اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با هشتمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

۳۶۸۹۲۵۲۳۵

بعد از کشتن گاسکوئین و روشن کردن فانوس Cathedral Ward و صحبت با نخستین شخصیتی که کنار فانوس می بینید، به نزد پیرزنی بروید که خانه اش در محلی بود که چندین قفس سگ وجود داشت و این بار با وی صحبت کنید و در مورد امن بودن Cathedral Ward به او بگویید تا به آنجا برود.

در ابتدا این را بدانید که با کشتن گاسکوئین بازی تغییر خواهد کرد و دوباره می توانید با تمام شخصیت ها صحبت کرده و حرف های جدیدی بشنوید.

زمانی که درب ورود به Cathedral Ward را باز می کنید یک کات سین مشاهده می کنید و بعد از آن چند قدم جلوتر فانوس را روشن نمایید. در سمت راست فانوس و کنار دری که وارد شدید با یک شخصیت غیر قابل بازی حداقل ۲ بار صحبت کنید و مطمئن شوید که تمام حرف های او را بشنوید.  حالا از اینجا باید یک گریز به منطقه قبلی یعنی Central Yharnam بزنیم. از طریق فانوس به لامپ Central Yharnam سفر کنید. همان کنار پنجره نزدیک لامپ که قبلا با مردی پشت پنجره حرف می زدید دوباره حرف بزنید و حالا وی به شما سلاح flamethrower را می دهد. حالا باید به نزد پیرزنی بروید که خانه اش در محلی بود که چندین قفس سگ وجود داشت (در قسمت های قبل بخوانید) و بعد از پل در جلوی خانه وی که یک سگ ایستاده است، با او صحبت کنید (بعد از کشتن سگ). قبلا بار اول وقتی از شما پرسیده بود جای امنی سراغ دارید شما جوابی نداشتید اما اکنون وقتی با او حرف بزنید به او در مورد chapel و Cathedral Ward بگویید.

maxresdefault

بعد از کشتن گاسکوئین و روشن کردن فانوس Cathedral Ward و صحبت با نخستین شخصیتی که کنار فانوس می بینید، به فانوس Central Yharnam سفر کنید و کنار پنجره نزدیک فانوس که قبلا با مردی پشت پنجره حرف می زدید، دوباره حرف بزنید و حالا وی به شما سلاح flamethrower را می دهد.

حالا دوباره از طریق لامپ به همان لامپ جدید Cathedral Ward بازگردید. دوباره با همان شخصیت اول که در اینجا دیدی صحبت کنید تا به شما یک  gesture بدهد. حالا از لامپ جلوتر رفته و یک ورودی سمت چپ خود به یک حیاط قبرستان مانند می بینید که وارد آن شوید. اینجا دشمنانی به نام Gravekeeper می بینید که کند ولی نسبتا قدرتمند هستند. می توانید آنها را ا یکی از آنها که نزدیکتر به شماست شکست دهید. یک درخت در سمت راست ورودی که از ان امدید می بینید. زیر ان یک ایتم قرار دارد که شامل ست لباس ارزشمندی است، یعنی Top Hat, Hunter Garb, Hunter Gloves و Hunter Trousers. ایتم را بردارید و اصلا در این قسمت معطل نکنید و نایستید وگرنه یک دست نامرئی بزرگ (که بعدا برای شما توضیح خواهیم داد متعلق به آمیگدالا هستند) شما را خواهد گرفت. در این قبرستان یک جسد دیگر نیز وجود دارد که روی آن می توانید ۶ عدد Blood Vial بردارید. حالا از بخشی که وارد اینجا شدید دو راه وجود دارد که یکی به سمت راست می رود که دشمن اول ایستاده بود و یکی نیز مستقیم روبروی محل ورود شما به این قبرستان است که دشمن دومی به آنجا می رود.

church servant staff

Gravekeeper ها چند نوع مختلف دارند و اگر به آنها کمی زمان دهید دشمنان قدرتمندی هستند.

مسیر مستقیم را دنبال کنید. از چندین پله پایین بروید و نهایتا به چندین Henchmen و یک Hound می رسید که باید با دقت آنها را شکست دهید. در انتهایی ترین قسمت سمت راست این منطقه دو جسد قرار دارند که شامل ۲ عدد Coldblood Dew و ۴ عدد Molotov Cocktail هستند. هنوز داخل کلیسایی که در وسط این منطقه می بینید نشوید. به جای آن به سمت چپ بروید و از پله ها بالا رفته و اینجا ۲ سگ به شما حمله میکنند و یک دشمن تیرانداز نیز از بالای پله ها به شما شلیک می کند. وقتی آنها را کشتید بالای پله ها تنها یک مسیر به سمت راست وجود دارد که وارد شوید و باز هم دوباره به سمت راست بروید تا به یک دستگیره برسید و آن را بکشید. اینجا یک جسد با یک Madman’s Knowledge نیز وجود دارد. حالا بازگردید و این بار راه دیگر را وارد شوید و در این اتاق یک مسیر در سمت راستتان وجود دارد که وارد شوید و مراقب باشید که اینجا به یک شخصیت غیرقابل بازی مهم به نام آلفرد که رهبر یکی از کاوننتهای بازی است حمله نکنید. با وی صحبت کنید و با تمام حرفهای وی موافقت نمایید تا ۳ عدد Fire Paper و یک gesture جدید دریافت نمایید. کل مسیر را به منطقه اول برگردید و حالا وارد کلیسا شوید و می بینید که با دستگیره ای که مدتی قبل کشیده اید اکنون یک پله های مخفی به زیر اتاق باز شده است.

۳۶۸۶۱۳۵۶۱

مراقب باشید که اینجا به یک شخصیت غیرقابل بازی مهم به نام آلفرد که رهبر یکی از کاوننتهای بازی است و اولین بار است که او را می بینید حمله نکنید. با وی صحبت کنید و با تمام حرفهای وی موافقت نمایید تا خط داستانی وی دنیال شود.

ابتدا به پایین پله ها نروید و در همان اتاقی که هستید Henchman را بکشید و Madman’s Knowledge را بردارید. حالا از پله های باز شده پایین بروید و در سمت چپ Tempering Blood Gemstone را بردارید. قبل از این که به منطقه بعدی بروید مشعل خود را روشن کنید. در اتاق بعدی و در قسمت تاریک انتهای اتاق یک Netherbeast به شما حمله خواهد کرد. او را بکشید و به یک ردیف پله ها خواهید رسید. از آنها پایین بروید و سپس به یک نردبان می رسید که از آن نیز باید پایین بروید. حالا از چند پله که پشت سرتان می بینید بالا بروید و ۴ Antidote را بردارید که بعدا به کارتان خواهند امد (آن هم حسابی!). حالا به مسیر قبل بروید و وارد یک اتاق بزرگ خواهید شد که فانوس Old Yharnam در آنجا قرار دارد و باید ان را روشن نمایید. اینجا چندین جعبه وجود دارند که می توانید آن ها را بشکنید و ۳ عدد Pungent Blood Cocktail را بردارید. سپس به سمت یک درب بزرگ که اینجا می بینید بروید و آن را باز کنید. این در به یکی از برترین مناطق بازی می رود، منطقه ای مخوف و هیجان انگیز به نام Old Yharnam.

oy2

Old Yharnam… “این شهر مدتهاست که ترک شده است. هیچ شکارچی را در این شهر خوشامدی در کار نیست…”

در قسمت های بعدی نحوه پیشروی در Old Yharnam و رسیدن به یکی از باس های مخوف بازی را شرح خواهیم داد.

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza_yoo گفت:

    با تشکر از مقاله اقای اقابابایی ولی روند خیلی کنده شاید هنوز پنج برابر همین مونده باشه اگه کسی بخواد بره تو یه هفته هم میره بهتر نیست مثل دارک سولز روی کاراکترا و ایتم ها کار کرد البته درسته برای تازهکار ها واقعا عالیه ولی بیشتریا تمومش کردن

    • نه بابا من الان به این راهنما نیاز دارم مثلا الان ویچ رو کشتم در رو که باز میکنم میبینم یه هانتر هست مرده یه ایتم بر میدارم نمیدونم کجا برم

    • درود بر شما. ممنونم.
      این برای کسانی هست که میخوان بازی رو جزء به جزء برن و از همه چیز آگاه بشن و ترتیب رفتن منطقه ها و ایتمها و موارد مخفی و .. رو بدونن. و همینطور کسانی که تازه کار هستن. بسیاری از افراد دارن استفاده میکنن با توحه به پیام هایی که دریافت میکنم و از این سریعتر با توجه به مقدار زیاد جزیاات ممکن نیست و همین یه روز در میون میتونبم بریم. شرمنده اگر باب میلتون نیست

      • Alireza_yoo گفت:

        من قصد جسارت نداشتم اقای اقابابایی خود من کلی ایتم تو منطقه اول پیدا کردم بخاطر مقالتون و حتی دارک سولز رو فول کردم بخاطر مقاله عالیتون ولی دارک سولز مال امساله و بلاد دو سالی میشه که اومده خیلی ها رفتنش عالیه ولی واقعا کنده روند پیش روی در حین مفید بودن اگه میشه بینش هم مقاله ای درباره npc ها یا کاربرد ایتم ها یا حتی داستان هم بگید عالیه همه میتونن استفاده کنن

        • علیرضا جان من شما رو می شناسم و کاملا اگاهی دارم نسبت به صحبتتون و نظراتتون. دقیقا میدونم که چی میگید. منتها با توجه به حجم پیام هایی که دریافت میکنم ودرخواست ها معمولا برنامه ای رو میریز. مثلا برای دارک سولز بیشتر میخواستن که شخصیت ها و رازها و .. رو بگم. ولی برای بلادبورن بارها و بارها و بارها در پیام های مختلف ازم درخواست نوشتن راهنمای قدم به قدم کردن و برای همین هم قرار دادم. قطعا میدونید که من طبق نظرات کاربرامون کار میکنم. از نظر حجم مطلب هم واقعا الان با توحه به کارهای زیادی که در سایت دارم و راست و ریس کردن مقالات هر روز و مجله و ویدئو و … همین مقدار میتونم در هر قسمت بنویسم و نه بیشتر. متوجه حرف شما هستم کاملا علیرضا جان ولی خب این چیزی بود که کاربرامون میخواستن و خوشبختانه الان هم دارن استفاده میکنن واقعا. همیشه میدونم که نظرات شما برای بهتر کردن سایت هست و هر گز به منظور دیگه ای برداشت نمی کنم علیرضای عزیز.

          • Alireza_yoo گفت:

            حرفتون کاملا درسته میدونم ک چقدر سخته این بازیرو رفتن چه برسه مقاله قدم ب قدم نوشتن تنها سایت فارسی زبان هستید ک همچین مقاله هایی مینویسه و سپاسگزارم ایشالا وقتی ب اخراش رسید استفاده کاملو میکنن هم کسایی ک چند بار تموم کردن و هم کسایی ک با مقاله شما ب اخر رسیدن

  • Ali Nietzsche گفت:

    عالی، کامل و روان ؛ زحماتتون قابل قدره :yes: :yes:
    ولی همونطور که دوستمون عارض شدند؛ به نظر من هم‌ روند این راهنمایی یکم کنده سعید جان :yes:

    • متشکرم علی جان. در نظر قبلی توضیحات لازم رو دادم.شرمنده اگر خوب نیست اینطور به نظرتون. تعداد افراد خیلی زیادی دارن استفاده میکنن والا

      • Ali Nietzsche گفت:

        نه سعید جان؛ به هیج وجه منظورم این نیست که الکیه اینجور مقالات و برعکس خیلی هم عالیه؛ متوجه هستم که بعضی دوستان ازش چقدر بخوبی مسفید شدند و خودم حتس کامل‌ میخونم، مبادا که چیزی‌از دستم در رفته باشه؛ واسه همین میگم‌ کارتون قابل قدر و تقدیره… منظور من مدت زمانش بود؛ که یکم دیر دیر قرار‌ میگیره؛ از اونجایی که بازی طولانی هستش زمان بر میشه برای افرادی که کاملا از روی راهنمایی‌ پیش میرن….

        • علی عزیز کاملا حرف شما رو درک میکنم و میدونم که درست میگید و هیچ وقت چیزی رو غیر از این که برای صلاح سایت باشه مطرح نمی کنید و از دوستان خوب من هستید. منتها همونطور که گفتم در نظر قبلی با توحه به کارهای زیادی که در سایت دارم و راست و ریس کردن مقالات هر روز و مجله و ویدئو و … همین مقدار میتونم در هر قسمت بنویسم و نه بیشتر. واقعا حجم کار زیاد هست و باید از همه نظر کیفیت رو حفظ کنم و نذارم کیفیت مقالات پایین بیاد و ویدئو نداشته باشیم و مجله بد باشه و …. به نظرم همین راهنماهای یه روز در میون حتی اگر مقدار مطلبشون هم کم باشه در وهله نخست بهتر از نبودنشون هست و هم این که نمیشه تمام وقت رو بذارم روی این ایتم و بقیه سایت رو ول کنم. وگرنه حرف شما رو کاملا درک میکنم علی عزیز.

          • omid.ba گفت:

            سلام سعید جان.
            توی بخش هشتم مقاله یه نظر در مورد نحوه نوشتن این مقاله دادم که رفت برای بررسی و هرگز منتشر نشد. امیدوارم این یکی به سرنوشت نظر قبلی دچار نشه.

            اصل مطلب این بود که مثل نظر بقیه دوستان معتقدم انتشار این راهنما توی روزای اول عرضه بازی فوق العاده میشد ولی الان که اگر اشتباه نکنم دو سال از عرضه بازی گذشته از ارزش کارتون کاسته شده. هر چند منکر زحمت شما برای نوشتن مقاله نیستم.
            نظر من اینه که مثل خیلی از سایتای خارجی بهتره این راهنما رو به صورت ویدیویی قرار بدید که هم قابل فهم تر باشه و هم توی هر قسمت بتونید بخش بیشتری از بازی رو پوشش بدید.
            با توجه به اینکه مسیرهای بازی یه خورده مبهم و گیج کننده هست امکان اینکه دوستاتی که واسه بار اول بازی میکنن خیلی از مسیرهایی که میگید رو متوجه نشن.خودم به شخصه هفت یا هشت بار بازی رو تا آخر رفتم ولی بعضی جاهایی رو که میگید به سختی متوجه میشم کجا بودن.
            خواهش دیگه ای که دارم اینه که داستان بازی رو کامل توی یه مقاله تفسیر کنید.چند جا دیگه مقاله هایی از داستان این بازی خوندم ولی کامل و با تفسیر نبوده.از اونجا که من و خیلی از دوستان دیگه مثل شما عاشق این بازی هستیم مطمئنا استقبال میکنیم.
            در آخر بگم که من طرفدار پروپاقرص مقاله های شمام و تا میبینم نویسنده یه مقاله شمایید اونو با دقت میخونم چون علایق مشترکی داریم.
            با تشکر.

            • سلام امید جان. شرمنده من ندیدم اون نظر رو وگرنه امکان نداره که چنین نظراتی منتشر نشه. زیرا که کاملا از یک نظر مشخصه که قصدش تخریبه یا پیشرفت سایت.
              امید عزیز اگر من رو بشناسی میدونی که اولویت اولم برای نوشتن مقاله و .. کاربرای سایتمون هستن و حتی مقالات رو سعی میکنم وقتی فرصت هست درخواستی های کاربرای عزیزمون رو بنویسم. بنابراین شما باید قطعا بدونید که این مطلب بر اساس درخواست تعداد خیلی خیلی زیادی کاربرامون بوده که نوشته شده. اتفاقا امید جان این مقاله برای کسیه که بازی رو ۳ بار تموم کرده و یا کسی که تا حالا یک بار هم بازی نکرده. بله بازی هخیلی وقته اومده. ولی اکثرا یکی دو بار رفتن و گذاشتنش کنار و بعدا دوباره میرن سراغش و اونوقت برای بار سوم چهارم بازی کردن یه انگیزه میخوان که میتونه پلات کردن و .. باشه که با این مقاله میتونن انجام بدن. شما باید جای من باشید تا درخواست ها و . رو بدونید و بر اساس اونها متوجه بشید که چرا من تصمیمی رو میگریم و چیزی رو می نویسم. قطعا کسی که بازی ۳ بار بازی کرده باشه کاملا متوحه میشه چی میگم چرا که بازی رو حفظه مثل خود بنده به صورت حافظه تصویری. عجیبه که شما با ۷-۸ بار بازم نمیدونید کجارو میگم. شما خودت رو میبینی و بنده کلی کاربر سایت رو که دارن استفاده میکنن. امیدوارم پاسخ رو گرفته باشی.
              در مورد داستان هم اتفاقا قصد داشتم تا در مقاله ای به این بازی بپردازم والبته قبلا کاملا در مورد شهر یارنام در یک مقاله جدا توضیح دادم کامل.
              ممنون از شما و نظرتون. خیلی متشکرم از این که میخونید مقالات رو

  • TLoU part two گفت:

    ممنون آقای آقابابایی واقعا آدم لذت میبره مقاله های شما رو میخونه
    راستی مقاله the last of us remaster به کجا رسید سعید آقا ؟

  • mahdi.r گفت:

    مثل همیشه عالی بود آقای آقا بابایی
    فقط هر موقع وقت کردیذ لیستی از آیتم ها و کاربردشون هم بزارید الان کلی آیتم دارم ولی نمیدونم باعاشون چیکارکنم
    خیلی ممنون

  • nimaps4 گفت:

    با این وضعیت بخواد پیش بره فک میکنم حالا حالاها طول بکشه یا بکنید هرروز یا قدم به قدم وردارید و جاهای مهم تو اون قسمت رو یاد بدید مثلا نحوه کشتن باس اونجارو یا ایتم های مخفیشو…

  • مرسی اقای بابایی عالی بود
    واقعا احتیاجه به این راهنماها :inlove:

  • HsH گفت:

    سلام دوستان.واقعأ مقاله هاتون تمام و کماله و همه ی جوانب بازی رو در نظر گرفتین .ممنون.فقط ی سوال.من دارم بلاد رو برا اولین بار میرم.بعد از کشتن spider ROM همش تو بازی صدای بچه از دور میاد .نمیدونم چ کنم.به نظرتون با این چ کنم؟

  • و باز هم یه راهنمای کاربردی دیگه از یکی از بهترین نویسندگان.دست شما درد نکنه آقای آقابابایی.ان شاء الله تعالی منم بازی کنم .

  • Nima Ahmadi گفت:

    سلام دوستان بازیresident evil 7 توسطcpyکرک شد و در حال اپلود است.
    http://www.skidrow-games.com

  • اقا سعید واقعا حیفه اینا مقاله ساده در گیمفا بشند اینا یک کتابچه کنید خیلی گران بها است این مطالب شما

    • درود فراوان بر شما. باورتون نمیشه که همین نظر شما از ۱۰۰ تا کتابچه شدن برایم ارزشمندتره و ترجیح میدم همین طور مقاله بنویسم تا هر بار نظرات پر از محبت شما رو بخونم. خیلی ممنونم ازتون. انشالله وقتی به پایان رسید میسه در قابل یه فایل کامل اون رو قرار داد به عنوان نخستین راهنمای قدم به قدم فارسی بلادبورن.

  • N_D گفت:

    ببخشید بابت اسپم
    جناب اقابابایی یه درخواست داشتم .سخت ترین تروفی دارک سولز ۳ واسه miracle هستش و همین تروفی شده بلای جون کسایی که میخوان پلات کنن (به خاطر گستردگی بیش از حد خط های داستانی و احتمال از دست رفتنشون).خواستم که اگه امکانش هست مقاله بنویسید که با کم ترین خطا تروفی رو بدست اورد

  • saeed rahimi گفت:

    جنتب آقابابایی واقعا دمتون گرم نوشتن همچین مقاله ای واقعا عصاب فولادی میخواد اونایی که بازی رو از رو این مقاله میرن حداقل یه کامنت بذارن خسته نباشید God of RPG SAEED AGHABABAEI

  • amirarsenal گفت:

    سلام آقا سعید
    ممنون از این راهنمایی واقعا خسته نباشی
    بخش ۱۰ رو کی میزاری؟
    راستی بنظرت بهترین سلاح بازی چیه؟و این که استان کردن رو آموزش میدی
    دمت گرم

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش نهم | گیمفا