اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با دهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

old yharnam map

نقشه Old Yharnam که بی شک یکی از بهترین مناطق بازیست

Old Yharnam:

  • رفتن به این قسمت در این مقطع زمانی انتخابی است و اگر می خواهید بعدا به اینجا بازگردید می توانید چند پاداش جمع اوری کنید. اگر اکنون به Old Yharnam بروید Djura، شکارچی که از این منطقه حفاظت میکند با شما دشمن خواهد شد و دیگر نخواهید توانست با وی دوست شوید. اگر میخواهید که وی دشمن شما نشود وارد این منطقه نشوید و به سمت دیگر مسیر Cathedral Ward و مبارزه با باس Vicar Amelia بروید. حالا در اینجا مسیر ادامه بازی در حالتی که میخواهید Old Yharnam را ادامه دهید بررسی می کنیم.

وقتی که وارد Old Yharnam شدید از پله ها پایین بروید و در اینجا از شما خواسته می شود که این منطقه را ترک کنید. به سمت چپ بروید و از اتش ها عبر کنید. در این بخش (Old Yharnam) باید مراقب Walking Beast ها باشید و انها را بکشید. این موجودات دشمن خیلی قدرتمندی نیستند ولی بسیار سریع هستند و می توانند راحت از حملات شما جاخالی دهند. درست قبل از پل یاد شده در سمت چپ منطقه، جسدی با ۶ عدد Blood Vial قرار دارد که ان ها را بردارید. به روی پل رفته و ۳ عدد Walking Beast را از پای در اورید. بعد از پل کاملا به سمت چپ رفته تا نهایتا به یک Hooded Beast برسید که نوعی از همان موجودات یادشده است و البته کندتر از آنها. وی را از پای در اورده و ۲ عدد Coldblood Dew را بردارید.

ep 9 screen00

نخستین منطقه Old Yharnam و پلی که پیش روی شماست. قبل از پل در سمت چپ، جسدی با ۶ عدد Blood Vial قرار دارد که در این تصویر در گوشه سمت چپ پیداست

حالا به سمت منطقه راست پل بروید و اینجا تعدادی پله رو به پایین می بینید. هنوز روی پله ها نروید و در عوض به سمت چپ این پله ها بروید و یک دشمن را از پای در اورید و مسیر را به پشت ساختمان ادامه دهید تا ۲ عدد Blood Stone Shard را از روی یک جسد بردارید. احتمالا در این بخش دو عدد Walking Beast دیگر نیز به شما حمله خواهند کرد که باید آن ها را از بین ببرید. حالا بازگردید و از همان پله های گفته شده پایین بروید. به صدای تهدید توجه نکنید و ادامه دهید. پایین پله ها دسته زیادی از Walking Beast و Hooded Beast ها به شما حمله خواهند کرد که باید با دقت و تمرکز خیلی بالایی انها را یکی یکی از بین ببرید. مراقب شلیک هایی که از بالای یک ساختمان به شما می شود باشد و سعی کنید پشت مجسمه ای که در وسط این بخش است قایم شوید. منتظر شوید تا شلیک قطع شود و سریعا به سمت راست قسمتی که از پله ها پایین امدید برید و در اینجا نیز چندین پله به پایین می بینید که انها را دنبال کنید و نهایتا به یک دیوار شکسته در سمت چپ می رسید که می توانید از ان به داخل یک ساختمان بروید. در اینجا باید یک Hooded Demon را از پای در اورید (همان Hooded Beast هستند ولی مقداری بزرگتر) و ۳ عدد Antidote را از روی جسد بردارید. در این بخش باید بسیار مراقب شلیک ها باشید. اکنون یک ورودی در سمت راست و یک ورودی در سمت چپ اتاق می بینید. به سمت چپ بروید و روی بالکن Blood Stone Shard را از روی جسد بردارید.

۳۵۲۹۴۱۰۴۵

در ابن بخش بارها و بارها با Walking Beast ها و Hooded Beast ها مبارزه خواهید کرد

سپس به اتاق برگردید و این بار بسیار بسیار با احتیاط به ورودی چپ بروید. دو سه عدد Walking Beast را می بینید؟ بهتر است اینجا با انها مبارزه نکنید زیرا که نه تنها این بخش کاملا بدون دیوار و باز به روی شلیک ها است بله بشکه هایی که اینجا هستند نیز با یک شلیک منفجر می شوند و اسیب زیادی می زنند. از یک Pebble استفاده کنید تا یکی از آنها را به سمت خود بکشید و در اتاق وی را از پای در اورید. سپس یک مولوتف به سمت بشکه ها بیاندازید تا منفجر شده و دیگر دشمنان یا کشته شوند یا اسیب دیده  به سمت شما بیایند. وقتی تمام دشمنان کشته شدند خیلی سریع به انتهای این سمت بروید و در گوشه سمت راست ۳ عدد Antidote را از روی جسد بردارید. سپس یک بخش شکسته در دیوار خواهید دید که تنها راهی است که در اینجا دارید و باید وارد ان شوید و از روی یک پل کوچک چوبی عبور کرده و روی بالکن سمت چپ چندین Crazed Crow را از پای در اورید و ۲ عدد Blood Stone Shard را از روی جسد بردارید. حالا به سمت مخالف این بخش که آمدید بروید و وارد یک اتاق می شوید که دو عدد Walking Beast و یک Hooded Demon (که ناگهان یک بخش چوبی را می شکند و بیرون می پرد)، به شما حمله می کنند. پس از کشتن آنها یک Antidote را برداریدو از اتاق کوچکی که Hooded Demon از ان بیرون پرید نیز ۲ عدد Bloodtinge Gemstone را بردارید. از درب خارج شوید و حالا دوباره به محدوده تیراندازی وارد می شوید. مستقیم از کنار قسمت باغچه مانند جلو بروید و ۳ عدد Walking Beast و یک Hooded Demon برخواهند خواست و حمله می کنند. اگر بخواهید می تواند عقب به درون اتاق بازگشته و انها را به انجا بکشید تا بدون وجود تیراندازی با آنها مبارزه کنید.

short11

اینجا (که در مطلب توضیح داده شد) دو مسیر دارید که به سمت چپ یا راست بروید (درب روبرو را بعدا از پشت باید باز کنید). سمت چپ به طرف کشتن منبع تیراندازی یعنی شکارچی Djura می رود ولی اول به سمت راست بروید و از چند پله بالا روید. یک محوطه تقریبا بزرگ می بینید که یک شکارچی هم آنجا قرار دارد

بعداز کشتن انها به سمت راست بروید تا ب نزدیک یک پل چوبی باریک برسید و  باید یک Walking Beast و یک Hooded Demon را از پای در اورید. روی پل چوبی باریک نروید و به جای ان به سمت راست پل بروید تا به یک مجسمه برسید. اینجا باز هم باید دو عدد Walking Beast و یک Hooded Demon را از پای در اورید. پشت مجسمه با انها بجنگید تا شلیک ها به شما نخورد. سپس Coldblood Dew را برداربد و به سمت پل باریک بازگردید و از روی ان جلو بروید. اینجا دو مسیر دارید که به سمت چپ یا راست بروید. سمت چپ به طرف کشتن منبع تیراندازی یعنی شکارچی Djura می رود ولی اول به سمت راست بروید و از چند پله بالا روید. یک محوطه تقریبا بزرگ می بینید که یک شکارچی هم آنجا قرار دارد ولی اگر به این محوطه وارد شوید هم باید با شکارچی مبارزه ای سخت داشته باشید و علاوه بر ان شکارچی محافظ شهر نیز از بالا به طور مدام تیراندازی می کند. بهتر است که از همان پله ها کاری کنید تا شکارچی را به سمت خود بکشید و روی پله ها و پایین ان با وی مبارزه کنید که مبارزه چالش برانگیزی هم خواهد بود. وی بعد از مردن ۶ عدد Bone Marrow Ash خواهد انداخت که باید انها را بردارید. حالا باید به سمت چپ پل باریکی که از روی آن امدید و گفتیم که به سمت کشتن منبع تیراندازی یعنی شکارچی محافظ این شهر با نام Djura می رود، بروید…..

djura

شکارچی محافظ Old Yharnam با نام Djura که از بدو ورود شما را تهدید می کند که این منطقه را ترک کنید و سپس شروع به تیراندازی مداوم می کند. در قسمت بعدی دخلش را می اوریم!

در قسمت بعدی نحوه ادامه مسیر Old Yharnam و همچنین کشتن Djura و باس فایت دشوار Blood-starved Beast را شرح خواهیم داد.

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عالی من چند روز پیش این تیر انداز رو کشتم . دو ضربه زدمش شانسی افتاد پایین و مرد :laugh: بعدش کلی خوش حال شدم گفتم ایول الان می شینم پشت تیر ببارش و همه رو میکشم بعد دیدم نمیشه از تیر بار استفاده کرد 😀 . اقای اقا بابایی من vicar amelia رو کشتم یه باس بعدشم کشتم اسمش اولش ویچ بود همون که غیب میشه بد از کشتنش در و باز میکنم یه شکارچی مرده است یه ایتم وبر میدارم بعد نمیدونم کجا برم میشه شما یا هر یک از دوستان بگید بعد از اون کجا برم ؟ راستی برای این سرعت عملتون واقعا سپاسگزارم :yes: :yes:

  • Alireza_yoo گفت:

    ممنون بابت مقاله عالی اون دوستایی که دیگه طاقت این یارو djura رو ندارن بهترین کار اینه وقتی رفتن بالا چهار بار با تفنگ بزننش از بالا پرت میشه پایین

  • saeed rahimi گفت:

    خسته نباشید کامل و عالی
    با اجازه جناب آقابابایی یه گلیج هست که هانتری که پایین هست بیارین روی پل چوبی سریع تا خواست برگرده بره طرف محوطه خودش برید جلوش دیگه اتک نمیده بزنیدش خلاص

  • pvashab4 گفت:

    من این بازی رو دو بار رفتم هر بار این راهنما ها رو میخونم میفهمم هنوز خیلی چیزا رو نمیدونستم!!!(با djura دوست بشیم!!! 😐 ) این شاهکار تمومی نداره…

  • peen گفت:

    سپاس بابت این نوشته خوبتون
    می خواستم بگم که اگه امکانش هست اقا سعید بازی nioh را خودتون نقد کنید اگه هم دیر شد اشکال نداره به شخصه دنبال کننده جدی نوشته های شما هستم

  • Iman G.Y گفت:

    ممنون از نگارش زیبای شما یه خواهش اگه میشه این نوشته های زیبا رو به صورت pdf بزارید که بتونیم به راحتی استفاده کنیم ممنون از شما

  • MOANOFTHEMOON گفت:

    خب مقاله جالبی بود
    من این مراحلش رو تو چنل pewdiepie تو یوتیوب دیدم واقا تماشاییه
    راستی یه سری خبر تو سایت اکسپرس uk خوندم که از قول فرام سوفت وار نوشته بود
    دارک سولز ۴ و بلادبورن ۲ و دیمون سولز ۲ تو ۲۰۱۷ یه انونس ازشون میاد …..
    قابل توجه خبرنگاران عزیز گیمفا چرا خبری در این باره نگذاشته اند ( در ضمن سایت دیلی اکسپرس بسیار معتبره و مجله بسیار معتبری هم هست در حد گاردین و هافینگتون پست و منبع نا معتبری نیست که حرفش رو رد کرد و کلی سایت دیگه هم این رو گفتن برای طرفداران پر و پا قرص این سری بازی ها این خبر ها بسیار قابل توجه است حتی اگر در حد شایعه باشد که نیست ……)

  • frodo گفت:

    اقای اقا بابایی مرسی بابت مقاله و خسته نباشید.
    من به عنوان یک طرفدار قدیمی که عاشق سایت گیمفا هستم و سایت مورد علاقه ام هست ازتون خواهش میکنم سیستم کامنت ها رو به حالت اول برگردانید.
    سطح شایت از لحاظ مقاله و خبر گزاری بسیار بالا رفته فقط سیستم کامنت دهی خیلی ازار دهنده است.
    چون تنها جایی که من کامنت میدم همین گیمفا هست ( من تو اینستاگرم و… کامنت اصلا نمیدم!!! مگر اینکه تولد کسی باشه! ) چون تو گیمفا احساس راحت بودن میکنم…
    لطفاً این مشکل رو درست کنید. مرسی.

    • درود فراوان بر شما. خیلی متشکرم ازتون. سلامت باشید.
      خیلی عذر میخوام اگر این مورد باعث ناراحتیتون شده و واقعا هم حق دارید. به خاطر اشتباهات چندذ نفر این همه کاربر خوب مثل شما هی باید صبر کنند تا نظر تایید بشه ولی خب از این سمت هم ما رو درک کنید که باید نظرات زشت و بی ربط و توهین و جعل و .. رو کننرل کنیم تا برای سایت مشکل پیش نیاد و بتوندی بازم گیمفا رو ببینید

  • bloodborne گفت:

    ehsan really gamer بعداز برداشتن اون ایتم ک بسیار ایتم مهمی هم هست برگرد ب hunter dream برو تو اون اتاق بالای پله ها انتهای اتاق یک میز میبینی ک قبل از کشتن witch و برداشتن اون ایتم نمیتونستی ازش استفاده کنی ولی حالا میتونی. بعد از اون منطقه هم باید بری ب forbidden woods

  • hunter axe رو کی بهم میده من اول بازی saw cleaver رو گرفتم کی میدش؟

    • Alireza_yoo گفت:

      داش باید داخل یه تونل توی منطقه اول بازی نزدیک npc eleen یه کفن ب طناب وصل شده بزنیش بعدش میافته توی یه تونل پر از موش اول موشارو بکش بعدش badge رو برداد دیگه میتونی از passenger ها سه سلاح اول بازیو بخری

  • first hunter گفت:

    خسته نباشید جناب اقابابایی
    دوستان بهتون پیشنهاد میکنم که اول vicar رو بزنید بعد به منطقه ی yahargul برید و بعد از زدن bloodletting beast به منطقه ی old yharnam برید و بعد از پشت برید پیش djura اینجوری باهاتون دشمن نمیشه و میتونین باهاش حرف بزنین
    حرف های جالبی میزنه بعد از شنیدن حرف هاش و شنیدن حرف های کاراکتر beggar در زمانی که beast میشه یجورایی فکر میکنید موجودات خطرناک و بی رحم یارنام هانتر ها هستن نه بیست ها

    • درود بر شما. خیلی ممنونم. سلامت باشید.
      دقیقا همینطوره که گفتید و این راه کاملا درسته برای دشمن نشدن با شکارچی.
      حرف قشنگی زدید و نکته عالی رو اشاره کردید. خیلی ها در یارنام این حرف رو می زنن که شکارچی ها از همه بدترن….

    • kongcell گفت:

      با سلام خدمت اقای بابایی و همکاران محترمتان چه موقعی برای رفتن به old yharnam مناسبه که djura با ما دوست بشه چون در راهنمایی چیزی ندیدم من الان طبق راهنمایی باس the onevroben رو تموم کردم انتقادی هم داشتم بعضی جاها درست توضیح ندادین مثل اون مغز خور دزد در مرحله فبل از باس اسپایدر نگفتین چه نوع حمله ای انجام میده فکر کردم عادیه ده تا سکه مخصوص من رو ازم گرفت در مورد باس اسپایدر هم اگه بتونیم روی باس قغل کنیم جا خالی از پرتاب تیغه ها خیلی راحت میشه

    • kongcell گفت:

      از پشت چه جوری بریم منظورتون بعد از کشتن باسی هست که میانبر به old yharnam باز میشه باسی که الکتریسیته در بدنش داره ؟

  • Alireza_yoo گفت:

    شاید مسخره باشه ولی bloodstarved beast رو دفعه اول زدم ولی بخاطر curse شدن و نداشتن bloodvial نرسیده ب لایت مردم بلاد اکوها هم پرید دیگه گیرمم نیومد موندم این عادی بوده یا نه

  • درود بر شما جناب آقابابایی .وقتی میام تو سایت اول سراغ مطالب شمارو میگیرم انقدر خوب هستند.راستی یه خواهش….بعضی مطالب توی گیمفا یه عکسایی دارن که خیلی جالب نیست(مثل نقد and evil beyond good d اون تصویری که تو یه پس زمینه سفید خانمه پیش یه جونور وایساده که اگه دقت کنین…)در این مطالب بهتره که دقت بشه روی انتخاب عکسها!البته این کامنتو من برای این نوشتم که خودتون بخونید و اگر تایید هم نشه اشکالی نداره.

  • Saeidf گفت:

    یه هفته اس سر این باسه گیر کردم
    Blood-starved Beast
    تو یوتیوب هم یه روش دیدم که باس رو می ندازه پایین منتها نشد که نشد کسی هست منو یاروی کنه تو بلاد اد کنه منو
    Saeidf501

  • Y PS گفت:

    سعید جان یه قسمت دیگه هم از این راهنما رو قرار دادید رو سایت که جای تشکر بسیار داره اما من میخواستم به خاطر تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر شما و تیم گیمفا تشکر کنم…تو هیچ سایت دیگه ای چنین فعالیتی ندیدم…همه خوب میدونن که گیمفا بخش های متنوع و منظمی داره و از لحاظ نویسندگی مقالات مختلف چند سر و گردن از دیگران بالاتره :yes:

    • درود بر یاشار عزیز.
      یاشار جان واقعا شاید خودتون هم ندونید که همین ۳-۴ خط نظر کل خستگی من و تیم گیمفا و نویسنده ها رو در میاره. نه این که تعارف باشه ها. به واقع همینطوره. یعنی وقتی میبینیم که شما رضایت دارید انگار که اصلا هیچ خستگی وجود نداره و فقط میخوایم که باز هم بیشتر و بیشتر لطف شما رو جبران کنیم. انشالله این نظم و ثبات و تنوعی که داریم رو براتون حفظ کنیم و بهتر هم بشیم که قطعا حق شما بهترین هست. انشالله که لایق این نظر زیبا و لطف و محبت شما باشیم.

  • hamed 66 گفت:

    سلام ..
    روش دوست شدن با djura رو اگه بشه راهنمایی کنین

  • مقاله رو بالاخره وقت کردم خوندم واقعا خوب بود سعید جان ممنون

  • امیر گفت:

    سلام به همه و دوست خوبم آقای بابایی واقعا خسته نباشین خیلی عالی …
    فقط اگه میشه بعضی از مناطقی که میفرمایید نرید شکارچی دشمن شما میشه که از این موارد در طول بازی زیاده لطفا رفتنو نرفتنشو بگین چه تاثیری در روند بازی داره مثلا تروفی باز میشه یا بازی ساده تر میشه یا آیتمی میگیریم که بدردمون بخوره …
    یا هر چی ممنون میشم …
    یه سوالم داشتم من تو یه منطقه یه پیرزنه نشته بود روی صندلی کشتمش بعد که باز اومدم یه جونور اونجا بود اونم کشتم آیا من تروفی از دست دادم …
    با تشکر :snicker:

  • amirarsenal گفت:

    سلام
    آقا من این Djura رو رفتم بالا ترکوندمش منتها از شانس بد من از بالا افتاد پایین دقیقا روی جای که نمیشه آیتمش رو ور داشت
    حالا آیتمی که میده خوبه؟چی هست آیتمش؟لازمه دوباره بازی کنم D:

  • JOEL گفت:

    خسته نباشید جناب آقا بابایى…دستتون درد نکنه…واقعا زحمتى که میکشید ارزشمند هستش و واقعا به من کمک کرده…چون اولین بارم هست که بازى هاى فرام سافتور رو بازى میکنم و سختى این بازی براى من خیلى زیاد و غیر منطقى هستش ولى به کمک راهنماى شما کار بسیار اسان تر شده (ولى هنوز سخته 😉 )…میخواستم پیشنهاد بدم اگه ممکنه واکتروى ویدیویى براى این بازى درست کنید…چون خواندن و درک از روى متن کمى سخت هستش اگه بعد از اتمام این بخش نوشتارى بخش راهنماى ویدیویى را هم با صداگذارى خودتون برامون انجام بدین واقعا ممنون میشم…باز هم ممنون مقالتون مثل همیشه عالى بود :rose: :heart:

  • VELADEMIR گفت:

    سلام .
    استاد در رابطه با djura ، بخوایم باش رفیق شیم
    یه توضیح کامل تری میدید .

    • Hadi z گفت:

      سلام. باید از جایی که ایتم خرید و فروش میکنی یه ایتمی به ارزش ۱۰۰۰۰ بخری.(یه نوع کلیده) بعد با اون میتونی یه دروارزه اهنی رو باز کنی(چون دسترسی به اهرم نداری). بعد هم ادامه داستان(کشتن ویکار المیدا و اون یکی باس و سپس رفتن پیش شکارچیه)
      اون دره هم طبق راهنما این بخش بقل درختی که ایتم لباس رو برمیداریه. از پله ها برو بالا و سپس سمت راست

  • kongcell گفت:

    با سلام خدمت اقای بابایی و همکاران محترمتان چه موقعی برای رفتن به old yharnam مناسبه که djura با ما دوست بشه چون در راهنمایی چیزی ندیدم من الان طبق راهنمایی باس the onevroben رو تموم کردم انتقادی هم داشتم بعضی جاها درست توضیح ندادین مثل اون مغز خور دزد در مرحله فبل از باس اسپایدر نگفتین چه نوع حمله ای انجام میده فکر کردم عادیه ده تا سکه مهصوص من رو ازم گرفت در مورد باس اسپایدر هم اگه بتونیم روی باس قغل کنیم جا خالی از پرتاب تیغه ها خیلی راحت میشه

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دهم - گیمفا