتوایی نوین، گیم‌پلی‌ای تازه و داستانی است که در جهانی خاص بیان می‌شود. بازی جدید امکان این را دارد تا نحوه نگاه افراد به بازی‌های اکشن را تغییر دهد و دوستان برای تجربه‌ای منحصر به فرد به دور هم بیاورد. ما بسیار برای آینده این سری جدید هیجان زده هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم بتواند طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا کسب کند.

در ادامه ویلسون چنین گفت که بازی نقش آفرینی نبوده بلکه اکشن ماجراجویی خواهد بود و ژانرهای مختلف را با هم ترکیب می‌کند.

چیزی که ما هم‌اکنون در بازی‌های جدید میبینیم مخلوطی از چندین ژانر مختلف است که در یک بازی جمع می‌شود.

در این بازی جدید نیز شاهد شخصیت‌های فوق‌العاده و روایت داستان زیبایی هستیم که بایوور بخاطرش معروف است اما این‌ها را درجهانی میبینیم که تمرکز بیشتری برروی ماجراجویی و اکشن دارد.

همچنین این بازی یک آی پی کاملا جدید خواهد بود و همانند Star Wars Battlefront براساس سری کمپانی دیگری نبوده و EA تمامی حقوق آن را مالک است.

bioware new ip 1140x552

پس از صحبت‌های الکترونیک آرتز آرن فیلین نیز اطلاعات جدیدی درمیان گذاشت:

در ماه‌های آینده صحبت‌های بسیاری از این بازی جدید خواهیم کرد اما می‌خواهیم پیش آمادگی را به شما بدهم.

در سال ۲۰۱۲ ما شروع به ساخت یک بازی کاملا جدید با شخصیت‌های جدید، داستان و گیم‌پلی نوین کردیم. هدف و جاه طلبی ما ساده بود: جمع آوری تجربه ۲۰ ساله‌مان برای ساخت دنیا و بازی که شما را دوستان‌تان به‌شدت سرگرم کند. هیچ‌چیز به هیجان انگیزی ساخت یک آی‌پی جدید از صفر جذاب و چالش آور نیست؛ ما نیز بسیار خرسندیم که در ماه‌های آینده اطلاعات جامع‌تری در اختیارتان قرار می‌دهیم.

پیش‌تر نیز آرن فلین از استودیوی بایوور در مصاحبه‌ای با گیم‌اینفورمر به صحبت از بازی‌ جدید و رازآلود بایوور پرداخت. این استودیوی خوش ذوق که هم‌اکنون درگیر ساخت Mass Effect: Andromeda است گویا برنامه‌ای هم برای بازی بعدیش دارد. فلین درباره بازی جدید استودیو چنین گفت:

ما درباره این بازی جدید تا زمانی که همه‌چیز به‌صورت کاملا صحیح و درجای خود قرار گیرد صحبتی نمی‌کنیم. ما به‌همراه اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، بررسی‌هایی انجام دادیم و به‌نظرم او از بازی خوشش آمده. پس ما همچنان برروی آن کار خواهیم کرد. امیدوارم که پس از تکمیل Andromeda و دریافت رضایت طرفداران، به‌معرفی آن بپردازیم.

bioware head

در ادامه از فلین این نکته پرسیده شد که در هنگام بررسی بازی توسط اندرو ویلسون او چطور بازخوردی داد و در پاسخ فلین به این نکته اشاره کرد که ویلسون به کامل‌تر بودن بازی از آنچه که تصور می‌کرده اشاره کرده است. این عنوان معرفی نشده توسط تیم سازنده عنوان Knights of the Old Republic ساخته می‌شود و از سال ۲۰۱۳ قابل بازی بوده است. در ادامه فلین ابراز خوشحالی کرد و به این نکته اشاره داشت که باییور بسیار خوش شانس است که توانسته برروی یک عنوان کاملا جدید کار کند.

این افتخاری است که توانسته‌ایم برروی یک عنوان کاملا جدید کار کنیم. این یکی از آن‌ اتفاقاتی‌ست که در هر ده سال یک بار روی می‌دهد. وقتی روی یک عنوان کاملا جدید کار می‌کنید باید از خود بپرسید می‌خواهی کاری انجام دهی که کاملا متفاوت است یا می‌خواهی به‌راحتی قابل شناسایی باشد؟ آیا می‌خواهی همان چیزی که پیش‌تر ساخته بودی را کمی تغییر دهی و یا نه می‌خواهی از صفر و با یک صفحه سفید شروع کنی و بگویی می‌خواهم همه چیز از پایه دوباره ساخته شود؟

ما بایوور هستیم و بازی‌های مشخصی ساخته‌ایم که طرفداران عاشق آن هستند و خود ما نیز عاشق ساختن‌شان هستیم پس ما از آن دور نمی‌شویم و تصمیم گرفتیم عنوانی خلق کنیم که ویژگی‌های استودیوی بایوور را دارد یعنی داستانی قدرتمند و داستان‌سرایی فوق العاده در قلب آن. وقتی این را قبول کردیم همه چیز شروع به سرجای خود قرار گرفتن کرد.

فلین ادامه داد که عنوان جدید بایوور بسیار جاه طلبانه است و قرار است تکنولوژی را رو به جلو ببرد. از نظر فلین هدف آن است تا بازی جدید شخصیت‌های باورپذیر و بازگوپذیری داشته باشد، شخصیتی که شما در دنیای واقعی نیز می‌شناسید. فلین درباره عنوان کنسل شده بایوور یعنی Shadow Realms چنین گفت که آن‌ها این بازی را زود معرفی کردند و امیدوارند که عنوان جدیدشان همان اشتباه Shadow Realms را تکرار نکند. همچنین فلین به این نکته اشاره کرد که آن‌ها امیدوارند در آینده دیدگاه بهتری برای اتمام کردن بخش داستانی به‌صورت چندنفره بیابند.

بایوور عنوان جدید خود را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و به این نکته اشاره داشت که از پایه برای تکنولوژی جدید ساخته می‌شود و احتمالا منظور همان کنسول‌های نسل هشتم بوده است. در سال ۲۰۱۳ طراح بایوور هم به این نکته اشاره داشت که عنوان جدید بایوور چیزی جدید را ارائه خواهد داد همانند آنچه Mass Effect در نخستین عنوانش انجام داد.

بازی بعدی استودیوی بایوور Mass Effect: Andromeda است که در مارس ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ انتشار می‌یابد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا
الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

الکترونیک آرتز از عنوان جدید بایوور می‌گوید - گیمفا