The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا

The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت

اشکان عالی خانی
۱۲:۳۰ ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا

معرفی عنوان The Last of Us 2 با آن تریلر فوق‌العاده در مراسم PSX 2016، بازی‌بازان و مخصوصا کاربران پلی‌استیشن را به وجد آورد. پس از موفقیت بی نظیر قسمت اول بازی، تنها یک شماره جدید با همین نام می‌توانست بازی‌بازان را تا این حد خوشحال کند. اما پس از نمایش تریلر The Last of Us 2، نظریه‌ها و حدس و گمان‌های زیادی بر سر بازی به راه افتاد که یکی از تازه ترین آن‌ها، تمرکز بیشتر ناتی داگ برروی شخصیت محبوب الی در بازی است.

هشدار اسپویل داستان

طبق اطلاعاتی که در دست داریم، قسمت دوم The Last of Us بسیار تاریک تر و بی رحم تر دنبال می‌شود و تاکید بسیاری بر ذات الی جوان و بالغ دارد؛ چیزی که شاید در قسمت اول وجود نداشت.

در مصاحبه جدیدی که با آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی  شده است، او به سراغ داستان محتوای الحاقی Left Behind می‌رود. این محتوای الحاقی، قطعا داستانی داشت که به طور خاص به دو شخصیت الی و رایلی می‌پرداخت و رابطه دوستانه و عاطفی آن‌ها را نشان می‌داد.

ما از ابتدا تصمیم گرفتیم این داستان را طوری بنویسیم که میزان دوستی الی و رایلی کاملا مشخص شود و بازیگرانی که با آن‌ها کار می‌کردیم نیز به گونه‌ای به مانند نقش، با یکدیگر دوست شده بودند.

طی داستان محتوای الحاقی Left Behind که چند سال پیش از آغاز بازی اول جریان دارد، الی و رایلی متوجه می‌شوند که آلوده شده اند و باید تصمیمی حیاتی و بزرگ بگیرند. رایلی دو گزینه را پیشنهاد می‌دهد؛ یکی این که به یکدیگر شلیک کنند و در واقع زندگی خود را در همان جا به اتمام برسانند یا این که ساعت‌های پایانی عمر خود را با یکدگیر سپری کنند. رابطه الی و رایلی در داستان Left Behind تا جایی پیش می‌رود که الی احساساتی می‌شود و برای ماندن دوستش، خواهش می‌کند. دراکمن در این خصوص می‌گوید:

این هماهنگی برای رسیدن به صحنه احساسی در داستان برای ما بسیار مهم بود.

این وابستگی الی و رایلی، یک دلیل بزرگ دارد و آن نیز تنها بودن و بی کس بودن آن‌ها است. آن‌ها به غیر از یکدیگر کسی را برای تکیه دادن ندارند و اگر از دید آن‌ها به قضیه نگاه کنیم، احساساتی شدن الی کاملا منطقی است. با همه این تفاسیر گفته شده است که در The Last of Us 2 از گذشته الی بیشتر می‌فهمیم اما چیزی که مشخص است این است که شخصیت الی در طول داستان تنها در تاریکی باقی نمی‌ماند.

شما می‌توانید تریلر معرفی بازی The Last of Us 2 را در زیر تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۲۱۶۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • frodo گفت:

    بی صبرانه منتظر گیم پلی شاهکار صنعت گیم تو e3 2017 هستم…
    کلی نظریه اومده راجب همین تریلری که دادند و من با یکیشون خیلی موافقم… یک نظریه راجب اینکه به الی تجاوز جنسی شده و الی حامله شده ولی بچش رو میکشند یا فایر فلای ها با خودشون میبرن که شاید مثل الی ازش بتونن یک واکسن درست کنند… البته نیل دراکمن انقدر نابغه تو داستان سرایی هست که همیشه حدس های ادم قبل بازی هاش اشتباه در میاد…

  • mahdi m77 گفت:

    ناتی داگ هرچی بسازه شاهکاره استودیویی که ۳ تا از بازیاش بیگ وینر شده باشن دیگه در وصفش چیزی نمیشه گفت :inlove:
    بدون شک Part II هم یک شاهکار دیگر خواهد بود.

    • TLoU part two گفت:

      ببخشید پاسخ میزنم
      کارم مهمه
      بچه ها کسی میدونه تو تلو ریمستر چجوری برم تو قابلیت فوتو مد ؟
      ویدیوش رو تو یوتیوب دیدم
      اول pause میکنه بعد زیر option گزینه photo mod رو on میکنه ولی وقتی من pause میکنم زیر option گزینه photo mod وجود نداره.
      باید چیزی دانلود کنم ؟
      ممنون میشم راهنمایی کنید.
      ______________
      رفع اسپم : مورد انتظارترین بازی دو سال اخیره برا من

  • فرشاد گفت:

    تنها چیزی تو این تریلر برای از زمان کنفرانس تا الان گنگ باقی مونده اینه جوئل چی شد مرده یا زنده اس آیا توروخدا اگه کسی چیزی اطلاعاتی داره بگه خیلی رو مخمه این قضیه اول صدای کریتوس رو مخم بود که عوض شده با اینحال جالب بود الانم این قضیه جوئل رو مخمه از دوستان هاردکور و پیگیر اخبار گیم در سایتای خارجی کسی اگه چیزی میدونه بگه ممنون میشم

    • God of war گفت:

      صدای کریتوس که تازه با ابهت تر شده

    • F-d گفت:

      تریلر رو کامل دیدی؟؟؟؟
      خب تو تریلر جوئل هست دیگه

      • فرشاد گفت:

        گلم تریلر رو ۶۰ دفعه دیدم منظورم از بودنش اینه اون روحش یا نه خود واقعیش چون شایعه هایی بعد از پخش تریلر مبنی بر اینکه جوئل رو کشتن و الی با روحش صحبت میکرد و این حرفا بود واسه همین پرسیدم جون جدتون اون گوگلی رو از آکبندی در بیارید بخدا حیف همینجوری بمونه یخده فکر کنید بعد حرف بزنید

        • FullMetal گفت:

          Crash Bandicoot عزیز چون شما خیلی درگیر این موضوع شدی واجب دیدم که جواب سوالت رو بدم این که چهره جوئل در تریلر به تصویر کشیده نشد به خودی خودش نمیتونه نشان دهنده عدم حضور جوئل که شخصیت اصلی داستان است باشه چیزی که باعث قوت بخشیدن به سناریو مرگ جوئل شد اینه که در psx tlou discussion panel جایی که با نیل دراکمن ، تروی بیکر و اشلی جانسون درباره tlou 2 مصاحبه میکردن مجری در سوال پایانی خودش از دراکمن پرسید. “دنیای tlou بدون (جوئل) و الی غیر قابل تصور است شما چی فکر میکنید ؟
          نیل دراکمن به تروی بیکر نگاه کرد
          تروی بیکر با خنده تلخی جواب داد “به من نگاه نکن”، [منظورش این بود که خودت باید جواب سوالش رو بدی]
          دراکمن هم در حالی که به زمین نگاه میکرد با کمی مکث گفت؛ آره منم بدون اونا تصورش نکردم و دیگه بیشتر از این چیزی نمیتونم بگم.
          اینم بگم در لحظاتی که تروی بیکر حرف میزد انگار بغض گلوش رو گرفته بود

          • فرشاد گفت:

            خدا یک در دنیا صد در آخرت بهت عطا کنه مرد راستی آواتارت رو عشقه انیمه باز قهاری باید باشی از آواتار اینطور به نظر میرسه این هانتر هم ولش حوصله بگو مگو های بچگانه رو باهاش ندارم مرسی از توضیح کاملت راستی انیمه بلیچ و وان پیس رو هم اگر ندیدی ببین خیلی خوبن سبک انیمه مورد علاقه ات رو هم اگر دوست داشتی تو پیام خصوصی بگو خوشحال میشم تبادل اطلاعات در زمینه انیمه داشته باشیم

        • F-d گفت:

          مشنگ در حدی نیستی بخوام باهات بحث کنم فقط یکی از این شایعه هایی رو که کند ذهن هایی مثل تو باورشون میشه رو میگم و وسلام:
          سر آنچارتد ۴ هم یه عده هی میگفتند پایان بازی نیتن دریک میمیره ولی کو؟؟؟؟؟

  • این چند وقته هر چی می سازن فقط بلدن یه دختر مرد صفت هرکولی که دهن مرد ها رو سرویس می کنه طراحی کنن.
    یه دختر فسقلی با اندام قلمی ادای هرکول رو در میاره و حال آدم رو به هم می زنه.

  • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

    عشق منه این ابرشاهکار!ناتی داگ واقعا معجزه میکنه! :inlove: نسخه اولش که پرافتخارترین بازی انحصاری تاریخه امیدوارم این بازی رکورد اونو بزنه که میزنه:))برترین روایت داستانی تاریخ رو داره این بازی :inlove:واقعا ناتی داگ چیزی جز شاهکار نمیسازه!این بازی به همراه دث استرندینگ و گاد آف وار و بلادبورن ۲ چهار ضلعی مخوف سونی هستن(البته انحصاری ناب و سیستم سلر زیاد داره ولی برترینهاش رو گفتم)

  • God of war گفت:

    ب نظر من جوئل زندست.ولی خدا کنه هر چی باشه بتونه خاطرات خوب نسخه ی اول و زنده کنه.ناتی داگ شرکتی نیست ک بازی و با کشتن شخصیت معروفش بده بیرون

  • F-d گفت:

    قسمت اولش شاهکار به تمام معنا بود با اون مولتی پلیر فوق العادش :yes:
    بشخصه بجای بازیهای دیگه اکثر مواقع درحال بازی کردن مولتی دلست آف آس هستم

  • mehdi_1981 گفت:

    مثل اینکه راستی راستی جوئل مرده.الی جان تسلیت

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    مورد علاقه من که نیست چون زامبی داره.ولی دوستان لذت ببرن.البته با قیمت گزاف. 😀

  • MR 47 گفت:

    به نظر من داستانش ربط داره به اون نامه ای که الی از مادرش نگه داشته و یه سری سوال هایی در اون نامه هست که اگه شماره اول ادامه پیدا نمیکرد اون سوال ها بیجواب میموند و چون خیلی از افرادم که لستو بازی کردن و اون نامه رو پیدا نکردن قطعا وقتی این موضوع رو تو دو بفهمن هم حال میکنن مثلا اینکه دوست بودن مادر الی انا با مارلین ربطی تو به وجود اومدنه فایر فلای داشته ؟ حتی انا گفته بود که یه سری راز در مورد من هست وقتی زمانش رسید مارلین بهت میگه که جوئل مارلینو کشت من احتمال میدم الی واسه یافتن جواب پیش مارلین بر میگرده و وقتی میبینه مرده دنیا رو سرش خراب میشه

  • امیدوارم این از تاریکی درومدن الی با از دست دادن جوئل براش جرقه نخوره.

  • ShahinSky گفت:

    الی شجاع ترین شخصیتیه که ساخته شده
    چه وقتی کنترل الی رو داشتم چه نداشتم این بچه کاره منحصر بفرد خودشو میکرد
    بعضی وقتا از سه تا دشمن دوتاشو الی میکشت عین گربه میپرید روی دشمنا، قدرت زیاد با مخلوطی از دیوانگیه جوئل برای الی مثل الگو بود فقط کافی بود جوئل یه توجه کوچیک به مهارتای الی میکرد تا اعتماد بنفسش توی کشتن دشمنا زیادتر میشد،
    کنترل شخصیت الی اپدیت شده یه لذت دیگه ای داره
    جوئل هم هست یعنی امکان نداره حضور نداشته باشه
    از قصد جوئل رو اونجوری نشون دادن با تیپ برعکس همیشه تمیز با موهای کاملا سیاه تا با ذهن گیمرا بازی کنن!
    جوئل هست اما جوری که قراره تو بازی باشه عجیبه با وجود اینکه دور از ذهنه شخصیت الی رو کنترل کنیم و جوئل کنارمون باشه
    الی هم نه مادر شده نه مادر بوده نه بهش تجاوز شده
    خیلی این ایده ها مسخرست. اخه کسی جرات داره به الی تجاوز کنه؟!

  • HannaH گفت:

    من قسمت اول رو واقعاً دوست داشتم و مى تونم بگم یکى از ١٠ تا بازى اى هست که براى من تکرار شدنى نیست (البته بازى اول لیست من The last ninja 2 هست که بعید مى دونم کسى بازى کرده باشه 🙂 ).
    در مورد قسمت دوم به نظر من بیشتر تئورى ها احتمالشون مى ره (ناتى داگ داستان سرایى اش پر از پیچیدگى هست) اما من با تمام علاقه ام به جوئل (هنوز هم بهترین لحظه اى که توى تمام بازى هاى الکترونیکى دیدم گریه جوئل براى سارا هست) نظرم تزدیک به تئورى هایى هست که جوئل توش مرده.
    رابطه جوئل و الى تو بازى اول من رو یاد رابطه ماتیلدا و لئون توى حرفه اى مى انداخت، و به نظرم تبدیل شدن الى به نیکیتا (دنباله معنوى فیلم حرفه اى) منطقى ترین مسیر ممکنه. امیدوارم بازى زودتر بیاد هر چند شایعه شده سه ماهه سوم ٢٠١٨.

    • FullMetal گفت:

      در لئون رابطه عاشقانه بین زن و مرد رو میبینم اما در tlou رابطه پدر دختری این دو عشق فرق زیادی باهم دارند اینطور فکر نمیکنید ؟ و اما در باره مرگ جوئل که شخصیت اصلی داستان هم هست احتمالش خیلی زیاده با توجه به حرف های نیل دراکمن اون مرده.

  • تریلرش خیلی احساسی بود اگه درکش کنید
    واقعا منتظره این شاهکارام
    ناتی مجکریم :inlove: :inlove:

  • saeed rahimi گفت:

    نسخه اول تنها بازی عمرم بود وقتی جوئل الی رو تو بغلش گرفته بود تو پارکینگ رفیقشو که اسمش یادم نیست کشت بغض گلومو گرفت

  • واسه معرفی این بازی سونی یکم عجله کرد..نباید اینو تو psx معرفی میکرد.همون دی ال سی انچارتد کافی بود ..دموی زنده دی ال سی انچارتد واقعا عاااالی بود هیجان و سوپرایزی که دی ال سی انچارتد داشت اصلا و به هیچ وجه لست اف اس ۲ نداشت..یعنی همون اول شروع تریلر کاملا معلوم بود همه چی و هیچ سوپرایزی توش نبود همون اول معلوم بود لست اف اس ۲ هست و بازم میگم سونی عجله کرد

    دموی زنده انچارتد سراسر هیجان و سوپرایز بود.من فکر کردم این دختره که صورتشو پوشونده الی هست و فکر میکردم این لست اف اس ۲ هست یا یه ای پی جدیده..اخر دبده وقتی کلویی و نیدین رو دیدم پشمام فر خورد.خیلی قشنگ بود دمو..اصلا ۱ درصد هم فکر نمیکردم انچارتد باشه

    راستی کسی اگه انچارتد مولتی بازی میکنه ای دیشو بده ادد کنم

  • Nader13 گفت:

    جول ک نمرده چون دراکمن گفت ی ماجرجویی در خور نامه جول و الی داریم اصن این دو تا کارکتر با هم معنی میگیرن تمرکز اصلیه بازی رو رابطه ی این دوتاس ولی امکان داره جول ی جایی از اخرای بازی تو ی صحنه ی دراماتیک بمیره اینجور عالی میشه ولی چیزیو ک مطمعنم اینه ک بازی نصفش با جوله نصفش با الی

  • بهترین بازی تاریییییییییخ :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • oculus rift گفت:

    من امیدوارم همونقدر که شخصیت الی رو در دست داریم شخصیت فوقوالاده جول رو هم بتونیم کنترل کنیم

  • Be_haan گفت:

    خیلی قشنگه بازیش به نظرم عالیه ولی امیدوارم شبیه بعضی از صحنه های Left behind نباشه 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕

  • sina4123 گفت:

    وای واقعا نمیتونم بگم چه قد منتظرشم
    جز تنها بازی هایی بود که بعد از تموم شدن فرداش نیو گیم کردم دوباره از اول بازی کردم

  • sahandhz گفت:

    جوول نمرده و این کمپانی نمیاد با کشتن یا کمرنگ کردن محبوب ترین شخصیت، بازیبازان خودشو نا امید کنه
    و همونطور که خودتون میدونین همیشه حدس ها اشتباه در میاد
    اون مصاحبه هم که اونجوری نگاه کرده و اونجوری جواب داده دقیقا میخواسته بقیه همین حدسارو بزنن و بعدا ببینن که اِ جوول زندس
    سری اول حرف نداشت و هنوز که هنوزه میتونه با بازی های الان رقابت کنه
    میترسم پارت ٢ رو بازی کنم بعدش نتونم از بازی دیگه ای لذت ببرم

The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا
The Last of Us 2 بیشتر برروی شخصیت الی تمرکز خواهد داشت - گیمفا