MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا

MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود.

پست گیمفا
۱۲:۲۸ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا

MSI آینده تکنولوژی پی سی گیمینگ را با انتخاب قطعاتی بر اساس نسل هفتم پلت فرم اینتل به نمایش قرار می دهد.   بیش از ۳۰ مدل در ۴ بخش در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته خواهند شد، از جمله Z270 GAMING M7 ،  که موفق به  دریافت  جایزه افتخاری نوآوری CES  شده است.

 

MSI GAMINGG قدرت پردازنده ها و چیپست های جدید نسل هفتم اینتل را  افزایش می دهد.

MSI با نمایش آینده فن آوری بازی با کنسول با استفاده از قطعات منتخب و برتر صنعت بر روی پلتفرم نسل هفتم اینتل ، بار دیگر برتری خود را در صنعت بازی به رخ می کشد. درجریان رویداد  CES 2017بیش از سی مدل در ۴ بخش به نمایش گذاشته خواهند شد که از آن جمله برنده جایزه افتخاری نوآوری CES یعنی مادر برد Z270 GAMING M7 می باشد. نسل بعدی مادربردهای گیمینگ MSI همچون گذشته همراه با قابلیت های منحصر بفردی از جمله محافظ  M.2 برای حفاظت دستگاه در مقابل نوسانات حرارتی و بهبود عملکرد SSD و VR Boost برای ارایه یک  تجربه لذت بخش واقعیت مجازی بدون هرگونه تاخیر و قطعی و کاهش ریسک سرگیجه گیمرها می باشند. این قابلیت ها باعث می شوند که گیمر ها بازی جذاب و با کیفیت تر از گذشته را تجربه کنند.

۱

 بر بازی مسلط شوید : ENTHUSIAST GAMING

 

مادربردهای MSI ENTHUSIAST GAMING عصر جدیدی از  بازی را خلق کرده اند.با طرح و حسی منحصر بفرد،و با قابلیت هایی شگفت انگیز ، این مادربردهای گیمینگ بهترین تجربه  بازی را برای شما به ارمغان می آورند.

برتری بی نقص: Z270 GAMING M7

 

مادر برد Z270 GAMING M7 یکی از قدرتمند ترین مدلهای ENTHUSIAST GAMING زیرساختی تنوع پذیر و کامل برای یک سیستم گیمینگ تخصصی است.قابلیتهایی از قبیل Audio Boost 4 PRO و Nahimic 2  دو دسته ماژول صوتی  با مدارهای مجزا ،تجربه صوتی نابی  برای گیمرها ایجاد می کند تا رقابت بر صحنه نبرد با چالش  بیشتری همراه باشد.

این طراحی ،علاوه بر قابلیت های تکنیکی با طرح  یک کشتی جنگی  نوعی خلاقیت را همراه با قوه تخیل بالا تداعی میکند. طیف رنگی آن در تمام خطوط نوری برد ریشه دوانده است. اما نقاطی که طراحی فوق مدرن آنرا بیش از دیگران به رخ می کشند. پوشش و ساز و کار چند لایه آن است. تمام هیت سینکها و پوششها بر روی مادربردها  دارای RGB Mystic Light می باشند که امکان تغییر چراغ های LED  را با یک اشاره ماوس برای گیمرها فراهم می آورند .

تمام این قابلیتها دست به دست هم داده اند تا مادر برد Z270 GAMING M7   موفق به دریافت جایزه افتخاری CES شود.

۲

 

 

 

BULLETPROOF GAMING: Z270 XPOWER GAMING TITANIUM

۳

مادربرد Z270 XPOWER GAMING TITANIUM با طراحی منحصر بفرد نقره ای  رنگ ،  نه  تنها تجربه ای بی مثال برای بازی  به ارمغان می آورد بلکه برای اورکلاکینگ هم بهترین عملکرد را دارد.مدلهای جدید تیتانیوم ،که بر اساس مفهوم تیتانیوم که در سال ۲۰۱۵ معرفی شدن ساخته شدند، دارای هیت سینک های مقاوم تر بوده و و کاملا با رنگ نقره ای پوشیده شده اند.

علاوه بر این قابلیت های گیمینگ فراوان و داشبورد اورکلاکینک که اجرای اورکلاکینگ را از خارج راحتتر نموده است    به آن افزوده شده اند.

قابلیت های سری ۲۰۰ مادربرد های  MSI Enthusiast GAMING

Triple Turbo M.2, M.2 Shield, Intel® Optane™ Memory support

۴

Turbo M.2 کارایی PCI-E Gen3 x4 با سرعت انتقال تا ۳۲ گیگابیت بر ثانیه برای فراهم اورده است.همچنین تکنولوژی جدید Optane™ را پشتیبانی می نماید. سپر M.2   (در انتظار ثبت اختراع)یک راه حل دمایی است که با خنک  و محفوظ نگاه داشتن M.2 یا قطعه Optane™  از هر نوع خسارت بدلیل افزایش دما و یا نوسانات گرمایی جلوگیری می نماید. با استفاده از M.2 GENIE راه اندازی RAID براحتی ودر چند مرحله کوتاه  توسط هر نوع    M.2, U.2 یا PCI-E SSD  (حتی با تلفیقی از آنها)انجام می گیرد

VR Ready & VR Boost

VR Boost یک چیپ هوشمند می باشد که سیگنالی قوی و شفاف به پورت USB بهینه شده موجود در  پشت  می رساند تا ریسک سرگیجه حاصل از دریافت سیگنال بد را کاهد.

گزینه  One-Click to VR در اپلیکیشن MSI Gaming App تنها با یک کلیک با به حداکثر رساندن بازدهی همه قطعات ، سیستم شما را برای VR آماده می کند و تجربه ای لذت بخش از گیمینگ ارایه می دهد.

۵

PERFORMANCE GAMING: تجربه بازی به سبکی خاص

مادربردهای  MSI PERFORMANCE GAMING دارای ابزارهای متعدد شخصی سازی و افزایش کارایی هستند.  این مادربرد ها ، با طراحی عالی و امکانات  نامحدود، به شما اجازه می دهند سیستم شیکی را در اختیار داشته باشید

طراحی استثنایی: Z270 GAMING PRO CARBON

۶

مادربرد Z270 GAMING PRO CARBON با بهره گیری از  طراحی CARBON مادربرد Z170A GAMING PRO CARBON و از طریق  استفاده از RGB Mystic Light  قابلیت های بازی بی بدیل و همچنین امکانات شفصی سازی فراوانی ارایه داده است .هم اکنون گیمرها می توانند چراغ هایLED سیستم و تلفن هوشمند خود ،ازجمله LED های داخل کیس، روی کیبورد و دیگر متعلقات، را از طریق Mystic Light Sync  و Gaming App. Z270 مادربردهای GAMING PRO CARBON با ارایه تجربه بازی و تصویری متفاوت، بهانه های زیادی برای خودنمایی به شما می دهد.

۷

MSI Performance GAMING features for 200 series motherboards

RGB Mystic Light and Mystic Light Extension

با RGB Mystic Light می توانید با استفاده از ۱۶٫۸ میلیون رنگ و ۱۷ افکت طیف رنگی سیستم خود را بر اساس احساس و شرایط روحی خود تغییر دهید.تنظیمات سیستم را با استفاده از اپلیکیشن MSI Gaming App یا تلفن همراه تغییر دهید. با استفاده از  Mystic Light Extension می توانید نوار های RGB یا هر قطعه RGB دیگر را بدون نیاز به کنترلر RGB به سیستم بیافزایید.

۸ ۹

Audio Boost 4 with Nahimic 2

مادربردهای MSI با استفاده از  Audio Boost شرکت Nahimic بهترین کیفیت صوتی را با استفاده از قطعات صوتی با کیفیت و یک PCB صوتی مجزا  بهترین کیفیت صوتی را ارایه می دهد. یک پوشش صوتی و اتصالات صوتی طلا بهترین کیفیت صدا را ارایه می دهند.

ARSENAL GAMING: میدان نبرد را به سلطه خود در آورید

مادربردهای MSI ARSENAL GAMING با هیت سینکهایی مستحکم  وظاهری خشن ، آماده هر بازی هستند. در پس ظاهرسهمگین ، اجزای دارای استاندارد نظامی کلاس ۵ با قابلیت های خاص گیمینک خودنمایی می کنند تا تجربه فوق العاده ای از بازی به شما ارایه دهند.

آماده سلطه بر میدان: Z270 TOMAHAWK

۱۰

مادربردهای Z270 TOMAHAWK با استفاده ازتلفیق heavy plated armor  با افکت های تصویری PCB با استقامت مثال زدنی طراحی شده  تا به شما این اطمینان را دهد که در سخت ترین شرایط سیستم شما بهترین عملکرد خود را حفظ خواهد کرد. داشتن فهرست بلندی از قابلیت های متعدد از قبیل Twin Turbo M.2, GAMING LAN و   Audio Boost  مادر برد Z270 TOMAHAWK را تبدیل به یک همراه قابل اطمینان گیمینگ خواهد کرد

قابلیت های MSI ARSENAL GAMING برای مادربردهای سری ۲۰۰

Lightning USB 3.1 Gen2

Lightning USB،  نسل دو کنترلر USB 3.1 ASmedia 2142 ، سرعت بالای انتقال داده را در زمان اتصال همزمان  چندین دستگاه USB 3.1 Gen2 ارایه می دهد. نرم افزار X-Boost  با تشخیص خودکاردستگاههای USB ارتقاء سرعت انتقال داده بیشتری  ارایه می دهد.

DDR4 Boost

۱۱ ۱۲

DDR4 Boost از طریق مجزا ساختن مدار حافظه بیشترین عملکرد و استقامت را برای سیستم فراهم می کند.   تغییرات  تکنیکی امکان استقامت بالاترو سرعت حافظه بیشتری نسبت به برند های دیگر ارایه می دهد. می توانید در زمان مشاهده فایل های ویدیویی پر حجم از عملکرد بالای آن لذت برید.

۱۳

AVAILABLE MSI 200 SERIES GAMING MOTHERBOARDS

ENTHUSIAST GAMING
– Z270 XPOWER GAMING TITANIUM
– Z270 MPOWER GAMING TITANIUM
– Z270 GAMING M7
– Z270 GAMING M5
– Z270 GAMING M3
– H270 GAMING M3
– B250 GAMING M3

PERFORMANCE GAMING
– Z270 GAMING PRO CARBON
– H270 GAMING PRO CARBON
– B250 GAMING PRO CARBON
– Z270I GAMING PRO CARBON AC
– Z270 KRAIT GAMING
– B250 KRAIT GAMING
– Z270 GAMING PRO
– B250M GAMING PRO
– H270I GAMING PRO AC
– B250I GAMING PRO AC

ARSENAL GAMING
– Z270 TOMAHAWK
– H270 TOMAHAWK ARCTIC
– Z270M MORTAR
– H270M MORTAR ARCTIC
– B250M MORTAR
– H270M BAZOOKA
– B250M BAZOOKA

FOR MORE INFORMATION ABOUT THE MSI Z270 MOTHERBOARDS CLICK HERE.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا
MSI با مادربردهای جدید گیمینگ سری ۲۰۰ وارد میدان می شود. - گیمفا