گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا

گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد

اشکان عالی خانی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا

با این که اطلاعات چندانی از جزئیات و گیم‌پلی عنوان Death Stranding در دست نداریم، اما با توجه به دو تریلر مرموز و زیبای بازی و البته برچسب کوجیما بر بدنه بازی، قطعا می‌توانیم آن را در دسته مورد انتظار ترین بازی‌های معرفی شده قرار دهیم. به تازگی آقای گیلرمو دل تورو که در عنوان Death Stranding نقش آفرینی کرده است، توضیحاتی در این مورد داده و طرفداران و بازی‌بازان را از برخی موضوعات مطلع کرده است.

امروز، گیلرمو دل تورو کارگردان، در مصاحبه با وب‌سایت IGN در مورد بازی Death Stranding توضیحاتی را ارایه کرد. ایشان بیان کردند که در کار خلق بازی Death Stranding ساخته استودیوی Kojima Productions، هیچ نقشی ندارند. با این که مدتی از اتفاق غم انگیز لغو شدن بازی Silent Hills می‌گذرد، بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان به این فکر افتاده بودند که کوجیما و دل تورو، این بار بر سر عنوانی دیگر با هم متحد می‌شوند اما طبق صحبت‌های آقای دل تورو، او تنها نقش یک بازیگر را در بازی دارد و در فرآیند ساخت و توسعه بازی نقشی ندارد.

دل تورو اشاره می‌کند که بازی مذکور، به طور خالص برآمده از ذهن خلاق هیدئو کوجیما است. او این گونه توضیح داد:

من به عنوان یک بازیگر در ساخت بازی مشارکت می‌کنم. آقای کوجیما با من تماس گرفت و گفت:«من می‌خواهم تو در بازی نقش یک شخصیت را داشته باشی» و من نیز با خوشحالی قبول کردم. سپس او درباره ایده‌هایش درمورد شخصیت صحبت کرد تا من بتوانم آن را درک کنم، اما به غیر از آن، من در ساخت بازی شریک نیستم.

گیلرمو دل تورو ادامه داد:

این کاملا یک بازی کوجیما است. من فکر می‌کنم که این بازی شگفت انگیز خواهد شد، صد در صد. ما این، ایده و نبوغ خود او است؛ من فقط یک عروسک در دستان او هستم. مشارکت من در مورد ایده‌های او بسیار محدود است و ساعت های زیادی را برای اسکن کردن صرف کردیم.

در آخر آقای دل تورو در مورد دشواری‌های روند ضبط موشن کپچرها در بازی گفت:

ما اسکن چهره بسیار با جزئیاتی را انجام دادیم. تنها هفت ساعت فقط برای اسکن کردن زمان صرف شد. ما این کار را با تعداد سه برابر دوربین‌هایی که معمولا برای کارهای متوسط و نمای نزدیک استفاده می‌شود، انجام دادیم. من به شخصه کار اسکن را در فیلم‌ها خود انجام دادم و من می‌دانم که کاری که او انجام داد، قطعا باعث واقعی به نظر رسیدن من در بازی می‌شود.

عنوان Death Stranding با موتور Decima ساخته خواهد شد که موتور بازی سازی بسیار قدرتمندی است. شاید بسیار از شما بدانید که موتور Decima ساخته شده به وسیله استودیوی زیر مجموعه سونی، استودیوی گوریلا گیمز است. آقای مارک سرنی پیش از این در رابطه با عملکرد این موتور بازیسازی و همکاری شرکت Kojima Productions و Guerrilla Games توضیحاتی داده است.

من فکر می‌کنم نکات قابل توجه در رابطه با تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت گوریلا گیمز و این موتور بازیسازی فقط معطوف به گرافیک بالای یک بازی نمی‌شود، شما با استفاده از این تکنولوژی یک دنیای بزرگ را طراحی می‌کنید، هوش مصنوعی دشمنان را در سطح بالایی برنامه ریزی می‌کنید، در واقع شما با یک سری ابزار کاملا حرفه‌ای و کاربردی مواجه هستید. من در واقع نمی‌دانم که گنجایش این موتور تا چه اندازه است اما چیزی که به خوبی از آن اطلاع دارم این موضوع است که هر دو شرکت در حال کار بر روی این موتور هستند و در تلاشند تا بتوانند آن را به درجه بالاتر و بهتری برسانند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا
گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • reza_9 گفت:

    به نظرم ای بازی لانچ ps5 باشه
    اختلاف بازی بین ۴ معمولی و پرو هم زیاده احتمالا
    خدا کنه ps5 قوی باشه که نیاز به پرو نباشه نمیدونم چرا مردم از کنسول گرون میترسن هر کی کنسول گرون زده نسل رو باخته و تو مراسم هو شده

  • خدای من این ینی یهترین بازی قرن میشه به نظرم :inlove: :yes:
    زنده باد کوجیمای کبیر :fighterf:

  • بعد از TLOU P2 و GoD
    موردانتظارتین عنوان منه!
    سونی ببین چندتا انحصاری شاهکار داره که هنر کوجیما توش سومه!

  • mahdi m77 گفت:

    سونی واقعا انقدر انحصاری معرفی کرده که به نظرم از روزای اوج نسل ۷ هم انحصاری هاش بیشتر و جذاب تر شدن
    ما تو سال های ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ ۲۰۱۹ که اصلی ترین سال های پلی استیشن ۴ محسوب میشن یه چشم انداز غنی و گسترده از انواع و اقسام بازی های انحصاری در سبک های گوناگون داریم و از نظر کیفی هم واقعا میشه رو تک تکشون حساب باز کرد.
    الان اثر بعدی ساکر پانچ و BLOODBORNE 2 هم به این لیست اضافه بشن واقعا فوق العاده خواهد شد و قطعا در E3 امسال این اتفاق خواهد افتاد امیدوارم شایعات درباره the order 1886 جدید هم درست باشن و اگه اونم تو E3 معرفی بشه دیگه واقعا همه چیز برای طرفداران پلی استیشن رویایی خواهد شد!

    • Saman_hk گفت:

      The order 1886 بازی بسیار خوبیه که پتانسیل بالایی برای موفق شدن داشت و اگر سازنده ها بتوانند که ایراد هایش را تو نسخه دوم برطرف کنند حتما موفق میشه.
      Bloodborne 2 هم که اگه تو همین سال هایی که اشاره کردین عرضه بشه واقعا عالی میشه :yes:

  • HannaH گفت:

    به نظر مى رسه بازى بعدى گوریلا گیمز چیز بسیار سطح بالایى باشه. هرچند مطمئناً Horizon عنوان بزرگى هست که سونى روش حساب ویژه اى باز کرده، اما بازى بعدى که روى موتور بهینه شده توسط تیم کوجیما و گوریلا گیمز ساخته شده باید کار دیدنى و هیجان انگیزى باشه.

  • TLoU part two گفت:

    از بازیش خوشم میاد
    تو تریلر حرفی نزد ، کار خاصی هم نکرد ولی همین
    راه رفتنش هم خیلی طبیعی بود.
    قدم های کوتاه و سریع
    حالت چهرش موقعی که آب میاد بالا
    کارش درسته

  • Ezio گفت:

    دوستان یه گروه زدیم که اعضای گیمفا توی اون هستند
    خوشحال میشیم شما هم بیاید
    روی نام کاربریم کلیک کنید برای گرفتن لینک

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    واسه بچه های سونی اسم هر بازی بیاد و مطلب درباره اون بازی باشه میگه بهترین بازی.بالاخره کدوم بهترین بازیه؟ یکبار تلو یکبار هوریزون یکبار رد دد یکبار این بازی یکبار کراش 😀
    تکلیفشون با خودشون هم معلوم نیست.یادتون نره سازنده این بازی همان سازنده متال گیر Ground Zeroes است. 😀

  • ایدن گفت:

    کوجیما و موتور بازیسازی گوریلاگیمز! چه شود!مطمئنم بازی فوق العلاده ای میشه.
    ——————-
    نمیدونم چرا اسم این یارو رو همیشه “گیمر تو دل برو” میخونم 😀

  • من عاشق بازی های دارای داستان قوی و فلسفه هستم و برا همین عاشق دو فرنچایزم : متال گیر و بایوشاک .
    اصن عاشق اینم که بعد پایان بازی عین مسخ شده ها هاج و واج بمونم و برا خودم فلسفه بافی کنم .
    دو الماس صنعت گیم این کار رو خیلی خوب انجام می دن : کوجیما و استاد کن لوین :inlove:
    نسبت به این بازی هم حس خیلی خوبی دارم امیدوارم موفق عمل کنه و عین بازی قبلی کوجیما با یه داستان نصفه کاره طرف نباشیم ( البته از نظر من فانتوم پین در تمام بخش ها به غیر از داستان خوب عمل کرده بود خصوصا گیم پلی و آزادی عمل بی پایان برای پیش برد مراحل )

گیلرمو دل تورو در خلق عنوان Death Stranding نقشی ندارد - گیمفا