Pillars of Eternity 2: Deadfire تائید شد
به نظر میرسد که وبسایت پولیگان (Polygon) توانسته زودتر از موعد به اطلاعاتی پیرامون جدیدترین بازی بزرگ استودیوی ابسیدین (Obsidian Entertainment)، یعنی Pillars of Eternity 2: Deadfire دست یابد. اگرچه پست مورد بحث در این وبسایت خیلی زود پاک شد، اما یکی از کابران موفق به ذخیرهی آن و اطلاعاتش شده و در اولین فرصت آن را در وبسایت ردیت (Reddit) با دیگران به اشتراک گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
کمپین حمایت مالی Pillars of Eternity 2: Deadfire، که دنبالهی رسمی نسخهی اصلی این سری محسوب میشود، از امروز از طریق سرویس جمعسپاری فیگ (Fig) راهاندازی خواهد شد و آغاز به کار خواهد کرد. استودیوی ابسیدین، هدف خود را کسب ۱٫۱ تا ۲٫۲۵ میلیون دلار جهت ساخت و توسعهی این بازی در نظر گرفته است.
ابسیدین وعده داد که بازیکنان در Pillars of Eternity 2: Deadfire قادر خواهند بود تا چه به صورت زمینی و چه به صورت دریایی به گشت و گذار در محیطهای موجود در این بازی بپردازند. فرهنگهای مختلف و سطح (Level)های جدیدی نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است؛ بازیکنان در Pillars of Eternity 2: Deadfire با Eothas، خدای نور و تولد دوباره] دیدار خواهند داشت. همچنین ابسیدین خبر از هوش مصنوعی بهتر، ماموریتهای پویاتر و همچنین حضور احزاب قدیمی در این نسخه از این سری داده است.
با توجه به تصویر هنری منتشر شده از این بازی (که تصویر شاخص این خبر است)، بازیکنان قادر به انتقال فایلهای ذخیرهی نسخهی قبلی به Pillars of Eternity 2: Deadfire خواهند بود و تاثیر تصمیمهای خود را بر داستان آن خواهند دید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
از یه طرفی بازی جالبیه و نوستالژیکه اما واقعا گیم پلیش به من جواب نداد. بیشتر مثل یک رمان تعاملیه اما بنظرم میتونستن گیم پلی بهتری براش دست و پا کنن ۷۰ درصد وقت بازی رو باید به خوندن نوشته ها و دور زدن تو محیط ها بگزرونی در حالیکه جذابیت یه بازی استراتژیک همزمانو در گیم پلی نداره و جذابیت یه بازی داستان گوی نقش افرینی رو هم با توجه به نیاز خوندن متون بسیار بدست نمیراه . البته حتما دلیل اصلی مشکل اینه که به زبان مادریمون نیست اما بازم متون خوندنیش زیاده.