نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا

نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد

عرفان رحیمی صادق
۱۶:۴۴ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا

کنسول دستی نینتندو سوییچ چیزی حدود یک ماه تا زمان عرضه فاصله دارد و احتمال میرود اطلاعات خیلی زیادی در حال و یا آینده در مورد این دستگاه منتشر شود.

با توجه به قابل حمل بودن دستگاه و شارژ پیاپی نگرانی‌هایی در مورد قابل تعویض بودن باتری به وجود آمد مخصوصا از زمانی که نینتندو اعلام کرد که باتری این دستگاه قابل تعویض نخواهد بود، اما اکنون به نظر میرسد راهی برای انجام این کار بدون این که گارانتی از بین برود وجود دارد. همانطور که توسط وب سایت انگیسی نینتندو نشان داده شد کسانی که به باتری جدید برای نینتندو سوییچ نیاز دارند که خوب شارژ نگه دارد یا نه یک راه جایگزین برای این کار وجود دارد.

لطفا توجه داشته باشید: باتری داخلی نمیتواند برداشته شود. اگر باتری نیاز به تعویض داشته باشد از طریق پشتیبانی مشتریان نینتندو پیشنهاد تعویض رایگان به شما داده خواهد شد. این تمام موضوع نیست، از آن جایی که نینتندو نمیتواند پیشنهادی برای تعویض باتری ندهد و با این که آن‌ها گفته‌اند این تعویض رایگان است اما ما نمیدانیم که این کار تا چه حد شامل گارانتی میشود. با گذشت زمان احتمالا شما نیاز به تعویض باتری دارید، این احتمال وجود دارد که شخص سومی باتری‌های این دستگاه را به هر نحوی خواهد فروخت. همانطور که نینتندو به تازگی اعلام کرده این دستگاه شامل یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۴۳۱۰ میلی‌آمپر است. ما همچین مطمئن نیستیم که شما بتوانید باتری را مستقیما از پشتیبانی مشتریان نینتندو تهیه کنید یا خیر اما احتمال این‌که گارانتی دستگاه با این کار از بین برود نیز هست اما ما فرض را بر این میگیریم که احتمالا راه حل مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده و آن‌ها به راحتی باتری خود را تعویض میکنند. این واقعا اذیت کننده است که ندانیم چه مدت این تعویض به طول خواهد انجامید اما حداقل راهی برای انجام این کار وجود دارد.

در حالی این خبر فقط در وبسایت انگلیس نینتندو درج شده اما ما فرض میکنیم که آمریکا نیز همین روند را ادامه خواهد داد. اما با نینتندو هیچ تضمینی وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا
نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • black snow گفت:

    اصلا به این نکته دقت نکرده بودم! حالا واقعا اگه کسی بخواد از این کنسول فقط بصورت «کنسول خانگی» استفاده کنه اگر چند ماه یا حتی یکسال متوالی روی داک شارژ و فول شارژ باشه باتریش باد نمیکنه؟ یا نمی ترکه؟ نمیدونم ی گوشی یا تبلت یا لپتاپ چندین ماه روی شارژ باشن چی میشه؟ تا حالا امتحان نکردم ولی فکر میکنم در بهترین حالت فقط باتری خراب میشه و کار به باد کردن و شکستن تاچ پنل و lcd و یا انفجار باتری نمیرسه! 😕 :evilgrin: ?:-)

    • MS GAMER گفت:

      والا من یه لب تاپ سونی دارم الان سه ساله باطری روش هست همیشه هم تو شارژه هنوز آخ هم نگفته مثله روز اول کار میکنه حالا بقیه چیزارو نمیدونم

      • NFS The Run گفت:

        مگه سونی لپ تاپ هم میزنه؟ نشنیده بودم.شنیدم در زمینه موبایل که باتریش هاش زیادی داغ میکنن.هرچند من خودم لومیا ۸۲۰ دارم که فکرنکنم هیچ گوشی اندازه این داغ کنه.اگه اینو نگرفته بودم میتونستم پارسال سیستم رو ارتقا بدم.دیگه اشتباه نمیکنم.

      • هرکسی گفت:

        البته دسته پلی استیشن۴منم اینجوریه هروقت دلم بخواد میزنم شارژ بعضی موقع ها هم که اصلاباسیم گیم میزنم

      • black snow گفت:

        دادا داری شوخی میکنی دیگه؟؟؟ جلل خالق! واقعا عجیبه! 😮
        چون خودم حداقل یک مدل از برندهای مختلف سونی ، لنوو ، دل ، ایسوس و توشیبا رو تو سالهای مختلف داشتم و دارم و باتریهای همشون به سال نرسیده با ۲۰درصد شارژ خاموش میشدن بعد از چند سال تو ۹۰% خاموش میشدن! تازه همیشه هم به شارژ نبودن فقط استفاده لپتاپی برام دارن قذیم برای دانشگاه بود الان هم برای شرکت و… تازه استفاده دسکتاپی ندارم چون از دسکتاپ پیسیهام فقط برای گیم استفاده میکنم به هر حال الان مدلهای خیلی قدیمی مثل دل وسترو و سونی وایو الان تو انباری هستن ولی برای لپتاپ ایسوس و توشیبا و لنوو که نسبتا قدیمی تا جدید هستن مجبور به خرید باتری ۹سلولی زیگورات شدم! آخه وضعیت لپتاپ دوستان و همکاران و آشنایان که از مارکهای hp و ایسر و سونیهای جدیدتری دارن هم همینطوری هست! حالا شما هم ی کاری کن لپتاپت رو از برق بکش و تایم بگیر که چند دقیقه بدون شارژ تو حالت “های پرفورمنس” ویندوز ۱۰ دووم میاره؟ و تو چند درصد خاموش میشه؟ اگه ۱ساعت روشن موند و زیر %۲۰ خاموش شد مدل لپتاپ رو بذار تا خودم شخصا تو کتاب رکوردهای گینس ثبتش کنم!!! :evilgrin: :dazed: :evilgrin:

        • MS GAMER گفت:

          داداش اتفاقا امشب برق رفت یک ساعت و ده دقیقه باهاش فیلم میدیدم تازه شارژش به ۳۵ درصد رسیده بود بعد هم چند بار که تا آخر شارژشو مصرف کردم ۵% دیگه خاموش میشه والا منم پسر خالم یه اچ پی پارسال گرفت مشکل پیدا کرده با باطریش حسابی حالا نمیدونم من خوشانسم یا این مدل از لب تاپ هایه سونی باطریهایه خوبی دارن

    • هرکسی گفت:

      خوده سازندش به اینافکرکرده

      دوستان به نظرم زمان شارژ دهی بیشتر بود
      خب خیلی بهتربود البته فلسفه ی قابل حمل
      بودنش در تریلر۵١ثانیه جدید کاملا نشون داده
      شما میتونین مسافرت از اصفهان تا تهران راحت زلدابازی کنین
      ودرصورت نیاز از پاور بانک (که مخصوص همین کنسول استفاده کنین)
      جوی کان هاشم ٢٠ساعت باطری نگه میداره که اصلا جایه نگرانی نیست

      • هرکسی گفت:

        دوستان یه سری شرکتا پاور بانک مخصوص این کنسول درست کردن

        کسی میدونه نسخهrayman legendsاین کنسول باسایر کنسول چ فرقی داره؟!

        Ubisoftواقعا یه شرکت تمام عیار خلاقه دارم پی میبرم چقدر دنیایه ریمن قشنگه حتی دراخر بازی هم که نوشته میاد خلاقیت نشان داده وبازدن مربع اسم کسایی که این بازی ساختن ازبین میبرین و به شما موجود زرد میده

  • NFS The Run گفت:

    کلا نفهمیدم!!! همه جملات به هم وابسته است.یکی از نقطه ضعف های من اینه که چیزی رو که نخوام یا نتونم یاد بگیرم به هر حال با سعی و تلاش هم نمیتونم یاد بگیرم. 😀
    اول استعداد
    بعد علاقه
    بعد تمرین و تکرار و پشتکار
    این چیزیه که در مورد من صدق میکنه.
    البته از پشتکار متنفرم. :laugh:

  • msmm گفت:

    اخمخ خودش نفهمیده چی گفته 😀

  • TLoU part two گفت:

    کلا نفهمیدم مقاله چی گفت
    ولی فکر کنم اگر سویچ از باتری های همراه یا همون پاور بانک ها پشتیبانی کنه خیلی میتونه به حالت دستیش کمک کنه
    با پاور بانک راحت میشه ۲ بار کاملا شارژش کرد
    یعنی ۳ ساعت بازی میشه ۹ ساعت

  • spirits گفت:

    امیدوارم همونطور که خبر گفته رایگان بشه تعویض کرد ولی اگه قرار باشه یه باتری قویترو بجاش بفروشن دیگه شورشو دراوردن.یه دو سه تا چیز نینتندو سر این کنسول انجام داد که غیرقابل توجیهه.یک اینکه صفحه نمایش کنسول به هیچ وجه نباید ۷۲۰p میبود والا از سه چهار سال پیش حتی گوشی های میان رده صفحه نمایش ۱۰۸۰p داشتن.دوم اینکه حافظه کنسول حداقلش باید ۲۵۶ میبود نه ۳۲ و یکی دیگه اینکه باتری باید خیلی قویتر میبود.نمیشه که ازینور کنسول زد از اونورشم بعد قیمت رو ۳۰۰ دلار هم بذارن.متاسفانه همه ی این کمبود هایی که ذکر کردم بخاطر پوله واینکه سود بیشتره.من انتظار ندارم این کنسول رد دد و مس افکت واسش بیاد چون نیازی نداره و بازیهای نینتندو واسش کفاف میکنه و کنسول دستیه ولی نباید این کمبود هارو میداشت.

نینتندو برای سوییچ پیشنهاد تعویض باتری خواهد داد - گیمفا