اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا

اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن

مهرداد میرشاهی
۱۸:۱۵ ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا

حدود دو ماه زمان به انتشار بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild مانده است و هر از گاهی شاهد نشر اطلاعات بییشتری از آن هستیم. ایجی آنوما (Eiji Aonuma)، تولیدکننده‌ی این بازی اخیراً با وب‌سایت Gamekult گفتگویی داشته و پیرامون منبع الهامات عنوان مذکور و برخی از المانهای جدید استفاده شده در این نسخه‌ی جدید سری The Legend of Zelda، صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

ایجی در پاسخ به این پرسش وب‌سایت Gamekult، که چه چیزی منبع الهام آن‌ها جهت ساخت محیطی جهان باز بوده است، گفت:

مدت کوتاهی پس از اتمام ساخت بازی Skyward Sword، خواستیم که عنوانی جهان باز (Opern World) خلق کنیم. ما متوجه این مورد شدیم که انتقال از محیطی به محیط دیگر [در جریان بازی]، بدون فرصتی برای قدم زدن بین آن‌ها، باعث ناامیدی بازیکنانی می‌شود که مایل به دانستن این نکته هستند که چه چیزی بین این مناطق پنهان شده است (وجود دارد).

در نهایت این خواسته‌ی بازیکنان، منجر به تولید نسخه‌ای جهان باز از این سری محبوب و قدیمی شد. ایجی در ادامه در خصوص همکاریش با آقای میاموتو (Miyamoto) و اینکه وی (ایجی) در ابتدا با او (میاموتو) مخالف بوده و در نهایت پس از شنیدن سخنان میاموتو با یکدیگر به توافق رسیدند، نیز صحبت کرد. وی در این زمینه گفت:

جوهر اصلی سری The Legend of Zelda محیط‌اش است؛ جایی که لینک (Link) [شخصیت اصلی این سری]، قدرتهای جدیدی بدست می‌آورد و [از نظر شخصیتی] تکامل می‌یابد که بازیکنان نیز به خوبی این موارد را درک می‌کنند و می‌توانند داستان را پیش ببرند. ما می‌خواستیم که بازیکنان قادر باشند تا این موارد را به صورت «واقع بینانه» احساس کنند… این تجربه‌ی زندگی فیزیکی برای ما بسیار مهم بود.

در ادامه ایجی به تجربه‌ی همکاریش با استودیوی Monolith Soft در زمینه‌ی گرافیکی بازی Skyward Sword نیز اشاره کرد که با طراحان گرافیکی در سطوح مختلف جهت خلق محیط بزرگ این بازی همکاری نزدیکی داشته‌اند.

برای نخستین بار در این سری، شاهد صحبت کردن شخصیت اصلی بازی نیز خواهیم بود؛ موردی که با واکنش ضد و نقیض خیل عظیم طرفداران این سری مواجه شده است. وی در این زمینه بیان داشت:

ابتدا ما تصمیم داشتیم که صداگذاری تنها برای صحنه‌های از پیش ضبط شده‌ی مهم و بزرگ بازی استفاده شود… اما از آنجایی که در Breath of the Wild، شاهد صحنه‌های زیادی خواهیم بود، تصمیم به استخدام صداپیشه‌گان، برای همه‌ی [بخش‌ها] و جملات گفته شده در بازی گرفتیم.

آنوما در پاسخ به این پرسش که موضوع کلی این بازی در چه زمینه‌ای خواهد بود نیز اعلام کرد:

[این حقیقت که] قادر به کشف هر نقطه‌ای [از محیط بازی] به صورت کاملاً هماهنگ با جهان پیرامونتان و همچنین محافظت از کسی یا چیزی در جریان مراحل بازی، خواهید بود، موضوع کلی این بازی است.

آنوما با این گفته‌های خود، بار دیگر تاکید می‌کند که بازی Breath of the Wild، در سبک بقاست و لینک در طول گیم‌پلی این باز قادر به انجام کارهایی نظیر ماهیگیری، شکار، پخت و پز و قطع درختان و… خواهد بود. مواردی که وی را جهت رسیدن به اهدافش یاری می‌رساند.

بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از عناوینی‌ است که همزمان با عرضه‌ی نینتندو سوییچ، شاهد انتشارش برای این کنسول خلاقانه خواهیم بود. این مهم در روز جمعه ۱۳ اسفند (۳ مارس میلادی) به وقوع خواهد پیوست. این عنوان برای دیگر کنسول نینتندو، یعنی Wii U نیز منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا
اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هرکسی گفت:

    فکرمیکنم بیشتر رومحیطش کارکردن هدف گشت گذار ادم میتونه سال ها خاطرات خوش بااین بازی بسازه و توش خبره بشه
    فعالیتایی مثله ماهیگیری شکار و رام کردن اسب و اسم گذاشتن برای اسب واقعا لذت بخشه تنوع اسلحه ها واقعابالاست تنوع ٣محیط اب و هوایی به یکنواخت نشدن بازی کمک کرده میتونم تصورکنم اسکی روی برف…

اظهارات تولیدکننده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild پیرامون منابع الهام آن - گیمفا