سازندگان Viking Squad به استودیوی Klei Entertainment پیوستند
استودیوی Slick، تیمی که بازی های سرگرم کنندهای مانند Viking Squad ،Scrap Metal و… را ساخته بودند، به تازگی اعلام کردهاند که به استودیوی Klei Entertainment پیوستهاند و در واقع زیر مجموعه از آنها به حساب میآیند. قطعا استودیوی Klei Entertainment را با عناوین زیبایی مانند Don’t Starve ،Shank و Invisble, Inc میشناسید.
پیوستن Slick به استودیوی Klei Entertainment زمانی اعلام شد که این استودیوی خلاق در پی جشن ۱۰ سالگی خود بود. حاصل ۱۰ سال فعالیت Slick، چهار بازی، انتشار ۶ پلتفرم مختلف و یک موتور شخصی سازی شده بود.
طی یک پست در بلاگ رسمی سازندگان، موسس استودیو، آقای نیک واندرز (Nick Waanders)، بیان کرد که این سفر ۱۰ ساله، به مانند یک ترن هوایی بزرگ پر از احساسات بود و البته پستیها و بلندیهای زیادی نیز داشت. در نتیجه، با وجود یک دهه دست و پنجه نرم کردن با ساخت بازی و مراحل تجاری، Slick هماکنون میخواهد که تنها برروی قسمت سرگرم کننده ساخت بازی تمرکز کند و آن، خلق بازیها است. استودیوی Slick با همین فکر به Klei Entertainment پیوست.
واندرز در آن پست و خطاب به همه طرفداران توضیح میدهد که از آن جایی که Slick و Klei Entertainment از گذشته رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند و این رابطه حتی پیش از آغاز کار استودیو وجود داشت، پیوستن آنها به Klei غافلگیر کننده نبوده است. این رابطه قدیمی به به زمانی بر میگردد که موسس استودیوی Klei Entertainment، جیمی چنگ (Jamie Cheng) و واندرز، در استودیوی Relic Entertainment و در کنار یکدیگر کار میکردند. حتی زمانی که چنگ در آن زمان تصمیم به تاسیس Klei گرفت، رابطه و دوستی این دو قطع نشد. در زمان پروژه N+ بود که چنگ از واندرز خواست ساخت آن را به عهده بگیرد و او نیز با تاسیس استودیوی Slick Entertainment و جمع کردن یک تیم، این کار را انجام داد.
واندرز اضافه میکند:
طی این سالها، ما با یکدیگر برروی پروژههای متعددی کار کردیم. ما تماشا کردیم که Klei از یک نقطه آغاز کوچک، به یک استودیوی حرفهای تبدیل شد که کیفیت، پشتیبانی و طرفداران شگفت انگیزی داشت. با پیوستن ما به Klei، ما میخواهیم این کیفیت را به بازیهایی خود اضافه کنیم.
در همین پست، در مورد مسائل دیگری نیز صحبت شد و آقای واندرز، طرفداران را کاملا روشن کرد. ایشان اشاره کردند که با وجود این که تمرکز استودیو برروی ساخت عناوین عالی جدید است، اما پشتیبانی از عناوین حال حاضر قطع نمیشود. نکتهای که در آن شک و تردید وجود دارد، این است که استودیوی Slick چگونه به Klei Entertainment پیوسته است. آیا این پیوستن به معنی تامین هزینههای ساخت از طرف Klei میشود، یا تنها از آنها کمک میگیرد. به محض منتشر شدن اطلاعات جدید در این مورد، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات